Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177659 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #100 Gepost op: 20-09-2010, 18:10:06 »
Ja daar kan de productie niets aan doen.
Ze hadden van te voren op een diët kunnen gaan toch.

Die oppervlakkige opmerking over dieet zal ik maar voorbij laten gaan in de veronderstelling dat dit komt door je jeugdige onbezonnenheid  ;)

Er worden bepaalde proeven ook op maat gemaakt naargelang de grootte van een kandidaat...


Ik wilde het gewoon even de gedachte doortrekken over Saar haar gezeur over de 'eerlijkheid' binnen het spel en dit in het verband stellen dat ieder individu binnen het spel met een zeker nadeel zal beginnen aan een proef...

Sergio en Iwein hebben op het gebied van snelheids- en behendigheidsproeven hun lichaamsbouw tegen en daar zeuren ze toch ook niet om... ze zetten het spel naar hun hand binnen het vermogen van hun eigen kunnen en binnen de spelregels.  ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #101 Gepost op: 20-09-2010, 19:18:31 »
Die oppervlakkige opmerking over dieet zal ik maar voorbij laten gaan in de veronderstelling dat dit komt door je jeugdige onbezonnenheid  ;)

Mogen anderen jouw opmerkingen dan ook aan zich voorbij laten gaan in de veronderstelling dat ze voortkomen uit beginnende dementie?  ::) ;)

Bij deze proef zal de tengere Saar inderdaad een voordeel hebben te opzichte van de rondere kandidaten. Maar zo is er bij iedere proef wel iemand in het voordeel. Bij een heleboel proeven zijn gespierde kandidaten in het voordeel, bij andere zijn bijv. kandidaten met een goed geheugen in het voordeel. Bij sommige proeven zijn zelfs de zware kandidaten in het voordeel! (bijv. bij een worstelproef, of een touwtrekproef)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #102 Gepost op: 20-09-2010, 20:01:31 »
Mogen anderen jouw opmerkingen dan ook aan zich voorbij laten gaan in de veronderstelling dat ze voortkomen uit beginnende dementie?  ::) ;)

Voor zover ik weet zijn er geen problemen met mijn verstandelijke vermogens  ::trots::,  maar als als jij en anderen zich geroepen voelen om het te laten passeren...  ::proostbier::

Bij deze proef zal de tengere Saar inderdaad een voordeel hebben te opzichte van de rondere kandidaten. Maar zo is er bij iedere proef wel iemand in het voordeel. Bij een heleboel proeven zijn gespierde kandidaten in het voordeel, bij andere zijn bijv. kandidaten met een goed geheugen in het voordeel. Bij sommige proeven zijn zelfs de zware kandidaten in het voordeel! (bijv. bij een worstelproef, of een touwtrekproef)

Dat is het juist het punt dat ik wilde aanhalen...  Hoor je de 'benadeelden' hierover zeuren over 'eerlijkheid'?  Nee toch?  Dat wilde ik gewoon ff kwijt  ;D

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #103 Gepost op: 20-09-2010, 20:14:55 »
Ik wilde het gewoon even de gedachte doortrekken over Saar haar gezeur over de 'eerlijkheid' binnen het spel en dit in het verband stellen dat ieder individu binnen het spel met een zeker nadeel zal beginnen aan een proef...

Sergio en Iwein hebben op het gebied van snelheids- en behendigheidsproeven hun lichaamsbouw tegen en daar zeuren ze toch ook niet om... ze zetten het spel naar hun hand binnen het vermogen van hun eigen kunnen en binnen de spelregels.  ::jaja::

Reaver, volgens mij wil jij héél graag duidelijk maken dat jij vindt dat Saar zeurt. Maar dat vind ik, en volgens mij vele anderen, helemaal niet. Punt.
Het enige dat Sergio en Iwein naar hun hand hebben kunnen zetten is stemafspraken. Ze hebben in geen enkele proef of op geen enkel overlevingsaspect ook maar iets kunnen laten zien. En ja,dat is binnen de spelregels. Maar, eh ,zullen we een wedje maken wie langer blijft?
Ik begrijp dat je Belg bent, en snap dat je voor ze opkomt, maar je zit gewoon stemming te maken tegen iemand die het prima doet.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 21-09-2010, 09:50:43 door Sprien, Reden: quotefix! »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #104 Gepost op: 20-09-2010, 20:26:33 »
Maar, eh ,zullen we een wedje maken wie langer blijft?
Ik begrijp dat je Belg bent, en snap dat je voor ze opkomt, maar je zit gewoon stemming te maken tegen iemand die het prima doet.  ::jaja::

Ik heb eerder al vermeld dat het me zou verwonderen als een Belgische man überhaupt tot het einde in het spel zou blijven (met uitzondering van Anthony misschien...)
Dus wedden in het voordeel van Sergio of Iwein is ook niet aan de orde.

