Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177975 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #180 Gepost op: 25-09-2010, 13:40:27 »
Ik heb jammer genoeg ook het gevoel dat Saar het lievelingetje van de editor is.

Hoeft niet echt voor mij...
haha dat weten we al hoor ::hypocriet::.
Dat je geen Saar fan bent.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #181 Gepost op: 27-09-2010, 16:19:16 »
Ik heb jammer genoeg ook het gevoel dat Saar het lievelingetje van de editor is.

Hoeft niet echt voor mij...
Ik moet toegeven dat ze wel erg vaak in beeld is, zeker ten opzichte van een aantal andere dame's. Wat mij betreft mogen de andere vrouwen wel wat meer in beeld...
Ich bin ein Bärliner!

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #182 Gepost op: 27-09-2010, 18:40:31 »
Ik ben echt een Saar fan, maar van mij mag iedereen goed in beeld komen. Ik weet alleen niet of je moet spreken van een lievelingetje van de editor. Ik (fan) denk ook dat door het feit dat ze het hart op de tong heeft, ze tenminste vertelt wat er volgens haar gebeurt.En de kijker wil graag zien hoe iedereen er in staat. Waarom zien we Zsofie, Tatjana of John nooit met die ketting om hun hart luchten? Hebben ze niks te melden? Ik denk dat we het meest te zien krijgen over de zieleroerselen van Saar, Dennis maar ook Maxim omdat ze het met de kijker delen.
En voor mij is ER juist interessant omdat ik als kijker wil weten hoe deze mensen dit proces beleven.
Maar iedere ER kijker heeft zo zijn eigen invalshoek, dat blijkt wel. ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #183 Gepost op: 27-09-2010, 18:57:02 »
Ik ben echt een Saar fan, maar van mij mag iedereen goed in beeld komen. Ik weet alleen niet of je moet spreken van een lievelingetje van de editor. Ik (fan) denk ook dat door het feit dat ze het hart op de tong heeft, ze tenminste vertelt wat er volgens haar gebeurt.En de kijker wil graag zien hoe iedereen er in staat. Waarom zien we Zsofie, Tatjana of John nooit met die ketting om hun hart luchten? Hebben ze niks te melden? Ik denk dat we het meest te zien krijgen over de zieleroerselen van Saar, Dennis maar ook Maxim omdat ze het met de kijker delen.
En voor mij is ER juist interessant omdat ik als kijker wil weten hoe deze mensen dit proces beleven.
Maar iedere ER kijker heeft zo zijn eigen invalshoek, dat blijkt wel. ;)

Om van ER een interessant programma te maken krijgt elke deelnemer zijn eigen edit. Als het goed is hebben Zsofie, Tatjana en John net zoveel confessionals gehad als bijvoorbeeld Saar, alleen vinden de programmamakers dat hun input blijkbaar wat minder interessant is en daarom wordt het niet uitgezonden. Uiteindelijk gaat het om de kijkcijfers en Saar's verhalen en statements leveren natuurlijk wel interessante tv op.

