Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Kim  (gelezen 50974 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #20 Gepost op: 3-09-2010, 12:18:54 »
Tot nu toe vind ik haar ook erg meevallen. :) Leuke kandidaat, houdt het hopelijk wel een tijdje vol.
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #21 Gepost op: 3-09-2010, 12:39:58 »
Ik had verwacht dat ze ging zeuren over comfort en luxe en dat ze snel op zou geven. Maar tot op heden vind ik haar erg sterk  ::ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #22 Gepost op: 3-09-2010, 14:45:24 »
Vind haar wel leuk.
En ze stond meteen haar cracker af, vond ik ook erg sympathiek  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #23 Gepost op: 3-09-2010, 14:52:40 »
Ik kende haar alleen van Ranking with the Stars waar ze niet echt een goede indruk maakte.. Na de eerste aflevering ben ik om, nu al zoveel grappige quotes van haar voorbij horen komen! Pittige tante, alleen haar benen in het voorstukje van aflevering 2  ::oink:: zo erg heb ik dat nog niet eerder gezien!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #24 Gepost op: 3-09-2010, 15:50:54 »
Zij is mij zeker heel erg meegevallen deze eerste aflevering! Ze was lekker fanatiek en ging bij haar wedstrijd er ook vol voor. Hopelijk kan ze deze lijn vasthouden; als dat lukt zal ze zeker een eind gaan komen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #25 Gepost op: 3-09-2010, 17:07:08 »
De meningen zijn duidelijk verdeeld over Kim hier, maar ik vindt haar echt geweldig ;d.
sowieso geniale quotes, maar ze blijktook best wel pittig te zijn, en ook in de proef deed ze het goed.
Ik zie haar nog wel als een eventuele kanshebber voor de overwinning. Ben alleen bang dat ze er volgende week al uit vliegt. Dat ze is opgeschreven als zwakste, houdt waarschijnlijk in dat ze eruit vliegt? ;o

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #26 Gepost op: 3-09-2010, 17:28:53 »
Ik vind Kim erg sympathiek en sterk overkomen, had ik niet verwacht. Waarom Sergio haar als zwakste opschrijft is mij wel een raadsel. Maar ja, hij kan zichzelf moeilijk opschrijven natuurlijk.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #27 Gepost op: 3-09-2010, 17:37:40 »
Ik vond haar eigenlijk altijd wel irritant. Maar ze is me supergoed meegevallen. Echt een vechtertje en ze zal echt niet snel opgeven gok ik. Ik snap ook niet waarom ze de zwakste zou zijn. Misschien omdat ze model is. Maar hij had beter één van de mannen kunnen opschrijven. Het waren immers de vrouwen die de proef hadden gewonnen voor het eiland.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #28 Gepost op: 3-09-2010, 18:44:03 »
De meningen zijn duidelijk verdeeld over Kim hier, maar ik vindt haar echt geweldig ;d.
sowieso geniale quotes, maar ze blijktook best wel pittig te zijn, en ook in de proef deed ze het goed.
Ik zie haar nog wel als een eventuele kanshebber voor de overwinning. Ben alleen bang dat ze er volgende week al uit vliegt. Dat ze is opgeschreven als zwakste, houdt waarschijnlijk in dat ze eruit vliegt? ;o

Denk het niet aangezien het andere eiland Stephanie is aangewezen als zwakste.
En Stephanie houd het niet lang meer vol.
Dus gok dat Stephanie eruit gaat i.p.v. Kim.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #29 Gepost op: 3-09-2010, 21:55:42 »
Tja, die muggen hebben wel smaak.. ::vergroot::


Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #30 Gepost op: 4-09-2010, 17:26:10 »
Ik vind KIm tot nu toe erg meevallen. Dat stemmetje, daar kan ze niks aan doen, daar zijn we het nu toch wel over eens... en laten we eerlijk zijn, die muggenbulten zijn ook wel idioot veel. Alleen heeft iedereen het erover dat zij in "crackergate" hem het eerst aan Iwein aanbiedt, maar het is toch echt Saar die dat als eerste doet, die zie je niet, maar je hoort haar wel.
Maar verder alle lof, ik hou alleen mijn hart vast, die Sergio heeft haar opgeschreven als zwakste. Nou sorry hoor, maar die belgische mannen hebben bij de eerste proef niets klaargemaakt. De bitches from hell hebben de proef gewonnen!

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #31 Gepost op: 4-09-2010, 23:32:35 »
Ik vind KIm tot nu toe erg meevallen. Dat stemmetje, daar kan ze niks aan doen, daar zijn we het nu toch wel over eens... en laten we eerlijk zijn, die muggenbulten zijn ook wel idioot veel. Alleen heeft iedereen het erover dat zij in "crackergate" hem het eerst aan Iwein aanbiedt, maar het is toch echt Saar die dat als eerste doet, die zie je niet, maar je hoort haar wel.
Maar verder alle lof, ik hou alleen mijn hart vast, die Sergio heeft haar opgeschreven als zwakste. Nou sorry hoor, maar die belgische mannen hebben bij de eerste proef niets klaargemaakt. De bitches from hell hebben de proef gewonnen!
Sergio onderschat inderdaad Kim. Wat mij betreft is Iwein de zwakste schakel, gevolgd door Nienke en Sergio zelf, tenminste als het om fysieke proeven gaat. Toch heb ik - volgens mij in de inleidende aflevering op dit seizoen - Sergio iets positiefs horen zeggen over de vechtersmentaliteit van Kim. Waarschijnlijk wordt hem dat pas later in de expeditie duidelijk.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #32 Gepost op: 5-09-2010, 14:17:40 »
Sergio onderschat inderdaad Kim. Wat mij betreft is Iwein de zwakste schakel, gevolgd door Nienke en Sergio zelf, tenminste als het om fysieke proeven gaat. Toch heb ik - volgens mij in de inleidende aflevering op dit seizoen - Sergio iets positiefs horen zeggen over de vechtersmentaliteit van Kim. Waarschijnlijk wordt hem dat pas later in de expeditie duidelijk.

De "leiders" worden niet voor niks al heel vroeg in de expeditie gedwongen om deze keuze te maken. Ze kunnen nog geen goed beeld gevormd hebben van de kandidaten moeten dus op hun eerste indruk af gaan. Lijkt me een spelletje van de produktie waarbij de "leiders" nog "spijt" gaan krijgen van hun keuzes

Offline Rop

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #33 Gepost op: 5-09-2010, 21:51:24 »
'Grappig', de antipathie tegen een bepaalde stem is terug, krijg hier een sterk Hiukwan deja-vu.

« Laatst bewerkt op: 5-09-2010, 22:25:18 door Rop »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2010, 10:50:52 »
Ho ho, wacht even... haar partner IS vermoord (maar niet door haar! (kleine nuance ;) )

Inderdaad. Ik ben een weekend weg geweest en had mijn bericht niet meer terug gezien en ik hen het er inderdaad nogal ongelukkig neergezet.

Ik wilde alleen maar aangeven dat Kim wel een vrouw is waar een verhaal aankleeft.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2010, 10:55:05 »
'Grappig', de antipathie tegen een bepaalde stem is terug, krijg hier een sterk Hiukwan deja-vu.



Volgens mij is iedereen het er over eens dat ze er niks aan kan doen, dus wat klets jij nou?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2010, 10:57:44 »
Dank voor het duidelijk maken. Ik had nog nooit van haar gehoord, en het is zo geschreven alsof ze het zelf heeft gedaan.
Want een vervelende tendentieuze, telegraaf-achtige manier van schrijven van Stanley-Relnats

Dankjewel voor je snelle oordeel.  ::)
« Laatst bewerkt op: 6-09-2010, 11:02:27 door Stanley_Yelnats »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2010, 12:30:29 »
[...] Ik wilde alleen maar aangeven dat Kim wel een vrouw is waar een verhaal aankleeft.

Klopt ook wel... maar in mijn ogen verdient ze een goede kans. Ze heeft in mijn ogen een beetje een irritante (soms inhoudsloze) manier van communiceren (en dan heb ik het over de inhoud van wat ze zegt en niet over haar stem), maar aan de andere kant kan ik ook wel waardering voor haar opbrengen en moet ik ook wel om haar lachen. Ik ben erg benieuwd naar haar gedragingen de eerstkomende weken.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Rop

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2010, 13:32:52 »
Tsja stanley, je mist blijkbaar de ironische 'toon' van mijn bericht, niet verwonderlijk daar zoiets soms niet kan overkomen als er alleen getypt wordt, geklets?, prima reactie.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Kim
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2010, 13:41:07 »
Een smiley kan soms veel verduidelijken Rop ;)


Ik geef Kim wel een goeie kans, ze heeft rl al heel wat doorstaan, dan moet dat op dat eiland ook heus wel goedkomen
Keep calm and eat chocolates!