Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 35050 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #100 Gepost op: 6-09-2009, 12:45:08 »
In België was het Evi dat dit bord beschilderde...
Idd.@ Bodejos;zie je wel? Hier nogmaals het bewijs dat we qua presentatie niet hetzelfde te zien krijgen  ::ohno:: ::ohno::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #101 Gepost op: 6-09-2009, 13:00:59 »
wat ik vreemd vond...ik heb de 1é aflevering reeds 2x bekeken.Misschien ben ik gewoon dom en snap ik het niet? Maar Carine en Sabine moesten dus de namen rangschikken van sterk naar zwak.Carine had haar papier in stukjes verscheurd en die stukjes onder stenen en gebladerte verstopt.Toen Evi(of op de Ned.tv misschien Eddy?)vroeg aan Carine en Sabine om haar/hem? die papieren te overhandigen,dan was dat papier van Carine plots terug 1 geheel  ??? ???

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #102 Gepost op: 6-09-2009, 13:05:03 »
wat ik vreemd vond...ik heb de 1é aflevering reeds 2x bekeken.Misschien ben ik gewoon dom en snap ik het niet? Maar Carine en Sabine moesten dus de namen rangschikken van sterk naar zwak.Carine had haar papier in stukjes verscheurd en die stukjes onder stenen en gebladerte verstopt.Toen Evi(of op de Ned.tv misschien Eddy?)vroeg aan Carine en Sabine om haar/hem? die papieren te overhandigen,dan was dat papier van Carine plots terug 1 geheel  ??? ???

Dat was het papier met de opdracht, niet hetgene waar de namen op moesten komen...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #103 Gepost op: 6-09-2009, 13:10:27 »
Dat was het papier met de opdracht, niet hetgene waar de namen op moesten komen...
Oeps...foutje van mij dus  ::schaam:: ::schaam::

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #104 Gepost op: 6-09-2009, 17:27:56 »
Daar ben ik weer. Een jaartje afwezig geweest, maar nu ER weer begint ben ik weer op 't forum te vinden, haha.

Zijn er al kandidaten van dit seizoen hier op het forum gesignaleerd?

maar even on-topic:
Ik vind het redelijk achterlijk dat ze nu al de eerste finalist hebben, en dan is het ook nog iemand die ik nu al niet mag:P. Gelukkig geen Hans of Yin, maar ik hoop van harte dat de geschiedenis zich niet zal herhalen dit jaar.
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #105 Gepost op: 7-09-2009, 11:36:49 »
Hahaha, geweldig, een ER met (voorlopig) alleen maar vrouwen! En wat weer schattig dat de dames precies gingen doen waar de de productie op hoopte: ruzie maken. Een soort selffullfilling profecy.

Ik zat me kapot te ergeren aan die Bea, maar vind het wel jammer dat ze er nu al uit is. Die had nog voor heel veel leuke conflicten kunnen zorgen!

Alle Belgen worden nu steevast ondertiteld, maar kan die Yolanda aub ook ondertiteld worden? Ze is bijna niet te verstaan met dat rare Rotterdamse accent.
« Laatst bewerkt op: 7-09-2009, 11:40:00 door Stanley_Yelnats »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #106 Gepost op: 7-09-2009, 13:12:54 »
Op 2BE werd iedere deelnemer ondertiteld, nochtans is iedereen goed verstaanbaar.

Nog ff een verschil qua presentatie tussen B en NL; Bij de gebeurtenissen op het eiland en de voorstelling van enkele kandidates(thuisbeelden) is het dit jaar ook zo dat Evi en Eddy de presentatie voor hun land van herkomst nemen, weliswaar met de zelfde tekst.  ::vergroot::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #107 Gepost op: 7-09-2009, 13:14:25 »
Nog ff een verschil qua presentatie tussen B en NL; Bij de gebeurtenissen op het eiland en de voorstelling van enkele kandidates(thuisbeelden) is het dit jaar ook zo dat Evi en Eddy de presentatie voor hun land van herkomst nemen, weliswaar met de zelfde tekst.  ::vergroot::

Is dat niet elk jaar zo geweest? Dat verschil tussen de NL en de Be-presentator?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #108 Gepost op: 7-09-2009, 13:20:25 »
Overigens... de meeste vrouwen zijn relatief jong (30-)... en zeker als je de leeftijden tegenover die van de mannen zet (35+)

(ik weet ook niet waarom ik het zeg...maar het viel me gewoon op)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #109 Gepost op: 7-09-2009, 13:31:55 »
Is dat niet elk jaar zo geweest? Dat verschil tussen de NL en de Be-presentator?

Vorig jaar iig wel maar jaren ervoor kan ik me niet meer herinneren, het zou kunnen.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #110 Gepost op: 7-09-2009, 23:01:25 »
Eindelijk dan ook tijd gehad om de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te bekijken.
Aangezien ik vorig jaar zo 'vernietigend' was over de montage en er domweg na twee/drie afleveringen door ben afgehaakt, wil ik de producent nu toch graag een compliment geven. Dit jaar: goede montage, erg mooie beelden (helicopter-shots zijn er mooi doorheen gesneden) en de eerste aflevering belooft veel goeds!  ::ok::
Ik had niet verwacht dat het met al die vrouwen al gelijk zo'n heksenketel zou worden.  :) Goed gecast! En Eddy stelt ook absoluut niet teleur.

Vorig jaar gaf ik Vincent Evers en Koert Kellens de schuld. Nu blijkt dat ik er volledig naast zat en dat toch de eindmontage (ene Eric in mijn herinnering) verantwoordelijk was voor de wanboel die ER 2008 heet. Volgens de aftiteling is Koert nu zelf achter de montagetafel gaan zitten en het blijkt dat beide heren wel degelijk weten hoe je een verhaal moet vertellen.
Geen onzinnige dagboekfragmenten meer, de debiele flashbacks/flashforwards zijn voor een groot deel verdwenen & het verhaal werd in de eerste aflevering ook van begin tot eind verteld.
Je zou haast gaan denken dat de makers dit forum lezen.

Keep up the good work!
(......en oh wee als Rowwen Hèze dit jaar wel weer terugkomt........ ;))
« Laatst bewerkt op: 7-09-2009, 23:03:13 door honeymaker »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #111 Gepost op: 8-09-2009, 08:25:29 »
En Eddy stelt ook absoluut niet teleur.

Niet zo moeilijk, hij is nauwelijks in beeld geweest. Is drie keer voorbij geflitst ofzo.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1
« Reactie #112 Gepost op: 9-09-2009, 15:24:23 »
Hallo allemaal, daarnet via de Wie is de Mol site het forum van Expeditie Robinson ontdekt! En ik moet zeggen, dat ziet er ook goed uit. Complimenten.

Het was een verrassende aflevering, die eerste van het nieuwe seizoen. Goed gekozen, alleen maar vrouwen; ik denk (ik weet bijna wel zeker) dat er heerlijke ruzie's en onenigheden zullen gaan plaatsvinden de komende weken! Ik wist dat vrouwen onderling soms krengen kunnen zijn, maar ik denk dat het bij deze serie tot de top gaat worden gedreven. Eddy Zoey deed het ook heel goed, lijkt mij; zeker omdat hij in de voetsporen van mister Expediti Robinson moet treden... Leuk dat een van de oudste kandidaten (en niet direct Miss Robinson) de eerste opdracht en daarmee een vrijstelling tot de finale heeft gewonnen. Ik ben echt benieuwd naar komende donderdagavond...
Ich bin ein Bärliner!