Dat is ook de reden waarom je vrij veel hebt gezien van Sergio want zijn verhaal was ook spraakmakend. Ook Sugar maakt een soort ontwikkeling door van passieve boomzitter naar expert visser en ook dat wordt uitgebreid in beeld gebracht.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #184 Gepost op: 27-09-2010, 20:56:56 »
Mee eens. Sergio was spraakmakend, wat dat betreft jammer dat hij eruit is. Hij bracht wel amusant veel ergernis, en dat wil iedereen toch ook...maar in tegenstelling tot wat sommigen vonden heeft hij het dus niet handig gespeeld.Het blijkt toch dat in deze fase van de strijd de deelnemers die sociaal zijn en de handen uit de mouwen steken het verder brengen. Na de samensmelting wordt dat natuurlijk heel anders. Qua ontwikkeling ben ik het ook met Hatch eens: Het lijkt wel of Sugar nog nooit ER gekeken heeft voordat hij hier in stapte. Hoe verbaasd hij reageerde toen hij begreep dat Dennis in zijn eentje op een ander eiland had gezeten??? Dan dus toch respecteer ik de man die zich zo aanpast.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #185 Gepost op: 1-10-2010, 01:45:11 »
Saar top wijf, ik heb een tip voor Saar. Als het regent ga dan met je bikini in de zee zitten en hou daarbij je hele lichaam tot en met je schouders onderwater dan heb je het warmer dan wanneer je een natpak aan hebt. In het water vangt je lichaam geen wind alleen je hoofd en die blijft wel warm door omhoog stijgende lichaams warmte. Daarom zie je ook vaak damp boven het hoofd. Ach tis maar een tip. Misschien te laat, maar voor de volgende robinsons misschien nuttig.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2010, 01:50:26 door Wiebenik »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #186 Gepost op: 1-10-2010, 09:27:14 »
Als het de hele nacht regent heeft dat vrij weinig zin, van de zee wordt je niet echt warm. Sterker nog je koelt enorm af aangezien de zee daar niet de warmte van een lichaam heeft, zeker als je er alleen met een bikini in gaat gedurende een gehele nacht. Ga jij maar eens een paar uur in een bad liggen van zo'n 22 graden ofzo.

Daarnaast weet ik niet hoe het is om als vrouw 's nachts op een "onbewoond" eiland in een enorme onweersbui/storm in zee te staan, maar heel veilig is het in ieder geval niet. En ik kan het me voorstellen dat warmen aan elkaars lichaam prettiger is.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2010, 09:28:46 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #187 Gepost op: 1-10-2010, 10:27:33 »
Daarnaast weet ik niet hoe het is om als vrouw 's nachts op een "onbewoond" eiland in een enorme onweersbui/storm in zee te staan, maar heel veilig is het in ieder geval niet.

Volgens mij is dat voor een man net zo onveilig!  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #188 Gepost op: 1-10-2010, 15:44:23 »
Als het de hele nacht regent heeft dat vrij weinig zin, van de zee wordt je niet echt warm. Sterker nog je koelt enorm af aangezien de zee daar niet de warmte van een lichaam heeft, zeker als je er alleen met een bikini in gaat gedurende een gehele nacht. Ga jij maar eens een paar uur in een bad liggen van zo'n 22 graden ofzo.

Daarnaast weet ik niet hoe het is om als vrouw 's nachts op een "onbewoond" eiland in een enorme onweersbui/storm in zee te staan, maar heel veilig is het in ieder geval niet. En ik kan het me voorstellen dat warmen aan elkaars lichaam prettiger is.

Sorry Pharos. maar ik spreek uit ervaring. We moesten vaak buiten trainen in het bad en als het dan regende moesten we in het bad blijven. Omdat je dan minder last hebt van de wind, de wind maakt je namelijk koud. Dus onderwater blijven tot aan je schouders was dan een prima oplossing. En nee snacht moet je slapen, maar zodra je wakker wordt meteen het water in. In bad ligbad bedoel je , ja das logisch omdat de kamer tempratuur dan hoger is, maar als het regend en waaid, wordt de omgevings tempratuur laag.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #189 Gepost op: 1-10-2010, 15:50:21 »
Dat klopt, maar dit geldt voor korte buien en niet als het een hele nacht stortregent en onweert. Als het onweert kan ik het je sowieso afraden om je in welk water dan ook te begeven, zeker in grote open wateren bij tropische stormen waarbij de ontlading nogal heftig kan zijn. Zoals je weet geleid water als 1 van de beste materialen, een inslag zal je dan ook niet overleven. Heb je dit niet bij die training geleerd? Enfin, het was zielig genoeg dat ze het zo koud had.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2010, 16:00:41 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #190 Gepost op: 1-10-2010, 16:05:03 »
Enfin, het was zielig genoeg dat ze het zo koud had.
Ach, zo merkten ze ook iets van waar overleven om draait... Een paar uur later lage ze alweer in hun bikini te zonnen. Medelijden heb ik zeker niet, volgens mij hebben ze het al relatief makkelijker dan de onbekende nederlanders in de afgelopen jaren...
Ich bin ein Bärliner!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #191 Gepost op: 1-10-2010, 19:44:25 »
Dat klopt, maar dit geldt voor korte buien en niet als het een hele nacht stortregent en onweert. Als het onweert kan ik het je sowieso afraden om je in welk water dan ook te begeven, zeker in grote open wateren bij tropische stormen waarbij de ontlading nogal heftig kan zijn. Zoals je weet geleid water als 1 van de beste materialen, een inslag zal je dan ook niet overleven. Heb je dit niet bij die training geleerd? Enfin, het was zielig genoeg dat ze het zo koud had.

