Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 33133 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #40 Gepost op: 26-11-2009, 21:54:07 »
Logisch, Rita had die stem gewonnen bij de proef. Wat denk je dan, dat ze die aan iemand anders moet geven?  :P leuke prijs zou dat zijn.

nee, Rita kreeg die stem niet om weg te geven, het was een positieve stem op haar, logisch toch?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #41 Gepost op: 26-11-2009, 21:55:43 »
Waar werd gezegd dat ze dat niet mochten doen.
Ik weet nog dat Marnix en Emma dat ook nog deden.
ow ja Reaver dat was in ER 2005 :)
Waarom gooit Evi de stem van Rita in haar koker???


Dat was haar prijs van die proef toch?

Ze moesten hun stem toch motiveren? We hebben er een paar gezien, hoe zat dat ook al weer...?? Ik ben het nu al kwijt.

Nee, ik geloof toch echt niet dat mensen op zichzelf hebben gestemd.


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #42 Gepost op: 26-11-2009, 21:56:53 »
nee, Rita kreeg die stem niet om weg te geven, het was een positieve stem op haar, logisch toch?

Dat is wat ik zeg toch? Ik had het tegen Mus20.

Of snap ik jou nou weer verkeerd. Volgens mij zeg je hetzelfde als mij  :P

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #43 Gepost op: 26-11-2009, 21:58:37 »
# Rita sloeg echt te vroeg, maar dat hadden jullie ook al gezien.

# Jeroen stemde op Dennis omdat hij wel kon bevroeden dat Marina op Marcel zou stemmen. Rita moest ook geen extra stem, dus bleef Dennis over. je mocht inderdaad niet op elkaar stemmen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #44 Gepost op: 26-11-2009, 21:59:18 »
Jeroen op Dennis en Dennis op Jeroen???? Dat geloof ik niet......

Dat kan niet anders.

Getoond werd dat Rita op Jeroen stemde, dat Marina op Marcel stemde en dat Marcel op Rita stemde. Dan blijven er twee stemmen over: één op Jeroen en één op Dennis en er werd niet getoond op wie Dennis en Jeroen hebben gestemd, dus moeten ze op elkaar hebben gestemd.
Nog even niks.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #45 Gepost op: 26-11-2009, 22:07:22 »
Dat is wat ik zeg toch? Ik had het tegen Mus20.

Of snap ik jou nou weer verkeerd. Volgens mij zeg je hetzelfde als mij  :P
Swifty en theezakje interpreteren een stem krijgen om uit te delen en een stem krijgen.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #46 Gepost op: 26-11-2009, 22:07:30 »
Dat kan niet anders.

Getoond werd dat Rita op Jeroen stemde, dat Marina op Marcel stemde en dat Marcel op Rita stemde. Dan blijven er twee stemmen over: één op Jeroen en één op Dennis en er werd niet getoond op wie Dennis en Jeroen hebben gestemd, dus moeten ze op elkaar hebben gestemd.

Vind ik toch apart.. dan heeft Dennis dus ook echt tactisch gestemd, want hij was nu niet echt zo dik met Jeroen??
Hij dacht waarschijnlijk dat Rita met zijn stem dus echt meteen zou winnen en hij had wellicht gehoopt dat niemand anders op Jeroen zou stemmen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #47 Gepost op: 26-11-2009, 22:10:16 »
Dat is wat ik zeg toch? Ik had het tegen Mus20.

Of snap ik jou nou weer verkeerd. Volgens mij zeg je hetzelfde als mij  :P

oh sorry, dan begreep ik jou verkeerd  :P


Dennis en Jeroen die toch op elkaar stemmen, ik vind het niet verkeerd hoor  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #48 Gepost op: 26-11-2009, 22:10:46 »
Swifty en theezakje interpreteren een stem krijgen om uit te delen en een stem krijgen.

Swifty en ik zeggen beide dat ze die stem krijgt. Wat doen jullie nou ingewikkeld? Ik snap er straks niks meer van hoor. Het is toch logisch dat ze die stem voor haarzelf kreeg, zodat ze een extra stem voor zichzelf had en meer kans had om in de finale te komen?  ::)

Dus is het logisch dat Evi die aan het begin bij haar er in deed. En Mus20, volgens mij vond jij dat nou juist vreemd. Omdat je zei dat anderen dan ook op zichzelf mochten stemmen, omdat Rita dit zo ook had gedaan. Maar zij had die stem gewonnen!

Nou, klaar nu hoor..  :P


EDIT: Ok, Swifty was me net even voor  :)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #49 Gepost op: 26-11-2009, 22:17:25 »
So be it.... op naar aflevering 14!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #50 Gepost op: 26-11-2009, 22:18:21 »
So be it.... op naar aflevering 14!

Mooi dat het duidelijk is  :P

Offline storms9124

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #51 Gepost op: 26-11-2009, 23:00:49 »
wat een onzin !!!??

Rita sloeg VEEL te vroeg. Doordat ze sloeg, ging het kaarsje uit.
Zo kan ik ook winnen! Tsss!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #52 Gepost op: 26-11-2009, 23:03:33 »
wat een onzin !!!??

Rita sloeg VEEL te vroeg. Doordat ze sloeg, ging het kaarsje uit.
Zo kan ik ook winnen! Tsss!

ER is een ander topic hiervoor om je ongenoegen hierover te uiten / mee te denken wat de achterliggende reden kan zijn...  ;)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 13
« Reactie #53 Gepost op: 26-11-2009, 23:12:06 »
er zijn vast mensen die tactisch stemden me tdie positive stemmen.

marcel niet lijkt me want rita heeft het ook echt verdiend..
ik had niet verwacht dat dennis op marcel zou stemmen.. of jeroen na die stem actie..maar hij heeft dus niet op rita maar jeroen gestemd(?)
marina is duidleijk dat ze op marcel stemd.lieten ze ook zien.
rita op jeroen ook wel, want hij verdiend het ook.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #54 Gepost op: 27-11-2009, 00:39:38 »
er zijn vast mensen die tactisch stemden me tdie positive stemmen.

marcel niet lijkt me want rita heeft het ook echt verdiend..
ik had niet verwacht dat dennis op marcel zou stemmen.. of jeroen na die stem actie..maar hij heeft dus niet op rita maar jeroen gestemd(?)
marina is duidleijk dat ze op marcel stemd.lieten ze ook zien.
rita op jeroen ook wel, want hij verdiend het ook.


Jongens jongens jongens, even opletten want ons aller Jeroen heeft gewoon helemaal uit zichzelf tactisch gestemd! Hij wilde natuurlijk op Rita stemmen (slimme, lieve, intelligente vrouw), maar hij stemde op Dennis omdat-ie wist dat het dan 2-2 tussen hem en Rita zou worden (tenminste, dit had ik thuis allemaal in de reclame uitgevogeld).

Rita 1 stem vanuit de proef

Marina --> Marcel (allee ja da's ja enen leuken man allee ja)
Marcel --> Jeroen (daar wil ik niet in die laatste proef tegen)
Rita --> Jeroen (sympathiek, blabla)
Dennis --> Rita (zolang ik maar niet op die samenzweerders stem)
Jeroen --> !!! (op Dennis dus, ietwat geniaal)

Leuke aflevering verder, spannend allemaal hoor!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #55 Gepost op: 27-11-2009, 01:00:32 »
Rita sloeg niet te vroeg. Het kaarsje ging uit.
Als het was opgeflakkert had ze eruit gelegen maar dat deed t vlammetje niet.
Maar mijn god wat duurde dat lang zeg met dat kaarsje.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #56 Gepost op: 27-11-2009, 01:39:21 »
Ik dacht ook dat Rita te vroeg sloeg.

Het maakt me niet zo heel veel uit, ik gunde ze allebei wel een finaleplek.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #57 Gepost op: 27-11-2009, 01:42:02 »
Jeroen heeft op Dennis gestemd vanwege zijn redenering dat de 'sterksten het verdienen' of zoiets.
Dennis heeft op Jeroen gestemd omdat ik denk dat Dennis het wel kan waarderen dat Jeroen zo straight was.

Ik moet zeggen dat ik Dennis en Esmarelda wel vond meevallen. Nadat ik de preview vorige week zag dacht ik het zijn slechte verliezers alleen dat viel op zich wel mee.
Esmarelda lijkt me wel oprecht zo naief. Ze is alleen zo dwingend  ::)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #58 Gepost op: 27-11-2009, 01:52:58 »
Nou dat lijkt me stug dat Dennis en Jeroen plotseling op elkaar gestemd hebben vanuit nobele redenen.
Ze kregen te tijd om te redeneren.
Rita had al een stem, dus nog 1 stem erbij zou al fataal voor henzelf kunnen zijn. Dus die viel af.
Op Marcel stemmen was ook geen optie voor hen allebei omdat ze wel verwachten dat Marina op Marcel zou stemmen. Dus een stem op Marcel zou ook weer ongunstig voor zichzelf kunnen zijn.
Tja op Marina kon er niet gestemd worden.
Bleef voor hen allebei maar een optie over: Jeroen had alleen Dennis als alternatief met het idee dat Dennis wel niet van een ander een stem zou krijgen.

Voor Dennis was de keuze het lastigst. Omdat de kans dat Marcel en Rita op Jeroen zouden stemmen ook nog aanwezig was. Hij moest dus kiezen tussen Rita of Jeroen in de hoop dat Marcel op Rita zou stemmen.

Esmeralda naïef?? Eerder ongelofelijk oogklepperig. Ze waande zich onaantastbaar. Ze had een vage belofte van Marcel en was er waarschijnlijk van overtuigd dat iedereen haar geweldige vond. Ze was fysiek sterkt en mentaal een keiharde.... Ze heeft zich inderdaad niet ingelaten met afspraakjes, maar.. ze heeft wel degelijk haar stemmen etc. goed afgewogen. Ze ging mee in het het de een na de ander wegstemmen. En ze was heel slinks in van die bijtende, denigrerende opmerkingen maken over het volgende slachtoffer. Jeroen was volgens haar de volgende en dacht dat het in kannen en kruiken was. Af en toe een bijtende opmerking en het was gedaan. Omdat ze steeds geen stemmen kreeg werd ze blind en doof!
En dan voelt het als verraad, want zo zag haar Robinson wereldje er nl. niet uit.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #59 Gepost op: 27-11-2009, 02:04:14 »
Esmeralda naïef?? Eerder ongelofelijk oogklepperig. Ze waande zich onaantastbaar. Ze had een vage belofte van Marcel en was er waarschijnlijk van overtuigd dat iedereen haar geweldige vond. Ze was fysiek sterkt en mentaal een keiharde.... Ze heeft zich inderdaad niet ingelaten met afspraakjes, maar.. ze heeft wel degelijk haar stemmen etc. goed afgewogen. Ze ging mee in het het de een na de ander wegstemmen. En ze was heel slinks in van die bijtende, denigrerende opmerkingen maken over het volgende slachtoffer. Jeroen was volgens haar de volgende en dacht dat het in kannen en kruiken was. Af en toe een bijtende opmerking en het was gedaan. Omdat ze steeds geen stemmen kreeg werd ze blind en doof!
En dan voelt het als verraad, want zo zag haar Robinson wereldje er nl. niet uit.

Als zij zich onaantastbaar waant in ER vind ik dat naief, dus ja.
Ik denk dat Jeroen wel om een nobele reden op Dennis heeft gestemd. Hij heeft bewezen dat hij geen enorme tacticus was in dit spel. Dat complot met Marcel kwam voor hem als een complete verrassing terwijl hij dit ook zelf had kunnen bedenken. Die stem van Dennis kan je wel gelijk in hebben.