Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 50874 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #140 Gepost op: 26-10-2009, 17:41:58 »
Wat misschien minder leuk is aan dit nieuwe stemsysteem is dat de diegene van de 2 verliezers die de volgende dag wint, gebrandmerkt is. Uiteraard heeft hij/zij nog een kans, maar hij/zij zal zonder rancune terug moeten gaan naar de groep om nog enigszins een kans te maken er niet meteen de volgende ronde uit te gaan. En dat gewoon vrolijk weer meedoen en je van je positiefste kant laten zien lijkt me lastig op zo'n moment.

Of hij begint een tegengroep. Dat zou nu best eens kunnen als Jeroen terugkomt. Hij ligt goed bij Kurt en ook wel bij Rita denk ik.
En dat wordt dan we boeiende tv denk ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #141 Gepost op: 26-10-2009, 18:40:55 »
nog even terugkomend op de eetproef; dit is echt niet ten faveure van igor gedaan. de eetproef volgt meestal (altijd?)direct op de flinke feestmaaltijd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #142 Gepost op: 26-10-2009, 23:31:47 »
Oooo, ik ben het zooo met jou eens, Igor is de winnaar, hij blijft bij zichzelf..kicke!!!

Ben jij de vriendin van Igor ofzo? Echt al jouw berichten gaan over hem en zijn samen te vatten in een zinnetje: hiep hiep hoera voor Igor! Kun je ook ergens anders over posten?

 ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #143 Gepost op: 26-10-2009, 23:38:10 »
Ben jij de vriendin van Igor ofzo? Echt al jouw berichten gaan over hem en zijn samen te vatten in een zinnetje: hiep hiep hoera voor Igor! Kun je ook ergens anders over posten?

Tot op heden blijkbaar nog niet nee ::rofl::
Nu ja, je hebt altijd de lokale fauna en flora die mee op het forum verschijnt hé!
Draagt allemaal bij tot de couleur locale van dit forum!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline deelnmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #144 Gepost op: 28-10-2009, 15:17:30 »
Spannende aflevering. Jammer dat Eva en Yolanda eruit moesten, had liever Dennis, Igor of Kurt zien gaan.

Wie ik ook zal missen is Sabine, vond het erg jammer dat zij niet aan de vuurproef kon meedoen.
Gunde haar het meeste om in de samensmelting te komen van alle afvallers voor de samensmelting.




Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #145 Gepost op: 29-10-2009, 11:43:34 »
Spannende aflevering. Jammer dat Eva en Yolanda eruit moesten, had liever Dennis, Igor of Kurt zien gaan.

Wie ik ook zal missen is Sabine, vond het erg jammer dat zij niet aan de vuurproef kon meedoen.
Gunde haar het meeste om in de samensmelting te komen van alle afvallers voor de samensmelting.





Waarom?  ???

Offline deelnmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #146 Gepost op: 29-10-2009, 11:54:59 »
Ze leek me wel aardig. Ze nam het ook voor Eva op toen Simone haar een opmerking gaf over haar heimwee.


Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 8
« Reactie #147 Gepost op: 29-10-2009, 16:30:52 »
Dit spel wordt van begin tot einde geregisseerd.

Vanaf de aanmelding wordt door psychologen gekeken welke mix van mensen een interessante combinatie oplevert.

Op het moment dat het duidelijk is dat Igor eruit zal vliegen, grijpen ze in en bepalen ze 'toevallig' dat de volgende immuniteitsproef de eetproef is (waarvan iedereen weet dat Igor de beste kansen heeft om die te winnen).

Persoonlijk geloof ik hier niks van. Maar als je een bron hebt, graag posten.

Citaat
Dat ze nu opeens op 2 mensen moeten stemmen heeft niks te maken met Igor, maar was van te voren al bedacht om een herhaling van het drama van vorig jaar te voorkomen. Als er een complot is, wordt dat bij het stemmen op ook al het volgende slachtoffer meteen een stuk duidelijker.

Vorig jaar was helemaal geen drama joh. Het lijkt wel alsof je denkt dat complotten niet thuishoren in ER.

Het complot van Yin en Hans was vorig jaar het hoogtepunt van de serie en zeer sterk uitgevoerd. Ik ben er ook van overtuigd dat dit voor veel kijkcijfers heeft gezorgd. Dus als er iets is dat de makers niet willen voorkomen is het wel dat er complotten worden gesmeed.

Het dieptepunt was trouwens de kansloze manier waarop Hiukwan de finale verpestte door met opzet de stemming in 3-3 te laten eindigen. Maar goed da's mijn mening.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #148 Gepost op: 29-10-2009, 17:59:36 »
Dit spel wordt van begin tot einde geregisseerd.

Vanaf de aanmelding wordt door psychologen gekeken welke mix van mensen een interessante combinatie oplevert.

