Auteur Topic: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?  (gelezen 18578 keer)

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #20 Gepost op: 9-11-2009, 11:41:17 »
Marina mag van mij gisteren nog op de boot naar huis....

Offline putje67

  • Forumlid
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #21 Gepost op: 10-11-2009, 18:42:43 »
Dennis en Marina !
Dit om de redenen die KD aangaf..  en omdat ik het cordon tussen D-E-M-M wil gebroken zien zodat de anderen een eerlijke beoordeling krijgen en niet de een na de andere weggestemd worden..
(Wat zou ik ontgoocheld zijn mochten naast Marina ook Dennis of Marcel finalist worden)


Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #22 Gepost op: 10-11-2009, 20:12:41 »
Maar Marina kán niet naar huis. Jammer maar helaas, we zullen er voorlopig tegen aan moeten blijven kijken.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #23 Gepost op: 10-11-2009, 20:41:35 »
Ik vind Marina geen naar mens. Ze gaat alleen met de verkeerde mensen om. ::jaja::  ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #24 Gepost op: 10-11-2009, 21:07:22 »
Marina en Marcel, ik blijf erbij.
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #25 Gepost op: 10-11-2009, 23:16:37 »
Marina en Marcel, ik blijf erbij.
;)


Marjolein en Marcel, om al eerder genoemde redenen.
::jaja::


Vanwaar die verandering? ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #26 Gepost op: 10-11-2009, 23:31:28 »
Vanwaar die verandering? ;)

Een preview... Marjolein ligt er immers donderdag uit ;) en vanaf dan zijn het deze 2 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #27 Gepost op: 10-11-2009, 23:37:35 »
Een preview... Marjolein ligt er immers donderdag uit

 ::helderziend:: ::helderziend:: ::helderziend::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #28 Gepost op: 11-11-2009, 10:25:34 »
Een preview... Marjolein ligt er immers donderdag uit ;) en vanaf dan zijn het deze 2 ;D
En wat als Rita de eliminatieproef zou gaan verliezen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #29 Gepost op: 11-11-2009, 20:25:39 »
En wat als Rita de eliminatieproef zou gaan verliezen?

En als ons kat een koe was moesten we ze melken! ::)
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #30 Gepost op: 11-11-2009, 20:32:21 »
Maar Marina kán niet naar huis. Jammer maar helaas, we zullen er voorlopig tegen aan moeten blijven kijken.
Ze kan weldegelijk naar huis. Als de druk haar te groot wordt. Winnen zal ze niet, maar een finaleplaats op deze manier krijgen, ik zou het ook niet leuk hebben gevonden (ze heeft laten zien dat ze proeven kan winnen, dat moet niemand vergeten).

Maar Dennis mag voor mij inderdaad zijn retourticket verzilveren, en dan mag hij een van de andere heren meenemen. Welke, daar ben ik niet helemaal uit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2009, 20:44:33 »
Ze heeft laten zien dat ze proeven kan winnen, dat moet niemand vergeten.


1 gecombineerde proef waar ze in de eerste etappe als laatste aankwam...

We mogen ook niet vergeten dat ze die proef heeft gewonnen omdat de anderen redelijk beroerd waren in het vuur maken ::vergroot::.  Als ik het nu nog eens bekijk is een finaleplaats net iets teveel van het goeie en had immuniteit tot de samensmelting misschien beter geweest...

 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2009, 21:03:14 »
Ik had het dus inderdaad over de vuurproef. Jij zegt: ze heeft die gewonnen omdat de anderen zo slecht waren.


In een voetbalwedstrijd, waarbij beide teams beroerd spelen, maar waar wel een winnend team is, wint de minst slechte, maar de punten zijn WEL binnen.

HOE ze die proef op haar naam wist te schrijven doet er voor mij niet toe, ze heeft hem gewonnen, en dat is wat telt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2009, 21:11:11 »
In een voetbalwedstrijd, waarbij beide teams beroerd spelen, maar waar wel een winnend team is, wint de minst slechte, maar de punten zijn WEL binnen.

Niet echt een toepasselijke vergelijking --> een ploeg dat beroerd speelt en alsnog een match wint moet nog andere matchen spelen om een finalematch te spelen...

Als wijze van voorbeeld eh  ;)  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-11-2009, 21:18:35 door reaver »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2009, 21:18:08 »
Als ik het een toepasselijke vergelijking vind, is dat mijn eigen mening. Dan vind ik dat.

Ik heb het niet over een toernooi, waar meer wedstrijden gewonnen moeten worden, ik heb het over een enkele wedstrijd. Daarbij zijn deze punten binnen, ongeacht wat er verder nog in het toernooi gebeurt.

Als ik mijn eigen mening verkondig, is dat simpelweg mijn mening. Als ik mijn argument op deze manier duidelijk kan maken, dan doe ik dat.


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2009, 21:32:24 »
Als ik het een toepasselijke vergelijking vind, is dat mijn eigen mening. Dan vind ik dat.

Ik heb het niet over een toernooi, waar meer wedstrijden gewonnen moeten worden, ik heb het over een enkele wedstrijd. Daarbij zijn deze punten binnen, ongeacht wat er verder nog in het toernooi gebeurt.

Als ik mijn eigen mening verkondig, is dat simpelweg mijn mening. Als ik mijn argument op deze manier duidelijk kan maken, dan doe ik dat.

Als je een match gaat vergelijken met een proef dan geef ik je gelijk maar als het om de impact van de gevolgen gaat, dan weer niet.  bv om een beloning of een proef voor immuniteit voor 1 eilandraad tegenover een vrijgeleide naar de finale...

Die vrijgeleide voor het spel zie ik wel als een soort van tornooi en met 1 macht wint men dat tornooi niet tenzij al de andere ploegen forfait geven.  ;)
dat was mijn punt. 

Je mag en moet zelfs je mening geven  ;),  maar als ik qua gevoelswaarde het niet eens ben met je argumenten, heb ik evengoed het recht deze te weerleggen om mijn standpunt duidelijk te maken.   ::ok::




Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #36 Gepost op: 11-11-2009, 21:41:32 »
 ::ontopic::

Marcel en Kurt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #37 Gepost op: 11-11-2009, 21:43:43 »
ik zeg ook niet datjij je mening niet mag geven. Ik ben iemand die doorgaans een standpunt ondersteunt met argumenten, niet altijd, maar als het zo te pas komt. Een simpel ja of nee is voor mij niet voldoende. Bij mij is het Ja of NEE, omdat.......


Maar we dwalen af, ofwel we gaan een beetje offtopic.


Dennis en een van de andere heren, dus........

Dennis, omdat hij zich in mijn ogen nogal heeft verscholen achter de houding van Igor. Voor mij projekteerde hij zijn eigen tekortkomingen op Igor, waardoor die met de argumenten van de anderen nogal werden uitvergroot. Niet dat die argumenten onterecht waren, integendeel, maar ik vond het op die manier wel erg makkelijk ''scoren''. Om het bij de beeldspraak van mijn vorige berichtjes te houden.

De andere heren: ik kon hun inbreng wel waarderen in het begin, ze brachten leven in de brouwerij, maar ik vind ze nu nogal kleurloos, waardoor ik eigenlijk niet echt kan zeggen wie nou wie is (Marcel is nog wel te onderscheiden voor mij, maar als je Jeroen en Kurt naast elkaar zou zetten: ik zou niet weten wie nou wie is).

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #38 Gepost op: 11-11-2009, 22:40:42 »
(Marcel is nog wel te onderscheiden voor mij, maar als je Jeroen en Kurt naast elkaar zou zetten: ik zou niet weten wie nou wie is).

Dat is voornamelijk een hormonaal probleem. De dames weten dat maar al te goed ... ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke 2 personen mogen er van jou op dit moment uit?
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2009, 22:53:44 »
Maar ik kan ze wel uit elkaar. Wat moet ik hier nou van denken...  :P