Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158428 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #120 Gepost op: 2-10-2009, 08:07:55 »
ER kennende kans maakt om alleem of bij andere verschoppelingen op een eiland terecht te komen

ER kennende gebeurt dit nooit voor de samensmelting  ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #121 Gepost op: 2-10-2009, 10:31:28 »
volgende aflevering ruzie met Dennis, benieuwd waarover, ik hoop dat zijn uitvliegen gegrond is of het is mijn favoriet niet meer
« Laatst bewerkt op: 2-10-2009, 13:05:16 door semadima »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #122 Gepost op: 2-10-2009, 12:59:31 »
Als je het voorstukje voor volgende week mag geloven, valt hij weer helemaal terug in zijn oude 'asociale' patroon. Voor mijn gevoel was hij juist iets beter bezig, maar volgende week... Hopelijk verliest Noord niet de proef want dan kan het zomaar 'bye-bye' Igor zijn...  ::zwaai::
Ich bin ein Bärliner!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #123 Gepost op: 2-10-2009, 13:07:02 »
vrees ik ook voor, zeker als het over eten gaat en de andere kampgenoten kiesen partij voor dennis, dan zal het doek spijtig genoeg wel vallen voor igor

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #124 Gepost op: 2-10-2009, 17:12:58 »
Igor is gewoon te emotioneel voor dit spel. Tijdens zo'n expeditie kun je best eens wat raars doen (alleen in de jungle hangen ipv meehelpen aan een kamp, bijvoorbeeld), maar je moet niet boos worden om iets. Dat is echt de snelste manier om weggestemd te worden.

Nee, ik geef hem ook niet veel tijd meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #125 Gepost op: 2-10-2009, 21:04:45 »
Kan die opmerking in dat voorstukje ook niet echt waarderen: hij wordt terecht gewezen op zijn bedenkelijke taalgebruik, en dan wijst hij degene die dat zei, ''terecht'' op een manier die nog in de middeleeuwen thuishoort.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #126 Gepost op: 2-10-2009, 21:13:30 »
Kan die opmerking in dat voorstukje ook niet echt waarderen: hij wordt terecht gewezen op zijn bedenkelijke taalgebruik, en dan wijst hij degene die dat zei, ''terecht'' op een manier die nog in de middeleeuwen thuishoort.

nou, we zien een emotionele Igor, die in discussie is met een ander, en dan komt er ineens iemand op een behoorlijke agressieve manier met: 'er wordt hier niet gevloekt'. Je zou van minder 'Middeleeuws' worden!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #127 Gepost op: 2-10-2009, 21:38:54 »
Kan die opmerking in dat voorstukje ook niet echt waarderen: hij wordt terecht gewezen op zijn bedenkelijke taalgebruik, en dan wijst hij degene die dat zei, ''terecht'' op een manier die nog in de middeleeuwen thuishoort.

Hij heeft een dispuut met Dennis niet met Esmeralda en wanneer zij zich komt moeien om het feit wat hij al dan niet godlasterend mag zeggen, vind ik het best knap dat hij haar op een redelijk beheerste manier duidelijk maakt dat hij de zaken met Dennis wil regelen en haar inbreng niet echt nodig heeft.  ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #128 Gepost op: 2-10-2009, 21:48:49 »
Straks slaat ie nog met zijn handtas! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #129 Gepost op: 2-10-2009, 21:52:29 »
Ik vind der manier waarOP ie dat doet, nogal denigrerend: ''ga jij eens effe lekker zitten''.

Ik heb op zich geen probleem met een vloek, maar ik vind wel dat mensen daar best iets van mogen zeggen.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #130 Gepost op: 2-10-2009, 21:56:21 »
op zich mag iemand daar best iets van zeggen, ja, maar het was in eerste instantie haar manier waarOP en ook zeker het moment. Het kan ook later als de gemoederen wat minder verhit zijn.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #131 Gepost op: 2-10-2009, 22:01:23 »
Ik vind der manier waarOP ie dat doet, nogal denigrerend: ''ga jij eens effe lekker zitten''.

Als iedereen zit om te praten en er springt er een recht om te vertellen wat jij al dan niet mag zeggen. Is dat dan de juiste manier?

