Auteur Topic: [Kandidaat BE] Stephanie  (gelezen 34008 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #20 Gepost op: 9-09-2010, 22:53:51 »
Hoge koorts, bonkende hartslag en overgeven a volonté toen ze eruit ging woog ze 49kg wat voor iemand van 1m75 toch heel weinig is (gewicht bij aanvang stond er niet in)

49,5, schat ik.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #21 Gepost op: 9-09-2010, 23:03:47 »
49,5, schat ik.

Ik gok op iets van een 55-57 kg  :P

Misschien dat Swifty er een poll aan kan hangen ofzo  ;D

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #22 Gepost op: 9-09-2010, 23:04:58 »
Zo ziek was ze volgens mij niet. Er is niet gebleken dat een arts erbij is geweest. Ze is gewoon geen doorzetter. Ik denk dat deze madame een paar mooie dagen vakantie had verwacht maaar zeker geen serige handjes. Of had ze last van een gebroken nageltje? Tja dat kan je als model niet hebben natuurlijk. Het feit dat ze zelfs niet ging eten toen er wel eten was zegt al genoeg. Ze wilde daar op deze manier helemaal niet zijn.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2010, 23:09:32 »
Zo ziek was ze volgens mij niet. Er is niet gebleken dat een arts erbij is geweest.

Die is er wel degelijk geweest volgens het interview...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #24 Gepost op: 9-09-2010, 23:11:47 »
Het feit dat ze zelfs niet ging eten toen er wel eten was zegt al genoeg. Ze wilde daar op deze manier helemaal niet zijn.

Ik denk dat het haar sociaal ook zwaar viel: ze lag volgens mij behoorlijk buiten de groep. Het feit dat niemand echt rouwig was om haar vertrek (ja, ze hadden haar liever een dag later zien vertrekken, maar dat was vanwege tactische overwegingen) is veelzeggend.

Ik gok op iets van een 55-57 kg  :P

6-8 kilo verliezen in twee dagen lijkt me wel heel veel. En misschien had ze een deel van haar gewichtsverlies ook wel aan zichzelf te danken, want ze weigerde het voedsel te eten dat haar werd aangeboden.
Misschien heet haar beste vriendin Anorexia?  :-X
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2010, 23:14:27 »
2 dagen jeetje mina!

is er ook zón strengere voorselectie geweest?
dat is wel heel snel.

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2010, 23:24:56 »
Opgerot staat netjes!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2010, 23:26:23 »
Misschien heet haar beste vriendin Anorexia?  :-X

Hmm die stelling vind ik er een beetje over. Als ik kijk naar haar 2 reserves  ::schaam:: ... als ze echt zo'n vriendin had was er veel meer ribbenkast en minder  ::hyper:: te zien tijdens de proef hoor  ;)

6-8 kilo verliezen in twee dagen lijkt me wel heel veel.

Het is mogelijk, heb het zelf in 2002 door ziekte ervaren: Constant overgeven, diarree en een paar t-shirts volgezweten, niet kunnen eten of drinken... Ik verzeker het je de kilo's vlogen eraf  :-\\  

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #28 Gepost op: 9-09-2010, 23:29:55 »
2 dagen jeetje mina!

is er ook zón strengere voorselectie geweest?
dat is wel heel snel.



Mja dit is ook een van de zaken waar ik voor vreesde dat ze mensen ff gaan opbellen om te vragen dat ze mee willen doen (Evi gaf al aan dat ze enkele mensen persoonlijk kende...)

Ik geloof niet dat ze de zware fysieke testen hebben moeten doen...

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2010, 00:23:08 »
In twee dagen meer dan 10% van haar lichaamsgewicht verliezen lijkt me heeeeel sterk.. Wat ik vooral heel zielig van haar vond dat ze de groep geen eens gedag zei, dat is toch wel het minste wat ze kon doen?

En Frans had gewoon een zwarte stem moeten krijgen bij de volgende eilandraad net als in eerdere ER's... Toch heb ik zo'n vermoeden dat we meer van hem gaan zien, in de voorstelaflevering zaten beelden van hem die we nu nog niet gezien hebben...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2010, 00:29:27 »
ze heeft trouwens wel meer dan 2 dagen honger geleden. die dag op de boot hebben ze ook niks gegeten. Ik blijf het zwak vinden maar die dag(en) moet je niet vergeten.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #31 Gepost op: 10-09-2010, 06:53:33 »
Die werden ook niet vergeten aangezien Eddy netjes vertelde dat ze de expeditie na 4dagen,waarvan 2 op het eiland, verliet

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #32 Gepost op: 10-09-2010, 08:23:41 »
Mensen, het kan wel in iets nettere bewoordingen voortaan hoop ik he.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #33 Gepost op: 10-09-2010, 09:34:04 »
Ik denk niet dat we hier veel aan gaan missen. Ze had gewoon nooit mee moeten doen. Volgende keer moet ze misschien iets beter naar haar vrienden luisteren.  ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #34 Gepost op: 10-09-2010, 10:45:39 »
Vond toch wel dat ze 2 mooie reserves had  ::)


::rofl:: haha, wilde net zelf deze opmerking plaatsen, maar je bent me voor... Vraag me opeens af of dat daadwerkelijk vetreserves zijn geweest. Als ze echt 10% zou zijn afgevallen, zouden deze twee ook een heel stuk kwijt moeten zijn geweest  ::vergroot:: Maar goed, dit is verder geen discussie voor op RN ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #35 Gepost op: 10-09-2010, 11:36:46 »
Die werden ook niet vergeten aangezien Eddy netjes vertelde dat ze de expeditie na 4dagen,waarvan 2 op het eiland, verliet
Ja maar mensen denken dat het op het eiland pas begint, in dit geval was dat dus niet zo ;).

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2010, 13:01:23 »
Ach ja, wie zag het niet aankomen?
Iemand moet de eerste afvaller zijn  ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2010, 13:41:42 »
Dat zat er natuurlijk in dat ze zou opgeven. Ik vraag me werkelijk af wat ze dacht wat ze zou gaan doen... Misschien naar een paradijs? Alleen jammer dat doordat ze niet nog een nachtje wilde blijven het kamp ineens nog maar 6 deelnemers heeft...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2010, 19:01:30 »
Dat zat er natuurlijk in dat ze zou opgeven. Ik vraag me werkelijk af wat ze dacht wat ze zou gaan doen... Misschien naar een paradijs?

Nou dat vraag ik me ook af. Op basis van sommige opmerkingen die ze maakte vroeg ik me echt af of ze niet dacht dat ze naar een hotel zou gaan.  ???

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Stephanie
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2010, 19:38:28 »
Ik snap niet dat zij mee wou doen aan Expeditie Robinson was vanaf het begin al zwak en misselijk had liever een ander belgisch bekende gedaan in plaats van haar bij de proeven deed ze ook niets, blij dat ze eruit is. ::zwaai::