Poll

Wie is jou favoriet?

Regina
Saar
Sebastiaan
Tatiana

Auteur Topic: Populariteitspoll  (gelezen 75968 keer)

Offline Anjasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Populariteitspoll
« Reactie #140 Gepost op: 9-11-2010, 10:46:52 »
Grappig, ik ben vanaf het begin al fan van Saar. Heb haar ook elke keer als tweede winnaar gezet.
Wat mij opvalt is dat Sebastiaan bij een paar maar in de top 3 komt. Hoe zit dat eigenlijk? Daar ben ik nu benieuwd naar. Is hij te glad, te perfect?

Mijn top 6
1 Saar
2 Regina
3 Antony
4 Sebastiaan
5 Zsofi
6 Tatiana

Tatiana mag er van mij uit.
Maar dan wordt het moeilijk kiezen, ik vind die 5 echt robinsonwaardig.
Voor mijn gevoel stond Sebastiaan altijd op nummer 1. Hij is sterk, sociaal en handig.
Maar Antony glipt elke keer overal tussendoor. Ik vind dat hij het nu ook erg goed doet. Zal het nog ver brengen.
Saar is wel mijn favo, maar zal waarschijnlijk niet eerste worden. Te loslippig.
Regina is net als Sebastiaan, rustig aanwezig en sterk.
Zsofi eigenlijk ook. Niet te opvallend, heeft wel overal commentaar op. Misschien dat zij het nog wel verder brengt dan wij verwachten. Net als Antony.

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Populariteitspoll
« Reactie #141 Gepost op: 9-11-2010, 10:49:54 »
Volgens mij had ze al veel fans toen de serie begon.
Maar nu nienke en kim weg zijn pikt ze die fans natuurlijk ook in :P.
In het begin stond ze altijd wel in de top, maar pas sinds een paar weken stormt ze er vandoor. En niet alleen nadat Kim en Nienke eruit zijn (en waarom zouden die perse overstappen op Saar). Ik vind haar zeker een leuke kandidaat (ze staat ook niet voor niks op 2 bij mij) maar ik begrijp niet wat er voor zorgt dat ze bijna evenveel stemmen krijgt als de rest bij elkaar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Populariteitspoll
« Reactie #142 Gepost op: 9-11-2010, 10:53:54 »
In het begin stond ze altijd wel in de top, maar pas sinds een paar weken stormt ze er vandoor. En niet alleen nadat Kim en Nienke eruit zijn (en waarom zouden die perse overstappen op Saar). Ik vind haar zeker een leuke kandidaat (ze staat ook niet voor niks op 2 bij mij) maar ik begrijp niet wat er voor zorgt dat ze bijna evenveel stemmen krijgt als de rest bij elkaar...
dan komt het vast omdat de rest saai is.
Saar is niet bepaald saai.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Populariteitspoll
« Reactie #143 Gepost op: 9-11-2010, 10:55:16 »
"hoeren" speelt hier ook een factor in denk ik LdH
Weet je het niet, antraciet

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Populariteitspoll
« Reactie #144 Gepost op: 9-11-2010, 11:07:19 »
Dat hoeren zou ik me ook kunnen indenken, maar dan zou het pas nu zo ver moeten zijn, en het duurt al een paar weken aan!

En Saar is zeker niet de meest saaie... Maar op zich zijn Tatiana en Zsofi de enigen die echt saai zijn... Dus dat verklaart het voor mij ook niet!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Populariteitspoll
« Reactie #145 Gepost op: 9-11-2010, 12:39:18 »
Dat hoeren zou ik me ook kunnen indenken, maar dan zou het pas nu zo ver moeten zijn, en het duurt al een paar weken aan!

En Saar is zeker niet de meest saaie... Maar op zich zijn Tatiana en Zsofi de enigen die echt saai zijn... Dus dat verklaart het voor mij ook niet!
Anthony zat in het belgencomplot en Sebastiaan is een beetje de gedoodverfde winnaar.
Dan is dat kleine pittige meisje meestal populairder.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Populariteitspoll
« Reactie #146 Gepost op: 11-11-2010, 09:17:45 »
haar populariteit heeft denk ik te maken met het feit dat zij tot nu toe de enige is die haar emoties toont. Ik wil met iemand kunnen meeleven, en de enige die dat bij mij oproept is Saar.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Populariteitspoll
« Reactie #147 Gepost op: 11-11-2010, 13:33:52 »
haar populariteit heeft denk ik te maken met het feit dat zij tot nu toe de enige is die haar emoties toont. Ik wil met iemand kunnen meeleven, en de enige die dat bij mij oproept is Saar.

