Auteur Topic: nieuwe kampen, leuk of niet?  (gelezen 14666 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #20 Gepost op: 25-09-2010, 18:15:43 »
Nou ik kijk liever naar een eiland waar er allemaal ruzies en discussie en complotten zijn,
geef mij die spanning maar.
Dan hoop ik overigens natuurlijk wel dat mij favorieten er goed uit komen ;)
En zelf als niet mijn favo's er beter uitkomen,
dan geef ik hier nog de voorkeur aan.
Kijken naar een gezellig eiland wordt denk ik snel saai..

Geheel mee eens.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #21 Gepost op: 25-09-2010, 18:18:59 »
Ik weet niet. Ik vind juist de stukjes tussendoor leuker dat ze een mooi eiland hebben enzo. Maargoed, misschien verandert dit nog. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #22 Gepost op: 25-09-2010, 19:58:19 »
Nou ik kijk liever naar een eiland waar er allemaal ruzies en discussie en complotten zijn,
geef mij die spanning maar.
Dan hoop ik overigens natuurlijk wel dat mij favorieten er goed uit komen ;)
En zelf als niet mijn favo's er beter uitkomen,
dan geef ik hier nog de voorkeur aan.
Kijken naar een gezellig eiland wordt denk ik snel saai..
Inderdaad vandaar deze vraag ook,

Ik lees zelf veel reacties dat mensen echt o.a. Sergio eruit wilden etc, dit verbaasd mij echt gewoon. Hoe ik me kan voorstellen dat hij irritatie opwekt. Maar wat wil je dan als kijker? Allemaal dikke vriendjes en vredevol liedjes zingen rond het kampvuur?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2010, 20:09:34 »
Inderdaad vandaar deze vraag ook,

Ik lees zelf veel reacties dat mensen echt o.a. Sergio eruit wilden etc, dit verbaasd mij echt gewoon. Hoe ik me kan voorstellen dat hij irritatie opwekt. Maar wat wil je dan als kijker? Allemaal dikke vriendjes en vredevol liedjes zingen rond het kampvuur?

Zoals ik het bezie vinden mensen het eigenlijk prachtig om zich te ergeren aan een of meerdere figuren, spraakmakende karakters dragen reality-shows. Zaak is dan ook dat de spraakmakende karakters niet te vroeg van het strijdtoneel verdwijnen want dan zal de reeks waarschijnlijk snel verworden tot een saaie voorspelbare bedoening.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2010, 20:14:58 »
Zoals ik het bezie vinden mensen het eigenlijk prachtig om zich te ergeren aan een of meerdere figuren, spraakmakende karakters dragen reality-shows. Zaak is dan ook dat de spraakmakende karakters niet te vroeg van het strijdtoneel verdwijnen want dan zal de reeks waarschijnlijk snel verworden tot een saaie voorspelbare bedoening.
yep, maar de kijkers willen die irritant personen er wel uit hebben. Dat is vaak het mooie van ER dat die 'onsympatieke' spelers vaak wel ver komen, dus je kan je elke keer weer heerlijk ergeren en hopen dat hij/zij eruit gaat, en dat gebeurt dan niet en mag je heerlijk weer een aflevering ergeren.

Sergio werkte in dat geval niet zo goed omdat hij het spel niet heel hard/goed wilde spelen en daarom ook zo 'geruisloos' eruit ging, vond ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2010, 20:18:02 »
om heel eerlijk te zijn vindt ik het altijd wel leuk als het lekker gezellig is op een eilandje

dan ben ik net als molow geen standaard kijker :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #26 Gepost op: 25-09-2010, 20:35:55 »
Ik ergerde me kapot aan Kim en Sergio. Sergio vanwege z'n woede, luiheid, arrogantie en gewoon hij is irritant. xD En Kim vanwege d'r stem. Jaja daar kan ze niks aan doen maar 't is wel super irritant. Ben dus blij dat ze weg zijn. En nu vind ik de groepen ook leuker dusja. Voor mij is het nu wel goed. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #27 Gepost op: 25-09-2010, 20:44:34 »
yep, maar de kijkers willen die irritant personen er wel uit hebben. Dat is vaak het mooie van ER dat die 'onsympatieke' spelers vaak wel ver komen, dus je kan je elke keer weer heerlijk ergeren en hopen dat hij/zij eruit gaat, en dat gebeurt dan niet en mag je heerlijk weer een aflevering ergeren.

Bij mij werkt dat heel vaak andersom, ik vond het bijvoorbeeld geweldig toen Carl keer op keer wist te ontsnappen aan het noodlot door het behalen van immuniteit. Ook de alom verguisde Bjorn deed het wat dat betreft erg goed in Expeditie Robinson 2003. Hij wist een aanval op zijn leiderspositie af te slaan en overleefde tegen de verwachtingen in zelfs na de samensmelting nog enkele eilandraden. Ik beschouw mezelf trouwens ook niet als een doorsnee kijker, ik focus me redelijk veel op tactiek/strategie en probeer de gedragingen van de deelnemers vanuit verschillende perspectieven te zien. Ik vind het vaak interessant om te weten waarom iemand iets wel of niet doet, de beweegredenen van de kandidaten in het kader van het spel fascineren mij.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #28 Gepost op: 25-09-2010, 21:05:57 »
Ik ben wel blij met de nieuwe kampen. Hoezo zorgde Sergio voor spanning? Wanneer de kampen niet opnieuw ingedeeld zouden zijn, dan waren de dames er één voor één uitgestemd. Dat noem ik geen spanning, hoor.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2010, 00:14:32 »
Ik ben ook blij met de nieuwe kampen, zien wat het geeft ... wat is het hier stil?

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #30 Gepost op: 27-09-2010, 09:50:19 »
Inderdaad wat een stilte in één keer, ben nog steeds van mening dat Kamp Noord een heel stuk sterker lijkt dan Kamp Zuid, maar misschien zijn er wat puzzelproeven bij, dat zou wel zo leuk zijn.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #31 Gepost op: 27-09-2010, 10:15:53 »
Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen met de gezelligheid, er gebeurt vast nog wel wat om die te ondermijnen.

Maar als tv-kijker mag ik graag kijken naar harmonie eigenlijk. Ook niet standaard dus.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #32 Gepost op: 27-09-2010, 14:36:51 »
Nou ik kijk liever naar een eiland waar er allemaal ruzies en discussie en complotten zijn,
geef mij die spanning maar.
Dan hoop ik overigens natuurlijk wel dat mij favorieten er goed uit komen ;)
En zelf als niet mijn favo's er beter uitkomen,
dan geef ik hier nog de voorkeur aan.
Kijken naar een gezellig eiland wordt denk ik snel saai..
Ruzie, discussie's en complotten mogen er zeer zeker in zijn, alleen maar harmonie is ook zeker niet alles. Echter waar ik wel een hekel aan heb is echt achterbaks gedoe, overduidelijke luiheid, maar bovenal te veel gevloek...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #33 Gepost op: 28-09-2010, 11:37:49 »
Echter waar ik wel een hekel aan heb is echt achterbaks gedoe
Dat vind ik dan weer heerlijk om naar te kijken,
want je weet bijna zeker dat er een interessante ruzie uit voortvloeit.
There's no show like a reality show ;)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #34 Gepost op: 1-10-2010, 01:09:31 »
De dames zijn wat dat betreft veel te sociaal en te gevoelig, is wel een goed eigenschap maar niet om te overleven. Je komt daar niet om vriendjes te maken, je komt daar om een spel te winnen. En volgens mij snappen die dames dat niet op een enkeling na. Maxim gooide af en toe wat olie op het vuur, heerlijk. Sugar, met hem heb ik echt te doen. ZO'n getrainde en gespierde kerel moet meer af zien dan de meeste van de mannen. Hij krijgt nu zo weinig binnen dat zijn lichaam de spieren gaat op eten. Ja op eten! De rest heeft hier en daar nog wel wat vet zitten, maar sugar heeft denk ik nog geen 10% vet en ja dan gaan je spieren eraan. Wat wel slim is van sugar is het eten van de vissekoppen daar zit meer voeding in dan in de hele vis. The Beauty and the Beast. Iwein en Tatiane twee werelden van verschil en toch begrijpen ze mekaar heel goed, dat vind ik mooi om te zien.  Sebastiaan weet hoe het werkt hij zit goed tussen de dames ze hebben hem nodig, want van de mannen is iwein het eerst die uit hun kamp verdwijnt en de dames denken wel 2 x na voor ze sebas er ooit stemmen. Martine jeetje, moeder zeur piet wat doet ze daar eigenlijk. Nienke waarom zoveel klagen tegen iedereen over sergio, waarom heb je het hem niet recht in zijn smoel gezegd, wat je ook tegen de anderen zegt. En die Machette was niet bepaald rakelings ook niet echt slim ,maar zo heb je sebas kunnen overtuigen dat hij op hem moet stemmen. Sebastiaan zal wel denken als hij de beelden terug ziet, jee wat een vieze streek van nienke, maar ja das het spel. Dennis , jaja jij met je etensvoorraad trucje slimme gast ben jij. Captain Sparrow jij blijft nogwel even. Als er iemand van de mannen verdwijnt is dat of Sugar omdat ie aan het afzwakken is en het liefst weer gaat trainen of John. Want wat moeten ze nou zonder de fireman!

nog een weekje tot de volgende ER!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #35 Gepost op: 1-10-2010, 13:01:35 »
Nienke waarom zoveel klagen tegen iedereen over sergio, waarom heb je het hem niet recht in zijn smoel gezegd, wat je ook tegen de anderen zegt.
Ze heeft toch werkelijk het ook recht in zijn gezicht gezegd... Waarom denk je anders dat dat k**wijf hem de keel begon uit te hangen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #36 Gepost op: 5-10-2010, 14:06:24 »
Ik vind het wel leuk die nieuwe kampen. Regina en Saar hebben nu nog een goeie kans. Dennis zit in de pocket bij Saar en Regina,vooral Saar lijkt heel goed met hem overweg te kunnen. Denk dat als ze nog moeten stemmen, Antony of Sugar weggestemd word. Ook omdat John heel sterk is, net als Dennis ( die heeft ook zijn eten mee )en de dames hebben veel respect bij die nederlandse mannen. Sebastiaan zal wel goed zitten bij kamp zuid.
Die is daar ene half god en niemand zal denk ik op hem stemmen ( op huichelaar iwein en tatiana na misschien ).
Maar zou wel wat meer conflicten willen hoor, tis een beetje te gezellig overal.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #37 Gepost op: 6-10-2010, 19:59:35 »
Geef mij maar interessante en goede kandidaten.
Daarom was Kim ook zo leuk.
Sterk, grappig en spraakmakend.
Ik hoop dat het strategische kant van Regina omhoog komt.
Maar ik vrees dat we voor het echte vuurwerk moeten wachten tot de samensmelting.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: nieuwe kampen, leuk of niet?
« Reactie #38 Gepost op: 7-10-2010, 17:33:31 »
Ik hoop dat het strategische kant van Regina omhoog komt.
Maar ik vrees dat we voor het echte vuurwerk moeten wachten tot de samensmelting.
Eigenlijk is dit al een paar jaar aan de gang: het echte vuurwerk komt pas als men bij de samensmelting individueel moet gaan spelen...
Ich bin ein Bärliner!