Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Kim  (gelezen 51050 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #80 Gepost op: 17-09-2010, 12:07:46 »
Heel jammer dat Kim eruit ligt. Zij is mij werkelijk 100% meegevallen! Complimenten aan Kim. Helaas was zij (en volgens mij Saar en Nienke ook) te naïef. Maar misschien een troost voor haar: zelfs als de dame's hadden samengewerkt, dit hadden ze niet kunnen winnen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #81 Gepost op: 17-09-2010, 13:12:01 »
Wat zonde  :(
Eindelijk een programma waarin ze een beetje positief overkomt en dan wordt ze weggestemd.
Inderdaad niet slim dat de dames weer niet samenwerkten.
Ik weet niet of ze het bewust deed, maar ik vond het eigenlijk wel slim dat ze niet een negatieve houding had tegenover de mannen. Hierdoor (en doordat ze opnieuw de proef goed deed) dacht ik dat de mannen wel van doelwit zouden veranderen, maar helaas...

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #82 Gepost op: 17-09-2010, 14:08:55 »
Sommigen vinden het misschien dom/naief dat de dames van Kamp Zuid geen overeenkomst hebben gesloten tegen de heren, maar ik kan het juist wel bewonderen. Uiteraard met alle gevolgen van dien.. zoo ontzettend jammer voor Kim.

Maar ik denk niet dat Saar,Regina,Nienke,Kim niets van het spel snappen, ze hebben gewoon bewust gekozen voor deze manier van persoonlijk stemmen, net zoals Iwein bewust kiest om het spel tactisch te spelen. Deze ronde heeft hij gewonnen (helaas) maar wat zal het een opluchting zijn als ook hij uit het spel vliegt.
Arienne

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #83 Gepost op: 17-09-2010, 14:12:20 »
Sommigen vinden het misschien dom/naief dat de dames van Kamp Zuid geen overeenkomst hebben gesloten tegen de heren, maar ik kan het juist wel bewonderen. Uiteraard met alle gevolgen van dien.. zoo ontzettend jammer voor Kim.

Maar ik denk niet dat Saar,Regina,Nienke,Kim niets van het spel snappen, ze hebben gewoon bewust gekozen voor deze manier van persoonlijk stemmen, net zoals Iwein bewust kiest om het spel tactisch te spelen. Deze ronde heeft hij gewonnen (helaas) maar wat zal het een opluchting zijn als ook hij uit het spel vliegt.
Tsja.. je kunt er wel bewust voor kiezen, maar het zegt niet of het ook een goede keuze is geweest, want dit heeft wel Kim dr kop gekost. Als Sergio en Iwein zich normaal zouden gedragen en ook wat bij zouden dragen aan dit kamp, zou ik de taktiek van hen kunnen waarderen..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #84 Gepost op: 17-09-2010, 14:35:35 »
Citaat
Als Sergio en Iwein zich normaal zouden gedragen en ook wat bij zouden dragen aan dit kamp, zou ik de taktiek van hen kunnen waarderen..

Mee eens ::jaja:: als ze zich wat geliefder maakten in het kamp, kunnen ze ook meer bereiken op de lange duur. Ze zijn alleen liever lui dan moe.

Was het maar net omgedraaid geweest, de leuke dames met de goede tactiek en de heren zonder.
Arienne

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #85 Gepost op: 17-09-2010, 16:07:45 »
leuk gespeeld Kim, je bent me mee gevallen ::zwaai:: leuke kandidaat, maar helaas kansloos ten prooi gevallen op een eerlijke manier volgens de spelregels ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #86 Gepost op: 17-09-2010, 18:23:57 »
Was nooit zo'n fan van Kim Feenstra, maar op basis van dit seizoen ER kan ik niet anders dan het een topwijf vinden. Heel jammer dat ze eruit is, had haar heel graag ver zien komen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #87 Gepost op: 18-09-2010, 12:20:51 »
[...] op een eerlijke manier volgens de spelregels ;)

Hier is een hele discussie over te voeren... en volgens mij wordt die in diverse draadjes ook gevoerd. Maar is het wel helemaal eerlijk geweest voor de dames? De kampen zijn van te voren ingedeeld in Man/vrouw Belgie/Nl en iemand van het Man/Belgie-team krijgt én immuniteit én de beslissingsmacht zónder dat er ook maar één deelnemer iets aan kan doen. Het feit dat er een Nl-se vrouw uit zou vliegen op dat eiland was dus ook al vanaf seconde 1 na aankomst op het eiland zo ongeveer duidelijk... tenzij ze alle proeven gewonnen hadden, maar ja, ook daar heb je de mannen voor nodig. Eigenlijk heeft de productie beslist dat er een NL-se vrouw uit moest... eerlijk: JA, rechtvaardig... tja, ik weet het (nog) niet. Als de kampen middels loting/zelf kiezen tot stad waren gekomen dan zou ik het een stuk eerlijker/rechtvaardiger gevonden hebben.

Zooooo, dit even als advocaat van de duvel ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #88 Gepost op: 18-09-2010, 12:22:59 »
Hier is een hele discussie over te voeren... en volgens mij wordt die in diverse draadjes ook gevoerd. Maar is het wel helemaal eerlijk geweest voor de dames? De kampen zijn van te voren ingedeeld in Man/vrouw Belgie/Nl en iemand van het Man/Belgie-team krijgt én immuniteit én de beslissingsmacht zónder dat er ook maar één deelnemer iets aan kan doen. Het feit dat er een Nl-se vrouw uit zou vliegen op dat eiland was dus ook al vanaf seconde 1 na aankomst op het eiland zo ongeveer duidelijk... tenzij ze alle proeven gewonnen hadden, maar ja, ook daar heb je de mannen voor nodig. Eigenlijk heeft de productie beslist dat er een NL-se vrouw uit moest... eerlijk: JA, rechtvaardig... tja, ik weet het (nog) niet. Als de kampen middels loting/zelf kiezen tot stad waren gekomen dan zou ik het een stuk eerlijker/rechtvaardiger gevonden hebben.

Zooooo, dit even als advocaat van de duvel ;)
+1
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #89 Gepost op: 18-09-2010, 12:53:25 »
ben het niet helemaal met Dwaas eens. tuurlijk is de kans groot op wat jij beschrijft. Maar andere opties waren ook mogelijk geweest. Een paar vrouwen die het goed met sergio hadden kunnen vinden ::rofl::  of een Belgische man die zich bij zijn vrienden onmogelijk had gemaakt (Sugar ? tony?) waardoor Sergio die al zo zat was en die weg had gestuurd.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #90 Gepost op: 18-09-2010, 13:06:37 »
Een paar vrouwen die het goed met sergio hadden kunnen vinden

een paar nog wel ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #91 Gepost op: 18-09-2010, 13:27:14 »
bij het andere kamp moest er een Nederlandse man weg, ondanks de Nederlandse mannelijke leider, dus het verhaal gaat niet op lijkt mij ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #92 Gepost op: 18-09-2010, 13:31:54 »
bij het andere kamp moest er een Nederlandse man weg, ondanks de Nederlandse mannelijke leider, dus het verhaal gaat niet op lijkt mij ::vergroot::
maar alsnog zijn de belgische mannen veel zwakker dan de nederlandse, wat natuurlijk ook invloed geeft op het stemgedrag.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #93 Gepost op: 18-09-2010, 13:42:14 »
bij het andere kamp moest er een Nederlandse man weg, ondanks de Nederlandse mannelijke leider, dus het verhaal gaat niet op lijkt mij ::vergroot::

Jawel hoor... de productie heeft besloten dat lange Frans op dat andere eiland moest en daardoor is er een Nederlandse vrouw uit, anders hadden ze lange Frans er wel uitgestemt in plaats van Kim ::rofl::

Verder is de kern van het verhaal (voor mij) dat de macht bij de mannen ligt... die beslissen... (ook op het andere eiland was dat zo, alleen koos men anders)

En heeft íemand hier het woordje 'ongeveer' gelezen?

O ja... Kim was wel o.k. (on-topic Tongue)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #94 Gepost op: 18-09-2010, 14:00:40 »
Gisteren zat Kim Feenstra bij Paul de Leeuw om te vertellen over ER. Hier terug te kijken, vanaf 12:38.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #95 Gepost op: 18-09-2010, 14:30:56 »
Bedankt voor de link!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #96 Gepost op: 18-09-2010, 16:29:43 »
Jammer dat ze eruit is  :( Ze heeft veel positiefs van haar laten zien.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #97 Gepost op: 18-09-2010, 18:02:32 »
Hier is een hele discussie over te voeren... en volgens mij wordt die in diverse draadjes ook gevoerd. Maar is het wel helemaal eerlijk geweest voor de dames? De kampen zijn van te voren ingedeeld in Man/vrouw Belgie/Nl en iemand van het Man/Belgie-team krijgt én immuniteit én de beslissingsmacht zónder dat er ook maar één deelnemer iets aan kan doen. Het feit dat er een Nl-se vrouw uit zou vliegen op dat eiland was dus ook al vanaf seconde 1 na aankomst op het eiland zo ongeveer duidelijk... tenzij ze alle proeven gewonnen hadden, maar ja, ook daar heb je de mannen voor nodig. Eigenlijk heeft de productie beslist dat er een NL-se vrouw uit moest... eerlijk: JA, rechtvaardig... tja, ik weet het (nog) niet. Als de kampen middels loting/zelf kiezen tot stad waren gekomen dan zou ik het een stuk eerlijker/rechtvaardiger gevonden hebben.

Zooooo, dit even als advocaat van de duvel ;)

Ja en nee. Dat de scheiding mannen en vrouwen in kamp zuid een feit is is natuurlijk niet vanzelfsprekend. In kamp Noord is dit namelijk ook niet zo.

Dat Sergio vanaf dag 1 immuniteit heeft en een beslissende stem vind ik wel erg jammer.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #98 Gepost op: 18-09-2010, 19:11:06 »
Ja en nee. Dat de scheiding mannen en vrouwen in kamp zuid een feit is is natuurlijk niet vanzelfsprekend. In kamp Noord is dit namelijk ook niet zo.

Dat Sergio vanaf dag 1 immuniteit heeft en een beslissende stem vind ik wel erg jammer.
Mijn oplossing hiervoor zou zijn: Kim en Iwein een proef laten doen om te beslissen wie er naar huis zou moeten gaan.
Dan hadden de vrouwen de vorige aflevering zeker allemaal op dezelfde gestemd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #99 Gepost op: 18-09-2010, 19:16:49 »
Mijn oplossing hiervoor zou zijn: Kim en Iwein een proef laten doen om te beslissen wie er naar huis zou moeten gaan.
Dan hadden de vrouwen de vorige aflevering zeker allemaal op dezelfde gestemd.

Daar ben ik het mee eens, en dan bij voorkeur de vuurproef.