Auteur Topic: Ergerlijke momenten  (gelezen 107005 keer)

Offline Chelinka

  • Forumlid
  • Ik een molloot ? Hoe kom je erbij ?
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #280 Gepost op: 10-11-2010, 19:15:28 »
Sorry, Ik dacht dat het water toch wel op rantsoen was

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #281 Gepost op: 10-11-2010, 19:16:38 »
Stond ook een intervieuw met Lange Frans in de Prive of story 3 weken geleden

Ze konden zoveel water en zonnebrandolie pakken als ze maar wilden  ::ohno::
zou niet best zijn als dat niet kon.....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chelinka

  • Forumlid
  • Ik een molloot ? Hoe kom je erbij ?
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #282 Gepost op: 10-11-2010, 19:26:51 »
Sorry, Dom van me..

Maar toch heb ik het idee dat het toch allemaal wat makkelijker gaat dit seizoen

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #283 Gepost op: 10-11-2010, 19:27:29 »
Sorry, Dom van me..

Maar toch heb ik het idee dat het toch allemaal wat makkelijker gaat dit seizoen
tuurlijk, het blijven bn'ers
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #284 Gepost op: 10-11-2010, 20:53:39 »
de expeditie duurt ook minder lang dit jaar he, dus daarom zul je ook wel minder baard zien ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #285 Gepost op: 11-11-2010, 00:57:04 »
Sorry, Ik dacht dat het water toch wel op rantsoen was


Ze zullen zich ook geen watervergiftiging kunnen drinken maar ze hebben het in ER op dat gebied wel veel makkelijker tov de Amerikaanse variant...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #286 Gepost op: 12-11-2010, 16:05:13 »
Tatiana die zich weer zo sterk vond...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #287 Gepost op: 12-11-2010, 16:16:52 »
Stond ook een intervieuw met Lange Frans in de Prive of story 3 weken geleden

Ze konden zoveel water en zonnebrandolie pakken als ze maar wilden  ::ohno::

Natuurlijk mag je zoveel water en zonnebrand pakken als je wilt. Het zou medisch totaal onverantwoord zijn, wanneer dat niet mag. Wij mochten destijds altijd zonnebrand smeren. En we waren zo ongeveer verplicht om voldoende te drinken. Je moet als producent echt niet hebben dat je de gevolgen moet dragen van uitdroging en denk even na over de kortetermijn en de lange termijngevolgen van te weinig zonnebrand gebruik. Ik vind onbegrijpelijk dat je dan een afkeurend icoontje plaatst. Het is Robinson voor televisie, hoe waarheidsgetrouw denk je dat het is aan een onbewoond eiland?

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #288 Gepost op: 12-11-2010, 18:18:15 »
Natuurlijk mag je zoveel water en zonnebrand pakken als je wilt. Het zou medisch totaal onverantwoord zijn, wanneer dat niet mag. Wij mochten destijds altijd zonnebrand smeren. En we waren zo ongeveer verplicht om voldoende te drinken. Je moet als producent echt niet hebben dat je de gevolgen moet dragen van uitdroging en denk even na over de kortetermijn en de lange termijngevolgen van te weinig zonnebrand gebruik. Ik vind onbegrijpelijk dat je dan een afkeurend icoontje plaatst. Het is Robinson voor televisie, hoe waarheidsgetrouw denk je dat het is aan een onbewoond eiland?


ze heeft al gezegt dat het dom van haar was hoor ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #289 Gepost op: 13-11-2010, 12:45:12 »
ze heeft al gezegt dat het dom van haar was hoor ::)

Dat klopt zeker. Ik had die reply niet gezien.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #290 Gepost op: 14-11-2010, 15:25:54 »
Het hypocriete gezeik van Regina, Saar en Sebas dat ze verder willen met de "Sterken" en ze stemmen op 2 mensen die zich elk bij 2 individuele proeven meer bewezen hebben dan hunzelf...




Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #291 Gepost op: 14-11-2010, 15:28:41 »
Het hypocriete gezeik van Regina, Saar en Sebas dat ze verder willen met de "Sterken" en ze stemmen op 2 mensen die zich elk bij 2 individuele proeven meer bewezen hebben dan hunzelf...




sterk heeft niets te maken met proeven, ze kunnen dat sterk ook refereren naar hoe sterk ze op het eiland zitten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #292 Gepost op: 14-11-2010, 18:37:37 »
Het hypocriete gezeik van Regina, Saar en Sebas dat ze verder willen met de "Sterken" en ze stemmen op 2 mensen die zich elk bij 2 individuele proeven meer bewezen hebben dan hunzelf...




::ohno::
De omschrijving sterk kan ook ander geinterpreteerd worden.
Daar ben jij zelf juist zo'n voorstander van.
Iwein en Sergio waren volgens jou sterk omdat ze tactisch waren en complotten aan het smeden waren.
En nu zeg je opeens dat Zsofi en Antony sterker zijn omdat ze in proeven beter presteren.

Trouwens Regina heeft zich al meerdere malen bewezen in proeven dus daar klopt ook al helemaal niets van.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #293 Gepost op: 14-11-2010, 19:00:55 »
::ohno::
De omschrijving sterk kan ook ander geinterpreteerd worden.
Daar ben jij zelf juist zo'n voorstander van.
Iwein en Sergio waren volgens jou sterk omdat ze tactisch waren en complotten aan het smeden waren.
En nu zeg je opeens dat Zsofi en Antony sterker zijn omdat ze in proeven beter presteren.

Trouwens Regina heeft zich al meerdere malen bewezen in proeven dus daar klopt ook al helemaal niets van.

Regina en Saar distantiëren zich zogenaamd van de complotmakerij dus dan draait het voor hen om de proeven... de 2 Belgen die redelijk sterk zijn in proeven krijgen stemmen dus doen het zelfde vandaar het 'hypocriet gezeik'

Regina heeft bewezen dat ze een proef heeft gewonnen tegen iemand met een serieus nadeel vergelijkbaar met Tatiana haar proefwinst maar zij werd er praktisch voor afgeschoten omdat Regina hierbij teveel nadeel had... 

Antony heeft zich 2 keer meer bewezen dan Sebas in de 2 proeven waaraan Sebas heeft deelgenomen.

Ik heb niets over Zsofi gezegd en ze heeft ook geen enkele stem gekregen dus waarom je dat uit je duim zuigt is me beetje een raadsel.  ???




Ik vond het ook ergerlijk dat Saar en Regina terug ff mee aan tafel schuiven nadat ze een overkill aan voedsel hebben gehad, net zoals de opmerking naar Antony die zijn douche heeft gedeeld dat ze niet veel eten meer hebben terwijl ze zich volgepropt hebben tijdens de proef.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #294 Gepost op: 14-11-2010, 19:18:12 »
Regina en Saar distantiëren zich zogenaamd van de complotmakerij dus dan draait het voor hen om de proeven... de 2 Belgen die redelijk sterk zijn in proeven krijgen stemmen dus doen het zelfde vandaar het 'hypocriet gezeik'

Regina heeft bewezen dat ze een proef heeft gewonnen tegen iemand met een serieus nadeel vergelijkbaar met Tatiana haar proefwinst maar zij werd er praktisch voor afgeschoten omdat Regina hierbij teveel nadeel had... 

Antony heeft zich 2 keer meer bewezen dan Sebas in de 2 proeven waaraan Sebas heeft deelgenomen.

Ik heb niets over Zsofi gezegd en ze heeft ook geen enkele stem gekregen dus waarom je dat uit je duim zuigt is me beetje een raadsel.  ???




Ik vond het ook ergerlijk dat Saar en Regina terug ff mee aan tafel schuiven nadat ze een overkill aan voedsel hebben gehad, net zoals de opmerking naar Antony die zijn douche heeft gedeeld dat ze niet veel eten meer hebben terwijl ze zich volgepropt hebben tijdens de proef.
je hebt complotten, suvivalskills, sociale, fysieke, mentale delen.
Er is veel meer dan proeven en complotten.
Regina gaf ook aan: de verschillen zijn nihil, niemand is de zwakste.
Hier haal ik uit dat ze zichzelf niet direct als sterkste beschouwt.
Ook toen Sebastiaan vroeg of ze dacht dat ze met de sterksten op het eiland zaten: antwoorde zij van niet.
Om antony nu veel beter te vinden om 2 proeven slaat nergens op.
Het zijn maar 2 proeven!
Net of die 2 proeven zo bepalend zijn.

Okee, nee i.p.v. zsofi bedoelde ik dan Tatiana.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #295 Gepost op: 14-11-2010, 19:50:50 »
Om antony nu veel beter te vinden om 2 proeven slaat nergens op.
Het zijn maar 2 proeven!
Net of die 2 proeven zo bepalend zijn.

Met proeven win je immuniteit dus ze zijn idd bepalend..

Het gaat em om de 2 laatste afleveringen.  Hij wint immuniteit en deelt zijn prijs, in ruil vroeg hij om een extraatje qua eten en daar werd op gezeurd.  De volgende aflevering hangt hij langer dan Zsofi en Sebastiaan die geen extra gewichten hadden en word beloond met een stem van iedereen (incl tatiana) bij Robinson moet je geen dankbaarheid verwachten maar ik vind ze allemaal redelijk hypocriet doen tegen Antony.

Als men verkondigd dat je met de sterkste door wil gaan en men geeft z'n stem aan iemand die 2des is geworden en de proef ervoor heeft gewonnen waar men ook persoonlijk gewin aan heeft gehad... beetje tegenstrijdig met wat men verkondigd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #296 Gepost op: 15-11-2010, 15:57:09 »
Regina en Saar distantiëren zich zogenaamd van de complotmakerij dus dan draait het voor hen om de proeven... de 2 Belgen die redelijk sterk zijn in proeven krijgen stemmen dus doen het zelfde vandaar het 'hypocriet gezeik'

Regina heeft bewezen dat ze een proef heeft gewonnen tegen iemand met een serieus nadeel vergelijkbaar met Tatiana haar proefwinst maar zij werd er praktisch voor afgeschoten omdat Regina hierbij teveel nadeel had... 

Antony heeft zich 2 keer meer bewezen dan Sebas in de 2 proeven waaraan Sebas heeft deelgenomen.

Ik heb niets over Zsofi gezegd en ze heeft ook geen enkele stem gekregen dus waarom je dat uit je duim zuigt is me beetje een raadsel.  ???




Ik vond het ook ergerlijk dat Saar en Regina terug ff mee aan tafel schuiven nadat ze een overkill aan voedsel hebben gehad, net zoals de opmerking naar Antony die zijn douche heeft gedeeld dat ze niet veel eten meer hebben terwijl ze zich volgepropt hebben tijdens de proef.
Hoe kom je erbij dat Tatiana de laatste 2 proeven zo sterk is? In ieder geval ten opzichte van Saar en Regina? Daar ben ik het helemaal niet met je eens. Beide spellen hield Regina het een stuk langer vol dan Tatiana... Oke, Antony was over de 2 proeven het sterkst, maar Tatiana wat mij betreft een heel stuk zwakker...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #297 Gepost op: 15-11-2010, 16:47:07 »
Hoe kom je erbij dat Tatiana de laatste 2 proeven zo sterk is? In ieder geval ten opzichte van Saar en Regina? Daar ben ik het helemaal niet met je eens. Beide spellen hield Regina het een stuk langer vol dan Tatiana... Oke, Antony was over de 2 proeven het sterkst, maar Tatiana wat mij betreft een heel stuk zwakker...

Met de laatste 2 afleveringen doelde ik vooral op Antony

Met Tatiana verwijs ik naar een uitzending eerder --> haar winst bij de eerste hangproef.    Regina dacht toen dat ze die proef kon winnen indien ze niet zoveel gewicht meekreeg.  Bij de 'kip aan het spit' hangproef kreeg Tatiana tenslotte gewichten mee en Regina had niets...  Tatiana ging er echter niet op zeuren en aanvaarde dat het een deel van het spel was...

Bij de 2de proef stellen dat Regina en Saar het langer hebben uitgehouden hebben dan Tatiana is ook een beetje dubbel, want alle 3 hebben ze opgegeven om zich vol te proppen.



Dat eten hebben ze imo gewoon verkeerd itgespeeld.  Men had op voorhand moeten vragen wie zich veilig genoeg voelde en de kandidaten laten kiezen tussen het eten of deelnemen aan de proef voor immuniteit.  Nu had je zoiets van 'ok we proberen het en we zien wel hoever we komen, val ik eraf heb ik alsnog eten'   

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #298 Gepost op: 15-11-2010, 16:53:18 »
Met Tatiana verwijs ik naar een uitzending eerder --> haar winst bij de eerste hangproef.    Regina dacht toen dat ze die proef kon winnen indien ze niet zoveel gewicht meekreeg.  Bij de 'kip aan het spit' hangproef kreeg Tatiana tenslotte gewichten mee en Regina had niets...  Tatiana ging er echter niet op zeuren en aanvaarde dat het een deel van het spel was...
Ik kan ver in je redenering meegaan, alleen hier heb ik toch een beetje een ander gevoel (zoals je al in een eerder bericht van mij kon lezen) Ze zeurde inderdaad niet over de gewichten, maar zij vond zich wel een stuk sterker dan (in dit geval) Sebastiaan... Wat echter heel jammer is, is dat je niet weet hoeveel langer Regina (en Antony) hadden gehangen dan Regina! (en je weet natuurlijk niet hoeveel langer Regina nog had kunnen blijven hangen...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #299 Gepost op: 15-11-2010, 16:59:04 »
Citaat van: LdHmolletje link=topic=39741.msg1143013#msg1143013
Wat echter heel jammer is, is dat je niet weet hoeveel langer Regina (en Antony) hadden gehangen dan Regina! (en je weet natuurlijk niet hoeveel langer Regina nog had kunnen blijven hangen...)

Dat zijn vragen waarop we het antwoord nooit zullen weten...

Mja Sebas had ook geen extra gewichten dus ze heeft ergens een punt maar zoals we al gezien hebben vist Tatiana ook graag achter complimentjes wat ik trouwens ook ergerlijk vind  ;D
« Laatst bewerkt op: 15-11-2010, 17:14:17 door reaver »