volgens mij gaat het Wiebenik niet om de kou tijdens de bui, maar de kou de volgende morgen, toen Saar zo heel zieligjes met alleen haar voetjes in het water stond, met de armen van Regina om haar heen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #192 Gepost op: 2-10-2010, 11:15:43 »
Ik geloof echt niet dat ze het minder zwaar hebben dan vorige jaren. Volgens Eddy Zoey heeft het nog nooit zoveel geregend tijdens een expeditie. Qua eten is er wel een groot verschil tussen de eilanden, zoals Regina terecht opmerkte, is het op Zuid echt geloof ik alleen slakken, en geen vis. Daarom extra verdiend dat Saar, Regina, Sugar en Anthony nu vis hebben. Je merkt dat de Belgische dames het nu pas echt zwaar krijgen. Ik vind nog steeds dat Saar en Regina het top doen. ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #193 Gepost op: 2-10-2010, 13:53:37 »
Volgens Eddy Zoey heeft het nog nooit zoveel geregend tijdens een expeditie.

Volgens mij regende het in Panama (de editie met Olga en Lenny) de hele tijd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #194 Gepost op: 3-10-2010, 14:41:58 »
Daarnaast is Eddy niet echt een betrouwbare bron als het gaat om de Expedities van jaren geleden :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #195 Gepost op: 4-10-2010, 21:37:22 »
Ach, zo merkten ze ook iets van waar overleven om draait... Een paar uur later lage ze alweer in hun bikini te zonnen.

Wat moet je anders doen als je lichaam ijskoud is en al je kleren nat zijn? Dan ga je in de zon liggen in de droge kleren om op te warmen.
Nog even niks.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #196 Gepost op: 5-10-2010, 09:44:34 »
Ik kreeg ook niet de indruk dat ze lekker aan het zonnebaden waren, maar eerder dat ze droog/warm probeerden te worden.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #197 Gepost op: 5-10-2010, 11:59:57 »
Ik kreeg ook niet de indruk dat ze lekker aan het zonnebaden waren, maar eerder dat ze droog/warm probeerden te worden.

Volgens mij maakt LdhMolletje er geen bezwaar tegen dat ze in de zon gaan liggen. Heel verstandig en logisch inderdaad. Waar het om gaat is dat het dus met de ontberingen eigenlijk wel mee valt. Een nacht koo lijden en doorweekt raken is alleen maar vervelend. De volgende dag niet op kunnen warmen en uit kunnen rusten is pas slopend.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #198 Gepost op: 5-10-2010, 12:05:34 »
Is dat niet een van de bedoelingen van het programma? Ze moeten niet zo huilen allemaal, kom op zeg!
Weet je het niet, antraciet

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #199 Gepost op: 5-10-2010, 13:57:10 »
Ik vind Saar echt geweldig, wat een topmeid. ::bravo:: Powerchick. Die blik van haar met die eerste proef, wat een ERben wennemars gezicht, zo van: ik ga je opvreten.
Ja ik vind haar echt een super meid. Hoop dat ze heel ver komt, beetje de Hiu van deze expeditie.  ::joehoe::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.