Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 112706 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #340 Gepost op: 8-12-2009, 00:25:05 »
O wat leuk, Jeroen ook in tha house. Je was mijn favoriet op rij met Rita! ::ok::
Fantastisch dat je hier ook post.  ::zwaai::

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #341 Gepost op: 8-12-2009, 12:21:22 »
Hola Jeroen, leuk dat je hier ook bent, heb jouw gemaild , niet ontvangen? Je weet dat wij beiden dit complot dat ik gesmeed had alleen voor de camera wilden brengen, ik heb nu pas gezien hoe dicht je bij de overwinning geweest bent owowowowow , je had het geluk echt niet mee jongen, maar jij nam het tenminste sportief op , dank hiervoor macho!
Nee ik heb géén mail van jou gehad sinds een 2 maanden kan ik alleen nog maar mail ontvangen op mijn werkmail dus misschien is dat de oorzaak. Mooi nu alle afleveringen voorbij zijn en ik alles gezien heb moest ik ook enorm lachen hoe je het gespeeld hebt je bent de camera niet uit de weg gegaan, goed gedaan.

Groetjes van je jungle broeder

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #342 Gepost op: 8-12-2009, 13:35:14 »
Welkom in het nederige land der kleine blokskes  ;)

Het contrast van het begin tegenover het einde was opmerkelijk qua spiermassa, hoeveel kilo ben je eigenlijk afgevallen en hoeveel is er inmiddels terug bij?
10 kilo eraf en nu 10 erbij mis alléén veel kracht merk dat tijdens de training leverontsteking gehad en streptokokken op mijn wonden, bloedarmoede,etc..

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #343 Gepost op: 8-12-2009, 13:37:28 »
Heb je er nooit over nagedacht die extra stem die je gewonnen had deze samen met je 2 oorspronkelijke stemmen om die te verdelen tegenover 3 mensen? 
Als je Marcel erbij had genomen was de kans wel 1 op 3 dat hij de finaleproef niet kon spelen...
Nee toen marcel met het voorstel kwam ben ik daar op ingegaan en heb een deal gemaakt

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #344 Gepost op: 8-12-2009, 13:41:23 »
Als lieve vrouwen dat zeggen Jeroen zou ik dat zeker doen... ::ok:: ;) ::hug::
ik zal proberen om een foto van nu toe te voegen dan valt het volgens mij nog wel mee!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #345 Gepost op: 8-12-2009, 13:44:06 »
Ik wacht vol spanning af. ::rofl::

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #346 Gepost op: 8-12-2009, 13:51:53 »
Welkom Blokkenkoning, alias Jeroen.

Ben je nu thuis ook intensief met de blokken aan de slag gegaan? Ik herinner je maar even aan het feit dat de echt blokkenkoning Mork van Ork is. Die speelde het klaar om een stuk of  40 suikerklontjes op elkaar te stapelen, zonder dat ze omvielen.....
Mork de klontenkoning,....... Jeroen de Blokkenkoning ::tandpastasmiley::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #347 Gepost op: 8-12-2009, 13:56:08 »
Nee ik heb géén mail van jou gehad sinds een 2 maanden kan ik alleen nog maar mail ontvangen op mijn werkmail dus misschien is dat de oorzaak. Mooi nu alle afleveringen voorbij zijn en ik alles gezien heb moest ik ook enorm lachen hoe je het gespeeld hebt je bent de camera niet uit de weg gegaan, goed gedaan.

Groetjes van je jungle broeder

Zou het kunnen dat Marcel evt een mail hier bedoeld? Daarvoor moet je links van het scherm kijken, bij Privé-berichten  ;)

Supertof dat je de tijd neemt om onze vragen te beantwoorden!  ::bravo::


Kun je ook uitleggen waarom jouw positieve stem naar Dennis is gegaan, bij die Eilandraad vlak voor de kaarsenproef? Waarom niet naar Rita of Marcel?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #348 Gepost op: 8-12-2009, 14:12:20 »
Hey Jeroen!

Welkom op dit forum! Nog even en alle kandidaten zitten hier op dit gezellige forum! Wat mij als eerste interesseert, hoe heb je nu werkelijk de dag in Kuala Lumpur ervaren? We zagen wel wat tijdens de aflevering, maar vast niet alles! Heb je nog leuke dingen gedaan bijv. die niet in beeld zijn geweest? En hoe was het eerste echte eten na zoveel dagen vis en nog eens vis (als het er al was...) En hoe is KL nu eigenlijk? Kortom hoe heb je die dag beleefd? Alvast bedankt voor je antwoord!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #349 Gepost op: 8-12-2009, 15:10:08 »
kvond t al raar Jeroen dat ik geen antwoord kreeg omdat het toch een goed bedoelde mail was, bij deze is dat dan rechtgezet kanjer!

