Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Regina  (gelezen 63962 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #40 Gepost op: 29-09-2010, 01:32:03 »
Dat vind ik juist niet jammer. Nu hadden de snelste tenminste echt een voordeel. Als je niet mag overleggen of uitzoeken welk eiland beter is, heb je er veel minder aan om snel te zijn.
Heb je ook ideeen over hoe de indeling was geworden als er niet overlegd had mogen worden? Ben benieuwd!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #41 Gepost op: 29-09-2010, 09:30:01 »
Hatch blijft maar hameren op zijn mening dat de meisjes "het spel niet spelen"
omdat zij geen stemafspraken hebben gemaakt. Ik blijf het daar niet mee eens zijn. Zij spelen het spel op hun manier. Met de immuniteit van Sergio was er geen eer te behalen aan gekonkel, en hebben ze er dus voor gekozen om dat niet te doen. Hoe goed zij het spel spelen zal duidelijk worden door hoe ver ze het schoppen. Tot nu toe heeft tenminste één van degenen die jij het spel wel goed vindt spelen, nl Sergio en Iwein, het veld al moeten ruimen.
Ik heb vorige jaren niet deelgenomen aan het forum, maar ben jij altijd van mening dat de achterbakse konkelaars de overwinning verdienen? Ik in ieder geval niet.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #42 Gepost op: 29-09-2010, 13:39:54 »

Ik vond het tevens jammer dat er geen verbod op overleggen of praten was bij deze proef, met een sanctie voor diegene het wel deden.
Zou de ploegenindeling en de keuze van het kamp een heel stuk spannender gemaakt hebben.  ::hypocriet::
ja goed punt!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #43 Gepost op: 29-09-2010, 14:25:14 »
ja goed punt!
Inderdaad had dat de proef nog interessanter gemaakt. Hooguit had je kunnen toestaan dat men zodra men op de vlonder van je kamp stond zou mogen praten om misschien toch nog iemand die jij in je kamp had willen hebben ernaartoe te praten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #44 Gepost op: 29-09-2010, 16:00:14 »
Nee, niet praten, geen gebaren. Zelf denken, zelf kiezen, dat hadden ze moeten laten doen!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #45 Gepost op: 29-09-2010, 18:45:33 »
Ja, maar dan had je dus beter later klaar kunnen zijn, want dan heb je nog de keuze om het sterkste kamp te kiezen. Als je in die variant als eerste klaar bent, dan is het dus maar afwachten wie er allemaal nog meer op je vlonder komen staan.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #46 Gepost op: 29-09-2010, 20:39:22 »
Haha, ik zie ze al met zijn tienen voor de vlonders staan af te wachten wie waar gaat staan om zo snel mogelijk ergens bij te kunnen springen. Niemand die als eerste durft, want je weet niet wie er bij je komt.  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #47 Gepost op: 30-09-2010, 15:41:04 »
Dan had je handje aan handje de opdracht moeten gaan doen! Dat zou nog wel eens gezellig kunnen zijn geweest! ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #48 Gepost op: 30-09-2010, 22:43:08 »
Echt zo goed hoe zij ermee omging dat ze de andere ploeg moest bedienen. Ze vond het helemaal niet erg ofzo, ze gunde het het andere kamp ook. Echt heel veel respect heb ik daarvoor.  ::bravo::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #49 Gepost op: 30-09-2010, 22:46:30 »
Ik heb respect voor haar.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #50 Gepost op: 30-09-2010, 23:10:12 »
Heel sportief, en ook wel slim natuurlijk.
Want uiteindelijk komt ze die mensen weer tegen bij de samensmelting. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #51 Gepost op: 1-10-2010, 00:53:49 »
Aan haar commentaar kon je goed horen hoe sterk ze met het spel bezig is. Äls een vlieg aan de muur" noemde ze zichzelf. Niet alleen kon ze zo horen wat er mis ging bij haar eigen kamp, maar ook dat er geen strubbelingen zijn tussen de kampleden en wie weet wat nog meer......

Verder heeft ze goed voor iedereen gezorgd, knuffeltje hier, aaitje daar en niemand van kamp Zuid zal direct op haar stemmen na de samensmelting.

Natuurlijk is het lastig om eten te koken als je zelf zo een honger hebt, maar ik denk dat haar zowel tactisch als mentaal sterker heeft gemaakt. Regina for President  ;D
Ik denk trouwens wel dat het hielp dat ze wist hoe beroerd de voedsel'voorziening' is in Zuid.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #52 Gepost op: 1-10-2010, 01:33:52 »
Regina, pas op!! kans hebster op de overwinning. Ze weet precies hoe het spel gespeeld moet worden. En ze heeft sowieso nog een appeltje met iemand te schillen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #53 Gepost op: 8-10-2010, 23:03:06 »
speelt het spel heel slim, heeft alle touwtjes in handen ::ok::

heel tactisch Saar in de richting van Sugar geduwd ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #54 Gepost op: 9-10-2010, 08:53:56 »
Ja,ze heeft volgens mij gekozen met wie ze een onuitgesproeken alliantie wil.
En dat is zeker John (slippers) niet. En dus ook Dennis niet. Ze vind ze te sterk samen en neemt nu rest van kamp mee. Want Antony loopt met Sugar mee, want hij heeft het hele tijd over Belgen samen. En gaan ze dus met z'n vieren de samensmelting in.

Of het slim is, is de vraag natuurlijk. Want John was maatje met Sebastiaan en Martine. Dat is dan ook vier. (Hoewel natuurlijk als je maatje van Martine bent gunt ze het je naarv huis te gaan, dus dat is dan wel weer gevaarlijk ::rofl::)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #55 Gepost op: 9-10-2010, 11:14:52 »
Regina deelt voor mijn gevoel echt de lakens uit in Noord. Respect.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #56 Gepost op: 9-10-2010, 16:49:50 »
Ja,ze heeft volgens mij gekozen met wie ze een onuitgesproeken alliantie wil.
En dat is zeker John (slippers) niet. En dus ook Dennis niet. Ze vind ze te sterk samen en neemt nu rest van kamp mee. Want Antony loopt met Sugar mee, want hij heeft het hele tijd over Belgen samen. En gaan ze dus met z'n vieren de samensmelting in.

Of het slim is, is de vraag natuurlijk. Want John was maatje met Sebastiaan en Martine. Dat is dan ook vier. (Hoewel natuurlijk als je maatje van Martine bent gunt ze het je naarv huis te gaan, dus dat is dan wel weer gevaarlijk ::rofl::)
Van Martine zou ik nooit zeker zijn.
En Regina heeft natuurlijk nog een appeltje te schillen met Dennis.
Ze moet alleen Anthony ervan overtuigen dat Regina en Saar niet tegen hem zijn.
Anders gaat Anthony straks met de andere belgen mee.
Daarbij
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #57 Gepost op: 14-10-2010, 21:47:51 »
Ik hoop dat ze de munt niet inzet, die moet gebruikt worden bij een stemming.  8)
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #58 Gepost op: 14-10-2010, 21:49:15 »
Go girl! Mooi dat ze zich niet uit het veld liet slaan door het diva gedrag van Dennis en zijn lover.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Regina
« Reactie #59 Gepost op: 14-10-2010, 21:50:17 »
Ik hoop dat ze de munt niet inzet, die moet gebruikt worden bij een stemming.  8)

Als ze hem heeft, kan ze hem inderdaad beter nog niet inzetten... Het zou een begrijpelijke reflex zijn, maar tactisch niet slim.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.