Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 45541 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #40 Gepost op: 29-10-2009, 21:44:35 »
Helaas is dat niet zo, maar ik hoop wel dat Marjolein en Igor gaan winnen van mij mag Kurt vertrekken. ::joehoe::

Ik hoop het ook. Heb helemaal niets met hem. Als Igor eruit gaat wordt het helemaal slappe hap deze editie. :(
Nog even niks.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 9
« Reactie #41 Gepost op: 29-10-2009, 21:51:08 »
van mij mag krut afvallen.
marjolein en igor zorgen elk op eigen manier nog wel voor leuke tv vooral igor.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 9
« Reactie #42 Gepost op: 29-10-2009, 21:52:03 »
Van mij mag Kurt er inmiddels ook wel uit. Ik vond Marjolein deze aflevering toch een stuk beter uit de verf komen dan eerst en dat stierlijk vervelende geneuzel van Kurt over het feit dat 'ie niet wil praten over het stemmen vind ik echt ontzettend jammer.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #43 Gepost op: 29-10-2009, 22:12:03 »
Vond Dennis wel weer hypocriet aan het begin, als hij ergens op word aangesproken dan moet hij apart genomen worden maar bij Igor moet dat kennelijk waar de hele groep bij is gebeuren. ::ohno::

En die Marcel >:D is toch best wel knap van hem maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat de mensen hem eens doorhebben

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #44 Gepost op: 29-10-2009, 22:13:25 »
Vond Dennis wel weer hypocriet aan het begin, als hij ergens op word aangesproken dan moet hij apart genomen worden maar bij Igor moet dat kennelijk waar de hele groep bij is gebeuren. ::ohno::

Viel mij ook op.  ::niet-ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2009, 22:14:33 »
Die Dennis wordt ook met aflevering een grotere zeikerd. En maar klagen over anderen. Als jeroen hem aanspreekt op zijn stemmen komt ie weg met een smoes over een zogenaamd complot.
Zag je trouwens dat hij en Esmeralda beiden op Igor en Kurt stemden? En maar klagen over Marjolein. Die zit er volgens mij volgende week nog in omdat je in het voorstukje Dennis al liggend weer zag klagen over dat wijf dat nog te lui is om te pissen. Daarmee bedoelde hij Marjolein , vermoed ik.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #46 Gepost op: 29-10-2009, 22:17:20 »

Zag je trouwens dat hij en Esmeralda beiden op Igor en Kurt stemden? En maar klagen over Marjolein. Die zit er volgens mij volgende week nog in omdat je in het voorstukje Dennis al liggend weer zag klagen over dat wijf dat nog te lui is om te pissen. Daarmee bedoelde hij Marjolein , vermoed ik.

Hij bedacht zich nog net dat ze wel vuur kon maken, bij de samensmelting, verder deed ze maar niets. Als je vuurmaken zo belangrijk vindt, waarom stem je dan niet op Esmeralda  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline jeroen vermeule

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #47 Gepost op: 29-10-2009, 22:19:14 »
bij de eilandraad vind ik de vraagstelling heel irritant richting de deelnemers. Ze leggen echt het antwoord al in de monden van de deelnemers. Ze blijft net zolang vragen stellen totdat diegene die moet antwoorden iets zegt dat tegen hem gebruikt kan worden.  Tegen Kurt:" Oh....dus je hoort nergens bij????" probeer jezelf dan maar even eruit te praten.


Ik vermoed ook dat Rita de mogelijkheid krijgt om in de toekomst haar immuniteit in te leveren zodat ze mee kan doen met de proeven. Hoe dat weet ik nog niet.


Offline Shylaa

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #48 Gepost op: 29-10-2009, 22:23:07 »
Wanneer komt de aflevering online, komt er een link op de site? Straks nog?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #49 Gepost op: 29-10-2009, 22:24:51 »
Wanneer komt de aflevering online, komt er een link op de site? Straks nog?

de aflevering is via de RTL-site wel snel online, maar het duurt een paar daagjes voordat hij beschikbaar is voor mensen buiten Nederland, sorry
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #50 Gepost op: 29-10-2009, 22:25:09 »
bij de eilandraad vind ik de vraagstelling heel irritant richting de deelnemers. Ze leggen echt het antwoord al in de monden van de deelnemers. Ze blijft net zolang vragen stellen totdat diegene die moet antwoorden iets zegt dat tegen hem gebruikt kan worden.  Tegen Kurt:" Oh....dus je hoort nergens bij????" probeer jezelf dan maar even eruit te praten.


Ik vermoed ook dat Rita de mogelijkheid krijgt om in de toekomst haar immuniteit in te leveren zodat ze mee kan doen met de proeven. Hoe dat weet ik nog niet.



Tja ik denk dat je anders alleen maar standaard antwoorden krijgt, geen leuke tv. En ik denk dat de kandidaten de uitspraken die ze voor de voeten gegooid krijgen al eerder gedaan hebben in dat hutje dus mogen ze zich daar nou voor verantwoorden :P

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #51 Gepost op: 29-10-2009, 22:28:32 »
Je bedoelt waarsch marina.

