Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 178360 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #320 Gepost op: 6-11-2010, 23:40:23 »
Niet om iets goed te praten, maar het is nog niet helemaal zeker dat ze het over personen heeft, het woord "hoeren" wordt ook weleens gebruikt als scheldwoord voor een situatie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #321 Gepost op: 6-11-2010, 23:42:39 »
Niet om iets goed te praten, maar het is nog niet helemaal zeker dat ze het over personen heeft, het woord "hoeren" wordt ook weleens gebruikt als scheldwoord voor een situatie.
aan het voorstukje te zien denk ik dat tatiana en zsofi zich wel aangesproken voelen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #322 Gepost op: 7-11-2010, 12:13:41 »
aan het voorstukje te zien denk ik dat tatiana en zsofi zich wel aangesproken voelen ::)

Eeeh ja, dat snap ik ook wel, maar dat kan dus ook een misverstand zijn... Ik denk eigenlijk van niet, maar het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat een tv-cliffhanger z'n belofte niet waarmaakt.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #323 Gepost op: 7-11-2010, 23:18:09 »
Eeeh ja, dat snap ik ook wel, maar dat kan dus ook een misverstand zijn... Ik denk eigenlijk van niet, maar het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat een tv-cliffhanger z'n belofte niet waarmaakt.

Precies het kabbelt gewoon verder, het gaat echt niet spannend meer worden. Dat hopen we alleen maar. Ik ga verder Sur****** kijken, dat is wel spannend.  ;D

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #324 Gepost op: 8-11-2010, 08:11:42 »
In Nederland is "hoeren" momenteel net zoiets als "shit" of "k#t".
Maar we weten natuurlijk niet of Saar het komende aflevering ook zo bedoelt.
Ik zou me kunnen voorstellen dat dit in Belgie niet zo gebruikt wordt. Hoe dan ook, ik ben er niet rouwig om als de eilandbewoners hun gevoelens tonen, ook als die van grote frustratie zijn..... want daar lijkt het mij het meest op.

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #325 Gepost op: 8-11-2010, 11:52:24 »
Saar drukt gewoon op een moderne manier "potverdriedubbeltjes" uit. Misschien zat er een steentje in haar slipper.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #326 Gepost op: 8-11-2010, 12:11:20 »
vast zou het gericht zijn op een van de meiden want die trekken het zich erg aan, maar echt schokkende uitspraak is het zeker niet.
Ik zou niet blij zijn als je het tegen mij zegt maar om nou te zeggen dat dit 'te ver gaat' of 'controversieel' is...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #327 Gepost op: 9-11-2010, 00:32:10 »
In de aflevering toen Sugar de stemmen kreeg was ze heel nuchter bezig: "de volgende keer krijg ik misschien wel stemmen..."

Nu krijgt ze stemmen... zit ze te mokken. Ze heeft het gelukt dat ze niet naar het duel moet dus wat zit ze nu eigenlijk te zeuren??

Staat ze met zichzelf zo goed dat ze ervan uitgaat dat ze haar de finale moeten gunnen omdat ze een beetje werk verzet heeft?



Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #328 Gepost op: 9-11-2010, 08:59:03 »
Saar drukt gewoon op een moderne manier "potverdriedubbeltjes" uit. Misschien zat er een steentje in haar slipper.

 ::rofl:: ::rofl::
Weet je het niet, antraciet

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #329 Gepost op: 9-11-2010, 09:10:12 »
In de aflevering toen Sugar de stemmen kreeg was ze heel nuchter bezig: "de volgende keer krijg ik misschien wel stemmen..."

Nu krijgt ze stemmen... zit ze te mokken. Ze heeft het gelukt dat ze niet naar het duel moet dus wat zit ze nu eigenlijk te zeuren??

Staat ze met zichzelf zo goed dat ze ervan uitgaat dat ze haar de finale moeten gunnen omdat ze een beetje werk verzet heeft?



Ze zit niet te mokken. Mokken is "ontstemd zijn over iets maar er niet ronduit over spreken"  . Als Eddy haar vraagt hoe dat voelt zegt zij ronduit dat dat niet prettig is.
Ik denk dat iedereen die voor het eerst stemmen krijgt daar wel even bij moet slikken. Ze heeft geen "geluk"dat ze niet naar duel hoeft, er hebben minder mensen op haar gestemd.
Ik weet niet wat "goed staan met jezelf" betekent, maar ik heb haar nergens horen zeggen dat zij vindt dat anderen haar de finale moeten gunnen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #330 Gepost op: 9-11-2010, 10:25:26 »
Ik weet niet wat "goed staan met jezelf" betekent, maar ik heb haar nergens horen zeggen dat zij vindt dat anderen haar de finale moeten gunnen.
Dat heb ik ook niet gehoord. De enige waar ik dat idee bij heb is Tatiana; ik krijg bij haar wel het idee dat ze vindt dat men haar de finale moet gunnen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Anjasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #331 Gepost op: 9-11-2010, 10:31:30 »
maar het zou natuurlijk niet de eerste keer zijn dat een tv-cliffhanger z'n belofte niet waarmaakt.

Dat denk ik ook. Ze halen nu de ergste stukjes eruit zodat wij denken dat er grote herrie komt.
Net als dat er nu barstjes in het imago van Sebastiaan zit.
We zullen zien.

Ik ben voor Saar en denk zelf dat zij misschien als tweede eindigt. Het is een kleine maar pittige tante.
Ik vrees alleen voor de volgende proef. Het is een uithoudingsproef en daar blonk zei de laatste tijd niet in uit. Ik denk dus dat zij in het duel zal zitten, maar ik weet zeker dat ze dat wint.

Saar is en blijft me favouriet en of ze nou Hoe* of trut of bla die bla zegt ze moet gewoon winnen! ::bravo:: ::bravo::
Helemaal met Nicky eens ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #332 Gepost op: 9-11-2010, 15:15:18 »
Dankje Anjasa, ja de volgende proef heeft ze het erg zwaar zag ik ja in het voorstukje maar, dat kan ook montage zijn dat doen ze ook vaker ben dus erg benieuwd hoop dat ze volhoud want ze moet gewoon winnen. ::bravo:: ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #333 Gepost op: 9-11-2010, 15:41:27 »
Dankje Anjasa, ja de volgende proef heeft ze het erg zwaar zag ik ja in het voorstukje maar, dat kan ook montage zijn dat doen ze ook vaker ben dus erg benieuwd hoop dat ze volhoud want ze moet gewoon winnen. ::bravo:: ::bravo::
Ik voorpel dat Regina wint en Saar meeneemt
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #334 Gepost op: 9-11-2010, 15:43:30 »
Ik voorpel dat Regina wint en Saar meeneemt

Ik denk zelf ook qua gevoel dat Regina wint maar, ik vind Saar leuker maar, gun het Regina ook wel hoor zeker weten zij is ook vaak 2e geworden met peking express en wie is de mol. ::jaja::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #335 Gepost op: 9-11-2010, 15:45:44 »
Saar moet deze ronde gewoon overleven. Een laatste vijf met vier saaie mensen and Antony (O_O) is een gewoonweg verschrikkelijk resultaat. Oh please, Ik hoop dat ze saaie bladvulling zoals Zsofi of Sebastiaan naar huis speelt. GO SAAR <3
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #336 Gepost op: 9-11-2010, 16:50:45 »
Saar moet deze ronde gewoon overleven. Een laatste vijf met vier saaie mensen and Antony (O_O) is een gewoonweg verschrikkelijk resultaat. Oh please, Ik hoop dat ze saaie bladvulling zoals Zsofi of Sebastiaan naar huis speelt. GO SAAR <3
Je verwoord mijn gedachten bijne perfect.
Mijn lijst van mensen die mogen vertrekken begint ook met Zsofie gevolgt door Sebastiaan.
Het enige verschil is dat ik Regina ook geen saaie kandidate vind.
Saar is natuurlijk ook mijn favoriet ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #337 Gepost op: 11-11-2010, 09:26:58 »
Ik voorpel dat Regina wint en Saar meeneemt
Dat hoop ik ook!
Gezien de beelden wint Saar zeker niet. We kunnen al zien dat de emoties bij haar hoog oplopen,dus het gaat vast niet op een prettige manier, want gewoon verliezen kan Saar volgens mij echt wel hebben. We gaan het vanavond zien.....maar als Saar eruit gaat en die twee trutjes erin blijven, wordt ik gek. Als Saar naar duel moet, geef ik haar een goede kans, dan kan zij laten zien dat zij een bijtertje is. Affijn je weet het nooit: Hatsjie!!! ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #338 Gepost op: 11-11-2010, 20:51:52 »
mmm ze zegt dus fucking hoeren omdat die vlamingen alle gewichten aan haar hangen.
Opzich vind ik het een goede reden.
Het is ook zwaar kut als je 12 gewichten van een halve kilo aan je krijgt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #339 Gepost op: 11-11-2010, 21:43:25 »
Gewoon 12 keer anderhalve kilo, petje af Saar je stond aardig je mannetje  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle