Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 178397 keer)

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #200 Gepost op: 6-10-2010, 10:16:05 »
Ik vind Saar echt geweldig, wat een topmeid. ::bravo:: Powerchick. Die blik van haar met die eerste proef, wat een ERben wennemars gezicht, zo van: ik ga je opvreten.
Ja ik vind haar echt een super meid. Hoop dat ze heel ver komt, beetje de Hiu van deze expeditie.  ::joehoe::
Ik vind haar ook geweldig.... ::jaja::
Qua Hiu- gehalte: mee eens wat betreft leeftijd en doorzettingsvermogen. Maar ik  vond Hiu in het begin irritant, en ik vind Saar vanaf het eerste begin echt een heel leuk meisje. Ze zijn ook allebei prettig doorzichtig in wat ze van de hele boel vinden.
Ik vind Saar wel echt een beauty....maar ik ben niet zo thuis in aziatische schoonheid. Niet verkeerd bedoeld.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #201 Gepost op: 6-10-2010, 19:50:38 »
Is dat niet een van de bedoelingen van het programma? Ze moeten niet zo huilen allemaal, kom op zeg!
Dus alle deelnemers moeten emotieloos worden ofso.
Dat is pas saai.
Het huilen hoort erbij net zoals het lachen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #202 Gepost op: 7-10-2010, 11:53:10 »
Met huilen bedoelde ik aanstellen dat het zo klote is dat het zo koud is en regent. Dat hoort bij een expeditie, dat wisten ze toen ze gingen deelnemen. Het werd wel extreem in beeld gebracht misschien, spectaculair aangekondigd in aflevering 4, maar het is part of the game.

Emotieloos, graag niet zelfs. Daarom is het ook jammer dat personen als Maxim, Sergio, Kim en co vertrokken zijn, die vertoonden dat tenminste nog of konden daarvoor zorgen.
Weet je het niet, antraciet

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #203 Gepost op: 8-10-2010, 09:09:15 »
Ik vond het heel goed dat Saar en Regina het Sugar gunden. De dames laten zien dat ze voor zichzelf denken. Het was een pro stem, geen stem tegen Dennis, zoals hij het lijkt te interpreteren.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #204 Gepost op: 9-10-2010, 00:38:49 »

Ik vind Saar wel echt een beauty....maar ik ben niet zo thuis in aziatische schoonheid. Niet verkeerd bedoeld.
Aziatisch?  ::oink::
Waar haal je dat vandaan?
Ik dacht dat ze gewoon Nederlandse was.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #205 Gepost op: 9-10-2010, 00:44:10 »
Aziatisch?  ::oink::
Waar haal je dat vandaan?
Ik dacht dat ze gewoon Nederlandse was.

