Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 178004 keer)

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #240 Gepost op: 22-10-2010, 01:22:57 »
naja opzich had Iwein ook wel een nadeel, omdat hij zwaarder is dan de andere kandidaten.

Nou nee hij heeft meer gewicht dus kan ook meer kracht zetten. Daarom nemen ze ook een percentage van het eigen gewicht om het eerlijk te maken. Saar kon gewoon niet bij de lat, en bovendien kon ze haar handen niet volledig om de lat krijgen, dit is wel een enorm nadeel.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #241 Gepost op: 22-10-2010, 01:29:13 »
Nou nee hij heeft meer gewicht dus kan ook meer kracht zetten. Daarom nemen ze ook een percentage van het eigen gewicht om het eerlijk te maken. Saar kon gewoon niet bij de lat, en bovendien kon ze haar handen niet volledig om de lat krijgen, dit is wel een enorm nadeel.
Als je zwaarder bent door spieren jah.
Maar volgens mij kan je met vet niet zoveel kracht zetten.
Jaa Saar had een groter nadeel dat is waar.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #242 Gepost op: 22-10-2010, 11:14:36 »
Iedereen kon gewoon bij de lat, volgens mij kon je dat ding helemaal naar beneden trekken. Het nadeel voor Saar zat 'm er wel in dat haar handen er minder goed omheen pasten.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #243 Gepost op: 22-10-2010, 15:37:29 »
Iedereen kon gewoon bij de lat, volgens mij kon je dat ding helemaal naar beneden trekken.

ja precies, de lat was gewoon naar beneden te trekken, dus Saar kon er gewoon bij, maar had bljkbaar niet zo goed vastgepakt

Citaat
Het nadeel voor Saar zat 'm er wel in dat haar handen er minder goed omheen pasten.

vind ik nogal een slap excuus, die van Tatiana zijn ook niet erg groot volgens mij
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #244 Gepost op: 22-10-2010, 15:38:58 »
ja precies, de lat was gewoon naar beneden te trekken, dus Saar kon er gewoon bij, maar had bljkbaar niet zo goed vastgepakt

vind ik nogal een slap excuus, die van Tatiana zijn ook niet erg groot volgens mij
Saar is ook nog kleiner
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #245 Gepost op: 22-10-2010, 18:09:55 »
ja precies, de lat was gewoon naar beneden te trekken, dus Saar kon er gewoon bij, maar had bljkbaar niet zo goed vastgepakt

vind ik nogal een slap excuus, die van Tatiana zijn ook niet erg groot volgens mij

Ha. Heb je die handen van Tatiana wel eens bekeken? Das nogal een verschil met die van Saar.  ;)

In ieder geval een dikke  ::ok:: voor Saar. Kan zo bij de commandos.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #246 Gepost op: 22-10-2010, 18:48:35 »
Oef, gelukkig is Saar er niet uit! Echt super gedaan!  ::love::

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #247 Gepost op: 22-10-2010, 19:43:48 »
Als je de lat verder naar beneden moet trekken om er goed bij te komen dan is dat toch veel zwaarder? Of zie ik dat verkeerd?

De handen van Saar zijn trouwens wel degelijk een stuk kleiner dan die van Tatiana dat was duidelijk zichtbaar gister. Dit lijkt me een enorm nadeel, als je niet goed grip kunt krijgen op de lat waardoor hij elk moment uit je handen kan glippen. Dit vind ik niet een "slap excuus" maar goed.

Het punt wat ik wil maken is dat ik het enorm knap van Saar vind, super  ::ok::

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #248 Gepost op: 23-10-2010, 10:19:46 »
ja precies, de lat was gewoon naar beneden te trekken, dus Saar kon er gewoon bij, maar had bljkbaar niet zo goed vastgepakt

