Auteur Topic: [Kandidaat BE] Martine  (gelezen 43991 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #40 Gepost op: 4-10-2010, 12:23:41 »
Volgens mij hebben we het daarover al elders op dit forum gehad. De Belgische omroep zocht naar een manier om meer kijkers te trekken en anders hadden ze het waarschijnlijk helemaal niet gedaan. Wat mij betreft dus prima dat ze deze noodgreep hebben toegepast. Volgend jaar hopelijk weer 'gewone' mensen met eventueel een stuk of wat bekende ertussen voor de kijkcijfers.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #41 Gepost op: 7-10-2010, 21:27:21 »
zoooooooo ontzettend dom van Martine om op Nienke te stemmen!

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2010, 21:33:17 »
ik vertrouw het (haar smoes van ik wist het niet) niet helemaal, moet ik eerlijk zeggen.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2010, 21:46:19 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #43 Gepost op: 7-10-2010, 21:45:12 »
Waarom stemde ze in hemelsnaam niet op Iwein of Tatiana? Zeggen dat Nienke wel naar huis zou willen vanwege haar kinderen? Beetje vreemd allemaal. ::)

Of ze is heel tactisch bezig en heeft een stemafspraak gemaakt met Iwein en Tatiana of ze is heel achterbaks bezig en doet heel andere dingen dan dat ze zegt. De argumenten die ze niet naar voren bracht, vond ik niet erg geloofwaardig heel eerlijk gezegd.
Geniet nooit met mate...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #44 Gepost op: 7-10-2010, 21:48:21 »
Vond ikook ja, als het zo is vond ik wel dat ze het goed acteerde en vind ikdat ze sterk speelt: sterke eruit werken, twee zwakke erin houden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #45 Gepost op: 7-10-2010, 21:53:15 »
Heh.. misschien kon ze te weinig moederen over Nienke en is ze haar eigen creche aan het verzamelen van gepamperde niksnutten..  ;D

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #46 Gepost op: 7-10-2010, 21:56:07 »
Op iemand stemmen en vervolgens balen dat ze naar huis moet. Nog nooit vertoond in de geschiedenis van ER.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #47 Gepost op: 7-10-2010, 21:57:25 »
Op iemand stemmen en vervolgens balen dat ze naar huis moet. Nog nooit vertoond in de geschiedenis van ER.

Sterker nog, verbaasd zijn erover...  ::rofl::
Nou wil ik niet beginnen over stereotypen over Belgen enzo..  ::)  :-X

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #48 Gepost op: 7-10-2010, 22:03:14 »
Volgens mij echt een foutje dat ze Nienke eruit stemt. Ze heeft over het hoofd gezien dat Tatiana en Iwein ook op Nienke zouden kunnen stemmen. Heeft niets met tactiek te maken m.i.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #49 Gepost op: 7-10-2010, 22:05:17 »
zo'n domme keus.
Alleen al de motivatie:
Er zou niemand op haar stemmen-> stem op degene die jij het zwakst vind, die jij wel kan missen
En dat ze kindjes heeft-> zeg maar ze moet er zelf ook uit omdat ze kindjes heeft.

Dat van het strategische zou ook kunnen.
Zei was ook de enige die niet op Sergio stemde.
Ze wijkt vaker af.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #50 Gepost op: 7-10-2010, 22:21:10 »
Ik heb me vreselijk vergist in Martine. Ze leek me zon tegek wijf maar zij heeft gewoon een complot gesmeden met die andere Belgen echt walgelijk gewoon.Ik hoop dat ze er gauw uitgaat zij heeft Nienke gewoon op het verkeerde been gezet om te beginnen over de kinderen. ::jaja:: ::joehoe::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #51 Gepost op: 7-10-2010, 22:22:59 »
Volgens mij heb ik mijn nieuwe ergenis gevonden: Martine.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #52 Gepost op: 7-10-2010, 22:48:24 »
Ik heb me vreselijk vergist in Martine. Ze leek me zon tegek wijf maar zij heeft gewoon een complot gesmeden met die andere Belgen echt walgelijk gewoon.Ik hoop dat ze er gauw uitgaat zij heeft Nienke gewoon op het verkeerde been gezet om te beginnen over de kinderen. ::jaja:: ::joehoe::
En hoe weet je dat zo zeker? In tegenstelling tot de andere kant van de oceaan is hier een ieder onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen. Zelfde geldt voor John en Dennis die misschien wel konden zien waar ze liepen tijdens de proef met de blinddoeken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #53 Gepost op: 7-10-2010, 22:51:01 »
Echt een hele aparte actie. Maar ik kan me niet voorstellen dat het opzet was, dan zou ze wel een hele goede actrice zijn.

Offline Pingu89

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #54 Gepost op: 8-10-2010, 10:29:16 »
Echt geen opzet, zo denken moeders nu eenmaal ::zwaai:: Dat was echt niet geacteerd... Dat was echte schaamte en balen dat ze niet even had nagedacht dat de twee slapers ook op nienke konden gaan stemmen. Echter ben ik wel blij dat nienke eruit liggen, vond haar maar irritant. Iwein en tatiana zijn vele chiller en grappiger ;D

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #55 Gepost op: 8-10-2010, 11:39:26 »
Ik denk eigenlijk dat ze het te zielig vind als één iemand te veel stemmen krijgt en dat ze daarom niet op Tatjana of Iwein wilde stemmen. Niet nagedacht over de consequenties voor Nienke. Heel dom. Want zelfs als ze er niet uit had gemoeten, dan had ze wel een negatieve stem meegenomen naar de volgende eilandraden. Valt overigens te bewtwijfelen of Martine bekent is met dit verschijnsel.

Misschien dat ze het ook een beetje deed om Nienke een steuntje in de rug te geven. Zo van: je gaat nu nog niet naar huis, maar als je binnenkort wil, dan help ik je. Niet echt rationeel, maar anders weet ik het ook niet. Ze heeft in ieder geval heel slecht naar haar 'vriendin' geluisterd, die toch echt meerdere keren heeft gezegd dat ze heel graag de samensmelting wilde halen.

Of Martine is inderdaad héél tactisch bezig. En dan krijg je de terugkomende discussie of dit is hoe het spel gespeeld hoort te worden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #56 Gepost op: 8-10-2010, 18:58:35 »
Het was lastig inzicht te krijgen in haar 'actie' om op Nienke te stemmen. Natuurlijk geloof ik wel dat ze aan haar kinderen dacht, maar ik krijg het gevoel dat er toch nog net iets meer achter de actie zat. Het leek ook alsof ze moeite moest doen om tijdens de stemming een lach te onderdrukken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #57 Gepost op: 8-10-2010, 19:00:20 »
Het was lastig inzicht te krijgen in haar 'actie' om op Nienke te stemmen. Natuurlijk geloof ik wel dat ze aan haar kinderen dacht, maar ik krijg het gevoel dat er toch nog net iets meer achter de actie zat. Het leek ook alsof ze moeite moest doen om tijdens de stemming een lach te onderdrukken...

 en dat bedoel ik dus te zeggen Pingu89 en Shamrock.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #58 Gepost op: 8-10-2010, 19:43:34 »
Dom hoor. Ik denk dat er niet sprake was van een complot maar dat ze gewoon extreem dom bezig was. Op iemand stemmen omdat er verder 'toch niemand stemt' en vervolgens verbaasd en teleurgesteld zijn...

Doei Martine alsjeblieft. ::ohno:: ::zwaai::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Martine
« Reactie #59 Gepost op: 8-10-2010, 20:32:29 »
Goede en slimme zet van Martine, en daarna nog prima acteren ook  ::ok::

Wel lullig voor Nienke zeker omdat ze voor de Eilandraad gemeld had dat ze echt nog niet voor de samensmelting naar huis wilde, maar ja er moet toch iemand naar huis. Nu kan ze in ieder geval terug naar haar kindje.