Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112660 keer)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #320 Gepost op: 23-11-2009, 17:44:17 »
Tip: zet de televisie niet meteen uit als de aflevering is afgelopen, dan zie je nog een vooruitblik naar volgende week.
Nee anderen zetten hem op een ander programma om daar het beginstukje niet van te missen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #321 Gepost op: 23-11-2009, 23:36:38 »
Dennis zakt bij mij van "mmm nog ff afwachten" in het begin van het programma tot nu: "brrrr zit daarmee op een eiland!"
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #322 Gepost op: 26-11-2009, 21:13:47 »
Ik mag hem wel, zo langzamerhand. Onze super-roddeltante.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #323 Gepost op: 26-11-2009, 21:14:51 »
Ik mag hem wel, zo langzamerhand. Onze super-roddeltante.

Ik mag hem wel,  ::ohno::

Onze super-roddeltante.  ::jaja::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #324 Gepost op: 26-11-2009, 21:17:46 »
Ik mag hem wel,  ::ohno::

Onze super-roddeltante.  ::jaja::

Is het niet super-roddel-eilandbitch oid?

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #325 Gepost op: 26-11-2009, 21:48:48 »
Vond Dennis best wel weer ok, totdat hij met deze topper langs kwam:

"Ja, ik houd het toneelstukje nog maar even vol, eerlijk duurt immers het langst". (Geparafraseerd door ondergetekende).  ???

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #326 Gepost op: 26-11-2009, 21:57:07 »
Ik snap niet waarom Dennis en Esmeralda zichzelf zo eerlijk vinden. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #327 Gepost op: 26-11-2009, 22:02:03 »
Ik snap niet waarom Dennis en Esmeralda zichzelf zo eerlijk vinden. ???

ik ook niet  ::ohno::

Jeroen deed precies wat Dennis hem zelf heeft aangeraden, tactisch spelen (al had hij wel Marcel nodig om dat in te zien).

Kan me wel voorstellen dat Esmeralda ernstig teleurgesteld is in Marcel, maar zo erg janken, dan heb je het spel toch nog niet begrepen  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #328 Gepost op: 26-11-2009, 22:28:18 »
Heb het al eens eerder gezegd maar een complot is alleen maar een complot als iemand anders het doet ??? Als je er zelf bij betrokken bent is het een comp......afspraak ::jaja:: en dat telt niet als complot ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #329 Gepost op: 26-11-2009, 23:13:18 »
Onze super-roddeltante.  ::jaja::

Vond hem wel lekker op dreef toen ie Marcel een kleedje pastte.

Met die spacecake enzo  ::rofl::

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #330 Gepost op: 26-11-2009, 23:47:59 »
Vond hem wel lekker op dreef toen ie Marcel een kleedje pastte.

Met die spacecake enzo  ::rofl::

Iets teveel op de man gespeeld vond ik. Ok, Marcel heeft een complot gesmeed, maar ik heb hem nog niet vaak negatieve persoonlijke opmerkingen over iemand horen maken. Eerder het tegenovergestelde, als hij op je stemde was dat eerder omdat hij je als een sterke tegenstander zag. Dennis moet dan weer meteen negatieve opmerkingen maken.  ::ohno::

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #331 Gepost op: 27-11-2009, 00:06:10 »
Nou zeg, Dennis speelde wel erg de 'valse nicht' zeg met z'n Gran Canaria opmerkingen... Maar dat vond ik dan wel weer leuk om eerlijk te zijn. Mensen die slecht tegen hun verlies kunnen, ik smul ervan!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #332 Gepost op: 27-11-2009, 00:16:44 »
Marcel, Dennis en Esmeralda zijn dan ook een ruime tijd buiten schot gebleven omdat ze 'toevallig telkens(of in de meeste gevallen) op dezelfde personen stemden.  Ik denk dat die backstabbing-actie  van Marcel dan ook bijzonder hard aangekomen is en dan nog het feit dat Marcel elke confrontatie ontloopt...

Een mens zou voor minder een zeggen wat er hem/haar op de lever ligt.

Zijn reactie is niet netjes maar wel begrijpelijk.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #333 Gepost op: 27-11-2009, 00:21:20 »
Bedoel je de reactie van Dennis of van Marcel?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #334 Gepost op: 27-11-2009, 00:39:12 »
Bedoel je de reactie van Dennis of van Marcel?

van Dennis op de actie van Marcel



De reactie van Marcel is voor mij van iemand dat ervan bewust is anderen kwaad te hebben gedaan, bewust is van de gevolgen maar alsnog de handen in onschuld probeert te wassen...   

Mijn gevoel ook iemand met 'ervaring' de mensen in't zak te zetten en dus niet alleen in het spel.  En als je tussen de regels van Dennis zijn uitval gaat lezen...   

