Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 113529 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #160 Gepost op: 13-11-2009, 00:00:00 »
Hij kan niet tegen onrecht.
Marina heeft met haar gemekker anderen meegesleurd.
Ik hoop voor Jeroen dat hij t volgende week gaat redden

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #161 Gepost op: 13-11-2009, 01:34:26 »
Hij is de sterkste maar had met de Nederlanders een pact moeten sluiten om Kurt en Marcel te laten strijden. Te naief inderdaad, hier lag zijn kans. Nu wordt het lastig...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #162 Gepost op: 13-11-2009, 02:16:21 »
Hij heeft natuurlijk gelijk, het zijn ook stuk voor stuk tactische stemmen omdat hij veruit de sterkste kandidaat is. En voor de mensen die dat arrogant vinden: wat moet hij anders denken? Hij doet veel voor de groep, is altijd positief aanwezig, is fysiek ijzersterk en heeft ook nooit het idee gekregen dat mensen hem niet mochten, op die rare ruzie mnet Marina na. Hij kan toch niet anders dan concluderen dat het met tactiek te maken heeft? Als hij nu de hele dag lag te niksen (zoals Marjolein) of constant met iedereen ruzie had (Igor), dan had hij het daarop kunnen gooien. Maar ik zou nu ook aan tactiek denken als ik Jeroen was. Niet meer dan logisch.

Offline putje67

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #163 Gepost op: 13-11-2009, 07:27:29 »
Ik kan me alleen maar aansluiten met wat Narya hierboven schrijft..
Jeroen is de sterkste kandidaat en in feite de enige die de eindtitel verdient !
Alleen had hij -ik ook niet trouwens- de reactie van Marina over zijn uitspraken niet verwacht..  (Als er 1 is die geen recht van spreken heeft is het toch Marina!) En de uitlatingen van Marina hebben duidelijk de sfeer en de verhoudingen bij de blijvers om zeep geholpen..  Spijtig Jeroen.. maar voor mij ben jij hoedanook de winnaar !

Deze editie hoop ik -als belg trouwens- dat er een nederlander de finale haalt !



Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #164 Gepost op: 13-11-2009, 08:05:54 »
Valt me eigenlijk wel weer mee dat hij niet pas in het vliegtuig terug naar huis bedenkt"goh zou ik het eens tactisch gaan spelen"
« Laatst bewerkt op: 13-11-2009, 11:24:05 door weener01 »

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #165 Gepost op: 13-11-2009, 08:31:42 »
Ik lees hierboven: Hij doet veel voor de groep, is altijd positief aanwezig, is fysiek ijzersterk en heeft ook nooit het idee gekregen dat mensen hem niet mochten, op die rare ruzie mnet Marina na.
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Nou dan heeft ie wel een betonnen muur voor zijn hoofd!
Hij heeft vanaf de 1e eilandraad na de samensmelting al veel stemmen gekregen.
Ook gisteren weer 6 stemmen tegen (het max. aantal wat je kan krijgen).
Zal toch wel iets meer aan de hand zijn geweest. Vind het heel kinderachtig dat ie niet kan relativeren.
Gaf in een van de eilandraden aan niet over de stemming te praten...ahaha daar zijn we inmiddels wel achter dat dat niet zo is. Vond m OK maar sinds gisteren een beetje triest!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #166 Gepost op: 13-11-2009, 09:53:13 »
Ik lees hierboven: Hij doet veel voor de groep, is altijd positief aanwezig, is fysiek ijzersterk (...)

Dit klopt toch zeker wél! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #167 Gepost op: 13-11-2009, 10:03:52 »
Valt me eigenlijk wel weer dat hij niet in het vliegtuig terug naar huis bedenkt"goh zou ik het eens tactisch gaan spelen"

Misschien speelt hij het wel tactisch... Als hij de finale bereikt en ex-kampleden moeten kiezen tussen ik zeg maar wat - Marcel en Jeroen - met de vraag voor ogen "Wie heeft de meeste robinson-kwaliteiten?" kan je moeilijk dat oud zwalpend vlot dat op dag één al ergens op een kist in de jungle lag te puffen naar voor schuiven als winnaar hé! Of lady "ween ween ik kan niets winnen maar mijn immuniteit opgeven, dàt niet!" Dat kan je niet maken toch? En Kurt is Kurt en Dennis beetje sneaky en Esmeralda, mwa ook niet echt, en dan heb je de vechter en doorbijter Rita die dòòrgaat, en dus Jeroen als enige twee opties voor robinson 2009.

Jeroen doet steeds mee, is positief, maakt weinig ruzie, werkt hard, kan, gezien de omstandigheden redelijk incasseren wanneer blijkt dat ze hem eruit willen omdat ze hem te sterk vinden, ... en maakt op die manier een grote kans, tenzij ze hem alsnog van het eiland kunnen wippen, maar dat is het risico van het spel.
::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #168 Gepost op: 13-11-2009, 11:53:49 »
Jeroen doet steeds mee, is positief, maakt weinig ruzie, werkt hard, kan, gezien de omstandigheden redelijk incasseren wanneer blijkt dat ze hem eruit willen omdat ze hem te sterk vinden, ... en maakt op die manier een grote kans, tenzij ze hem alsnog van het eiland kunnen wippen, maar dat is het risico van het spel.
::joehoe::

Ik vind het ook een beetje zeurdoos, als het niet gaat zoals hij wil begint hij te piepen. Het lijkt wel of hij geen enkele aflevering van voorgaande jaren heeft gezien, anders zou hij weten dat het zo gaat. En dat de winnaar niet degene is die toevallig het beste lichaam heeft maar dat het omgaan met de groep zo mogelijk nog belangrijker is.  Hij krijgt zoveel stemmen, unaniem, dus daar heeft hij deerlijk in tekort geschoten.
En waarom hij sterker is dan een Esmeralda en Dennis zou ik niet weten.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #169 Gepost op: 13-11-2009, 12:11:36 »
Ik lees hierboven: Hij doet veel voor de groep, is altijd positief aanwezig, is fysiek ijzersterk en heeft ook nooit het idee gekregen dat mensen hem niet mochten, op die rare ruzie mnet Marina na.
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hoe kun je hier nou om lachen? Gelukkig kon ik jou na al je andere uitlatingen toch al niet meer serieus nemen.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #170 Gepost op: 13-11-2009, 12:17:40 »
Hoe kun je hier nou om lachen? Gelukkig kon ik jou na al je andere uitlatingen toch al niet meer serieus nemen.

