Auteur Topic: Win exclusieve items van het Robinson eiland!  (gelezen 10292 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #20 Gepost op: 16-09-2009, 20:07:20 »

gaaf verjaardagscadeau ja, als je iemand misschien niet meer ziet zitten

Ben een survival-hebbedingetjes-verzamelaar.  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #21 Gepost op: 16-09-2009, 20:53:01 »
ben benieuwd of iemand van jullie ergens beslag op weet te leggen. Wie de machete wint, heeft voorlopig geen last meer van vliegen.

Natuurlijk mag dezelfde postcode worden gebruikt, dat is toch met Nederlandse deelnemers hetzelfde?

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2009, 07:52:36 »
Ben een survival-hebbedingetjes-verzamelaar.  ;)
hi reaver
goede morgen

niet dat ik hopen dingen verzamel ,maar denk dat zulks een survival hebbedingetje (zoals U het noemt ) leuk is om bij te houden ,heeft toch ver gezeten.
Zo heb ik ooit van een producer van een bepaald programma een t shirt gekregen (van een bepaalde tv zender),en die koester ik ook ) gewoon omdat die veel betekenis had ivm zijn overleden dochtertje,ze is spijtig genoeg overleden aan de ziekte beginnend met een K,die ik wel heb kunnen overwinnen .Dus  sommige hebbedingetjes zijn wel anders dan andere .
kblijf elke keer proberen ,en wie weet de volhouder wint
groetjes uit Belgie ::joehoe:: ;)
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2009, 07:54:20 »
ben benieuwd of iemand van jullie ergens beslag op weet te leggen. Wie de machete wint, heeft voorlopig geen last meer van vliegen.


Natuurlijk mag dezelfde postcode worden gebruikt, dat is toch met Nederlandse deelnemers hetzelfde?
Goede morgen Bodejos
er is nog niets ::ohno:: uit de bus gekomen ,maar blijf proberen elke week,wie weet
en nogmaals bedankt ;)
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #24 Gepost op: 17-09-2009, 18:59:34 »
Dit staat in het wedstrijdreglement  ::vergroot:::

Om in aanmerking te komen voor het winnen van de prijzen, moet de deelnemer naast het geven van het juiste antwoord de gevraagde informatie in het mediapaspoort volledig en naar waarheid invullen.

Dus een postcode als belg lenen van de bovenbuur gaat beetje in tegen de voorwaarden vrees ik...  :-\\

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #25 Gepost op: 17-09-2009, 19:16:59 »
Dat is jammer, reaver, daar gaat je theoretische kans op een koppeltje zandvlooien, of de machete.

Jammer dat dat mediapaspoort de Belgische kijkers in de kou laat staan.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Win exclusieve items van het Robinson eiland!
« Reactie #26 Gepost op: 17-09-2009, 19:20:51 »
Dit staat in het wedstrijdreglement  ::vergroot:::

Om in aanmerking te komen voor het winnen van de prijzen, moet de deelnemer naast het geven van het juiste antwoord de gevraagde informatie in het mediapaspoort volledig en naar waarheid invullen.

Dus een postcode als belg lenen van de bovenbuur gaat beetje in tegen de voorwaarden vrees ik...  :-\\
hi reaver
da laatste naar waarheid heb ik echt niet gezien .
Omdat ik eerlijk ben ,zal ik er nu mee stoppen ,wel spijtig :( maar ja ,wij Belgen zijn nu wat benadeeld
Of misschien zien jullie het zitten ,om elke aflevering deel te nemen en als je dan iets wint mag je het aan die arme Belgische geven ::jaja::
krijg je van mij een biertje
is da geen goede deal ::ok::
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden