Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158407 keer)

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #560 Gepost op: 6-11-2009, 08:55:32 »
Ik had het idee dat Kurt heel goed wist/aanvoelde dat Igor nog niet weg wilde. Maar dat hij voor zijn eigen gemoedsrust zei dat Igor op zijn tenen liep en blij was dat hij naar huis kon. Zo dat het voor zichzelf wat beter voelde.
Misschien niet met opzet hoor, maar er zijn meer mensen die zulke dingen doen/zeggen om zelf minder schuldgevoel te hebben.

Een spraakmakend figuur weg.
Jammer dat sommige personen zo nietszeggend zijn.
Het was niet echt een hartelijk afscheid (geen zoenen, omhelsing)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #561 Gepost op: 6-11-2009, 10:58:16 »
Ik vind het echt jammer dat hij eruit is! Ik vond Igor een goede, sterke en leuke kandidaat.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #562 Gepost op: 6-11-2009, 12:11:06 »
Jammer ,jammer en nog eens jammer.
Blesses too you 2

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #563 Gepost op: 6-11-2009, 17:37:00 »
Jammer :(

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #564 Gepost op: 6-11-2009, 17:37:39 »
Jammer :(

We zijn het nogal met elkaar eens dit jaar  ;)
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #565 Gepost op: 6-11-2009, 17:39:53 »
 ;D ;D
ben er blij mee
voegde voor mijn gevoel weinig toe ;D
zat me alleen maar te irriteren aan hem
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #566 Gepost op: 6-11-2009, 17:43:35 »
We zijn het nogal met elkaar eens dit jaar  ;)

Ja dat is wel eens anders geweest, Saar ;) Ik ben een stukje ouder en wijzer geworden sinds toen, zoals je misschien kunt merken ;) Sorry nog van alles wat ik over je heb geroddeld ;)

Overigens, ik hoorde van een vriend dat hij Igor in Ranking the Stars zag? Heeft iemand dat ook gezien?

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #567 Gepost op: 6-11-2009, 18:37:58 »
#&@*$£%dju toch, de beste is eruit, nu heeft ER geen zin meer, spijtig mais c'est la vie

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #568 Gepost op: 6-11-2009, 20:17:20 »
Jammer Igor, je was mooi,boeiend,naturel en robinsonwaardig (zoals dat zo mooi heet ;))
Mooie uitspraak: Ik heb het meest met het eiland, en dat blijft, net zoals moeder aarde.
Chapeau Igor.
Respect voor de aarde, de natuur, alles wat het puur te bieden heeft.
Jammer dat er zoveel mensen op rond lopen! ;)
 

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #569 Gepost op: 6-11-2009, 20:24:13 »
Ja dat is wel eens anders geweest, Saar ;) Ik ben een stukje ouder en wijzer geworden sinds toen, zoals je misschien kunt merken ;) Sorry nog van alles wat ik over je heb geroddeld ;)

Overigens, ik hoorde van een vriend dat hij Igor in Ranking the Stars zag? Heeft iemand dat ook gezien?

Ik merk dat je inderdaad een stuk genuanceerder bent. Je weet , t is je vergeven en vergeten. Het is zoooo makkelijk om mensen te bepraten anoniem achter de computer. Zie ik doe ook gezellig mee op het forum. Maar goed ik ben dan ook niet anoniem. Wat zijn we toch lief voor elkaar op t forum  ::bravo::

Neen ranking with the stars kijk ik niet, vind ik een saai programma. Het is een beetje zo insidershumor, maar ik ken die mensen niet echt, dus dat maakt het voor mij niet interessant.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #570 Gepost op: 6-11-2009, 22:42:26 »
 :o Jammer hoor, mijn favoriet van het begin eruit  :(
Hij nam wel risico tijdens het stapelen van de blokjes, maarja dat heeft dus uiteindelijk ook genekt.
Mooi hem zo te zien genieten op de rots  ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #571 Gepost op: 7-11-2009, 00:52:56 »
#&@*$£%dju toch, de beste is eruit, nu heeft ER geen zin meer, spijtig mais c'est la vie


::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #572 Gepost op: 7-11-2009, 01:27:51 »
Vind het ook jammer.  Was volgens mij nog de enige die ten volle van het avontuur genoot Zonder tactische overwegingen.  Geen winnaar voor de eindmeet dat stond al vast maar iig wel leuk om naar te zien.  Heb z'n inbreng eigenlijk wel beetje gemist in de rest van de aflevering...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #573 Gepost op: 7-11-2009, 18:45:32 »
Inderdaad erg jammer, zonder spraakmakende persoonlijkheden wordt het al snel eentonig. De manier waarop Igor uiteindelijk het veld moest ruimen spreekt mij trouwens totaal niet aan. Ik zie liever dat iemand al vechtend ten onder gaat en dat komt niet bepaald tot uiting in een spelletje blokken stapelen. Ik had dan ook gehoopt op een ander soort proef, helaas ontbrak het de productie in dit geval aan creativiteit.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #574 Gepost op: 7-11-2009, 18:53:52 »
Inderdaad erg jammer, zonder spraakmakende persoonlijkheden wordt het al snel eentonig. De manier waarop Igor uiteindelijk het veld moest ruimen spreekt mij trouwens totaal niet aan. Ik zie liever dat iemand al vechtend ten onder gaat en dat komt niet bepaald tot uiting in een spelletje blokken stapelen. Ik had dan ook gehoopt op een ander soort proef, helaas ontbrak het de productie in dit geval aan creativiteit.
T is een dom spelletje dat beslist of je blijft of gaat. Maar je krijgt nog wel een kans. In andere expedities was je alleen door t stemmen er al uitgegaan en had men misschien wel gehoopt op een stapeltje blokjes

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #575 Gepost op: 7-11-2009, 20:35:29 »
Inderdaad erg jammer, zonder spraakmakende persoonlijkheden wordt het al snel eentonig. De manier waarop Igor uiteindelijk het veld moest ruimen spreekt mij trouwens totaal niet aan. Ik zie liever dat iemand al vechtend ten onder gaat en dat komt niet bepaald tot uiting in een spelletje blokken stapelen. Ik had dan ook gehoopt op een ander soort proef, helaas ontbrak het de productie in dit geval aan creativiteit.

Helemaal mee akkoord. ::jaja::
Het blokken stapelen zou eventueel een onderdeel kunnen zijn van iets, maar het als schavot gebruiken vind ik wat flauw...
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #576 Gepost op: 7-11-2009, 21:13:00 »
Jammer dat Igor eruit is. en dan ook nog door zo'n stom kinderachtig spelletje wat met de expeditie totaal niks te maken heeft. Kennis was er ook niet voor nodig.
De boeiendste man is er nu helaas uit.

T is een dom spelletje dat beslist of je blijft of gaat. Maar je krijgt nog wel een kans. In andere expedities was je alleen door t stemmen er al uitgegaan en had men misschien wel gehoopt op een stapeltje blokjes

Hmm. ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #577 Gepost op: 7-11-2009, 21:24:16 »
In andere expedities was je alleen door t stemmen er al uitgegaan en had men misschien wel gehoopt op een stapeltje blokjes...

... of een afvallerseiland ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #578 Gepost op: 7-11-2009, 21:26:08 »
... of een afvallerseiland ;D

en daar hebben wij altijd vreselijk tegenaan geschopt  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #579 Gepost op: 7-11-2009, 21:32:43 »
en daar hebben wij altijd vreselijk tegenaan geschopt  ;D

héhé idd ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!