Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85192 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #300 Gepost op: 27-11-2009, 07:35:45 »
Ik vind haar wel komisch!!  ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #301 Gepost op: 27-11-2009, 09:22:37 »
ik begrijp haar helemaal waarom ze zo klaagt
jammer dat er hier op het forum dat niet doen ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #302 Gepost op: 27-11-2009, 12:33:22 »
Ik vind haar wel komisch!!  ;D

Ik ook. :D Haar accent lijkt ook elke aflevering sterker te worden.
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #303 Gepost op: 27-11-2009, 22:55:36 »
Zou Marina geboren zijn met haar standaard gezichtsuitdrukkign op "verongelijkt"?

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #304 Gepost op: 28-11-2009, 08:31:22 »
Ik ook. :D Haar accent lijkt ook elke aflevering sterker te worden.
een echte Antwaarpse van bij ons ::jaja:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #305 Gepost op: 28-11-2009, 08:43:06 »
Ik krijg wel steeds meer respect voor kandidaten als Frans. Je zal maar op een afvallerseiland zitten met ongeveer nul uitzicht op de finale en om en nabij geen proef te doen. Zie dan maar eens positief te blijven. Een stuk lastiger, denk ik zo.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #306 Gepost op: 28-11-2009, 14:45:17 »
Ik krijg steeds meer het idee dat ze zich begint buiten te sluiten van de rest (op Marcel na...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #307 Gepost op: 28-11-2009, 18:27:42 »
Ik krijg steeds meer het idee dat ze zich begint buiten te sluiten van de rest (op Marcel na...)

Ja, ze hengt echt enorm aan Marcel. Marcel heeft haar echt helemaal in z'n macht want ze doet mee met elke profballon die Marcel maar opgooit.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #308 Gepost op: 29-11-2009, 00:34:15 »
Ik krijg wel steeds meer respect voor kandidaten als Frans. Je zal maar op een afvallerseiland zitten met ongeveer nul uitzicht op de finale en om en nabij geen proef te doen. Zie dan maar eens positief te blijven. Een stuk lastiger, denk ik zo.

Helemaal mee eens!! Ik heb gezien dat hij op een gegeven moment door het lint ging toen - ik weet haar naam niet meer - ze het afvallerseiland ging bezoeken.
Op dat reisje had ze geboden en er zat ook een stuk taart bij en Ernst-Paul suggereerde nog dat het een goed idee was, om dat stuk taart mee te nemen naar het eiland. Maar dat deed ze niet en at het gelijk op, lachend en wel.

Toen ze op het afvallers-eiland aangekomen was vertelde ze in geuren en kleuren hoe lekker het taartje wel niet was en dat ze de folie afgelikt had. Dat ze bezoek zou krijgen van familie. En wat de andere kanditaten allemaal niet voor lekkers hadden gehad, hamburger met frieten, pizza, taart etc.
En ik wil het niet goedpraten kwa Frans, maar ik vond het zó stom van dat meisje. Ze hadden daar niet te eten en dan komt er iemand je vertellen hoe geweldig haar expeditie robinson is, ze wist dat ze daar honger leden. Zou ze dat achteraf nu zelf ook niet gedacht hebben?!

Ernst-Paul vroeg later nog in een eilandraad of ze niet dacht dat ze dat beter aan had kunnen pakken, nee ze vond van niet. Pfff daar zakte mijn broek wel vanaf hoor.  :o

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #309 Gepost op: 29-11-2009, 00:46:52 »
Sorry ik was een beetje erg offtopic.
Kwa Marina; zij is niet echt uit de verf gekomen denk ik ...
« Laatst bewerkt op: 29-11-2009, 01:07:29 door pepim »

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #310 Gepost op: 29-11-2009, 12:10:13 »
Ernst-Paul vroeg later nog in een eilandraad of ze niet dacht dat ze dat beter aan had kunnen pakken, nee ze vond van niet. Pfff daar zakte mijn broek wel vanaf hoor.  :o

