Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 157719 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #180 Gepost op: 26-07-2010, 21:23:31 »
Dit is denk ik waarom er veel weerstand tegen de BN-ers reeks is. ER gaf altijd het gevoel dat je misschien ook eens mee zou kunnen doen aan zon avontuur. Zodra BN-er reeksen komen, en wie weet blijven, dan is dit extra gevoel weg. Ik vond dat zelf altijd een grote meerwaarde van de charme van ER. Ik denk dat dit geen jaloezie is, maar een hele reeele gewaarwording dat je zelf geen kandidaat meer kunt worden. Maar wellicht blijft het bij een eenmalige BN-er reeks. Ik hoop het stiekem wel.

Voor mij is dit geheel niet het geval. Ik heb nooit de ambitie gehad om mee te willen doen dus van jaloezie kan geen sprake zijn.

Voor mij is een reeks met onbekenden aantrekkelijker omdat ik deze mensen nog geheel niet ken. De karakters ontwikkelen zich in de loop van de serie en daar zitten soms hele onverwachte wendingen bij. Dàt vind ik het leuke eraan. Bij bekenden weet je al min of meer wat voor vlees je in de kuip hebt.

Daarbij heb ik het gevoel dat onbekenden veel minder of helemaal niet acteren. Bekenden hebben meestal televisie-ervaring en acteren naar mijn gevoel in meer of minder mate in zo'n serie.

Vind het trouwens nogal gevaarlijk te beweren dat mensen hun afkeer van BN/BV zouden baseren op jaloezie. Is daar enig bewijs voor? Of is dit meer een projectie van je eigen gevoelens?

Ik snap even niet helemaal waarom je mij hebt geqoute, want ik heb juist gezegd dat er geen sprake van jaloezie is, maar andere avontuurlijke gevoelens. En dat is geen projectie, want ik heb al meegedaan  ::jaja:: En ik zou t niet nog eens doen. Anyways, ik ben op vakantie de eerste drie weken, dus de kans is sowieso groot dat ik daarna niet meer echt ga kijken. Heel eerlijk gezegd, ik denk dat het hele ER al jaren over zijn piek is en dat ze beter met een ander concept hadden kunnen gaan werken....dan wel stoppen. Maar dat is mijn persoonlijke mening. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #181 Gepost op: 27-07-2010, 00:15:20 »
Ik snap even niet helemaal waarom je mij hebt geqoute, want ik heb juist gezegd dat er geen sprake van jaloezie is, maar andere avontuurlijke gevoelens.

Het ging mij niet alleen om jaloersheid. Je had het over een gewaarwording dat je niet meer zou kunnen doen als kandiddaat. Ik denk dat dat voor voldoende mensen niet geldt. Denk dat het meer iets is van alweer een reeks die zijn toevlucht zoekt tot BN-ers. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #182 Gepost op: 27-07-2010, 15:15:08 »
Het hoeft natuurlijk zeker niet het einde te betekenen of te betekenen dat men alleen nog maar met BN-ers en BV-ers gaat werken. Peking Express is immers na een BN-editie weer verder gegaan met normale mensen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #183 Gepost op: 27-07-2010, 16:23:31 »
Hmm, zie nu deze thread.

Het lijkt me maar niks. Ik vond vroeger Wie is de mol ook veel leuker met onbekenden. En speaking of which, ik zie alleen al bij de Nederlanders drie mensen die al hebben meegedaan aan Wie is de mol: Dennis Weening, Regina Romeijn, Sebastiaan Labrie. Ook erg teleurstellend, probeer dan in elk geval met wat nieuwe namen te komen, of zou de vijver echt zo klein zijn? Zat BN'ers, denk ik dan...

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #184 Gepost op: 27-07-2010, 16:32:35 »
Blijkbaar is de vijver klein want ook Kim Feenstra ( 71 Noord), John van Lottum ( 71 noord, helaas niet doorgegaan door het tragische ongeluk van Ernst Paul), Maxim hartman ( Peking Express vips) en wederom Regina Romeijn ( Peking Express) hebben hun sporen al verdiend in een reality serie met bekende koppen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #185 Gepost op: 27-07-2010, 16:58:02 »
Vergeet (zoals ik eerder aangaf in dit topic) Wie is de Mol 2008 niet, daar was Regina verliezend finaliste.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #186 Gepost op: 29-07-2010, 19:18:43 »
In de eerste afleveringen 3 opgevers (ok 1 werd weggestemd maar die ging het toch niet lang meer trekken met zijn been)...