En de rest zijn emotieloze spelers? Het is gewoon hoe ze haar weergeven en op dat afgaande vind ik dat ze als minste de zaken kan relativeren.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Populariteitspoll
« Reactie #148 Gepost op: 11-11-2010, 17:03:38 »
En de rest zijn emotieloze spelers? Het is gewoon hoe ze haar weergeven en op dat afgaande vind ik dat ze als minste de zaken kan relativeren.
Nou ja, ik vind de meesten zeker een soort van emotieloos overkomen. En dan bedoel ik natuurlijk niet emotieloos, maar wel nuchter. Sebastiaan probeert gewoon allemans vriend te zijn en bekijkt alles rustig en vertelt alleen maar dat zijn plan werkt. Zsofi vertoont ook weinig emoties en loopt ook gewoon rustig naar de finale toe, al laat ze de afgelopen tijd wel wat meer 'frustraties' los. Regina en Antony heb ik alleen maar horen praten over dat ze bang zijn om eruit te vliegen.. Tatiana is dan nog wel zo dat ze verontwaardigd is dat mensen haar lui vinden.. Maar al deze mensen hebben iets gemeen wat Saar dus niet heeft.. Ze komen nogal passief, gespeeld en onoprecht over. Saar daarentegen is hier meer de Onbekende Nederlander en laat zich wel tonen, tegenover de kijker en vanavond ook dus tegenover de kandidaten. De rest speelt hier de bekende nederlander en spreekt maar wat in zoals ze dat altijd op tv doen en doen gezellig mee en wachten totdat ze de finale bereiken! Ze laten niet écht zien en écht merken wat ze nou werkelijk voelen en menen. Zo komt het tenminste niet over. En dat vind ik een beetje jammer aan deze editie.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Populariteitspoll
« Reactie #149 Gepost op: 11-11-2010, 17:03:52 »
En de rest zijn emotieloze spelers? Het is gewoon hoe ze haar weergeven en op dat afgaande vind ik dat ze als minste de zaken kan relativeren.
Sebastiaan en Zsofi, net als alle anderen houden zich de hele tijd stil zodat ze anderen niet op hun teentjes trappen.
Het allemansvriendje tactiek.
Saar zegt gewoon wat ze vind zonder hieraan te denken.
Dat maakt haar interesanter dan de anderen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Populariteitspoll
« Reactie #150 Gepost op: 11-11-2010, 17:04:37 »
Nou ja, ik vind de meesten zeker een soort van emotieloos overkomen. En dan bedoel ik natuurlijk niet emotieloos, maar wel nuchter. Sebastiaan probeert gewoon allemans vriend te zijn en bekijkt alles rustig en vertelt alleen maar dat zijn plan werkt. Zsofi vertoont ook weinig emoties en loopt ook gewoon rustig naar de finale toe, al laat ze de afgelopen tijd wel wat meer 'frustraties' los. Regina en Antony heb ik alleen maar horen praten over dat ze bang zijn om eruit te vliegen.. Tatiana is dan nog wel zo dat ze verontwaardigd is dat mensen haar lui vinden.. Maar al deze mensen hebben iets gemeen wat Saar dus niet heeft.. Ze komen nogal passief, gespeeld en onoprecht over. Saar daarentegen is hier meer de Onbekende Nederlander en laat zich wel tonen, tegenover de kijker en vanavond ook dus tegenover de kandidaten. De rest speelt hier de bekende nederlander en spreekt maar wat in zoals ze dat altijd op tv doen en doen gezellig mee en wachten totdat ze de finale bereiken! Ze laten niet écht zien en écht merken wat ze nou werkelijk voelen en menen. Zo komt het tenminste niet over. En dat vind ik een beetje jammer aan deze editie.
dat bedoel ik ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Populariteitspoll
« Reactie #151 Gepost op: 11-11-2010, 17:32:23 »
Ik ben misschien in de minderheid, maar Zsofi is mijn favoriet.

1. Zsofi: ze is een consequent sterk figuur en ik denk dat de andere deelnemers haar ook zo zien. In de proeven lijkt ze me ook een van de sterkere. Vooral na de laatste eliminatie-proef, verdient ze nog meer mijn sympathie. Ik weet dat ze in het begin niet zo veel in beeld kwam en niet zoveel zei en daardoor misschien als "grijze muis" wordt gezien, maar in de laatste afleveringen komt ze naar mijn mening evenveel in beeld als de anderen.

