Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177988 keer)

Offline jooois

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #340 Gepost op: 11-11-2010, 21:45:07 »
Respect!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #341 Gepost op: 11-11-2010, 21:49:08 »
Ik heb het niet zo op Saar (ze doet me iets te popi) ,maar dit was echt een prestatie! Ik had met haar te doen. Leuk voor haar dat ze daarna mee naar het hotel mocht.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #342 Gepost op: 11-11-2010, 21:51:06 »
Deze aflevering bevestigde voor mij alleen maar meer wat ik al dacht; Saar's optreden daar is oprecht. En ik moet zeggen, de anderen beginnen ook wat meer hun menselijke kanten te laten zien..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #343 Gepost op: 11-11-2010, 21:55:05 »
Gewoon 12 keer anderhalve kilo, petje af Saar je stond aardig je mannetje  ::tandpastasmiley::


Helemaal mee eens!  ::ok:: Ik hoop dat ze de proef niet verliest; go go Saar  ::bravo::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #344 Gepost op: 11-11-2010, 22:31:11 »
Heel knap van Saar, ze is echt heel sterk. 12 gewichten mijn god zeg.
Was echt trots op haar.  ::jaja:: Wat een bikkel. Hoop dat ze doorgaat volgende week.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #345 Gepost op: 11-11-2010, 23:02:26 »
Saar heeft bewezen dat ze het dik verdiend om mijn favoriet te zijn.
Erg jammer dat ze de proef toch nog verloor, maar ze heeft wel een prestatie geleverd.
Hopen dat ze de strijd met Tatiana en Antony overleeft.
There's no show like a reality show ;)

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #346 Gepost op: 12-11-2010, 10:41:52 »
18 kilo aan dat kleine lijffie!!! En dan nog blijven hangen! Held!
En dat "FCUKing hoeren" was meer dan terecht en daar moeten die belgische hyena's niet zo geschockt over doen. Wie kaatst kan de bal verwachten en zeker bij Saar komen haar reacties recht voor zijn raap en vaak heel terecht.
Hoop dat Saar het duel wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #347 Gepost op: 12-11-2010, 12:01:55 »
Saar je bent een topper en je gaat het volgende week gewoon winnen en ik vind Regina echt lief dat ze haar vriendin in dik en dun steunt en haar meeneemt naar het resort een van die twee moet winnen maar Saar jij moet winnen omdat ik vanaf het begin al favouriet van je ben. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline rolandobabel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #348 Gepost op: 12-11-2010, 14:29:28 »
Ik hink op twee gedachten over Saar;

enerzijds vind ik haar een enorme persoonlijkheid, is ze aanwezig, ziet ze er heel goed uit, en is het duidelijk waar ze voor staat.

Anderzijds heb ik het idee dat ze zich verschuilt achter een stoere houding. Ik vond het dan ook mooi daar even achter te kijken en ook haar kwetsbare kant te zien gisteren.
Je zou zeggen dan is Sebastiaan vast jouw favoriet, maar zijn strategie is iets te doorzichtig ; )




Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #349 Gepost op: 12-11-2010, 15:54:21 »
Ik denk dat Saar waarschijnlijk de sterkste van de hele proef was, en niet Tatiana of Antony die dat beweerden te zijn. Goed gedaan meissie, en terecht dat je mee mocht naar het hotel!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #350 Gepost op: 12-11-2010, 16:14:31 »
Ik denk ook dat Saar deze proef had kunnen winnen. Daarom is het toch niet zo raar dat een aantal anderen besluiten haar gewichten te geven? Dat vergroot hun eigen kansen en dat is uiteindelijk waar het om draait. Als ze echt slim waren geweest, waren ze echter op een gegeven moment gestopt en overgestapt op een ander. Met 9 gewichten was Saar ook al kansloos.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #351 Gepost op: 12-11-2010, 16:22:31 »
Ik denk ook dat Saar deze proef had kunnen winnen. Daarom is het toch niet zo raar dat een aantal anderen besluiten haar gewichten te geven? Dat vergroot hun eigen kansen en dat is uiteindelijk waar het om draait. Als ze echt slim waren geweest, waren ze echter op een gegeven moment gestopt en overgestapt op een ander. Met 9 gewichten was Saar ook al kansloos.
Inderdaad! Ik had ook verwacht dat ze op een gegeven moment gewichten aan Sebastiaan zouden gaan geven, zeker omdat hij volgens mij zo'n beetje de meeste moeite had te blijven hangen! Maar ik heb gewoon het idee dat vooral de Belgische dame's van Saar afwillen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #352 Gepost op: 12-11-2010, 16:32:06 »
De belgische dames konden ook niet zien dat Sebastiaan het zo moeilijk had natuurlijk. Die was nogal uit het zicht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #353 Gepost op: 12-11-2010, 17:11:51 »
als ze slim waren geweest hadden ze idd na zoveel gewichten op Saar ook wat aan Regina gegeven want die had het nog makkelijk.
Saar zou sowieso vroeg of laat wel vallen.
Net zoals Sebastiaan trouwens.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #354 Gepost op: 12-11-2010, 17:23:05 »
als ze slim waren geweest hadden ze idd na zoveel gewichten op Saar ook wat aan Regina gegeven want die had het nog makkelijk.
Saar zou sowieso vroeg of laat wel vallen.
Net zoals Sebastiaan trouwens.
maar ze willen regina er niet uit, als en anthony en tatiana duidelijk wel, als ze regina dan niet laten winnen had anthony de immuniteit en moesten ze op regina of sebastiaan stemmen terwijl zsofi die er juist bij wil hebben
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #355 Gepost op: 12-11-2010, 18:01:01 »
maar ze willen regina er niet uit, als en anthony en tatiana duidelijk wel, als ze regina dan niet laten winnen had anthony de immuniteit en moesten ze op regina of sebastiaan stemmen terwijl zsofi die er juist bij wil hebben
oja.....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #356 Gepost op: 12-11-2010, 18:06:48 »
Het gaat er toch helemaal niet om wie er uit gaat, als je er zelf maar in bljft. En door te kijken wie er nog af gekegeld moeten worden, verhoog je je eigen winkansen. Saar ging toch wel vallen, dus dan kun je die verder met rust laten en een nieuw slachtoffer uitzoeken. Voor Zsofie had dat kunnen betekenen dat ze overstapte op Antony en voor Tatiana had dat Sebastiaan kunnen zijn (want ze kon inderdaad niet weten dat die toch wel ging vallen). En Antony zelf had natuurlijk gewichtjes bij Regina kunnen hangen. Die deed de ook hele tijd al vervelend tegen hem  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #357 Gepost op: 12-11-2010, 18:40:13 »
Ehm... wat is er nu zo knap aan de prestatie van Saar? Ik lees allerlei loftuitingen dat ze het zo goed gedaan heeft. Ze kreeg inderdaad een hoop gewichten van de Vlaamse deelnemers, maar viel uiteindelijk toch als eerste af. Erg logisch dat je met 18 kilo naar beneden valt, maar om dit nu gelijk te betitelen als een geweldige prestatie gaat wat ver.

Daarnaast kon ik me ook niet helemaal vinden in haar uitleg over de "fockin' hoeren" uitspraak aan Tatiana. Volgens mij bedoelde ze hier wel de twee Vlaamse dames mee, maar was het niet de bedoeling dat ze dit er zomaar "uitfloepte". Vervolgens deed ze het onterecht af als een verschil in betekenis tussen de Vlaamse en Hollandse taal. Kan me overigens wel voorstellen dat ze boos was op hen omdat zij het haar bewust moeilijk hebben gemaakt.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #358 Gepost op: 12-11-2010, 18:57:48 »
Ehm... wat is er nu zo knap aan de prestatie van Saar? Ik lees allerlei loftuitingen dat ze het zo goed gedaan heeft. Ze kreeg inderdaad een hoop gewichten van de Vlaamse deelnemers, maar viel uiteindelijk toch als eerste af. Erg logisch dat je met 18 kilo naar beneden valt, maar om dit nu gelijk te betitelen als een geweldige prestatie gaat wat ver.

Daarnaast kon ik me ook niet helemaal vinden in haar uitleg over de "fockin' hoeren" uitspraak aan Tatiana. Volgens mij bedoelde ze hier wel de twee Vlaamse dames mee, maar was het niet de bedoeling dat ze dit er zomaar "uitfloepte". Vervolgens deed ze het onterecht af als een verschil in betekenis tussen de Vlaamse en Hollandse taal. Kan me overigens wel voorstellen dat ze boos was op hen omdat zij het haar bewust moeilijk hebben gemaakt.
Dat Saar het alleen al met al die gewichten een nog redelijk lange tijd kon blijven hangen vind ik wel een prestatie.

En dat Hoeren is gewoon een woord voor frustratie.
Volgens mij legde ze dit helemaal uit als een verschil in dialect.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #359 Gepost op: 12-11-2010, 19:03:54 »
Ehm... wat is er nu zo knap aan de prestatie van Saar? Ik lees allerlei loftuitingen dat ze het zo goed gedaan heeft. Ze kreeg inderdaad een hoop gewichten van de Vlaamse deelnemers, maar viel uiteindelijk toch als eerste af. Erg logisch dat je met 18 kilo naar beneden valt, maar om dit nu gelijk te betitelen als een geweldige prestatie gaat wat ver.

Daarnaast kon ik me ook niet helemaal vinden in haar uitleg over de "fockin' hoeren" uitspraak aan Tatiana. Volgens mij bedoelde ze hier wel de twee Vlaamse dames mee, maar was het niet de bedoeling dat ze dit er zomaar "uitfloepte". Vervolgens deed ze het onterecht af als een verschil in betekenis tussen de Vlaamse en Hollandse taal. Kan me overigens wel voorstellen dat ze boos was op hen omdat zij het haar bewust moeilijk hebben gemaakt.

Natuurlijk val je er als eerste af als je 12 gewichten heb hangen. Hoe sterk ze ook is. Vind het gewoon knap dat ze het nog zo lang vol hield met dat kleine lichaampje van ahar,.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.