Op het moment dat het duidelijk is dat Igor eruit zal vliegen, grijpen ze in en bepalen ze 'toevallig' dat de volgende immuniteitsproef de eetproef is (waarvan iedereen weet dat Igor de beste kansen heeft om die te winnen).

Dat ze nu opeens op 2 mensen moeten stemmen heeft niks te maken met Igor, maar was van te voren al bedacht om een herhaling van het drama van vorig jaar te voorkomen. Als er een complot is, wordt dat bij het stemmen op ook al het volgende slachtoffer meteen een stuk duidelijker.

Ik zeg niet dat dit alles slecht is, het levert immers wel leuke en minder voorspelbare televisie op.

Ik weet het niet voor ER, maar wél dat dit zeker en vast in andere spelletjes wordt gedaan. Ik heb het zelf gezien. Het enige wat telt is de uitzending, al de rest is bijzaak.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #149 Gepost op: 29-10-2009, 20:46:07 »
Persoonlijk geloof ik hier niks van. Maar als je een bron hebt, graag posten.

Vorig jaar was helemaal geen drama joh. Het lijkt wel alsof je denkt dat complotten niet thuishoren in ER.

Het complot van Yin en Hans was vorig jaar het hoogtepunt van de serie en zeer sterk uitgevoerd. Ik ben er ook van overtuigd dat dit voor veel kijkcijfers heeft gezorgd. Dus als er iets is dat de makers niet willen voorkomen is het wel dat er complotten worden gesmeed.

Het dieptepunt was trouwens de kansloze manier waarop Hiukwan de finale verpestte door met opzet de stemming in 3-3 te laten eindigen. Maar goed da's mijn mening.

 ::tandpastasmiley:: Sorrryyyyy... Natuurlijk is dat niet alleen besloten he. Dat was al aan de gaande voordat ik eruit ging. ::vergroot::

Ik kan niet geheel achterstaan dat de regie niet ingrijpt, ik weet ook niet alles natuurlijk maar mn zus en ik hebben wel over dingen gesproken en daar kwamen we over uit dat ze misschien soms wel bepaalde dingen een extra zetje in de rug geven.. Maar dat weten we ook niet 100% zeker.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 8
« Reactie #150 Gepost op: 29-10-2009, 21:41:13 »
::tandpastasmiley:: Sorrryyyyy... Natuurlijk is dat niet alleen besloten he. Dat was al aan de gaande voordat ik eruit ging. ::vergroot::

Tuurlijk, maar jij was in ieder geval wel degene die het plan presenteerde en er blijkbaar dus ook volledig achterstond.

Citaat
Ik kan niet geheel achterstaan dat de regie niet ingrijpt, ik weet ook niet alles natuurlijk maar mn zus en ik hebben wel over dingen gesproken en daar kwamen we over uit dat ze misschien soms wel bepaalde dingen een extra zetje in de rug geven.. Maar dat weten we ook niet 100% zeker.

Waarin zou de regie moeten ingrijpen dan?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #151 Gepost op: 29-10-2009, 21:51:58 »
De regie had destijds niet een even aantal juryleden moeten laten stemmen, dat is vragen om problemen. Echter ik vond het zeer zwak dat de juryleden destijds in overleg hebben besloten om een gelijke stand te creëren. Daarmee stonden ze namelijk aan de basis van het fiasco wat daarna plaatsvond. Een aanfluiting van een finale waarin oud-kandidaten die niks met het seizoen te maken hadden een winnaar mochten kiezen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 8
« Reactie #152 Gepost op: 29-10-2009, 21:56:23 »
De regie had destijds niet een even aantal juryleden moeten laten stemmen, dat is vragen om problemen. Echter ik vond het zeer zwak dat de juryleden destijds in overleg hebben besloten om een gelijke stand te creëren. Daarmee stonden ze namelijk aan de basis van het fiasco wat daarna plaatsvond. Een aanfluiting van een finale waarin oud-kandidaten die niks met het seizoen te maken hadden een winnaar mochten kiezen.

Volledig mee eens.

Als je zo iets met opzet doet nadat je al uit het spel bent ben je wat mij betreft echt een hele slechte verliezer.

Maar inderdaad, de programmamakers hadden de juryleden nooit deze kans moeten geven.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #153 Gepost op: 29-10-2009, 22:40:12 »
Ach, het kan altijd erger, zoals Marnix en Emma die op zichzelf mochten stemmen voor de winst.  :-X
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #154 Gepost op: 2-11-2009, 14:55:04 »
Ach, het kan altijd erger, zoals Marnix en Emma die op zichzelf mochten stemmen voor de winst.  :-X

Ja dat was inderdaad vreemd, vooral omdat Marnix al z'n stemmen nog had.