Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85071 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #320 Gepost op: 4-12-2009, 00:19:52 »
Nee, Marina heeft wel degelijk een sterk karakter hoor.

Dit is zeker zo. Ze is geen zwakkeling.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #321 Gepost op: 4-12-2009, 00:24:26 »
Ik vind het heel knap van d'r hoe ze het heeft volgehouden! Precies om dezelfde redenen die al duizenden keren zijn genoemd!!
Ze is denk ik gewoon haar zelf gebleven en ook totaal niet tactisch bezig geweest, net zoals Simone en Jeroen op het begin. Ze had stemmen kunnen krijgen als ze het ook echt verdiende! Dat vind ik jammer, want ondanks dat het echt heel moeilijk voor dr geweest moet zijn, heeft ze niet echt laten merken dat zij er ook nog was en dat ook zij kans maakte en dat ook zij wilde winnen, op wat voor manier dan ook. Daar had ze naar mijn idee wat meer aan moeten doen. Nu leek het meer op een overwinning voor d'r zelf, want je zou toch halverwege de expeditie door moeten hebben, dat als je zo omgaat met je positie, je niet gaat winnen. Dan kon je net zo goed stoppen, in plaats van al die moeite doen om toch de finale te halen. Maar volgens mij was het zoals ze zelf al zei (Stoppen is geen optie) een overwinning voor haarzelf. Maar ze hád wel kunnen winnen, dan had ze een stapje verder moeten zetten..

Vond haar ondanks alle kritiek echt een leuke kandidaat!  ::ok::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #322 Gepost op: 4-12-2009, 00:30:09 »
Werkelijk, hoe komen jullie erbij, een leuke kandidaat  ::oink::

45 dagen de kans je te profileren. Je (positief) op te stellen. Je te positioneren. Een (tactisch) plan bedenken.

Maar néé: 45 dagen zeuren, zaniken, klagen, moeilijk kijken.

Ze heeft na haar directe finaleplek werkelijk a-l-l-e-s fout gedaan...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #323 Gepost op: 4-12-2009, 00:33:03 »
Werkelijk, hoe komen jullie erbij, een leuke kandidaat  ::oink::

45 dagen de kans je te profileren. Je (positief) op te stellen. Je te positioneren. Een (tactisch) plan bedenken.

Maar néé: 45 dagen zeuren, zaniken, klagen, moeilijk kijken.

Ze heeft na haar directe finaleplek werkelijk a-l-l-e-s fout gedaan...
Met het dikgedrukte ben ik met je eens.. Die laatste twee zijn natuurlijk gewoon hyperbolische argumenten om je mening te versterken..

Maar ondanks dat ze zich niet heeft geprofileerd, wat heel jammer is, vond ik haar persoonlijkheid wel heel leuk en enigszins komisch! En kon ook wel lachen om d'r Vlaamse accentje.  :P
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #324 Gepost op: 4-12-2009, 00:36:40 »
Jaaa 't is wel lief die opbouwende kritiek, maar ze heeft geen enkele stem gekregen, en het is mij ook duidelijk waarom... :-\\
En dat geldt blijkbaar ook voor het merendeel van de kijkers, en voor iedereen ginder op de eilandraad.
Als zij een warme en aangename "kampmoeder" was geweest die er steeds voor iedereen was geweest, geen partij getrokken had voor niemand, enz... dan had ze wél kunnen winnen! Ze legt de "zwarte Piet" ergens waar hij niet hoort, en dat is haar manier om om te gaan met het feit dat ze niet zo goed in de groep lag. So be it.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #325 Gepost op: 4-12-2009, 00:38:10 »
En kon ook wel lachen om d'r Vlaamse accentje.  :P

Ik als Vlaming ergerde mij er dood aan. Dit is geen Vlaams, geen Antwerps, het is... ??? Marina's! Niet mooi. ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #326 Gepost op: 4-12-2009, 00:40:02 »
Jaaa 't is wel lief die opbouwende kritiek, maar ze heeft geen enkele stem gekregen, en het is mij ook duidelijk waarom... :-\\
En dat geldt blijkbaar ook voor het merendeel van de kijkers, en voor iedereen ginder op de eilandraad.
Als zij een warme en aangename "kampmoeder" was geweest die er steeds voor iedereen was geweest, geen partij getrokken had voor niemand, enz... dan had ze wél kunnen winnen! Ze legt de "zwarte Piet" ergens waar hij niet hoort, en dat is haar manier om om te gaan met het feit dat ze niet zo goed in de groep lag. So be it.

Idd.. en zoals ik al zei.. dat realiseerde ze zichzelf ook heel goed! Ik snap dus niet waarom ze niet die knop heeft omgezet van, ik ga me nu zo neerzetten dat ik nog kans maak om te winnen. Maar nee.. ze wilde per se naar de finale met de kennis dat ze niet zou winnen. Waarom zou je dat willen, zo leuk vond ze het nou ook weer niet op het eiland, volgens mij. Ze was namelijk blij dat ze naar huis mocht.

Ik denk dat ze er niet aan durfde toe te geven, stoppen was geen optie. En dat vind ik echt heel knap, maar niet heel logisch en bovendien in dit spel een beetje nutteloos :P

Edit: Voor mij als Nederlander is dat gewoon Vlaams :P . En vond het prachtig!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #327 Gepost op: 4-12-2009, 01:10:42 »
(...)
Voor mij als Nederlander is dat gewoon Vlaams :P . En vond het prachtig!

Ja ik snap het wel hoor, er is ooit een programma geweest "De Collega's", heel goed programma in die tijd, en daar was er éne bij die ook zo sprak, en stiekem verliefd was op een zekere 'Mireille', en die noemde hij ook 'Miraa maasje', 'Mireille meisje' dus, maar bij hem was het leuk, voor Marina (what's in a name?) hebben we hier in Antwerpen een schitterend woord: scheeeeeel!
Al ga ik natuurlijk alleen af op de getoonde beelden >:D maar hoe kan ik ook anders... ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #328 Gepost op: 4-12-2009, 09:38:23 »
Idd.. en zoals ik al zei.. dat realiseerde ze zichzelf ook heel goed! Ik snap dus niet waarom ze niet die knop heeft omgezet van, ik ga me nu zo neerzetten dat ik nog kans maak om te winnen. Maar nee.. ze wilde per se naar de finale met de kennis dat ze niet zou winnen. Waarom zou je dat willen, zo leuk vond ze het nou ook weer niet op het eiland, volgens mij. Ze was namelijk blij dat ze naar huis mocht.

Ik denk dat ze er niet aan durfde toe te geven, stoppen was geen optie. En dat vind ik echt heel knap, maar niet heel logisch en bovendien in dit spel een beetje nutteloos :P

Edit: Voor mij als Nederlander is dat gewoon Vlaams :P . En vond het prachtig!

Helemaal mee eens! Als je zeker bent van een finaleplaats en je weet dat medekampgenoten uiteindelijk een belangrijke stem hebben (is immers ieder jaar zo), ga er dan voor. Free Ride naar 50.000 Euro

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #329 Gepost op: 4-12-2009, 11:29:55 »
Edit: Voor mij als Nederlander is dat gewoon Vlaams :P . En vond het prachtig!
Ik als Nederlander mag toch wel zeggen dat ik redelijk wat van het Vllams ook zonder ondertitel begrijp, maar bij het zogenaamde Vlaams van haar was het zelfs met ondertitelng soms nauwelijks te volgen...

Volgens mij verdiende ze zeker niet meer dan de derde plaats. Ze had volgens mij veel meer uit haar directe finaleplaats kunnen halen dan alleen maar gezeur en gemopper... Ik begrijp dat ze proeven had willen doen, maar ze had toch ook daarvoor de ultime prijs kunnen betalen? Pas in de laatste aflevering was ze een stuk rustiger, al weet ik het niet of ze zo zou zijn geweest als Dennis of Jeroen in plaats van Marcel de derde finalist zou zijn geworden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #330 Gepost op: 4-12-2009, 11:36:49 »
Het was gewoon te verwachten. Asl ze enige kans had willen maken had ze zich verre van uitgesproken voorkeuren voor bepaalde kandidaten moeten laten en kei en keihard werken in het kamp.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #331 Gepost op: 4-12-2009, 14:12:40 »
Werkelijk, hoe komen jullie erbij, een leuke kandidaat  ::oink::

45 dagen de kans je te profileren. Je (positief) op te stellen. Je te positioneren. Een (tactisch) plan bedenken.

Maar néé: 45 dagen zeuren, zaniken, klagen, moeilijk kijken.

Ze heeft na haar directe finaleplek werkelijk a-l-l-e-s fout gedaan...

Precies, het is niet de finaleplek die haar de das om heeft gedaan, maar haar eigen gedrag. Zoals Lukas ook zegt:

Als zij een warme en aangename "kampmoeder" was geweest die er steeds voor iedereen was geweest, geen partij getrokken had voor niemand, enz... dan had ze wél kunnen winnen! Ze legt de "zwarte Piet" ergens waar hij niet hoort, en dat is haar manier om om te gaan met het feit dat ze niet zo goed in de groep lag. So be it.

Binnen de groep leek ze ook werkelijk een beetje een buitenbeentje, die het alleen met Marcel echt goed kon vinden (en aan het begin met Sabine). Vooral in de beginfase leek ze zich met Sabine wat af te zonderen van de groep vrouwen. Stel nu dat bijvoorbeeld Jeroen of Marcel aan het begin immuniteit had gekregen, dan denk ik dat ze wel een serieuze kans hadden gehad om in de finale te winnen. Ze hadden in ieder geval beiden meer dan 0 stemmen gekregen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #332 Gepost op: 4-12-2009, 19:29:27 »
Ik had wel even met haar te doen toen ik haar gezicht zag na die 0 stemmen.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #333 Gepost op: 4-12-2009, 20:06:51 »
Stel nu dat bijvoorbeeld Jeroen of Marcel aan het begin immuniteit had gekregen, dan denk ik dat ze wel een serieuze kans hadden gehad om in de finale te winnen. Ze hadden in ieder geval beiden meer dan 0 stemmen gekregen.

100 procent mee oneens! In mijn ogen had niemand die op dag 1 de finale veilig stelt ook maar een schijn van kans gemaakt.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #334 Gepost op: 4-12-2009, 20:15:02 »
100 procent mee oneens! In mijn ogen had niemand die op dag 1 de finale veilig stelt ook maar een schijn van kans gemaakt.

Natuurlijk wel! Maar daar moet je Imo een heel sterke persoonlijkheid voor hebben!!
En 100% inzet!
 ::zwaai::
 
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #335 Gepost op: 4-12-2009, 20:27:27 »
Natuurlijk wel! Maar daar moet je Imo een heel sterke persoonlijkheid voor hebben!!
En 100% inzet!
 ::zwaai::

100% mee eens, niets aan toe te voegen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #336 Gepost op: 5-12-2009, 22:31:26 »
Hmm, ik zie dat echt anders. Uiteindelijk zal niemand je de overwinning "gunnen" omdat de gedachte toch overheerst dat je er niks voor hebt hoeven doen. Hoe leuk je iemand ook vindt, als zo'n finaleplaats je in de schoot wordt geworpen, kies je toch liever iemand die zich heeft moeten bewijzen met proeven, het overleven van complotten, enzovoorts. In zo iemand kun je je ook veel meer verplaatsen op zo'n moment, omdat je zelf de expeditie ook op die manier beleefd hebt.