Auteur Topic: [kandidaat] Bea  (gelezen 23002 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2009, 00:44:44 »

Bea was toch geselecteerd door Sabine?

uhhhh..... ::schaam:: begint goed ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #21 Gepost op: 4-09-2009, 01:55:38 »
Ze was zeker niet de zwakste denk ik. Maar goed, ik had bij beide lijsten het gevoel dat het meer om persoonlijke emoties ging van de kiezers, dan om sterk en zwak. Maar ik zal Bea niet echt gaan missen geloof ik.

klopt Mloesje zo denk ik er eigenlijk ook over. ::jaja::

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2009, 15:38:06 »
hoewel eva mijn 'favoriet' was tussen de twee mogelijke afvallers, waren er mensen die ik veel liever aan die paal had zien hangen. ik denk dat bea een interessante kandidaat had kunnen zijn, maar helaas! de emoties van één slechte verliezer hebben beslist...
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2009, 16:15:05 »
de emoties van één slechte verliezer hebben beslist...

Ik denk indien er een eilandraad was geweest dat ze ook eruit was gevlogen hoor...

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2009, 16:16:49 »
kweetnie... er waren er 2 die zich aan haar ergerden volgens mij, maar misschien vergis ik mij. hoe dan ook was het in dat geval 'eerlijker' geweest, vind ik tenminste.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #25 Gepost op: 4-09-2009, 16:20:25 »
Tja eerlijker, waarom laat je ze alle 16 niet 2 maand op een eiland ploeteren en op het einde  1 grote stemming voor de winnaar...  ;D

Marina en Sabine waren haar idd beu maar strategisch is het voor de kampgenoten beter om in de alliantie te zitten van Marina die niet weggestemd kan worden maar wel een stem kan geven...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #26 Gepost op: 7-09-2009, 11:47:34 »
Ik vond Bea een super-irritnat persoon! Daarom is het jammer dat ze er uit is.  8)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #27 Gepost op: 7-09-2009, 23:18:57 »
Ik vond Bea een super-irritnat persoon! Daarom is het jammer dat ze er uit is.  8)


 ::rofl:: ::rofl:: eigenlijk klopt dat wel  ::rofl:: ::rofl::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2009, 00:12:21 »
Bea was niet slim bezig.
Iedereen weet dat je je in het begin beter een beetje op de achtergrond kunt houden.
Wat ze allemaal deed toen ze aan de paal hing zag er een beetje debiel uit, vond ik.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #29 Gepost op: 8-09-2009, 10:11:06 »
Ze werd wel neergezet als een irritante kletskous, maar dat werd Hiukwan vorig jaar in het begin ook, hè.

Ze leek me eigenlijk best sympathiek, ik had haar nog wel willen zien blijven. Zelfde geldt overigens voor Eva. Ik had liever die twee vervelende lijstenmakers aan de paal zien hangen. Of Marina.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #30 Gepost op: 8-09-2009, 15:58:18 »
Ze werd wel neergezet als een irritante kletskous, maar dat werd Hiukwan vorig jaar in het begin ook, hè.

Ze leek me eigenlijk best sympathiek, ik had haar nog wel willen zien blijven. Zelfde geldt overigens voor Eva. Ik had liever die twee vervelende lijstenmakers aan de paal zien hangen. Of Marina.

Bij HiuKwan had ik nooit het gevoel haar beu te zijn zoals bij deze kandidate.  Bea kan dan wel een heel sympathiek persoon zijn, haar intonatie werkte al vanaf minuut 1 op m'n zenuwen...

Ik heb mijn bedenkingen qua motivatie met het de uitspraak: "mijn leven is perfect maar toch wil ik meedoen" geef dan gewoon toe dat je voor het geld gaat, waarom zou je je perfect leventje opgeven?  Enkel voor de ervaring? Om nog meer tot het besef te komen dat je leventje super is?  Als de heimwee toeslaat zijn dit de eerste mensen die psychologisch eronder gaan lijden.  Ik zeg ook niet dat men 16 'probleemgevallen' op zo'n eiland moeten droppen maar toch mensen die toch een beetje gehard zijn door het leven.

