Auteur Topic: Ergerlijke momenten  (gelezen 106986 keer)

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #140 Gepost op: 28-09-2010, 00:36:36 »
Hehe ik vond dat wel geinig, maar inderdaad John barstte bijna in tranen uit dit vond ik wel een beetje overdreven.

Maar goed ik ben nog nooit in zo'n situatie geweest dus ik zou niet weten hoe ik zou reageren..

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #141 Gepost op: 28-09-2010, 01:19:46 »
Hehe ik vond dat wel geinig, maar inderdaad John barstte bijna in tranen uit dit vond ik wel een beetje overdreven.

Maar goed ik ben nog nooit in zo'n situatie geweest dus ik zou niet weten hoe ik zou reageren..


Ik denk dat dat ook heel moeilijk in te schatten valt. Ik kan me best iets indenken bij een dergelijke emotie op zo'n moment. Als je namelijk lichamelijk afziet kom je dieper tot de kern van je eigen wezen. Conditionering in de zin van aangeleerd gedrag (een snoepje is niet geweldig genoeg om er emotioneel over te doen) valt dan heel snel weg. Anderzijds zal woede en frustratie ook sneller een weg naar buiten vinden.

Een vergelijkbaar fenomeen zie je bij mensen die onder invloed zijn van alcohol of bepaalde soorten drugs.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #142 Gepost op: 28-09-2010, 01:32:58 »
Ik denk dat dat ook heel moeilijk in te schatten valt. Ik kan me best iets indenken bij een dergelijke emotie op zo'n moment. Als je namelijk lichamelijk afziet kom je dieper tot de kern van je eigen wezen. Conditionering in de zin van aangeleerd gedrag (een snoepje is niet geweldig genoeg om er emotioneel over te doen) valt dan heel snel weg. Anderzijds zal woede en frustratie ook sneller een weg naar buiten vinden.

Een vergelijkbaar fenomeen zie je bij mensen die onder invloed zijn van alcohol of bepaalde soorten drugs.

Het fenomeen is me wel bekend, maar vind het enkel niet zo leuk om te zien dat mensen praktisch een culinair orgasme krijgen van een stukje kaas...

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #143 Gepost op: 28-09-2010, 01:39:57 »
Het fenomeen is me wel bekend, maar vind het enkel niet zo leuk om te zien dat mensen praktisch een culinair orgasme krijgen van een stukje kaas...

Haha tsjah, da's heel persoonlijk denk ik. Bij mij kwam het ook een beetje vreemd over, maar dat had met iemand anders net zo goed weer andersom kunnen zijn.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #144 Gepost op: 28-09-2010, 09:00:50 »
Het gekreun en overenthousiaste 'hmmmmmmmmmm lekkerrrrrr' wanneer Dennis zijn eten uitdeelde.   
Daar erger ik me helemaal niet aan. Heel begrijpelijk na 9 dagen nauwelijks voedsel.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #145 Gepost op: 28-09-2010, 14:13:57 »
Gelukkig is Sergio eruit, want waar ik me echt rot aan ergerde was zijn bijna constante gevloek... Soms leek het net of die man niet normaal kon praten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #146 Gepost op: 30-09-2010, 21:34:59 »
Maxim, die weer opgeeft.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #147 Gepost op: 30-09-2010, 21:39:08 »
de manier waarop Maxim wegging vond ik weer getuigen van "grote klasse"
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #148 Gepost op: 30-09-2010, 21:53:53 »
"Wil er iemand de immuniteitsmunt inzetten?"

En dan wéér die flashback uit aflevering 1 over die munt. De makers denken zeker dat we aan geheugenverlies leiden? ::) ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #149 Gepost op: 30-09-2010, 22:00:41 »
die flashback word ik ook helemaal zat idd :(

en Antony die bang was eruit te gaan, wat natuurlijk helemaal niet reëel was, is waarschijnlijk ingemonteerd om toch nog iets van spanning te creëren...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #150 Gepost op: 30-09-2010, 22:27:15 »
 ::niet-ok:: Het onsportieve gedrag van Maxim nadat ie was weggestemd. Hopelijk wordt hij nu echt nooit meer uitgenodigd voor zo'n programma.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #151 Gepost op: 30-09-2010, 22:48:33 »
Maxim die even doet alsof hij de immuniteitsmunt heeft.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #152 Gepost op: 30-09-2010, 22:53:35 »
Maxim die even doet alsof hij de immuniteitsmunt heeft.
ow dat vond ik wel grappig
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #153 Gepost op: 30-09-2010, 22:59:40 »
ow dat vond ik wel grappig

Ik ook  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #154 Gepost op: 1-10-2010, 01:15:40 »
::niet-ok:: Het onsportieve gedrag van Maxim nadat ie was weggestemd. Hopelijk wordt hij nu echt nooit meer uitgenodigd voor zo'n programma.

Hoezo onsportief , Ik zou ook gezegt hebben niet bedankt, je wil er toch in blijven en ze stemmen je eruit, moet ie dan bedankt zeggen omdat ze hem liever zien gaan!. Alleen is het dom geweest om te zeggen dat hij niet meer kan en er het liefst uitgaat. Heel veel mensen zeggen vaak bedankt op momenten dat ik denk HUH, vb iemand krijgt een bekeuring, na een lang verhaal en uit leg dat je dat niet weer moet doen krijg je de bon in handen gedrukt, en wat zeggen mensen dan , Bedankt doei. HUH!? Hoezo ben je blij met die bon ?

En om dan te zeggen , ik hoop dat hij nooit meer word uitgenodig vind ik niet kunnen. Maar ja wie ben ik en wie ben jij!?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #155 Gepost op: 1-10-2010, 08:32:21 »
En om dan te zeggen , ik hoop dat hij nooit meer word uitgenodigd vind ik niet kunnen.

De reden dat Mloesje dat zegt (en daar kan ik het alleen maar voor 100% mee eens zijn), is ongetwijfeld dat Maxim nu in feite voor de tweede keer een reality-programma verlaat door opgave. (als je aan iedereen vertelt dat je zo zwak bent en het niet erg zou vinden om naar huis te gaan, staat dat practisch gelijk aan gewoon opgeven...)
Als je dan bedenkt dat massa's mensen dolgraag eens zouden meedoen aan programma's als Peking Express en Expeditie Robinson, dan is het toch behoorlijk irritant als je ziet dat Maxim bij beide programma's een kans krijgt en bij beide programma's de handdoek in de ring gooit. Zou hij in een ander realityprogramma dan nu wéér een kans verdienen, terwijl bekend is dat hij nogal gemakkelijk opgeeft? Wat mij betreft niet.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #156 Gepost op: 1-10-2010, 12:52:52 »
Het is ook te hopen dat hij nooit wordt uitgenodigd voor WIDM... Al heb je dan wel 1 zekerheidje: hij is niet de mol, omdat men niet graag iemand tot mol maakt die van opgeven houdt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #157 Gepost op: 1-10-2010, 15:08:01 »
Heb ik iets gemist? Hij is unaniem weggestemd en heeft niet opgegeven toch? En ze liepen allemaal te huilen dat ze er zo doorheen zaten na die nacht, het is maar net wat er blijft hangen en wat daarvan wordt uitgezonden. Alleen die blonde griet heeft opgegeven wat zeer zwak te noemen is. Waarschijnlijk heeft de productie meer beelden van Maxim gekozen van dat hij zei dat hij er doorheen zat omdat zij al wisten (op moment van monteren) dat hij er uit zou gaan bij de stemming. Dat is namelijk goed voor de beeldvorming voor de kijker.

Van wat ik gezien heb is hij altijd wel "druk" geweest met het kamp, het zorgen/bereiden/uitdelen van eten enz. Hij zal wel weggestemd zijn omdat hij kwa houding het minst bij het kamp/groep paste, dat heeft niets met Robinson zijn of met taktiek te maken imo maar dat is dit hele seizoen al zo.
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #158 Gepost op: 1-10-2010, 15:11:42 »
Hij is inderdaad door de anderen weggestemd. Maar ik had het idee dat hij tegen de anderen zat te zeggen dat hij er door zat om te worden weggestemd (waardoor er in ieder geval niet zoals bij Stephanie nog iemand weg zou moeten mocht hij op hebben gegeven.)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #159 Gepost op: 1-10-2010, 18:55:25 »
Hij heeft er in elk geval niet echt voor gevochten. Niets geprobeerd om een alliantie te vormen. Geruisloos zich laten afslachten. Dat vind ik in ER wel een soort van opgeven.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”