Ik moet lachen om jou opmerking dat hij nooit het idee heeft gekregen dat de andere hem niet mochten c.q. niet goed in de groep ligt. Hij heeft nl. al vanaf Eilandraad 1 veel stemmen.

Wake UP!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #171 Gepost op: 13-11-2009, 12:20:36 »
En waarom hij sterker is dan een Esmeralda en Dennis zou ik niet weten.

Dat beweert niemand. Ik denk dat kwa fysiek dat de drie mensen zijn voor de finale.
Dus het verbaast mij niets dat Kurt, Marcel en Marina (die moet toch strijden in die finale) een voor een deze mensen gaan wegstemmen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #172 Gepost op: 13-11-2009, 12:20:59 »
ach de groep heeft een nieuw pispaaltje nodig, en tadaa daar hebben we er weer één.
eerst igor, daarna Marjolein en nu Jeroen.
wie word de volgende ???
ik vind wel dat als je weet dat je veel stemmen krijgt, waarom doe je er dan niet wat aan???
zoals hiukwan vorig jaar deed, dat was slim.
Wat jeroen deed was niet slim
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #173 Gepost op: 13-11-2009, 12:29:28 »
Dat beweert niemand. 
Dat wordt toch wel op meerdere plekken beweerd. Op dit topic al door geachte mede-forummers otherfool en putje67.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #174 Gepost op: 13-11-2009, 13:22:35 »
Ik vind dat Marina absoluut niet zo hoog van de toren moet blazen... Zij kan haar "franken teut (Antwaarps) haar brutale mond (voor jullie NL-ers) maar beter toehouden... Ik moet dat mens van de eerste dag niet. Ze kan niet aan de proeven meedoen, heeft geen stress op geen enkel gebied en dan begint ze zo maar de woorden van Jeroen te verdraaien... Jeroen heeft gezegd dat ze een sterke speler eruit willen stemmen maar hij heeft nooit beweerd dat hij de "sterkste" speler is, en dat is een groot verschil.

Van het eiland zijn hij en Esmeralda de sterkste spelers Met uitzondering van Rita hebben al de anderen geluk dat ze maatjes hebben (Dennis, Marcel, Kurt) of door eens één keer een proefje te winnen (Marina) al zeker van de finale.


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #175 Gepost op: 13-11-2009, 13:30:31 »
Van het eiland zijn hij en Esmeralda de sterkste spelers Met uitzondering van Rita hebben al de anderen geluk dat ze maatjes hebben (Dennis, Marcel, Kurt) of door eens één keer een proefje te winnen (Marina) al zeker van de finale.
Buiten het feit dat ik geen idee heb wat je met dat 'geluk' be3doelt (zouden ze anders verhongeren ofzo), snap ik niet waarom je Dennis niet onder de 'sterkere' spelers zou rangschikken.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #176 Gepost op: 13-11-2009, 14:09:50 »
Dat wordt toch wel op meerdere plekken beweerd. Op dit topic al door geachte mede-forummers otherfool en putje67.

Oke! Sorry ik lees niet elke post even aandachtig, blijkbaar.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #177 Gepost op: 13-11-2009, 14:17:08 »
Ik moet lachen om jou opmerking dat hij nooit het idee heeft gekregen dat de andere hem niet mochten c.q. niet goed in de groep ligt. Hij heeft nl. al vanaf Eilandraad 1 veel stemmen.

Wake UP!
Hahahahahaha...  ::rofl:: alsof men je niet mag als je veel stemmen krijgt.. Waarschijnlijk heb jij, net zoals Jeroen, ook nooit gehoord van het woord Tactiek!!  ::)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #178 Gepost op: 13-11-2009, 15:47:57 »
Ik vond het gisteren beetje zielig.  Hoe wij in de steek werd gelaten door Kurt.  en erna moet hij horen van Dennis, Esmeralda en Rita dat ze willen dat hij terugkomt, maar ze hebben dan wel alle 3 lekker voor hem gestemd.

Telkens 1 zondebok zoeken en telkens met zen alle erop moet echt wel frustrerend zijn voor het pispaaltje van dienst... 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #179 Gepost op: 13-11-2009, 16:18:39 »
Ik moet lachen om jou opmerking dat hij nooit het idee heeft gekregen dat de andere hem niet mochten c.q. niet goed in de groep ligt. Hij heeft nl. al vanaf Eilandraad 1 veel stemmen.

Wake UP!
Dat iemand veel stemmen krijgt hoeft echt niet altijd te betekenen dat iemand niet goed in de groep zou liggen... Zoals een aantal anderen al hebben gezegd is hun stem al van het begin tactisch geweest, aangezien men hem als een van de sterkste tegenstanders ziet (en dat zijn dus niet alleen mijn woorden...) Dus als ik jou ook een tip mag geven: WAKE UP...
Ich bin ein Bärliner!