Volgens mij bedoelt Sjimmie hier Hiu. Hij zegt dat hij Saar wél een beauty vind (in tegenstelling tot Hiu), maar dat hij het van de laatste niet zo goed kan beoordelen.
Klopt dat zo Sjimmy?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #206 Gepost op: 9-10-2010, 09:48:45 »
Ik vind Saar echt geweldig, wat een topmeid. ::bravo:: Powerchick. Die blik van haar met die eerste proef, wat een ERben wennemars gezicht, zo van: ik ga je opvreten.
Ja ik vind haar echt een super meid. Hoop dat ze heel ver komt, beetje de Hiu van deze expeditie.  ::joehoe::
Inderdaad ik bedoelde Hiu. Het ging erom in hoeverre de vergelijking Saar-Hiu opging.Hiu was een hele goeie. En Saar is volgens mij zeker nederlands!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #207 Gepost op: 15-10-2010, 07:50:43 »
Volgens mij vond Saar het toch best wel erg dat Dennis teleurgesteld in haar was. Verontschuldigde zich en zei toen Dennis weg ging "zijn wij nu wel weer okee"? In het begin toen Dennis erbij kwam zei ze ook al zoiets van: "Dennis is voor mij een koning". Sinds zijn vertrek loopt ze erbij met een kop als een orwurm en zegt ook dat ze de klap nog steeds niet helemaal te boven is. Blijkbaar adoreert ze hem in bepaalde mate?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #208 Gepost op: 15-10-2010, 09:35:04 »
Volgens mij vond Saar het toch best wel erg dat Dennis teleurgesteld in haar was. Verontschuldigde zich en zei toen Dennis weg ging "zijn wij nu wel weer okee"? In het begin toen Dennis erbij kwam zei ze ook al zoiets van: "Dennis is voor mij een koning". Sinds zijn vertrek loopt ze erbij met een kop als een orwurm en zegt ook dat ze de klap nog steeds niet helemaal te boven is. Blijkbaar adoreert ze hem in bepaalde mate?
* of ze vind hem lekker * :-X
Hoop echt dat ze niet opgeeft door hem!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #209 Gepost op: 15-10-2010, 10:39:09 »
Ik begrijp best dat deze onverwachte stap van Dennis een klap is die ze moet verwerken. eigenlijk schuiven John en Dennis deze keuze in de schoenen van Regina en Saar. Maar zij is volgens mij echt wel veerkrachtig genoeg om dit weer te boven te komen. Als het maar geen Be-Ned gedoe wordt tenminste. Die 2 jongens hebben zich totaal niet gerealiseerd dat ze de meisjes in een benarde positie achterlieten. Ik krijg overigens echt niet de indruk dat Saar Dennis adoreert of lekker vindt. Ik hoop heel hard dat ze vol houdt. Ik heb echt respect voor dit jonkie wat tenminste wel durft te zeggen/kiezen wat ze wil.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #210 Gepost op: 15-10-2010, 12:17:08 »
Ik heb echt respect voor dit jonkie wat tenminste wel durft te zeggen/kiezen wat ze wil.

Ik heb afl 7. nog niet gezien maar wat ik tot hier van haar gehoord en gezien heb maakt me niet echt enthousiast over haar. Ze heeft 1 keer heeft gezegd na de stemming, toen Sergio als leider moest kiezen tussen Kim of Iwein, dat de dames zogezegd van elkaar niet wisten op wie ze zouden gaan stemmen  ::pinokkio:: en dat ze blijkbaar enkel straffe uitspraken kan doen tijdens de privé-interviews en in de camerahut.  ::vergroot::

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #211 Gepost op: 15-10-2010, 12:35:49 »
Saar & Dennis waren voor deze expeditie al hele goede vrienden, ik denk dat ze bang is dat deze vriendschap nu onder vuur komt te liggen.

En ja ik vind het ook erg knap hoe ze zich profileert, erg sterke dame!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #212 Gepost op: 15-10-2010, 14:17:59 »
* of ze vind hem lekker * :-X
Hoop echt dat ze niet opgeeft door hem!

Adoreren? Ja. Lekker vinden? Nee, dan lijkt me toch niet.

Bij gewone reeksen hoeven de kandidaten na de expeditie niets meer met elkaar te maken te hebben. Maar Dennis, Saar John en Regina zullen elkaar nog regelmatig tegenkomen. Ik kan me best voorstellen dat Saar niet wil dat dat elke keer ongemakkelijk voelt. Ze hoopt uiteraard dat het na de expeditie weer gewoon als vanouds is. Maar of dat helemaal gaat lukken????::helderziend::
Wordt vervolgd
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #213 Gepost op: 15-10-2010, 17:04:47 »
Adoreren? Ja. Lekker vinden? Nee, dan lijkt me toch niet.

Bij gewone reeksen hoeven de kandidaten na de expeditie niets meer met elkaar te maken te hebben. Maar Dennis, Saar John en Regina zullen elkaar nog regelmatig tegenkomen. Ik kan me best voorstellen dat Saar niet wil dat dat elke keer ongemakkelijk voelt. Ze hoopt uiteraard dat het na de expeditie weer gewoon als vanouds is. Maar of dat helemaal gaat lukken????::helderziend::
Wordt vervolgd
haha was een grapje hoor.
Ik ben het helemaal met jou eens.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #214 Gepost op: 15-10-2010, 17:37:48 »
Saar is een topper. Ik weet niet wat iedereen lult, maar ze gaat zeker niet opgeven. En op dat andere eiland is ze met Sebastiaan en Sugar, en Sugar zal heus niet op Regina of Saar stemmen.
Dan heb je Saar, Regina, Sugar, Sebastiaan tegenover Martine, Tatiana, Iwein en Anthony.
Hopen dat één van die eerste 4 de munt heeft, inzet bij de eilandraad, zodat de stemmen tegenover hem of haar niet gelden.
Martine eruit stemmen, is het 4 tegen 3. : )

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #215 Gepost op: 15-10-2010, 17:43:34 »
Ik help het je hopen, want Sugar heeft op het eerste eiland perfect gedaan wat de andere Belgische heren hem hadden opgedragen, en dat is stemmen op de Nederlandse dame's. Voor Saar en regina is het te hopen, dat de band een stuk sterket is geworden tussen Sugar en hen, na de gezamelijke tijd op het eiland en het samenzijn met Sebastiaan. Hopelijk laat Sugar zich niet zonder slag of stoot ompraten door Iwein, Antony, Martine of Tatiana...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #216 Gepost op: 15-10-2010, 22:55:15 »
Hopen dat één van die eerste 4 de munt heeft, inzet bij de eilandraad, zodat de stemmen tegenover hem of haar niet gelden.
Martine eruit stemmen, is het 4 tegen 3. : )

Helaas is het niet zo dat de munt pas na de stemming tevoorschijn komt, maar al vantevoren getoond moet worden. In geval van complot gaat men dus gewoon op plan B (als we niet op die grote mogen stemmen, dan stemmen we op die kleine oid) over.

Ik help het je hopen, want Sugar heeft op het eerste eiland perfect gedaan wat de andere Belgische heren hem hadden opgedragen, en dat is stemmen op de Nederlandse dame's.

Sugar is volgens mij volkomen blanco dit spel in gegaan. had geen idee wat hem overkwam. En toen Iwein en Sergio zeiden dat hij op Kim moest stemmen heeft hij dat maar gedaan, want dat moest toch? Hopelijk vertrouwt hij inmiddels meer op zijn eigen oordeel. Dat denk ik eerlijk gezegd wel. Wat overigens niet wil zeggen dat hij niet in een complot mee mag gaan, maar dan wel omdat hij dat zo wil en niet omdat hij niet goed snapt wat de bedoeling is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #217 Gepost op: 16-10-2010, 00:09:33 »
Helaas is het niet zo dat de munt pas na de stemming tevoorschijn komt, maar al vantevoren getoond moet worden. In geval van complot gaat men dus gewoon op plan B (als we niet op die grote mogen stemmen, dan stemmen we op die kleine oid) over.

Volgens mij moeten ze vantevoren al doorgeven op wie ze gaan stemmen dus die munt kan daarin geen verandering meer brengen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #218 Gepost op: 16-10-2010, 00:18:36 »
Volgens mij mag je niet eens stemmen op iemand met immuniteit. Dus ik denk dat je dan een tweede optie moet aangeven voor het geval je eerste keus immuniteit heeft ofzo.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #219 Gepost op: 16-10-2010, 00:27:07 »
Volgens mij moeten ze vantevoren al doorgeven op wie ze gaan stemmen dus die munt kan daarin geen verandering meer brengen.
Is dat zo??? Ik dacht toch echt dat men op het laatste moment zijn stem nog mag veranderen, bijvoorbeeld door wat er op de eilandraad gezegd wordt.
En het zou toch raar zijn als mensen gaan stemmen op iemand die net heeft aangegeven zijn/haar munt in te zetten?!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?