2. Anthony: Na de aflevering van vorige week, is hij ook gestegen in mijn favorietenlijstje. Hij is meer en meer een echte robinson en ik vind het jammer dat hij denkt dat hij "een van de volgende in het rijtje is", want dat zou onverdiend zijn. Grappig hoe alleen Anthony en Zsofi echt hun uiterste best leken te doen bij de vorige proef. Robinsonwaardig zijn heeft voor mij ook veel te maken met je best te doen en verlokkingen weten te weerstaan. :) Hij staat niet op 1 omdat hij in tegenstelling tot Zsofi in het begin teveel met complotten bezig was.

3. Sebastiaan: Hij vertelt constant dat hij 'ieders vriend' probeert te zijn, maar eigenlijk vind ik niet dat hij daardoor achterbakser is. Bij hem heb ik het gevoel dat hij sowieso in de finale gaat zitten (ik kan het natuurlijk mis hebben!). Hij is volgens mij ook sportief genoeg om stemmen op zijn rekening te aanvaarden.

4. Regina: Ook wel een leuk persoon, maar het stoorde me hoezeer zij en Saar aan elkaar leken te plakken in vroegere afleveringen en zich steeds in een slachtofferpositie plaatsten.

5. Tatiana: objectief gezien, heeft ze van alle kandidaten het minste bijgeleverd, ten minste op basis van wat we hebben gezien in de afleveringen. Ik zet haar niet op de laatste plaats omdat ik wel geloof dat ze sterker is dan de anderen over haar denken. Jammer dat ze zo snel opgaf met de paaltjesproef, maar bij de gewichtenproef en het duel tegen Martine was ik wel onder de indruk van haar kalmte en volharding. Ik vond eveneens dat ze sportief was nadat ze de meeste stemmen had ontvangen. Sportief zijn beschouw ik ook als een belangrijk robinson-kenmerk.

6. Saar: ik vind haar niet absoluut onuitstaanbaar, maar hoe ze reageerde op die 3 stemmen die ze kreeg op de eilandraad heeft ervoor gezorgd dat ze helemaal onderaan bengelt van mijn lijstje. Ze moet aanvaarden dat stemmen krijgen er nu eenmaal bijhoort.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Populariteitspoll
« Reactie #152 Gepost op: 11-11-2010, 17:34:42 »
Ze komen nogal passief, gespeeld en onoprecht over. Saar daarentegen is hier meer de Onbekende Nederlander en laat zich wel tonen, tegenover de kijker en vanavond ook dus tegenover de kandidaten.

Dat vind ik net niet, sommige (happy) reacties(*) van Saar vind ik net overdreven, zelfs op de rand van gespeeld wat ik ook terugzie bij de presentatie van andere muziekzenders. Het kan misschien wel het jeugdig enthousiasme zijn maar we krijgen bij haar telkens de uitersten te zien...  ofwel overdreven happygedoe ofwel chagrijnig gezeur.. 

Tatiana en Szofi vind ik ook niet echt een meerwaarde, daarom dat ik ze alle 3 onderaan heb gezet...


* Bij Dennis die de inhoud van zijn pakket bekent maakt.  Tussen de proef door met WTF doet hij hier (op Dennis),...


Ze laten niet écht zien en écht merken wat ze nou werkelijk voelen en menen. Zo komt het tenminste niet over. En dat vind ik een beetje jammer aan deze editie.

De productie laat hun emoties niet zien aan de kijker.

idd jammer maar zo is het echter al jaren dat het onmogelijk is om alles te tonen..

Sebastiaan en Zsofi, net als alle anderen houden zich de hele tijd stil zodat ze anderen niet op hun teentjes trappen.
Het allemansvriendje tactiek.

Ik hoor ook vooral Saar straffe uitspraken doen in de biechthut en nu slechts voor de eerste keer over die 'hoeren'  in het openbaar, overigens met een mompelende ondertoon.. (ik laat het dan nog ff in het midden of ze dat doet in de hoop dat niemand haar gehoord heeft)





Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Populariteitspoll
« Reactie #153 Gepost op: 11-11-2010, 19:36:09 »
1. Antony
2. Saar
3. Regina
4. Sebastiaan
5. Zsofi
6. Tatiana
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Populariteitspoll
« Reactie #154 Gepost op: 11-11-2010, 20:10:15 »
Citaat
Dat vind ik net niet, sommige (happy) reacties(*) van Saar vind ik net overdreven, zelfs op de rand van gespeeld wat ik ook terugzie bij de presentatie van andere muziekzenders. Het kan misschien wel het jeugdig enthousiasme zijn maar we krijgen bij haar telkens de uitersten te zien...  ofwel overdreven happygedoe ofwel chagrijnig gezeur.. 

Tatiana en Szofi vind ik ook niet echt een meerwaarde, daarom dat ik ze alle 3 onderaan heb gezet...
Dat is maar net hoe je het bekijkt en vergelijkt. Ik heb in m'n leven wel tig overdrevenere en enthousiastere mensen gezien dan Saar. En ik denk ook echt niet dat zij haar performance speelt. Dit is natuurlijk niet te bewijzen, zeker weten doe je het nooit. Maar ik denk dat de meeste mensen het wel met mij eens zullen zijn dat de kans groter is dat Saar hier oprecht is dan dat ze een toneelstukje speelt.

Bovendien kijk ik liever naar een 'overdreven' en 'te' enthousiaste kandidate dan naar die andere 4 lummels, die wachtend voor de finale op een boomstam beschrijven hoe mooi het eiland wel niet is.

Citaat
De productie laat hun emoties niet zien aan de kijker.

idd jammer maar zo is het echter al jaren dat het onmogelijk is om alles te tonen..

Hier denk ik dat je iets vergeet. De productie laat hun emoties niet zien, simpel weg omdat die emoties er niet zijn! Geloof me, als Sebastiaan schreeuwend van angst over het strand aan het rennen was om een enge spin of Zsofi huilend in de armen van Antony valt vanwege haar ruzie met Tatiana, dan had de productie die zeker wel laten zien. Ok, dit zijn misschien wel wat overdreven voorbeelden en bovendien ook niet echt te vergelijken met Saar's gedrag, maar het gaat om het idee. Die andere vier weten heel goed hoe televisie werkt en weten heel goed dat ze hun emoties in bedwang moeten houden als er een camera op ze gericht staat. Maar zodra je meedoet aan een spel als Expeditie Robinson zou je dat los moeten laten.

Je zegt: "idd jammer maar zo is het echter al jaren dat het onmogelijk is om alles te tonen..". Ik mag toch wel aannemen dat iedereen het met mij eens is dat er toch wel iets spannenders op de wereld moet zijn dan waar men nu voor heeft gekozen om te tonen? Als deze beelden blijkbaar de meest spannende beelden zijn van dit avontuur, dan mag je veronderstellen dat buiten deze beelden om geen ene moer te beleven viel.
« Laatst bewerkt op: 11-11-2010, 20:13:44 door Rennuh »
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Populariteitspoll
« Reactie #155 Gepost op: 11-11-2010, 22:01:12 »
Hier denk ik dat je iets vergeet. De productie laat hun emoties niet zien, simpel weg omdat die emoties er niet zijn! Geloof me, als Sebastiaan schreeuwend van angst over het strand aan het rennen was om een enge spin of Zsofi huilend in de armen van Antony valt vanwege haar ruzie met Tatiana, dan had de productie die zeker wel laten zien.

Zou kunnen, maar na enkele babbels met mensen die aan realityprogramma's hebben meegedaan, zou ik mijn geld toch niet op jou stelling willen zetten. 

De productie heeft de macht om iemand neer te zetten hoe ze willen, dingen je doen zeggen door een bepaalde vraagstelling bij de interviews, om iemand mentaal te doen kraken... 


Je zegt: "idd jammer maar zo is het echter al jaren dat het onmogelijk is om alles te tonen..". Ik mag toch wel aannemen dat iedereen het met mij eens is dat er toch wel iets spannenders op de wereld moet zijn dan waar men nu voor heeft gekozen om te tonen? Als deze beelden blijkbaar de meest spannende beelden zijn van dit avontuur, dan mag je veronderstellen dat buiten deze beelden om geen ene moer te beleven viel.

Dat was het risico als je bekende koppen in zo'n concept steekt...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Populariteitspoll
« Reactie #156 Gepost op: 11-11-2010, 22:04:38 »
1: Antony
2: Sebastiaan
3: Tatiana

De overige kandidaten delen de vierde plaats.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline jooois

  • Forumlid
Re: Populariteitspoll
« Reactie #157 Gepost op: 11-11-2010, 22:10:17 »
1. Saar
2. Regina
3. Tatiana
4. Sebastiaan
5. Antony
6. Zsofi

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Populariteitspoll
« Reactie #158 Gepost op: 11-11-2010, 22:19:53 »
1. Saar
2. Tatiana
3. Regina
4. Sebastiaan
5. Zsofi
6. Antony

M'n nummer twee verbaast mij ook. :P
Nog even niks.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Populariteitspoll
« Reactie #159 Gepost op: 11-11-2010, 22:25:19 »
Tatiana is ook in mijn achting gestegen  ::ok::


1. Saar
2. Regina
3. Tatiana
4. Antony
5. Sebastiaan
6. Zsofi