Het stemmen aantal van Marjolein valt me mee.
4 stuks: in elk geval van Jeroen, Dennis en ook van Esmeralda en Igor?

Jeroen: Igor en Marjolein
Dennis: Igor en Marjolein
Marina: Igor en Marjolein
Rita: Igor en Kurt
Marjolein: Igor en Kurt
Esmeralda: Igor en Kurt
Marcel: Igor en Dennis
Kurt: Igor en Rita
Igor: Kurt en Rita

zo iets?
het was niet slim van marjolein om op Igor te stemmen, want die lag er toch weluit had ze kunnen bedenken. had ze beter aan Rita kunnen geven.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 9
« Reactie #52 Gepost op: 29-10-2009, 22:28:53 »
bij de eilandraad vind ik de vraagstelling heel irritant richting de deelnemers. Ze leggen echt het antwoord al in de monden van de deelnemers. Ze blijft net zolang vragen stellen totdat diegene die moet antwoorden iets zegt dat tegen hem gebruikt kan worden.  Tegen Kurt:" Oh....dus je hoort nergens bij????" probeer jezelf dan maar even eruit te praten.


Ik vermoed ook dat Rita de mogelijkheid krijgt om in de toekomst haar immuniteit in te leveren zodat ze mee kan doen met de proeven. Hoe dat weet ik nog niet.


marina bedoel je?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline jeroen vermeule

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #53 Gepost op: 29-10-2009, 22:32:07 »
Ja sorry, natuurlijk Marina  ::tandpastasmiley::

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #54 Gepost op: 29-10-2009, 22:38:16 »
Je bedoelt waarsch marina.

Het stemmen aantal van Marjolein valt me mee.
4 stuks: in elk geval van Jeroen, Dennis en ook van Esmeralda en Igor?

Jeroen: Igor en Marjolein
Dennis: Igor en Marjolein
Marina: Igor en Marjolein
Rita: Igor en Kurt
Marjolein: Igor en Kurt
Esmeralda: Igor en Kurt
Marcel: Igor en Dennis
Kurt: Igor en Rita
Igor: Kurt en Rita

zo iets?
het was niet slim van marjolein om op Igor te stemmen, want die lag er toch weluit had ze kunnen bedenken. had ze beter aan Rita kunnen geven.


Je zag dennis op Kurt stemmen (of ik moet me vergist hebben)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #55 Gepost op: 29-10-2009, 22:41:44 »
Je bedoelt waarsch marina.

Het stemmen aantal van Marjolein valt me mee.
4 stuks: in elk geval van Jeroen, Dennis en ook van Esmeralda en Igor?

Jeroen: Igor en Marjolein
Dennis: Igor en Marjolein
Marina: Igor en Marjolein
Rita: Igor en Kurt
Marjolein: Igor en Kurt
Esmeralda: Igor en Kurt
Marcel: Igor en Dennis
Kurt: Igor en Rita
Igor: Kurt en Rita

zo iets?
het was niet slim van marjolein om op Igor te stemmen, want die lag er toch weluit had ze kunnen bedenken. had ze beter aan Rita kunnen geven.

Igor heeft op Marjolein gestemd???
Esmaralda op Marjolein
En Dennis op Kurt.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #56 Gepost op: 29-10-2009, 22:41:56 »
aha, ik zal het nog eens nakijken,. Ik ging er vanwege al zijn negatieve gepraat over Marjolein ervanuit dat hij we op haar gestemd zou hebben.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #57 Gepost op: 29-10-2009, 22:43:53 »
aha, ik zal het nog eens nakijken,. Ik ging er vanwege al zijn negatieve gepraat over Marjolein ervanuit dat hij we op haar gestemd zou hebben.
Als Dennis op Kurt heeft gestemd is dat wel voor de tweede keer lache, want 'ik probeerde mij hachje te redden'
na 1 bier, dennis en Kurt zijn maten.... Ja hoor!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #58 Gepost op: 29-10-2009, 22:52:30 »
Ik heb ook even zitten rekenen, maar het is weer ingewikkeld. Dit hebben we iig gezien:

Igor stemt op Rita & ?
Kurt stemt op Rita & ?
Marina stemt op Rita & ?
Marcel stemt op Dennis & Igor
Marjolein stemt op Igor & ?
Jeroen stemt op Marjolein & Igor
Rita stemt op Marjolein & Igor
Esmeralda stemt op Kurt & ?
Dennis stemt op Kurt & ?

Dan missen er nog:
2 stemmen voor Igor
2 stemmen voor Marjolein
2 stemmen voor Kurt
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 22:56:42 door Art »
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #59 Gepost op: 29-10-2009, 22:53:46 »
Nee, hij heeft het balletje tussen de wijsvinger en duim vast en gooit deze in het vakje van dennis, kijk maar goed op de 1e foto