Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85191 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #200 Gepost op: 6-11-2009, 03:55:45 »
Omdat hij zich voordoet als een maatje van Jeroen, maar ondertussen wel op hem stemt (zonder dat Jeroen daar ook maar enige weet van kan hebben). Dan heb ik meer respect voor Dennis die gewoon open kaart speelt.

Marcel is een gladde glipper die door list en bedrog nog ver kan komen. En hoe je het ook wendt of keert, dan speel je het spel dus goed.

Maar ik vind het wel komisch omdat Marina Jeroen nu gaat aanvallen op zijn eerlijkheid, terwijl haar eigen vertrouweling dubbelspel speelt.

Haha, Dennis die open kaart speelt. Da's een goeie.  ::rofl::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #201 Gepost op: 6-11-2009, 08:56:30 »
Haha, Dennis die open kaart speelt. Da's een goeie.  ::rofl::

Ben het wel met je eens. Dennis is wel open naar mensen toe!
Is ook degene die zich steeds moet verantwoorden en kan dus blijkbaar met iedereen goed overweg.
MArcel is eng!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #202 Gepost op: 6-11-2009, 09:58:47 »
Ik vind het ook opvallend dat marina (volgens mij) nog steeds niet het dubbelspel van Marcel doorheeft...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #203 Gepost op: 6-11-2009, 12:16:55 »
Omdat hij zich voordoet als een maatje van Jeroen, maar ondertussen wel op hem stemt (zonder dat Jeroen daar ook maar enige weet van kan hebben). Dan heb ik meer respect voor Dennis die gewoon open kaart speelt.

Marcel is een gladde glipper die door list en bedrog nog ver kan komen. En hoe je het ook wendt of keert, dan speel je het spel dus goed.

Maar ik vind het wel komisch omdat Marina Jeroen nu gaat aanvallen op zijn eerlijkheid, terwijl haar eigen vertrouweling dubbelspel speelt.

Hoe moet Jeroen daar weet van hebben? Hij roept toch steeds dat hij niet over het stemmen wil praten?

Zo kun je ook zeggen dat Jeroen dubbelspel speelt. Hij heeft al minstens één keer op Rita gestemd, maar neemt haar wel mee naar Kuala Lumpur.
Nog even niks.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #204 Gepost op: 6-11-2009, 13:40:11 »
Hoe moet Jeroen daar weet van hebben? Hij roept toch steeds dat hij niet over het stemmen wil praten?

Zo kun je ook zeggen dat Jeroen dubbelspel speelt. Hij heeft al minstens één keer op Rita gestemd, maar neemt haar wel mee naar Kuala Lumpur.

Inderdaad!   ::pinokkio:: Je hebt hier een punt.
Ik denk dat iedereen wat over elkaar zegt, logisch ook als je bij elkaar op een eiland zit.
De een doet dit alleen voor de camera en anderen doen het achter de camera.
Jeroen sprak over stemmen met Kurt en marcel en blijft beweren dat hij dit niet doet.
Beetje ongeloofwaardig! en zoals op zijn forum wordt gezegd hypocriet!

Wat een ontroerend moment toen Marina de brief kreeg, erg mooi!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #205 Gepost op: 6-11-2009, 15:50:18 »
Inderdaad!   ::pinokkio:: Je hebt hier een punt.
Ik denk dat iedereen wat over elkaar zegt, logisch ook als je bij elkaar op een eiland zit.
De een doet dit alleen voor de camera en anderen doen het achter de camera.
Jeroen sprak over stemmen met Kurt en marcel en blijft beweren dat hij dit niet doet.
Beetje ongeloofwaardig! en zoals op zijn forum wordt gezegd hypocriet!

Wat een ontroerend moment toen Marina de brief kreeg, erg mooi!
de productie zend uit war zij willen hé en inderdaad als je samen zit op zo een eilad zullen er altijd ergenissen tevoorschijn komen ,achteraf komt dat wel goed,als ze elkaar terugzien bij een reunie of zo,da was bij P.E ook zo
en Marina inderdaad ontroerd ,je zou voor minder,maar herpakt zich onmiddellijk ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #206 Gepost op: 6-11-2009, 22:39:25 »
Gunde haar die brief ook echt! Goeie keuze van Esmeralda, maar denk op zich toch dat iedereen die keuze gemaakt zou hebben  ::ok::
Volgende week een confrontatie met Jeroen....ben benieuwd...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #207 Gepost op: 7-11-2009, 00:57:11 »
Pfff hoeveel woorden stonden er op dat éne kaartje? ::)
Zegt genoeg imo. :-X

Slimme zet wel van Es maar ik had liever dat Marina niets nada noppes had gekregen.
>:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #208 Gepost op: 7-11-2009, 09:08:12 »
Pfff hoeveel woorden stonden er op dat éne kaartje? ::)
Zegt genoeg imo. :-X


Niet iedereen gebruikt veel woorden, ik denk dat die woorden Marina net zoveel zeiden als die hele brief van Dennis  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #209 Gepost op: 7-11-2009, 12:47:14 »
Niet iedereen gebruikt veel woorden, ik denk dat die woorden Marina net zoveel zeiden als die hele brief van Dennis  ;)

Ja dat is wel waar... ::jaja:: Ik vond het alleen nogal 'beknopt' :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #210 Gepost op: 7-11-2009, 13:52:23 »
Inderdaad!   ::pinokkio:: Je hebt hier een punt.
Ik denk dat iedereen wat over elkaar zegt, logisch ook als je bij elkaar op een eiland zit.
De een doet dit alleen voor de camera en anderen doen het achter de camera.
Jeroen sprak over stemmen met Kurt en marcel en blijft beweren dat hij dit niet doet.
Beetje ongeloofwaardig! en zoals op zijn forum wordt gezegd hypocriet!

