Auteur Topic: [Kandidaat BE] Martine  (gelezen 44048 keer)

Offline blauwkous

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #80 Gepost op: 19-10-2010, 13:11:38 »
Mijn opmerking gaat zeker over de schReef, net zoals Martine over de schreef ging door in de rugzak van een medekandidaat te zitten neuzen..  ziek.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #81 Gepost op: 19-10-2010, 13:37:06 »
Ik weet niet of het relevant is maar ik las in een artikel dat ze net voor haar vertrek een dierbare vriendin had verloren...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #82 Gepost op: 19-10-2010, 13:40:52 »
Mijn opmerking gaat zeker over de schReef, net zoals Martine over de schreef ging door in de rugzak van een medekandidaat te zitten neuzen..  ziek.

Heb het daar dan gewoon over. Schrijf dat je het een respectloze actie vond dat ze in iemands rugzak zat te neuzen en voor mijn part dat je haar daarom een heks vindt. Dan kunnen we daar leuk een discussie over voeren (hoort zoiets nou wel of niet bij het spel). Maar ga niet over de psychiatrische stoornis van iemands dochter lopen roeptoeteren. Dat is echt zwaar onder de gordel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #83 Gepost op: 21-10-2010, 22:25:00 »
Martine beweerde nu ineens weer dat het zaak is voor de sterksten te gaan na de samensmelting.
Daar heb ik haar op dat kleine eiland niet over gehoord, toen Iwein stemmen ronselde voor een Vlaams front. ::)

Zou het zo zijn dat ze tot inkeer is gekomen, zich realiserende dat je beter vriendjes kunt blijven met mensen die een grotere kans maken immuniteit te winnen en/ of eten te vinden?

Vraag is dan dus: wie zijn in haar optiek die 'sterken'? Saar, Regina..Sebas, Sugar..? Vreemd dat er ineens door Zsofi beweerd wordt dat Sebas te weinig doet vwb eten zoeken, hij is tot nu toe heel actief daarin geweest althans voor zover we uit de beelden op kunnen maken. Krachten zijn afgenomen,beweert ze. Zou dat samenhang hebben met dat stukje van Martine die speculeert over de sterksten.  ???

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #84 Gepost op: 21-10-2010, 22:28:46 »
Ik vind het ook niet zo slim om juist de sterksten erin te willen houden na de samensmelting. Voor de samensmelting oké, maar daarna wil je toch gewoon je eigen winkansen vergroten door al je concurrenten eruit te werken...

Wel apart dat ze vorige week vond dat de Nederlandse meisjes wel erg aan het klagen waren over de harde planken. En wie was er vandaag nou heel hard aan het klagen over de harde planken? Juist ja. Ik begin haar met de week hypocrieter te vinden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #85 Gepost op: 21-10-2010, 22:31:15 »
Wel apart dat ze vorige week vond dat de Nederlandse meisjes wel erg aan het klagen waren over de harde planken. En wie was er vandaag nou heel hard aan het klagen over de harde planken? Juist ja. Ik begin haar met de week hypocrieter te vinden.

Tja Iwein had zich vergist in de slaapplaatsen en per ongeluk de planken waarop Martine sliep gesaboteerd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #86 Gepost op: 21-10-2010, 22:31:42 »
 ::rofl:: Ja, dat zal het geweest zijn.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #87 Gepost op: 21-10-2010, 22:33:46 »
Tja Iwein had zich vergist in de slaapplaatsen en per ongeluk de planken waarop Martine sliep gesaboteerd.
>:D wie is .. de mol onder de ER kandidaten..?  ::tandpastasmiley::

Dat zou pas poetic justice geweest zijn.. ::tandpastasmiley:: ware het niet dat die ghost from the past haar muntje aan moeke Martien gegeven had..  ::)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #88 Gepost op: 21-10-2010, 22:39:51 »
Wel apart dat ze vorige week vond dat de Nederlandse meisjes wel erg aan het klagen waren over de harde planken. En wie was er vandaag nou heel hard aan het klagen over de harde planken? Juist ja. Ik begin haar met de week hypocrieter te vinden.
Ik heb precies hetzelfde, jammer dat ze de immuniteitsmunt had, ik had haar veel liever zien vertrekken dan Iwein.  >:D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #89 Gepost op: 22-10-2010, 01:05:01 »
Ik ben wel blij dat ze die munt heeft ingezet, want ik zie haar inmiddels het liefst zo snel mogelijk vertrekken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #90 Gepost op: 22-10-2010, 01:05:19 »
Ik vind het ook niet zo slim om juist de sterksten erin te willen houden na de samensmelting. Voor de samensmelting oké, maar daarna wil je toch gewoon je eigen winkansen vergroten door al je concurrenten eruit te werken...

Wel apart dat ze vorige week vond dat de Nederlandse meisjes wel erg aan het klagen waren over de harde planken. En wie was er vandaag nou heel hard aan het klagen over de harde planken? Juist ja. Ik begin haar met de week hypocrieter te vinden.
Tatiana kwam bij de proef ook sterk over dus of het nu wat zegt dat ze met de sterken door wil....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #91 Gepost op: 22-10-2010, 17:41:15 »
Ik vond haar een beetje moordlustig overkomen met die lucifer in haar handen tijdens het Feestmaal.  :(

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #92 Gepost op: 24-10-2010, 09:44:43 »
maar als ik het wel heb zat ze in de rugzak van Maximus naar de munt te zoeken terwijl ze die zelf al had. Wat een snoodaard.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #93 Gepost op: 24-10-2010, 09:57:48 »
maar als ik het wel heb zat ze in de rugzak van Maximus naar de munt te zoeken terwijl ze die zelf al had. Wat een snoodaard.

volgens mij zocht ze daar naar iets van een leidersmunt of totem of zo ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #94 Gepost op: 24-10-2010, 10:08:42 »
volgens mij zocht ze daar naar iets van een leidersmunt of totem of zo ::vergroot::
je hebt gelijk natuutlijk. Wat suf van me, hij was er niet bij bij het verdelen van die tassen. ::schaam::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #95 Gepost op: 24-10-2010, 14:22:11 »
En daarnaast kreeg zij haar munt geloof ik pas daarna omdat Stephanie pas daarna ziek werd? Of niet?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #96 Gepost op: 24-10-2010, 19:24:27 »
En daarnaast kreeg zij haar munt geloof ik pas daarna omdat Stephanie pas daarna ziek werd? Of niet?
nee want stephanie en frans waren al weg...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #97 Gepost op: 25-10-2010, 23:41:58 »
Ik denk dat de meesten onder jullie Martine volledig verkeerd inschatten. Het is een lepe tante die ik niet vertrouw. Heb je nog niet gemerkt dat ze overal het moedertje uithangt en op die manier vitale informatie ontfutselt. De manier waarop ze Nienke heeft schaakmat gezet is meesterlijk. Achteraf nog een beetje onnozel gaan doen dat ze het zo niet bedoeld had. Ik denk zelfs niet dat het een spel is dat ze speelt, maar dat ze werkelijk zo is.
Als Belg schaam ik me voor het onsportieve gedrag van de Belgen. Verdwijnen Regina en Saar, dan hou ik het voor bekeken, want voor de rest (uitgezonderd Sebastiaan, maar dat is een lepe die het spel echt speelt)zijn het gewoon flauwe doetjes. Een visje durven ze nog niet vasthouden en Sugar is geniepig en egoïstisch als het op eten aankomt. Al bij al een weinig interessante expeditie in vergelijking met vorige jaren.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #98 Gepost op: 25-10-2010, 23:44:59 »
Hoi Kam
Heb je dit topic wel eerst gelezen?
Eigenlijk vertel je ons niets nieuws, alleen je bewoordingen zijn wat anders.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #99 Gepost op: 26-10-2010, 00:27:34 »
Is dat erg dan? Iedereen mag toch gewoon zijn of haar mening geven, ook al is deze al een keer gemeld door iemand anders? Ik zie mensen zo vaak anderen herhalen..