vind ik nogal een slap excuus, die van Tatiana zijn ook niet erg groot volgens mij
Swifty je bent duidelijk niet zo'n fan van Saar. Dat is je goed recht, maar nu doe je het overkomen alsof Saar loopt te klagen, terwijl de forumleden erover discussieren.  Ze vertelde gewoon dat het lastig was dat zij haar handen niet om de lat heen kon krijgen. Ze deed het als een bikkel, geweldig.Het lijkt mij trouwens wel een nadeel om klein te zijn bij deze proef: de gewichten zijn in verhouding, maar je moet de lat wel degelijk verder naar beneden trekken. Anyway, ik vond het getuigen van mentale kracht dat ze volhield tot de laatste 3! ::jaja::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #249 Gepost op: 23-10-2010, 15:36:32 »
Naar mijn mening heeft Saar de proef geweldig gedaan,
ze toonde erg veel wilskracht en doorzettingsvermogen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #250 Gepost op: 23-10-2010, 16:15:12 »
Mijn leeftijdsgenoot heeft het geweldig gedaan. ::rofl:: ::ok:: ::ok:: Go Go Saar. ::ok:: ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #251 Gepost op: 23-10-2010, 22:45:33 »
Swifty je bent duidelijk niet zo'n fan van Saar. Dat is je goed recht, maar nu doe je het overkomen alsof Saar loopt te klagen, terwijl de forumleden erover discussieren.  Ze vertelde gewoon dat het lastig was dat zij haar handen niet om de lat heen kon krijgen. Ze deed het als een bikkel, geweldig.Het lijkt mij trouwens wel een nadeel om klein te zijn bij deze proef: de gewichten zijn in verhouding, maar je moet de lat wel degelijk verder naar beneden trekken. Anyway, ik vond het getuigen van mentale kracht dat ze volhield tot de laatste 3! ::jaja::

Nee, het is niet zo dat Saar wel weg mag van mij, ik probeer gewoon wat tegenwicht te geven in de pro-Saar posts hier ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #252 Gepost op: 23-10-2010, 23:04:01 »
Nee, het is niet zo dat Saar wel weg mag van mij, ik probeer gewoon wat tegenwicht te geven in de pro-Saar posts hier ;)

Loffelijk, maar inderdaad Saar heeft hele kleine handjes, Tatiana niet.
go go Saar  ::bravo::

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #253 Gepost op: 24-10-2010, 11:13:14 »
Nee, het is niet zo dat Saar wel weg mag van mij, ik probeer gewoon wat tegenwicht te geven in de pro-Saar posts hier ;)
Dat is natuurlijk prima...
Ik wil Saar echt niet weg!!!Ik vind haar het slim ( low key, maar geen doetje)spelen, en ze knalt als het nodig is. Bij alle proeven strijdt ze als een malle, en ik persoonlijk houd ook van mensen die hun handen uit de mouwen steken.
Itt tot zo'n Tatjana. Toen Regina en Saar 8 vissen gevangen hadden, was dat kennelijk gelijk weer voer voor de competitie. Zij zouden wel even 10 vissen vangen de volgende dag. Nou, weinig van gezien. Tatjana lag waarschijnlijk weer op iweins buik te pitten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #254 Gepost op: 28-10-2010, 22:21:37 »
echt lief van Saar om even bij Sugar te gaan zitten en hem zijn verhaal te laten doen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #255 Gepost op: 28-10-2010, 22:23:34 »
Was zeker lief. het viel me wel op dat ze tegen hem sprak alsof hij een klein kind is. Eigenlijk komt hij namelijk op mij ook steeds over als een klein kind. En blijkbaar ook op Saar?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #256 Gepost op: 28-10-2010, 22:35:17 »
Het zag eruit alsof ze een hele andere kant van haarzelf liet zien, een moeder Saar.
dat gaat Martine niet pikken, dat Saar gaat moederen:P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #257 Gepost op: 28-10-2010, 22:36:29 »
Het kwam wel oprecht over en ik denk dat Sugar het ook wel waardeerde, zelf zou ik het lachwekkend vinden als ik op zo'n toon werd aangesproken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #258 Gepost op: 29-10-2010, 10:21:52 »
Het leek mij zeker oprecht, ik vond het prima dat ze bij hem ging zitten.
Sugar heeft zijn hele expeditie op mij de indruk gemaakt dat hij het allemaal nauwelijks snapte: toen Dennis erbij kwam begreep hij daar niks van, toen Martine aankwam op het samensmeltingseiland dacht hij dat iedereen verder had opgegeven ::rofl::
Ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat Sugar nooit een seizoen ER heeft bekeken.
Aan een kant vind ik dat irritant, aan de andere kant is hij wel een baas dat hij het zo lang heeft volgehouden, want elke dag bracht voor hem nieuwe verassingen.
Maar even terug over Saar: ik blijf het geweldig vinden dat een meisje van 23 de expeditie zo doet, klasse ! ::bravo::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #259 Gepost op: 29-10-2010, 10:43:58 »
Vond het vooral grappig hoe ze reageerde op Sugar die haar bedankte aan het einde van het gesprek. "Ja, tuurlijk" zei en stond ze op met een nonchalante houding xD Het was niet zo bedoeld, maar zo kwam het wel over.. Op mij iig!  ::rofl::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~