Auteur Topic: Kandidaten Screening  (gelezen 3748 keer)

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kandidaten Screening
« Gepost op: 19-11-2009, 19:45:00 »
Ik vraag me wel eens af, worden de kandidaten voordat ze meedoen ook aan allerlei testjes onderworpen? Of gaat het per loting?
Want je hoort wel eens iets over testen, maar soms zie je er figuren tussen lopen dat je je afvraagd hoe die een test door zullen komen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2009, 19:46:59 »
wat ik heb begrepen (van dit forum ::) ) is dat er eerst idd een voorselectie is
en dat daarna iedereen die door de voorselectie is gekomen op gesprek moet komen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #2 Gepost op: 19-11-2009, 20:07:12 »
Want je hoort wel eens iets over testen, maar soms zie je er figuren tussen lopen dat je je afvraagd hoe die een test door zullen komen.

De testen waaraan de kandidaten worden onderworpen gebeuren niet in dezelfde omstandigheden dan bij de werkelijke opnames.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #3 Gepost op: 19-11-2009, 22:45:33 »
er zit zoeiwezo een zwemtest bij, aangezien ik dat wel eens zag bij een seisoen tijdens het voorstellen van een kandidat..

soms vraag ik me echt af hoe iemand daar door kwam.. met zijn schoolslagzwemmen tijdens proeven af en toe
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #4 Gepost op: 19-11-2009, 22:46:35 »
Loting is het natuurlijk in ieder geval niet.  ::) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2009, 02:48:52 »
soms vraag ik me echt af hoe iemand daar door kwam.. met zijn schoolslagzwemmen tijdens proeven af en toe

Met een goede zwemtechniek is schoolslag  best een geschikte manier om snelheid, uithouding/dosering van krachten te combineren.  Best handig bij een combinatieproef ;)

« Laatst bewerkt op: 21-11-2009, 02:50:27 door reaver »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2009, 12:42:35 »
er zit zoeiwezo een zwemtest bij, aangezien ik dat wel eens zag bij een seisoen tijdens het voorstellen van een kandidat..

soms vraag ik me echt af hoe iemand daar door kwam.. met zijn schoolslagzwemmen tijdens proeven af en toe

Je hoeft toch ook geen topzwemmer te zijn. Volgens mij gaat het er bij zo'n zwemproef om dat je laat zien dat je het conditioneel aankan, niet dat je enorm snel zwemt. Lijkt me onzinnig als ze heel interessante kandidaten zouden afwijzen omdat de schoolslag toevallig de enige zwemtechniek is die ze beheersen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2009, 21:53:15 »
HI ALLEN
Het voornaamste is dat je kan zwemmen ,welke slag je het beste beheerst speelt geen rol,de omstandigheden ter plaatse zal dat wel uitwijzen
zolang je maar niet verdrinkt ::jaja:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Kandidaten Screening
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2009, 22:31:19 »
oke, maar soms dan lijkt dat toch zo erg.. terwijl de rest zo ver is.
maar idd.. zolang ze niet verdrinken.. het komt natuurlijk niet aan op zwemmen maar op overleven en het spel.

ik zelf kan ook alleen de schoolslag
robinson is weer geweldig dit jaar