Het is een actie-reactie-effect.  Tussen 2 vechtende katten moet je ook niet als je geen klauwen in je vel wil worden...

Ik heb op zich geen probleem met een vloek, maar ik vind wel dat mensen daar best iets van mogen zeggen.

De mensen die zich laten kennen door op deze manier te reageren op gevloek (alsof het een doodzonde is) maken zichzelf in mijn ogen alleen maar belachelijk.  :-\\

« Laatst bewerkt op: 2-10-2009, 22:05:29 door reaver »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #132 Gepost op: 2-10-2009, 22:20:57 »
Het gaat me meer om omgangsvormen. Je zit daar allemaal in hetzelfde schuitje, en probeert er allemaal op je eigen manier het beste van te maken. 1 van de dingen waaraan je je kan vastklampen, is dan dat je je een beetje ''als mens'' weet te gedragen. Dat je laat zien dat je ondanks de moeilijke omstandigheden, toch nog een beetje waardigheid over hebt.


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #133 Gepost op: 2-10-2009, 22:34:06 »
Het gaat me meer om omgangsvormen. Je zit daar allemaal in hetzelfde schuitje, en probeert er allemaal op je eigen manier het beste van te maken. 1 van de dingen waaraan je je kan vastklampen, is dan dat je je een beetje ''als mens'' weet te gedragen. Dat je laat zien dat je ondanks de moeilijke omstandigheden, toch nog een beetje waardigheid over hebt.

Ik vind het niet gepast om met het vingertje te wijzen naar 1 persoon.

Neem de omgangsvorm van Esmeralda dan maar onder de loep of valt schreeuwen als een bezetene en de schuld naar een ander toe schuiven ook onder een waardige omgang tussen mensen?



Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #134 Gepost op: 2-10-2009, 22:40:41 »
Als ik me erger aan de manier waarop 1 persoon zich gedraagt, dan concentreer ik me op die persoon, en wijs ik niet naar een ander. Misschien gedragen andere deelnemers zich op een ander moment ook irritant, maar daar gaat het me nu dus niet om.

Het is een beetje te vergelijken met een proces verbaal dat je van een agent krijgt vanwege het rijden door rood licht. JIJ vindt dat flauw, en zegt de agent: dan moet je ook die automobilist bekeuren, die ons met ruim 150 km per uur passeert.

Foute redenatie, want die agent spreekt JOU aan, niet die hardrijder. JIJ maakt op dat moment een overtreding waarop die agent jou terecht aanspreekt, en jij leidt de aandacht af, richting hardrijder.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #135 Gepost op: 2-10-2009, 23:06:42 »
vergelijking gaat natuurlijk niet op, want Esmaralda is geen agent. Hoewel, dat probeert ze wel te zijn, een morele agent. Maar als Esmaralda gewoon iets zegt van ik heb er moeite mee dat je vloekt en dat doet ze als de gemoederen wat afgekoeld zijn, dan zal Igor ook vast niet zo reageren. Ze kreeg de 'toon' terug, die ze zelf eerst blies!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #136 Gepost op: 2-10-2009, 23:18:43 »
ik vond de toon van Igor toch bedeesder  :P

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #137 Gepost op: 2-10-2009, 23:28:12 »
hoop zo erg dat hij er aankomende weke uitgaat, irriteer me dood aan zijn irritante gedrag :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #138 Gepost op: 3-10-2009, 00:07:33 »
Ik wacht nog even af met een oordeel vellen. Je ziet maar een klein stukje van de discussie en weet niet het hele verhaal. Het enige wat je eruit kunt opmaken is dat Igor word beschuldigd van het oneerlijk verdelen van eten en tijdens een expeditie is dat zo een beetje een doodzonde dus lijkt het me logisch om daar zo fel op te reageren..

Oops heb ik stiekem toch een oordeel geveld ::schaam::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #139 Gepost op: 3-10-2009, 00:27:37 »
Ik vind Igor totaal niet aardig en zeker geen groepsmens en Robinson is dat juist wel eigenlijk in dit geval, je moet overleven met de groep en hij doet overval waar hij zin in heeft, ik hoop dat we hem volgende week kwijt zijn. ::zwaai::