Dat zou dan wel een soort van trots zijn. Maar het was inderdaad niet heel slim.
Ik denk wel dat als ze dat taartje voor hun had meegenomen, dat het dan ook niet goed was geweest, dan zou het wel weer omkoperij o.i.d. zijn geweest.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #311 Gepost op: 29-11-2009, 23:06:06 »
Dat zou dan wel een soort van trots zijn. Maar het was inderdaad niet heel slim.
Ik denk wel dat als ze dat taartje voor hun had meegenomen, dat het dan ook niet goed was geweest, dan zou het wel weer omkoperij o.i.d. zijn geweest.

Denk je dat het een kwestie van trots was? O ja het taartje meenemen had inderdaad op omkoperij kunnen lijken, maar aan de andere kant toch ook niet? Maar ja haar plastische verslag over dat eten ... ja dan kun je wel iemand over de kling jagen denk ik. Was het Mieke bedenk ik me achteraf?

Ontopic; Ik heb heel veel gezeur van Marina gezien in de uitzendingen en het dociele geklit met Marcel. Niet dat sommige anderen dat niet deden(Esmeralda>Dennis). ;)

Ik hoop dat Marina niet wint, gewoonweg omdat ik niets van haar gezien heb waardoor ik haar een winnaar vind.
Ik kan er niets aan doen, ze heeft nu eenmaal die immuniteit doordat ze de eerste proef wint en dat is dan dat. Tjah.


Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #312 Gepost op: 30-11-2009, 08:41:45 »
Ja, ze hengt echt enorm aan Marcel. Marcel heeft haar echt helemaal in z'n macht want ze doet mee met elke profballon die Marcel maar opgooit.

Ik denk dat die twee lekker van bil zijn gegaan  ::rofl:: ::rofl::
Ze is helemaal idolaat van die man en volgt m als een mak schaap.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #313 Gepost op: 30-11-2009, 08:51:31 »
Ik heb heel veel gezeur van Marina gezien in de uitzendingen (...) Ik hoop dat Marina niet wint, gewoonweg omdat ik niets van haar gezien heb waardoor ik haar een winnaar vind.

Ik heb genoeg gezeur gezien om te vinden dat ze een verliezer is. Finale of niet. ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #314 Gepost op: 3-12-2009, 22:52:44 »
Dat lijkt me wel 'au': nul stemmen
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #315 Gepost op: 3-12-2009, 23:09:21 »
ze lijkt er wel vrede ,mee te hebben.
ze zei al een prijs met een zuur randje..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #316 Gepost op: 4-12-2009, 00:01:26 »
Nul stemmen. Het was terecht. Verder geen woorden aan vuil maken.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #317 Gepost op: 4-12-2009, 00:05:26 »
Alsof ze zelf ook maar één stem verwacht had. Dat maak je mij in elk geval niet wijs.

Ik vraag me weleens af of ze het achteraf ook zo gedaan zou hebben, of toch misschien die immuniteit had willen opgeven.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2009, 00:19:07 door Narya »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #318 Gepost op: 4-12-2009, 00:06:20 »
Geen stemmen, volledig terecht. Per ongeluk tot in de finale gekatapulteerd.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #319 Gepost op: 4-12-2009, 00:17:38 »
Arme Marina, die verveelde zich kapot. Moet je toch kunnen hoor. Is moeilijker dan je denkt. Een ander had al na een week opgegeven --> zie die paar quitters in het begin, die hadden tenminste iets om voor te vechten maar geven alsnog op. Ben benieuwd wat ze zouden doen als ze Marina haar plaats hadden mogen overnemen.

Nee, Marina heeft wel degelijk een sterk karakter hoor. Die zero stemmen had ik verwacht. Zij blijkbaar ook. Het zij zo. Jammer dat ze niet wat meer heeft gehad aan de expeditie. Ze leefde precies echt op tijdens de laatste dag/avond.