Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill  (gelezen 18105 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #40 Gepost op: 6-11-2009, 16:01:33 »
Ik vroeg me af of jij het gevoel had dat Eva bij jullie laatste proef opzettelijk haar toren omgooide en dus niet won?
Ze maakte steeds duidelijk dat ze het wel gehad had en dit was een simpele manier om er eervol uit te geraken.

Offline jilliebillie89

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • ER 2009
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #41 Gepost op: 6-11-2009, 16:09:08 »
Was het trouwens geen probleem dat je mee ging doen voor voetbal (voetbal toch ::hypocriet::)
Kan me voorstellen dat ze niet heel blij waren dat je ten eerste een tijd niet meer mee ging trainen en je jezelf ook nog een erg ging verzwakken :P.

Eigenlijk had ik vrij 'geluk' wat je geluk kan noemen ;-).. Ik had voordien een blessure aan mijn middenvoetbeentje, waardoor ik net geen wedstrijd meer kon mee spelen met RSC Anderlecht. Uiteraard na de blessure, met bestuurslid en coach aan de tafel gezeten en de situatie uitgelegd, dat ik ER echt wil mee maken!
En dat was voor hen gelukkig ook geen probleem. Nadien ben ik trouwens ook van club veranderd.

Ik voelde me zwak, conditie zat niet meer goed, ik at te veel (ik at in de morgen welgeteld 11 boterhammen met beleg, vond ik dood normaal),... Uiteindelijk na heel wat tijd ben ik er gelukkig boven op, het kon erger i guess :-)!

Offline jilliebillie89

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • ER 2009
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #42 Gepost op: 6-11-2009, 16:10:13 »
Vroeg ik me ook af inderdaad! Heeft het lang geduurd voor je fysiek weer helemaal hersteld was?

Toch een dikke 2 maand voor ik wat weer op men oude niveau was!

Offline jilliebillie89

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • ER 2009
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #43 Gepost op: 6-11-2009, 16:15:42 »
Leuk dat je ook hier bent.
mijn vraag

wat heb je allemaal er aan over gehouden toen je thuis kwam? kwa ziektes ofzo
vorig jaar had yin een heel lijstje.. met van alles.

was je al fan van expeditie robinson voor je je opgaf?

-ENORM veel haaruitval!
-Het niet meer kunnen ophouden van mijn blaas (was gewend om eventjes een meter te verzetten naar de zee)
-Het sneller aankomen van mijn gewicht
-Hier en daar nog zichtbare littekens: mede door insecten, onoplettendheid bij de rotsen,...
-Snelle spierafname

Al bij al: Ik ben er bovenop gekomen  ::tandpastasmiley::

Offline jilliebillie89

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • ER 2009
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #44 Gepost op: 6-11-2009, 16:18:26 »
Ik vroeg me af of jij het gevoel had dat Eva bij jullie laatste proef opzettelijk haar toren omgooide en dus niet won?
Ze maakte steeds duidelijk dat ze het wel gehad had en dit was een simpele manier om er eervol uit te geraken.

Eva had het lastig, dit zag je ook op de beelden. Ik kan niet in haar plaats denken hoe zij het er vanaf af wou brengen. Maar ik weet zeker dat ze het beter kon met de blokken.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #45 Gepost op: 6-11-2009, 16:26:52 »
Bedankt voor je antwoord! ::ok::

Toen Esmeralda ten kost van jou, Eva en Yolanda alsnog de samensmelting haalde, waren er wat andere kandidaten die zeiden dat nu toch in ieder geval de sterksten de samensmelting hadden gehaald.

Wat vind je daarvan? Vind je niet dat jij ook bij de sterksten hoorde? Zo ja, wie vond je dat de samensmelting eigenlijk níet had(den) moeten halen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #46 Gepost op: 7-11-2009, 08:11:06 »
Misschien kan dit Topic sticky als dat mag Modjes. ::trots:: :)

Offline jilliebillie89

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • ER 2009
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #47 Gepost op: 7-11-2009, 10:19:19 »
Bedankt voor je antwoord! ::ok::

Toen Esmeralda ten kost van jou, Eva en Yolanda alsnog de samensmelting haalde, waren er wat andere kandidaten die zeiden dat nu toch in ieder geval de sterksten de samensmelting hadden gehaald.

Wat vind je daarvan? Vind je niet dat jij ook bij de sterksten hoorde? Zo ja, wie vond je dat de samensmelting eigenlijk níet had(den) moeten halen?

Iedereen wist wel dat ik mentaal en fysiek nog goed zat, dus wat betreft de sterksten, ben ik niet mee akkoord. En uiteraard vond ik dat ik bij de samensmelting hoorde, daar keek ik helemaal naar uit!

Ik ben misschien jong, maar dat wilt niks zeggen. Heb nooit zitten klagen of zeuren hele dagen lang over het gemis of over mezelf. Ik heb genoten hoe ik mezelf tegen gekomen ben, nagedacht over mijn toekomst, maar vooral ik ben mezelf gebleven waar ik fier op ben.
Ook al toonde de montage mezelf niet veel, mensen die mij kennen weten dat ik geen stille verlegen persoon ben.
Als je in een spel zit, is alles ook zo anders, je kan niet tevoren inschatten hoe je het er gaat vanaf brengen.

Naar mijn mening toen ik nog in het spel zat, hoorde ik uiteraard heel wat verhalen en merk ik inderdaad op hoe mensen zijn. Om een persoon uit te kiezen wie ik dan liever niet in de samensmelting zag is Marjolijn.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Kandidaat Jill
« Reactie #48 Gepost op: 8-11-2009, 00:12:35 »
Dat gaat ze echt niet beantwoorden ...  ::rofl::

Maar met een beetje logisch nadenken weet je toch wel dat er een heeeeeel team eromheen zit?

Sorry dat ik het zeg, maar ik vond je op tv leuker