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #350 Gepost op: 8-12-2009, 16:09:06 »
Zou het kunnen dat Marcel evt een mail hier bedoeld? Daarvoor moet je links van het scherm kijken, bij Privé-berichten  ;)

Supertof dat je de tijd neemt om onze vragen te beantwoorden!  ::bravo::


Kun je ook uitleggen waarom jouw positieve stem naar Dennis is gegaan, bij die Eilandraad vlak voor de kaarsenproef? Waarom niet naar Rita of Marcel?
Dennis kon in de jungle nog géén knoop leggen en heeft van daaruit zich sterk ontwikkeld op overlevingsgebied daarnaast hadden wij op het persoonlijke vlak een klik.

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #351 Gepost op: 8-12-2009, 16:15:19 »
Hey Jeroen!

Welkom op dit forum! Nog even en alle kandidaten zitten hier op dit gezellige forum! Wat mij als eerste interesseert, hoe heb je nu werkelijk de dag in Kuala Lumpur ervaren? We zagen wel wat tijdens de aflevering, maar vast niet alles! Heb je nog leuke dingen gedaan bijv. die niet in beeld zijn geweest? En hoe was het eerste echte eten na zoveel dagen vis en nog eens vis (als het er al was...) En hoe is KL nu eigenlijk? Kortom hoe heb je die dag beleefd? Alvast bedankt voor je antwoord!
Super geweldige ervaring een hoofdprijs op zich de reis naar KL was al geweldig (5 uur lang dezelfde cd en nog steeds genieten met de airco aan.
Dan de kamer met mega bed en bad ik mocht mij helaas niet scheren anders had ik die baard er wel afgehaald. De stad zelf vond ik prachtig stukje oude stad bezocht en Rita en ik in de club met cocktail en heerlijke muziek man wat een contrast géén oog dicht gedaan maar wel lekker gelegen op een echt bed!!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #352 Gepost op: 9-12-2009, 08:34:02 »
Jeroen, was dat nu wel of geen maatpak? Als het wel een maatpak was was het wel van een hele slechte keermaker want het zag er veel te groot uit.

Offline TomB

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #353 Gepost op: 9-12-2009, 19:16:31 »
Hola Jeroen, leuk dat je hier ook bent, heb jouw gemaild , niet ontvangen? Je weet dat wij beiden dit complot dat ik gesmeed had alleen voor de camera wilden brengen, ik heb nu pas gezien hoe dicht je bij de overwinning geweest bent owowowowow , je had het geluk echt niet mee jongen, maar jij nam het tenminste sportief op , dank hiervoor macho!

Wie nam het dan niet sportief op ???

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #354 Gepost op: 9-12-2009, 19:22:24 »
Wie nam het dan niet sportief op ???

Volgens mij zegt Marcel nergens dat iemand het niet sportief opnam... waaruit leid je dat af?


Jeroen, was dat nu wel of geen maatpak? Als het wel een maatpak was was het wel van een hele slechte kleermaker want het zag er veel te groot uit.

Ik vond die broek eerder te klein overkomen... ::jaja::

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #355 Gepost op: 9-12-2009, 20:39:10 »
Super geweldige ervaring een hoofdprijs op zich de reis naar KL was al geweldig (5 uur lang dezelfde cd en nog steeds genieten met de airco aan.
Dan de kamer met mega bed en bad ik mocht mij helaas niet scheren anders had ik die baard er wel afgehaald. De stad zelf vond ik prachtig stukje oude stad bezocht en Rita en ik in de club met cocktail en heerlijke muziek man wat een contrast géén oog dicht gedaan maar wel lekker gelegen op een echt bed!!


Jaaaa die cd op repeat! echt geweldig!!! (was ik helemaal vergeten  ::rofl:: )
Maar zo tof om lekker muziek te horen en de "normale" wereld om je heen te zien (alleen beetje jammer van al die billboards met chocola en m&m's en zo langs de snelweg!!! weet je nog?)

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #356 Gepost op: 10-12-2009, 10:08:35 »
Jaaaa die cd op repeat! echt geweldig!!! (was ik helemaal vergeten  ::rofl:: )
Maar zo tof om lekker muziek te horen en de "normale" wereld om je heen te zien (alleen beetje jammer van al die billboards met chocola en m&m's en zo langs de snelweg!!! weet je nog?)
Ja Rita en eten, Rita is net een kliko daar gaat nagenoeg alles in en die blijft ook maar door eten.
Het eindfeest toen ik bij de buren nog even een schaal scampis en pizza wist te scoren helemaal opperdepop ::tandpastasmiley::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #357 Gepost op: 10-12-2009, 19:51:10 »
vreetzakken. Dat noemen ze afzien...........:) :) Waar een heel dorp in donker Afrika van had kunnen eten, dat schransen Jeroen en Rita zomaar even met hun beiden naar binnen, whahahahaha.

Offline TomB

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #358 Gepost op: 13-12-2009, 14:00:01 »
Volgens mij zegt Marcel nergens dat iemand het niet sportief opnam... waaruit leid je dat af?


Ik meende dat te kunnen afleiden aan het woordje "tenminste"  ::schaam::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #359 Gepost op: 24-12-2009, 19:28:04 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)