Wat een ontroerend moment toen Marina de brief kreeg, erg mooi!

Wat loop je nou te ouwehoeren man. Je hebt twee dingen:

1) Praten over stemmen: stemmen coordineren en een complot smeden.
2) Over het stemproces praten en observaties maken maar vervolgens geen stemmen coordineren. Duidelijk het geval want hij stemt op Rita. Rita is geen "gevaar" voor Jeroen, ik denk dat we het daar over eens zijn.

2 is hier duidelijk op dit moment nog het geval. Jouw waarnemingen hebben bij mij nogal de smaak van selectieve perceptie.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #211 Gepost op: 7-11-2009, 19:03:26 »
Ja dat is wel waar... ::jaja:: Ik vond het alleen nogal 'beknopt' :-\\

Misschien zegt dat alles over jou maar niks in ieder geval over Marina ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #212 Gepost op: 7-11-2009, 20:15:58 »
Misschien zegt dat alles over jou maar niks in ieder geval over Marina ;)

Haha lol ik heb dat kaartje niet gestuurd hé ;) :P
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #213 Gepost op: 7-11-2009, 20:28:33 »
Haha lol ik heb dat kaartje niet gestuurd hé ;) :P
::rofl::

  :P
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #214 Gepost op: 7-11-2009, 23:59:11 »
Zo kun je ook zeggen dat Jeroen dubbelspel speelt. Hij heeft al minstens één keer op Rita gestemd, maar neemt haar wel mee naar Kuala Lumpur.

Maar hij zegt wel dat hij de sterksten er in wilt houden, dat is Rita niet. Dus heel eerlijk.

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #215 Gepost op: 8-11-2009, 01:52:20 »
Marina weende zo hard omdat het zo weinig woorden waren. Misschien is er een knik in de kabel en denkt ze Marcel te strikken, vandaar dat ze hem verdedigt en niet doorheeft?
Het is een hypothese, maar misschien wel een  juiste ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #216 Gepost op: 8-11-2009, 01:56:41 »
Marina weende zo hard omdat het zo weinig woorden waren. Misschien is er een knik in de kabel en denkt ze Marcel te strikken, vandaar dat ze hem verdedigt en niet doorheeft?
Het is een hypothese, maar misschien wel een juiste.

???
Waarom was Marina daarom aan het wenen? (Bron?)
En wat heeft het kaartje van Marina met het strikken van Marcel te maken?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #217 Gepost op: 9-11-2009, 15:36:06 »
???
Waarom was Marina daarom aan het wenen? (Bron?)
En wat heeft het kaartje van Marina met het strikken van Marcel te maken?

Wat trekken sommige mensen op dit forum toch rare conclusies die nergens op slaan!
Het is ook wel erg makkelijk vanachter je PC om alles te weten!
Uiteindelijk heb ik respect voor alle deelnemers dat ze geselecteerd zijn en mee hebben gedaan (ook al ben ik van een aantal zeker geen fan!)
Lijkt me een ervaring voor het leven.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #218 Gepost op: 10-11-2009, 20:27:06 »
Marina heeft het spel eigenlijk al verloren op het moment dat ze een vrijkaart naar de finale kreeg, ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat er ook maar één persoon is die haar verkiest boven iemand die op een normale manier de finale bereikt. Of de persoon in kwestie moet als een reïncarnatie van de duivel worden gezien maar daar is vooralsnog geen sprake van. De vrijkaart naar de finale is een vloek. Het haalt de spanning weg voor Marina, sluit haar uit van allerlei proeven, bepaald grotendeels haar positie binnen de groep en vergooit haar kansen op de winst. Ze had er goed aan gedaan om het onding direct in de zee te gooien.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #219 Gepost op: 10-11-2009, 20:38:28 »
Marina heeft het spel eigenlijk al verloren op het moment dat ze een vrijkaart naar de finale kreeg, ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat er ook maar één persoon is die haar verkiest boven iemand die op een normale manier de finale bereikt. Of de persoon in kwestie moet als een reïncarnatie van de duivel worden gezien maar daar is vooralsnog geen sprake van. De vrijkaart naar de finale is een vloek. Het haalt de spanning weg voor Marina, sluit haar uit van allerlei proeven, bepaald grotendeels haar positie binnen de groep en vergooit haar kansen op de winst. Ze had er goed aan gedaan om het onding direct in de zee te gooien.

 ::ok::

Marina gaat het niet winnen!
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING