Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 157451 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #260 Gepost op: 20-09-2010, 15:33:00 »
Die discussie hebben we vorig jaar ook al gevoerd Stanley, laten we dat maar niet weer gaan doen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #261 Gepost op: 20-09-2010, 15:45:07 »
Die discussie hebben we vorig jaar ook al gevoerd Stanley, laten we dat maar niet weer gaan doen ;)

Okee, kan me dat niet herinneren maar ik vind het prima hoor.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #262 Gepost op: 22-09-2010, 21:00:02 »
Wél bewaarheid wordt?  ???

Vind het eigenlijk inderdaad een vreemde zin, whahahahahaha
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #263 Gepost op: 23-09-2010, 12:02:51 »
Ik heb deze quote uit 2003 gevonden, in het topic "Robinson met bekende nederlanders?".
Een zeker forumlid 'Daino' (niet meer aktief sinds toen) had even een visioen! :o
Enkel de kandidaat had hij fout...
::ok::


met bekende nederlanders ????? en Belgen dan ook.
We nemen 4 bekende ned mannen 4 bekende ned vrouwen, 4 bekende belg mannen en 4 bekende belg vrouwen.

Maar voor Nederland Paul de Leeuw zou ik wel zien zitten....

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #264 Gepost op: 23-09-2010, 12:05:44 »
(...)
Enkel de kandidaat had hij fout...

Al heeft Paul wel wat van Sergio weg, niet dan?  >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #265 Gepost op: 23-09-2010, 12:06:27 »
Ik heb deze quote uit 2003 gevonden, in het topic "Robinson met bekende nederlanders?".
Een zeker forumlid 'Daino' (niet meer aktief sinds toen) had even een visioen! :o
Enkel de kandidaat had hij fout...
::ok::

Dat was een goede visioen.
Oke ik denk dat meerdere dit wel aan zagen zien komen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #266 Gepost op: 23-09-2010, 12:07:01 »
Al heeft Paul wel wat van Sergio weg, niet dan?  >:D

Toch zeker wat betreft uiterlijk... ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #267 Gepost op: 23-09-2010, 12:07:33 »
Al heeft Paul wel wat van Sergio weg, niet dan?  >:D
Ik moet zeggen......ja en nee.
Ja omdat ze allebei irritant gedrag kunnen vertonen en om hun postuur.
Alleen het verschil is dan wel dat Paul grappig is en Sergio niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #268 Gepost op: 23-09-2010, 12:26:37 »
Ik moet zeggen......ja en nee.
Ja omdat ze allebei irritant gedrag kunnen vertonen en om hun postuur.
Alleen het verschil is dan wel dat Paul grappig is en Sergio niet.

Paul is idd wel grappig, als je bv "Mooi! Weer De Leeuw pwned" op google intikt (1ste link)...
Ik heb echt goed gelachen! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #269 Gepost op: 23-09-2010, 13:28:04 »
Ik heb deze quote uit 2003 gevonden, in het topic "Robinson met bekende nederlanders?".
Een zeker forumlid 'Daino' (niet meer aktief sinds toen) had even een visioen! :o
Enkel de kandidaat had hij fout...
::ok::

Daino is toch Millesime? Volgens mij was ze haar wachtwoord kwijt en heeft ze toen een nieuwe account aangemaakt. (het is dus een zij)  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #270 Gepost op: 23-09-2010, 22:44:53 »
Daino is toch Millesime? Volgens mij was ze haar wachtwoord kwijt en heeft ze toen een nieuwe account aangemaakt. (het is dus een zij)  ;)

Denk je? Ik weet het niet meer...
 ::proostbier::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #271 Gepost op: 30-09-2010, 16:36:02 »
Daino is toch Millesime? Volgens mij was ze haar wachtwoord kwijt en heeft ze toen een nieuwe account aangemaakt. (het is dus een zij)  ;)

Klopt helemaal ::ok::

maar ook Millesime heb ik dit jaar niet meer gezien :( Vorig jaar nog wel?

Lukas ook weer welkom terug trouwens ::zwaai::


Voorlopig legt het ze geen windeieren, het format met Bekende figuren ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #272 Gepost op: 30-09-2010, 21:57:11 »
Quote uit het Wie is de Mol forum. Laatste 10 kandidaten voor de Televizierring:

•Boer zoekt vrouw (KRO)
•De TV Kantine (RTL 4)
•Expeditie Robinson (RTL 5)
•Flikken: Maastricht (TROS)
•Hello goodbye (NCRV)
•Ik hou van Holland (RTL 4)
•Keuringsdienst van waarde (RVU)
•So you think you can dance (RTL 5)
•Voetbal International / VI Oranje (RTL 7)
•Wie is de Mol? (AVRO)

 ::bravo::
Nog even niks.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #273 Gepost op: 30-09-2010, 22:01:36 »
::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #274 Gepost op: 30-09-2010, 22:06:29 »
Wat goed! ::bravo::
Ik heb ook voor Expeditie Robinson gestemd. Kunnen we nu nog een keer stemmen, of is alles al bepaald?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #275 Gepost op: 30-09-2010, 22:22:22 »
Dat is wel super. Als ze die ring nou winnen gaan ze vast nog wel even door. Dan komt er vast nog in elk geval één seizoen. Hoewel dat met de huidige kijkcijfers sowieso wel zou moeten. Hopelijk dan niet met BN´ers.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #276 Gepost op: 30-09-2010, 23:02:17 »
Wat goed! ::bravo::
Ik heb ook voor Expeditie Robinson gestemd. Kunnen we nu nog een keer stemmen, of is alles al bepaald?
zo bij de laatste 3 is het sms'en geblazen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #277 Gepost op: 1-10-2010, 09:52:24 »
Ligt het aan mij of is deze expeditie echt veel minder dan alle voorgaande? De muziekjes die er onder gemonteerd zijn maken het soms nog enigszins spannend en de beelden van zulk natuurschoon zijn altijd fijn om naar te kijken maar er is verder vrij weinig spektakel. Het wegstemmen van Sergio en Max heeft de eensgezindheid in beide kampen nog meer bevorderd en biedt hierdoor imho niet echt opwindende televisie. Het zijn nu alleen maar gezellige theekransjes, iedereen is zo blij met en voor elkaar. Want wat zijn we toch harmonieus met z'n allen en wat is het allemaal fijn en plezant.

Doordat er nog maar een proef per aflevering te zien is, is er nog meer uitzendtijd voor deze koffietijdpraatjes en is er nog maar heel weinig Robinson over, althans niet wat te zien is. Een regenbui is het spannendste wat er gebeurd is in de afgelopen aflevering, zelfs nog aangekondigd in de voorgaande aflevering. Wat spannend, iedereen is lamlendig en er gebeurd weinig verrassends. Het merendeel waarmee de afleveringen nu gevuld zijn is met "o, wat hebben we het leuk met elkaar". Voor wat dat betreft heeft Maksim wel gelijk gehad, het lijkt wel een bejaardenhuis. Er gebeurd vrijwel niets anders buiten geklessebes en de proef per aflevering is een hinderlijke onderbrekingen hiervan. Ook kan je zo heel makkelijk voorspellen wie de volgende is die vertrekt, degene die het minst van thee partijtje houdt, is dit de bedoeling?

Strijd, overleven, over lijken gaan, winnen, afzien, actie, enz, enz. Maar gezelligheid is kennelijk belangrijker. Zeker tov de voorgaande seizoenen waarin dit wel in het programma zat. Het is simpel, de minst populaire persoon van de groep gaat naar huis. Het gaat al lang niet meer om de Robinson van de groep. De personen die zorgden voor wat anders dan alleen theekransjes vliegen achter elkaar naar huis. Het gaat de kandidaten (en het programma) nu meer om de beeldvorming dan om het overleven an sich. De charme van het programma is weg en ik hoop dat het terug komt. Wil je ER winnen, zorg dat je populair bent met je gepraat en rommel maar wat aan en laat vooral geen inzet zien om te willen winnen/overleven en hou je koest want anders ga je naar huis. Waar is het survivalen en de expeditie willen winnen gebleven?
« Laatst bewerkt op: 1-10-2010, 11:14:10 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #278 Gepost op: 1-10-2010, 11:13:14 »
Hoewel ik erg zit te genieten ben ik het wel met je eens dat het spektakel uitblijft. Hier mijn analyse  ;).

Ten eerste is er op de eilanden weinig te doen  ::gaap::. De Expeditieleden kunnen niet op expeditie, want achter het strand zit meteen een rotswand ofzo. Dus geen spannende tochtenen boomklimpartijen (wie kreeg er ook alweer een cocosnoot op haar hoofd?) De mannen die met de kist door de bush moesten; dát was pas expeditie!
Ik had even hoop na het voorfilmpje van vorige week, met al dat afzien. Maar het bleek maar om één dag en nacht te gaan. De volgende middag lagen ze al weer heerlijk te zonnen. Natuurlijk wordt je daar even chagerijnig van, maar het zorgt er niet voor dat mensen breken of dat er vreselijke spanningen ontstaan. Jammer  >:D.


Ten tweede denk ik dat er in vorige edities toch wel meer (hinderlijk) afwijkende personen zaten. Echte galbakken, neuroten en/of psychoten. Mensen die een heel eigen wereldbeeld hebbben zal ik maar zeggen.
Maar om BN-er of BV-er te kunnen worden moet je toch wel een zeker sociaal talent hebben, dus die zitten er niet bij. Ja, Sergio was soms wel wat irri en verbaal agressief, maar hij wist het wel in bedwang te houden en later te relativeren. Dat kan niet iedereen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #279 Gepost op: 1-10-2010, 11:37:34 »
Het lijkt inderdaad zo dat ze vrij beperkte bewegingsvrijheid hebben. Althans we hebben geen beelden van een of andere expeditietocht gezien, al zijn de heren in aflevering 2 (kan het mis hebben) een paar minuten (!!!) de bush in geweest. Dit is een keuze van de programmamakers en doet het programma weinig goed imho. Een tocht zoals met die kist, dat is inderdaad spectaculairder en heeft een veel hogere Robinsonfactor dan deze keuze.

Dennis alleen op een eiland, ik had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht zoiets als het verliezers eiland waar je niet wilde zitten. Want wat is de toegevoegde waarde nu geweest buiten dat hij een paar dagen niet bij een groep heeft gezeten. Echt afgezien heeft hij nu ook weer niet en spannende beelden heeft het niet opgeleverd.

Leuk ook dat Iwein en Tatiana het zo goed kunnen vinden maar is wat heeft het met Expeditie Robinson te maken om het zo uitgebreid in beeld te brengen elke keer en je als kandidaat zo op te stellen? Dat heeft toch meer iets weg van een of ander datingprogramma, iets minder kan ook wel.

"In het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson is het dit keer de beurt aan bekende Nederlanders en Vlamingen om de uitputtende strijd met elkaar én de elementen aan te gaan." [bron RTL] Had beter kunnen zijn: "in het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson is het dit keer de beurt aan bekende Nederlanders en Vlamingen om de tijd door te brengen op een onbewoond eiland."

Enfin, ik vind het nog wel een mooi programma om naar te kijken maar ik herken er èn geen Expeditie in èn geen Robinson in. Motto ER 2010: Als het maar gezellig is! Waar zijn die leuke proeven gebleven, zeker als we ons nog maar kunnen verheugen op 1 proef per aflevering dan mag het toch wel iets uitgebreider en dergelijke? Zou graag meer actie en Robinson zien en veel minder gekeuvel, ik neem aan dat er ook wel beelden zijn geschoten zonder al dat onzinnige hartelijke geleuter wat het programma, althans de naam, echt geen eer aan doet.

« Laatst bewerkt op: 1-10-2010, 11:52:14 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet