Auteur Topic: Aflevering 4 - donderdag 23 september  (gelezen 26560 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #20 Gepost op: 23-09-2010, 21:04:47 »
Apart hoe hard Saar en Regina Nienke laten vallen.  :o
ja, zat ik ook te denken.
En Shit voor Sebastiaan. Maar hij heeft wel Martine nog, gelukkig voor hem.
En ik weet niet wat ik van John moet denken.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2010, 21:07:10 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2010, 21:22:16 »
Apart hoe hard Saar en Regina Nienke laten vallen.  :o

daar was ik ook wel verbaasd over. Is er misschien iets voorgevallen wat wij niet gezien hebben?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2010, 21:27:47 »
geweldig die twee mannen: Iwein en Sergio.
Nu elkaar eruit stemmen. Keihard in het spel. En gelijk hebben ze, natuurlijk.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #23 Gepost op: 23-09-2010, 21:28:12 »
Ik heb nou niet het idee gekregen uit de voorgaande aflevering dat dat goede vriendinnen waren.

Maar wat mij opvalt is dat we deze aflevering nog niks hebben hoeven incasseren, Sugar-style :)
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #24 Gepost op: 23-09-2010, 21:53:18 »
Kamp Noord is cool! ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #25 Gepost op: 23-09-2010, 22:29:35 »
kamp noord is zo uber goed.
Dit is bijna niet eerlijk voor kamp zuid.
Geweldig al die nieuwe verhoudingen die duidelijk worden.
Sergio en iwein waren dus niet hele goede vrienden ofso, net als nienke met de andere nl dames.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #26 Gepost op: 23-09-2010, 22:31:27 »
Leuke aflevering. We hebben een hoop mensen weer wat beter leren kennen, dat was wel leuk. Uiteindelijk wel jammer dat Iwein er niet uitging, maar goed. Wel mooi dat Sergio en Iwein nu keihard op elkaar stemmen inderdaad. Vooral Iwein: Ja ik stem op Sergio natuurlijk, want die gast is knettergek.  ;D

En Kamp Noord is echt superleuk idd.  ::ok::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #27 Gepost op: 23-09-2010, 22:46:40 »
leuke aflvering! eindelijk weer er stijl!

heb genoten, leuk trouwens hoe de vehoudingen nu weer liggen.
weer heel anders.

sugar eet echt alles, kun je zien hoe har dzijn bestaan vroeger was.. die anderen zouden niet snel die vissen hoofden opeten.. westerse mensen zijn in dat opzicht wel iets verwend..

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #28 Gepost op: 24-09-2010, 00:13:25 »
Super aflevering, kamp noord inderdaad erg sterk.. De rol van Sebastiaan was ook wel opvallend, die zullen we voorlopig nog wel even zien denk ik. Vond het vooral geinig toen Dennis zijn eten liet zien.

Jammer dat Sergio eruit ligt :( hij heeft in ieder geval geprobeerd zichzelf te redden, en vertrok met klasse. 

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #29 Gepost op: 24-09-2010, 01:32:36 »
Apart hoe hard Saar en Regina Nienke laten vallen.  :o
Ik zag even helemaal niet hoe dat gebeurde  ???
Was Nienke al onder alle 2 de hekken door toen ze Anthony als laatste vroegen?
Ben overigens wel blij met de nieuwe verdeling. Ook geestig dat Sergio en Iwein elkaar direct als bakstenen laten vallen.
Nu ik er over nadenk ook beter dat Nienke in het andere kamp zit, anders had je de 3 nederlandse meisjes weer bij elkaar. En haar grote vijand is nu weg, pfff
 ::zwaai:: sergio

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2010, 02:18:36 »
Vond het een superaflevering  ::ok:: Nooit gedacht dat een "graaf een gat en kruip onder de balk door" proef zo goed kon zijn   ::oink::. Vond het ook aardig om (bijna) iedereen te zien opleven. Kijk nu al uit naar volgende week....AFZIEN kennelijk, kijken wie dan de sterkste blijkt te zijn  ::vergroot::.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #31 Gepost op: 24-09-2010, 07:16:44 »
Dat Sugar zo blij was met die vissen die zichzelf opbliezen.

En ja, dat waren dus wel degelijk kogelvissen!!

Citaat
Eén kogelvis bevat voldoende gif om dertig mensen te doden. De werkzame stof, in de ingewanden, is vijfentwintig maal sterker dan het pijlpuntvergif curare van de indianen.

Kogelvissen zwemmen in het water. Een oud woord voor 'water' is ei. Een stuk land in het water is dus een eiland. Eén van de grootste eilanden is Japan. De mensen doen daar dan ook één van het raarst. Zo eten Japanners kogelvis graag. Voor een maaltje kogelvis wordt grif een paar honderd gulden neergeteld. Omdat het zo lekker is.
Kenners vergelijken de smaak van kogelvis met een Japanse schildering: delicaat, subtiel, onbestemd en zo zacht als zijde.
Behalve als delicatesse geldt de kogelvis ook als toetssteen voor moed. Want elk jaar weer vallen japanners de stokjes uit de hand, verlamd, om stuiptrekkend en ademhappend aan hun eind te komen.
Dan doet het gif zijn werk; eindelijk eens een vis die iets terug doet. Waarom zijn er dan toch nog zoveel Japanners over? Omdat kogelvis in de Japanse restaurants alleen mag worden klaargemaakt door speciaal opgeleide koks. Zij zien erop toe dat er geen druppeltje gif uit de ingewanden op het visvlees kan komen. Meestal gaat dat goed, soms niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #32 Gepost op: 24-09-2010, 08:11:35 »
Ik vond het een briljante aflevering.
Alle verhoudingen zijn weer anders, Maxim ligt nu ook weer goed, en Maxim zien we voorlopig nog wel even, in 1 van de beelden van de intro zie je Maxim liggen met wel een heel platte buik.

Sergio eruit, de dupe geworden van zijn eigen tactiek.

Sugar die vist, briljant gewoon

Nee heerlijke aflevering.


Maar omg, volgende week, die regen...
Een voor een knakken ze....
kan alleen maar inhouden dat het heel lang regent, zeker als ik de voeten van Sebastiaan (?) zag... spierwit....
hij zal geen schoenen aan hebben, vermoed ik.... en dan witte voeten... dan regent het al snel vrij lang, uurtje of 24, alles nat, nat beddegoed, natte kleding, natte zitting, geen vuur...
geweldig...
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Brook

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #33 Gepost op: 24-09-2010, 09:13:13 »
Dat Sugar zo blij was met die vissen die zichzelf opbliezen.

En ja, dat waren dus wel degelijk kogelvissen!!


Dat dacht ik dus ook al, op z'n zachtst gezegd niet echt verstandig om ze te eten. Viel me ook tegen dat schijnbaar niemand daar wist dat (iig een deel van de?) kogelvissen dodelijk giftig zijn, ik zou ze teruggegooid hebben, maargoed, ze hebben het overleefd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #34 Gepost op: 24-09-2010, 10:51:36 »
Dit was nu inderdaad weer eens een fantastische ER aflevering! Met ook weer heel wat leuke (bijna lachwekkende) momenten. De verhoudingen zijn nu inderdaad compleet veranderd; benieuwd hoe dat zich de komende weken gaat ontwikkelen, en dan met name hoe Nienke het tussen de Belgen (+Sebastiaan) gaat redden.Apart hoe ineens Sergio zelfs door zijn (zo dacht ik) beste maatje Iwein finaal de grond in werd geduwd... Ik had nu niet direct verwacht dat hij op Sergio zou stemmen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #35 Gepost op: 24-09-2010, 11:38:54 »
Iwein en Sergio waren niet echt beste maatjes, denk ik. Iwein had wel heel snel door dat zijn positie als eerste in gevaar kwam en heeft Sergio handig voor zijn kar weten te spannen om samen met de andere mannen Kim eruit te stemmen en zichzelf veilig te stellen...
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #36 Gepost op: 24-09-2010, 11:57:11 »
Iwein en Sergio waren niet echt beste maatjes, denk ik. Iwein had wel heel snel door dat zijn positie als eerste in gevaar kwam en heeft Sergio handig voor zijn kar weten te spannen om samen met de andere mannen Kim eruit te stemmen en zichzelf veilig te stellen...

En toen werd hij afgeleid door tatiana's kont, en door de samenzwering van Sebastiaan en nienke werd het al snel duidelijk dat iwein's positie veilig bleef als hij op sergio zou stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #37 Gepost op: 24-09-2010, 12:34:38 »
Het nadeel van werken met BNers is dus wel dat er een aantal zijn die elkaar niet kennen, wat met ONers niet zo snel zal gebeuren. Saar bijvoorbeeld die gelijk de loftrompet liet klinken voor Dennis. Ze wilden hem er gelijk bij hebben terwijl er bij een nieuwkomer normaal wat argwanend gekeken wordt.

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #38 Gepost op: 24-09-2010, 12:37:28 »
Het nadeel van werken met BNers is dus wel dat er een aantal zijn die elkaar niet kennen

Die elkaar WEL kennen, bedoel je?
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - donderdag 23 september
« Reactie #39 Gepost op: 24-09-2010, 12:53:04 »
Luuke aflevering inderdaad! Wel erg jammer dat Sergio eruit ligt, weer hard moeten lachen om hem. Maar dat zat er aan te komen! Ben benieuwd naar volgende week, vond de vooruitblik nou niet zo spectaculair...