Lijkt dus heel erg op de gewone edities van Expeditie Robinson. :D
Nog even niks.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #187 Gepost op: 1-08-2010, 21:29:06 »
Ik ga nu gewoon kijken en hopen op het beste.
Saar vind ik een erg leuke kandidate, hoop dat zij ver komt.

Daarnaast ga ik ervan uit dat er volgend jaar weer een normale reeks komt,
en als dat zo is ga ik me zeker opgeven.
Als het voortaan alleen maar met bekende koppen gespeeld gaat worden,
verliest het programma zijn charme.

Het leukste aan ER vind ik het idee dat ik het zelf misschien ook ooit mee ga maken,
hopelijk helpen ze die droom niet om zeep!
There's no show like a reality show ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #188 Gepost op: 2-08-2010, 15:25:57 »
Van mij mag het heel snel beginnen. Zeker nu ik de eerste aflevering normaal gesproken wel kan zien, aangezien het concertje van donderdag naar woensdag is verplaatst
Ich bin ein Bärliner!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #189 Gepost op: 2-08-2010, 16:34:34 »
Ah nog maar een maand en het gaat weer beginnen ::bravo:: Dit seizoen met grotendeels voor mij onbekende bekende mensen dus.... veel veranderd er niet. Zal trouwens (hopelijk) toch maar voor een seizoen zijn. Ik ga lekker de eerste aflevering kijken en zie wel of het wat word...

 

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #190 Gepost op: 2-08-2010, 20:42:36 »
Blijkbaar is de vijver klein want ook Kim Feenstra ( 71 Noord), John van Lottum ( 71 noord, helaas niet doorgegaan door het tragische ongeluk van Ernst Paul), Maxim hartman ( Peking Express vips) en wederom Regina Romeijn ( Peking Express) hebben hun sporen al verdiend in een reality serie met bekende koppen.

En daardoor hebben imo de BN-ers een groot voordeel als het komt op strategie tegenover de BV's.

Is bijna een voorbode om te zeggen dat er dit jaar een Nederlander wint.  ::vergroot::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #191 Gepost op: 4-08-2010, 11:08:09 »
Enerzijds kan ik me hier wel in vinden, zeker aangezien ik hoop dat er een Nederlander gaat winnen, maar ik weet niet of deelname aan die andere programma's zo'n groote voordeel is voor ER, of zie ik dat mis? In principe zijn het toch hele andere programma's die je niet of nauwelijks met ER kan vergelijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #192 Gepost op: 4-08-2010, 17:41:21 »
Enerzijds kan ik me hier wel in vinden, zeker aangezien ik hoop dat er een Nederlander gaat winnen, maar ik weet niet of deelname aan die andere programma's zo'n groote voordeel is voor ER, of zie ik dat mis? In principe zijn het toch hele andere programma's die je niet of nauwelijks met ER kan vergelijken!

Ik denk wel dat er een voordeel is. Het concept is anders maar de manier van spelen heeft toch enkele raakpunten:  Er moet telkens iemand afvallen/weggestemd worden... daar is toch een vorm van strategie voor nodig en een beetje handig zijn in proeven kan ook geen kwaad.

De keerzijde is dat ze direct een target kunnen zijn als andere kandidaten daar ook zo over denken en samen direct tegen de ex-reality-kandidaten plotten (waar ik enigszins op hoop). 


Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #193 Gepost op: 7-08-2010, 20:24:49 »
wie weet is er een groepje onbekenden.. die met een grote kist onderweg gaan..

net als de exp. met alleen maar vrouwen.. waren toch mannen..

(lijkt me niet zo te worden .. hellaaas)
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #194 Gepost op: 13-08-2010, 11:50:36 »
Zooo heeft iedereen de promo al gezien op rtl 5? Of loop ik nu ontzettend achter de feiten aan  ;)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #195 Gepost op: 13-08-2010, 12:22:41 »
Nope, nog niet.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #196 Gepost op: 14-08-2010, 09:58:59 »
ik wel ::tandpastasmiley::
we worden steeds beter op de computer

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #197 Gepost op: 16-08-2010, 13:16:54 »
Dan moeten we toch maar eens op RTL5 kijken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #198 Gepost op: 16-08-2010, 17:24:13 »
hmm nog niets gezien, iemand een link van de promo? Kan hem niet vinden op RTL5

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #199 Gepost op: 16-08-2010, 20:43:22 »
hmm nog niets gezien, iemand een link van de promo? Kan hem niet vinden op RTL5

Linksonder op RTL5.nl staat ie ook nog niet.
The sun came up and reality set in.