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #335 Gepost op: 27-11-2009, 01:53:09 »
Paar dingen die me opvielen aan Dennis deze aflevering:

-"Marcel wordt afgeschilderd als de visser, maar heeft nog geen vis gevangen! Ja, hele kleintjes!" Volgens mij is dat gelul.
-Ook in de categorie gelul: "Jeroen, je had ook even naar ons kunnen komen met dat voorstel van Marcel!" What the fuck?? Dennis en Esmeralda stemmen al wékenlang (op tv dan  ;)) op Jeroen omdat ze hem eruit willen hebben. En dan krijgt Jeroen van Marcel een kans aangeboden om z'n expeditie te verlengen, en dan zou hij daarmee naar Dennis moeten stappen om hem de kans te geven het aanbod te matchen of zo?? Wat is dat voor flauwekul?!
-Dat ook Rita het zei: Hij is constant negatief over anderen. Dit valt elke aflevering op. Steeds weer zit hij mensen zwart te maken.
-In het kader daarvan: Ik vond zijn opmerkingen dat Marcel in z'n eentje zielig zit te wezen op Gran Canaria ontzettend laag bij de gronds. Echt heel vals. Alsof je een minderwaardig mens bent als je geen relatie hebt en op Gran Canaria woont. M'n bloed begon echt te koken.
-Ook een beetje in dat kader, en ook al wat Rita zei: voor Dennis is alles persoonlijk. Hij roept tegen iedereen dat het een spel is dat gespeeld wordt en dat je een tegenstem niet persoonlijk moet opvatten, maar als hij zelf tegenstemmen krijgt, zijn de rapen gaar. Hij is ook de enige die heel vaak dingen zegt als: "Ik gunde het eigenlijk maar één persoon om deze proef te winnen, en dat was..." De hele tijd laat hij heel duidelijk merken wie hij iets wel gunt en vooral wie niet. Ik heb Marcel of Jeroen nog nooit horen zeggen dat ze bepaalde personen van alles misgunnen. Zij zien veel meer het positieve in mensen. Dennis vind ik heel negatief gefocust.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #336 Gepost op: 27-11-2009, 07:44:19 »
Nu snap ik ook eindelijk wat iedereen altijd zo verschrikkelijk aan hem vond!!

Ik hoop dat hij hier eens een kijkje neemt en inziet wat voor een kl*te vertoning dat was op het eiland!
Hoe laag kun je zinken..

Oh kijk mij, ik word opeens aangevallen, oeh nu ben ik heel zielig, ik ga iedereen maar belachelijk maken, want dan heb ik het in ieder geval niet gedaan, allemaal de schuld van de rest..

Hij haalde dingen erg uit zn verband en kon zeker niet tegen zijn verlies. Toen hij weer terug kwam en dus wist dat hij nog door was, leek het allemaal weer koek en ei. Nee een verschrikkelijk persoon met een vreselijke manier van omgaan met andere mensen!!  ::niet-ok:: Ik hoop echt dat hij al deze reacties leest en er wat van leert!!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #337 Gepost op: 27-11-2009, 10:58:02 »
-Ook een beetje in dat kader, en ook al wat Rita zei: voor Dennis is alles persoonlijk. Hij roept tegen iedereen dat het een spel is dat gespeeld wordt en dat je een tegenstem niet persoonlijk moet opvatten, maar als hij zelf tegenstemmen krijgt, zijn de rapen gaar. Hij is ook de enige die heel vaak dingen zegt als: "Ik gunde het eigenlijk maar één persoon om deze proef te winnen, en dat was..." De hele tijd laat hij heel duidelijk merken wie hij iets wel gunt en vooral wie niet. Ik heb Marcel of Jeroen nog nooit horen zeggen dat ze bepaalde personen van alles misgunnen. Zij zien veel meer het positieve in mensen. Dennis vind ik heel negatief gefocust.

Precies, ik vond de opmerkingen van Rita ook tekenend. Precies het beeld dat ik zelf vanaf de bank had, wordt uitgerekend door Rita bevestigd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #338 Gepost op: 27-11-2009, 18:11:59 »
Dennis roddelt en roddelt maar en zelf maakt hij maar weinig klaar, was echt goed verleden week dat hij in de gevarenzone stond, helaas won hij van Esmeralda maar die Finale proef zal hij nooit gaan winnen die andere zijn sterker, en inderdaad een goede actie van Rita om zich er niet mee te bemoeien. ::jaja::

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #339 Gepost op: 27-11-2009, 20:11:16 »
Ik vind hem echt hypocriet. "Eerlijkheid duurt het langst"
Juist Dennis..