Prima is niet echt het woord dat ik zou gebruiken... ik zal erover ophouden voor ik heel de TMF-generatie op m'n nek krijg...  ;)
 
« Laatst bewerkt op: 20-09-2010, 20:28:13 door reaver »

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #105 Gepost op: 20-09-2010, 20:36:08 »
Inderdaad Saar zeurt helemaal niet, ze zegt alleen tegen de camera dat ze het oneerlijk vindt. In de groep heeft ze naar mijn weten nog geen één keer "gezeurd".. Reaver kan jij mij even aangeven wanneer dit het geval is geweest?

Wat een onzin dat jij over de TMF-generatie begint, erg kinderachtig. Jij bent hier degene die enkel belgische kandidaten aanmoedigt.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #106 Gepost op: 20-09-2010, 20:42:03 »
Die oppervlakkige opmerking over dieet zal ik maar voorbij laten gaan in de veronderstelling dat dit komt door je jeugdige onbezonnenheid  ;)

Er worden bepaalde proeven ook op maat gemaakt naargelang de grootte van een kandidaat...


Ik wilde het gewoon even de gedachte doortrekken over Saar haar gezeur over de 'eerlijkheid' binnen het spel en dit in het verband stellen dat ieder individu binnen het spel met een zeker nadeel zal beginnen aan een proef...

Sergio en Iwein hebben op het gebied van snelheids- en behendigheidsproeven hun lichaamsbouw tegen en daar zeuren ze toch ook niet om... ze zetten het spel naar hun hand binnen het vermogen van hun eigen kunnen en binnen de spelregels.  ::jaja::
okee okee oppervlakkige opmerking, maar dat was ook de bedoeling.
Maar iwein en Sergio zeiden ook, je hebt 3 aspecten: sociaal,games en overleven.
iwein en Sergio spelen op sociaal.
Daar zijn hun bij in het voordeel.
Maar Saar speelt het op de andere twee aspecten.
Daar heeft zei weer voordeel.
Dus dat ze in het nadeel zijn klopt niet.
Niemand is in het spel expres bevoordeelt, je hebt aspecten waar je goed in bent, en waar je niet goed in bent.
En de echte Robinson, heeft naar mijn zeggen alle aspecten.
Dus als er dan een zware proef komt die Iwein en Sergio (waarschijnlijk) niet aankunnen, dan is dat jammer voor ze. ( hoewel ik ze niet zou missen).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #107 Gepost op: 20-09-2010, 20:46:48 »
Wat een onzin dat jij over de TMF-generatie begint, erg kinderachtig. Jij bent hier degene die enkel belgische kandidaten aanmoedigt.

Zo serieus man  :-\\


Een  ;) op het einde van een zin...

 
« Laatst bewerkt op: 20-09-2010, 21:50:57 door reaver »

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #108 Gepost op: 20-09-2010, 20:53:01 »


Wat een onzin dat jij over de TMF-generatie begint, erg kinderachtig. Jij bent hier degene die enkel belgische kandidaten aanmoedigt.
::jaja::Ik ben helemaal geen TMF generatie, ik vind haar leuk, integer en totaal geen kapsones hebben.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #109 Gepost op: 20-09-2010, 21:00:12 »
Ik heb eerder al vermeld dat het me zou verwonderen als een Belgische man überhaupt tot het einde in het spel zou blijven (met uitzondering van Anthony misschien...)
Dus wedden in het voordeel van Sergio of Iwein is ook niet aan de orde.

Prima is niet echt het woord dat ik zou gebruiken... ik zal erover ophouden voor ik heel de TMF-generatie op m'n nek krijg...  ;)
 
Eigenlijk vraag ik me ook af wat je met TMF generatie bedoelt?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #110 Gepost op: 20-09-2010, 22:43:04 »
Eigenlijk vraag ik me ook af wat je met TMF generatie bedoelt?

Wat maakt het uit? Zullen we het gewoon over Saar hebben, daar is deze draad tenslotte voor?

