Auteur Topic: [kandidaat] Simone  (gelezen 157001 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2009, 12:15:00 »
Ik vond haar ook heel sterk deze aflevering. Als het gaat om voedsel zoeken en aanpakken, is ze natuurlijk ook heel sterk. Zeker vergeleken met heel veel andere vrouwen, die elke week een zwakkere indruk maken. En dan bedoel ik niet alleen lichamelijk.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #101 Gepost op: 3-10-2009, 15:38:46 »
Maar dan bij hongerige magen verrassing te zitten roepen en uitbundig zijn met 2 kleine peulvruchten lijkt me ook niet erg tactvol...

Dat vond ik wel leuk. Iemand die het allemaal niet zo serieus neemt.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #102 Gepost op: 8-10-2009, 22:10:41 »
Groot gelijk heeft Simone met haar opmerking over het heimwee geleuter.
"Waarom geef je je op bij ER als je thuis een paar kinderen hebt zitten"?
16 dagen van huis en nu al piepen.
Simone snapt het niet, ik ook niet.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #103 Gepost op: 8-10-2009, 22:13:32 »
Inderdaad, helemaal mee eens!
Ik ben nog geen fan, maar ze had deze aflevering (en in de vooruitblik voor volgende week) groot gelijk met haar opmerkingen over al dat gezeur.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #104 Gepost op: 8-10-2009, 22:17:51 »
Ik vind Simone ok, echt een stoer wijf, ze bevalt me met de aflevering beter  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #105 Gepost op: 8-10-2009, 23:10:11 »
vind niets leuk aan haar, een herhaling van vorig jaar maar met twee leukere mannen, ze naait haar er goed in bij die twee en weet het goed, heeft altijd commentaar op andere om haar eigen positie te verstevigen, hopelijk hebben de andere overblijvers van dat groepje het snel door en straffen haar af ::niet-ok:: ::niet-ok::
ook is het gemakkelijk om de andere eerst te laten kiezen wie de drie meest waardevolle kampleden zijn, als je dat van jezelf denkt zeg dan eerst zelf wie die drie zouden zijn, je zou dan een heel andere lijst hebben, nu durfden die andere niet anders dan hetzelfde te kiezen bah !!
vlug naar huis !!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #106 Gepost op: 8-10-2009, 23:19:29 »
Volgens mij heeft Simone een plasser.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #107 Gepost op: 8-10-2009, 23:32:37 »
Volgens mij heeft Simone een plasser.

Hahahaha  ::rofl::
Ik lig echt krom van t lachen!!

Maar weer ff serieus,
vind haar wel een sterke kandidate.
Alleen hoe ze over Sabine praatte 'hou jij helemaal je bek, je hebt al 18 dagen niks gezegt',
dat vond ik dan weer wat minder..
There's no show like a reality show ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #108 Gepost op: 9-10-2009, 00:32:59 »
Tjonge wat heeft zij(hij) een eigendunk zeg.

Ik mag haar niet.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #109 Gepost op: 9-10-2009, 03:33:35 »
ik mag haar wel. ::jaja:: een van mijn favorieten.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #110 Gepost op: 9-10-2009, 08:56:47 »
Ze heeft gewoon een sterke mening en ze heeft een nogal ongeremde manier van spreken (een hele grote bek). Niets mis mee. Een beetje meer inlevingsvermogen in andermans gevoel zou niet misstaan, maar is geen noodzaak. Ik vind haar wel lache.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #111 Gepost op: 9-10-2009, 10:09:39 »
vind niets leuk aan haar, een herhaling van vorig jaar maar met twee leukere mannen, ze naait haar er goed in bij die twee en weet het goed, heeft altijd commentaar op andere om haar eigen positie te verstevigen, hopelijk hebben de andere overblijvers van dat groepje het snel door en straffen haar af ::niet-ok:: ::niet-ok::
ook is het gemakkelijk om de andere eerst te laten kiezen wie de drie meest waardevolle kampleden zijn, als je dat van jezelf denkt zeg dan eerst zelf wie die drie zouden zijn, je zou dan een heel andere lijst hebben, nu durfden die andere niet anders dan hetzelfde te kiezen bah!!
Sorry hoor, maar ik weet echt niet naar welk programma jij zit te kijken......
Je ziet duidelijk dat de anderen het haar wel degelijk gunnen!! Zij leest de brief voor en anderen reageren daar op. Ze heeft neit eens de kans om te zeggen wie zij vind dat het meest waardevol is. Misschien had ze net als Esmeralda geroepen dat ze zichzelf de waardevolste vind, maar zoveel eer heeft ze dat ze de anderen laat kiezen, en niet zoals Esmeralda een hofge dunk van zichzelf heeft...Ze gaat toch ook maar door!En ze naait zich er echt niet in! Je ziet toch duidelijk dat de anderen niets doen dan alleen maar liggen en dat een Sabine inderdaad de afgelopen afleveringen nog NIETS heeft gepresteerd.
Ik vind jou mening over Simone echt een beetje over de top! Bijna op het persoonlijke af en niet puur op wat je te zien krijgt....
Ze is inderdaad niet zo tactisch met haar uitspraken, wel recht voor de raap en zeker niet achterbaks, maar voorlopig denderd ze door de expeditie en niets is haar te veel.
Simone is echt OKE ::ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #112 Gepost op: 9-10-2009, 11:23:39 »
Ik vraag me af of de keuze ook op haar was gevallen als de anderen dit anoniem hadden kunnen kiezen. Ze heeft zoveel overmacht dat de rest er niet eens tegenin durft te gaan.
Zo komt ze op mij over.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #113 Gepost op: 9-10-2009, 15:52:01 »

Je ziet duidelijk dat de anderen het haar wel degelijk gunnen!! Zij leest de brief voor en anderen reageren daar op. Ze heeft neit eens de kans om te zeggen wie zij vind dat het meest waardevol is. Je ziet toch duidelijk dat de anderen niets doen dan alleen maar liggen en dat een Sabine inderdaad de afgelopen afleveringen nog NIETS heeft gepresteerd.

Ze is inderdaad niet zo tactisch met haar uitspraken, wel recht voor de raap en zeker niet achterbaks, maar voorlopig denderd ze door de expeditie en niets is haar te veel.
Simone is echt OKE ::ok::

Waardevolste voor het kamp wil niet zeggen dat men je symphatiek of leuk vindt Het zegt ook niet of je kampleden je al dan iets gunnen.  Ben je een provider dan ben je waardevol.  In dat kamp zijn er 3 grote providers en die zijn gekozen. 

Ik had haar echter wel rechtstreeks tegen Sabine willen horen zeggen dat ze haar mond moest houden want hoe ze via zo'n persoonlijk interview over Sabine bezig was vond ik net wel achterbaks...

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #114 Gepost op: 9-10-2009, 16:15:43 »

Ik had haar echter wel rechtstreeks tegen Sabine willen horen zeggen dat ze haar mond moest houden want hoe ze via zo'n persoonlijk interview over Sabine bezig was vond ik net wel achterbaks...
dat komt door dat ze achterbaks is !

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #115 Gepost op: 9-10-2009, 17:58:15 »
een tijdje geleden werd ergens nog beweerd dat je in de biechtstoel alles mag zeggen, juist omdat het prive is. dat geldt natuurlijk alleen maar voor de schattige meisjes. ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Greek cheek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #116 Gepost op: 10-10-2009, 12:00:54 »
Simone is voor mij echt top! ::bravo:: Ze zegt gewoon wat ze denkt en heel vaak is ze er gewoon  "boenk" op! :o Een vrouw met ballen waarvan er gerust wat meer zouden mogen zijn. En dat heeft volgens mij niks te maken met het al dan niet manwijf zijn of een zogenaamd complot tussen haar en de mannen. Het eigenaardige is dat de kampleden allemaal voor Simone en de mannen kozen, waarschijnlijk dachten ze dat er weer een of andere proef op het menu stond en dan zouden de 3 maar het hachje moeten redden. Maar nee, het draaide helemaal anders uit en ik denk niet dat de andere kampleden daar een probleem mee hadden. Simone is misschien streng maar ook rechtvaardig! Van mij mag ze de finale halen, want ze is gewoon topppie!

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #117 Gepost op: 10-10-2009, 19:37:23 »
dat komt door dat ze achterbaks is !

Ken je haar persoonlijk??????

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #118 Gepost op: 10-10-2009, 20:50:17 »
Ken je haar persoonlijk??????

neen, maar mijn Intuïtie laat me niet vaak in de steek, maarrrrrrr ken jij ze???? ::jaja:: ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone
« Reactie #119 Gepost op: 10-10-2009, 20:51:35 »
neen, maar mijn Intuïtie laat me niet vaak in de steek, maarrrrrrr ken jij ze???? ::jaja:: ::jaja::

Niet iedereen die voor een kandidaat opkomt is direct die kandidaat of een bekende daarvan  ;)
Keep calm and eat chocolates!