De lijstenmakers is een ander verhaal, er was idd een vorm van afrekening maar  het verschil was dat bij Carine het echt persoonlijk was en Sabine min of meer de keuze heeft laten beïnvloeden door reacties van enkele mensen van het team op Bea. 


Offline svttvs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #31 Gepost op: 8-09-2009, 16:25:31 »
Ik was Bea beu :P Die Marina, Carina enzo vind ik ook allemaal niks (oude vrouwen ;)) en ik hoopte dus ook dat Eva erin bleef.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #32 Gepost op: 8-09-2009, 16:49:21 »
Citaat
allemaal niks (oude vrouwen

 :-X
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #33 Gepost op: 8-09-2009, 18:56:38 »
Bij HiuKwan had ik nooit het gevoel haar beu te zijn zoals bij deze kandidate. 

Meningen verschillen... ik kan me nog goed herinneren dat ik me enorm irriteerde aan wéér die stem van Hiukwan en haar dagboek, meningen etc, etc... dat had ik bij Bea dan weer niet... is me ook niet zo opgevallen eigenlijk dat ze als een 'veel-prater' werd weggezet...

(overigens kan ik me best voorstellen dat je het alleen voor de ervaring doet... ook als je naar eigen zeggen een perfect leventje heb)

Eerlijk gezegd werd ik niet warm of koud van Bea... daarvoor kende ik haar nog niet goed genoeg...:)

EDIT: typefoutje verbeterd
« Laatst bewerkt op: 9-09-2009, 20:54:35 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #34 Gepost op: 9-09-2009, 20:53:40 »
Ik denk niet dat ze echt iritant veel praatte.
Ze hebben de momenten dat ze veel praatte gewoon achter elkaar gemonteerd,
en daarom kwam ze als een kletskous over.
Anders had je ook wel meer mensen horen klagen, behalve de gefrustreerde susters!
Tenminste, dat denk ik...
There's no show like a reality show ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #35 Gepost op: 9-09-2009, 20:54:57 »
Ik denk niet dat ze echt iritant veel praatte.
Ze hebben de momenten dat ze veel praatte gewoon achter elkaar gemonteerd,
en daarom kwam ze als een kletskous over.
Anders had je ook wel meer mensen horen klagen, behalve de gefrustreerde susters!
Tenminste, dat denk ik...
denk ik ook
dat is bijna altijd met dit soort programma's, je weet nooit hoe iemand echt is ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2009, 08:05:29 »
Ze was zeker niet de zwakste denk ik. Maar goed, ik had bij beide lijsten het gevoel dat het meer om persoonlijke emoties ging van de kiezers, dan om sterk en zwak.

typisch iets voor vrouwen denk ik  :-X :-[
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2009, 12:07:12 »
typisch iets voor vrouwen denk ik  :-X :-[

Ik wilde het niet zeggen ;)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #38 Gepost op: 11-09-2009, 00:25:18 »
Blij dat ze naar huis is, wat een irritante perfecte muts. Jeetje, het leek ook net een man. Was ze lesbisch trouwens? er werd wel wat gezegd over kinderen in haar filmpje maar niks over een man, misschien wou de perfecte receptioniste van het jaar, dat geheim houden. Tuurlijk is het lullig als je op zo'n manier eruit gaat maar ik was wel blij dat het eva nie was.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bea
« Reactie #39 Gepost op: 11-09-2009, 00:40:08 »
Blij dat ze naar huis is, wat een irritante perfecte muts. Jeetje, het leek ook net een man. Was ze lesbisch trouwens? er werd wel wat gezegd over kinderen in haar filmpje maar niks over een man, misschien wou de perfecte receptioniste van het jaar, dat geheim houden.

Haar man/vriend kuste haar gedag in Schiphol en bij het filmpje thuis zag je hem op de achtergrond, wel raar dat ze hem niet vernoemde in haar perfecte wereldje...