Sommigen kennen Saar enkel en alleen van TMF (zoals ik), en sommigen zien haar nu voor het eerst.

Zeuren vind ik haar niet, misschien een tikkeltje naïef met betrekking tot 'eerlijk' en/of 'rechtvaardig'. Komt wel goed verder. Hopelijk gaat ze lang blijven, ik vind et wel een prettig typje voor het oog en oor. (maar dat moge reeds duidelijk zijn ::) )
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #111 Gepost op: 20-09-2010, 23:24:15 »
En ze is van de kameleon!! ::regenboog::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #112 Gepost op: 20-09-2010, 23:54:43 »

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #113 Gepost op: 21-09-2010, 02:39:52 »
Ik vind ok dat stemafspraken erbij horen! En dat levert inderdaad meer amusement op dan mensen die zonder iets te zeggen of te doen met elkaar op een eiland leven. Echter, naast die afspraken, zal je toch ook enige vorm van opverleving moeten tonen. Een programma met alleen maar allianties en geen overleving, zal ook zeker saai gaan worden. En als het aan Sergio en Iwein zou liggen dan zou het voor hun alleen maar hierom draaien...

Ik vind van niet. Ik zie ook graag een aantal survival aspecten voor de mooie beelden en als iemand in staat is om de provider rol op zich te nemen en daardoor verder in het spel komt ben ik daar ook helemaal voor, maar het is niet per se nodig, alleen maar een bonus. Helaas is ER relatief simpel voor de meeste deelnemers en speelt survival al een tijdje een steeds kleinere rol.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #114 Gepost op: 21-09-2010, 08:59:48 »
Helaas is ER relatief simpel voor de meeste deelnemers en speelt survival al een tijdje een steeds kleinere rol.
Hoe bedoel je dat? ???
Wat ik zo zie krijgen ze echt niet beter te eten etc....

Saar is volgens mij het meest bekend van TMF maar ik ken haar ook als teamcaptain van Hints, wat ze super deed.
Ook werd ze 2e bij de nationale IQtest, wat ik sowieso al dapper vind dat je meedoet.  ::jaja::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #115 Gepost op: 21-09-2010, 09:30:14 »
Hoe bedoel je dat? ???
Wat ik zo zie krijgen ze echt niet beter te eten etc....

Ik heb wel het idee dat ze meer eten krijgen de laatste jaren. Het zou in ieder geval een stuk minder kunnen.

Citaat
Saar is volgens mij het meest bekend van TMF maar ik ken haar ook als teamcaptain van Hints, wat ze super deed.
Ook werd ze 2e bij de nationale IQtest, wat ik sowieso al dapper vind dat je meedoet.  ::jaja::


2e worden bij een IQ test is niet echt een prestatie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #116 Gepost op: 21-09-2010, 10:57:02 »
Ik heb wel het idee dat ze meer eten krijgen de laatste jaren. Het zou in ieder geval een stuk minder kunnen.

2e worden bij een IQ test is niet echt een prestatie.
Hoezo niet?
Ik vind dat best een prestatie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #117 Gepost op: 21-09-2010, 10:58:49 »


2e worden bij een IQ test is niet echt een prestatie.
Je weet duidelijk niet over welk programma ik het heb.
het is een live programma waarbij naast groepen in de zaal ook een stuk of 12 bners een iq test maakt. Zij was 2e van de bners.
Dat is wel een prestatie, want er staat behoorlijk veel gezichtsverlies op het spel, dus je moet onder grote spanning presteren.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #118 Gepost op: 21-09-2010, 11:20:37 »
Hoezo niet?
Ik vind dat best een prestatie.

Waarom?

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #119 Gepost op: 21-09-2010, 11:23:14 »
Je weet duidelijk niet over welk programma ik het heb.
het is een live programma waarbij naast groepen in de zaal ook een stuk of 12 bners een iq test maakt. Zij was 2e van de bners.
Dat is wel een prestatie, want er staat behoorlijk veel gezichtsverlies op het spel, dus je moet onder grote spanning presteren.

Yeah right. Sorry hoor, maar een hoog IQ heb je of dat heb je niet. En als je het niet hebt wil dat niet zeggen dat je minder bent of minder hebt gepresteerd dan mensen die het wel hebben. Er is meer in het leven.

Het is fijn als je intelligent bent, vooral ook erg handig en zo. Maar om daar een wedstrijd van te maken vind ik echt volstrekt belachelijk.