Auteur Topic: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur  (gelezen 22149 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2010, 21:44:08 »
Ze lijkt op de volgende positie te staan van het zwakkerenlijstje.

1. Martine
2. Sugar
3. Tatiana
4. Saar

Dus volgende week Tatiana vs. Saar?
Nog even niks.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #21 Gepost op: 4-11-2010, 21:48:10 »
Nou ik weet niet hoor.....dat gekonkel van Zsofi tegen Sebastiaan kan zich ook gaan vestigen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #22 Gepost op: 4-11-2010, 21:50:28 »
die benen!
Ik probeer het nog even goed na te kijken maar heb wel het vermoeden.
Maar er waren ook 2 personen hea...
De winnaar mag waarschijnlijk een ander meenemen.
Volgens mij was het Saar die in bad stapte. Ik zag juist een klein voetje ;D Zou logisch zijn wanneer bijvoorbeeld Regina een proef wint, ze Saar meeneemt.

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #23 Gepost op: 4-11-2010, 22:14:25 »
Volgens mij was het Saar die in bad stapte. Ik zag juist een klein voetje ;D Zou logisch zijn wanneer bijvoorbeeld Regina een proef wint, ze Saar meeneemt.

Ze stapte in bed en ik vond het precies dezelfde onderbeen en voet als bij de proef waarin ze eerder die uitzending won van haar landgenote

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2010, 22:33:49 »
Eilandraad 1
Sebastiaan > Sugar (en Martine)
Regina > ? (Sugar en Martine)
Martine > Antony & Sugar
Sugar > Sebastiaan (en Martine)
Tatiana > Martine (en Sugar)
Saar > ? (Martine en Sugar)
Zsofi > Martine (en Sugar)
Anthony > ? (Martine en Sugar)

Eilandraad 2
Sebastiaan > Tatiana (en Martine)
Saar > Tatiana (en Martine)
Tatiana > Martine (en Saar)
Martine > Tatiana & Saar
Anthony > Tatiana (en Martine)
Zsofi > Martine (en Saar)
Regina > Komt niet eens in beeld! (Tatiana en Martine)
_____________________________________________

Eilandraad 1
Antony 1
Sebastiaan 1
Sugar 7
Martine 7
______
16

Eilandraad 2
Saar 3
Martine 6
Tatiana 5
_______
14
« Laatst bewerkt op: 4-11-2010, 23:06:10 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2010, 22:39:01 »
Mijn eerste gedachte was ook dat het Tatiana was die de proef won. Gelukkig kregen we nu wel een proef/eilandraad/proef. Zo gebeurde er tenminste nog wat. Maar voor de rest is iedereen wel heel lief voor elkaar. Volgende week gaat daar tenminste verandering in komen.  ;D

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #26 Gepost op: 4-11-2010, 22:46:44 »
Mijn eerste gedachte was ook dat het Tatiana was die de proef won. Gelukkig kregen we nu wel een proef/eilandraad/proef. Zo gebeurde er tenminste nog wat. Maar voor de rest is iedereen wel heel lief voor elkaar. Volgende week gaat daar tenminste verandering in komen.  ;D

Ja dat hopen we, maar niets is zeker, that's for sure  >:(

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #27 Gepost op: 4-11-2010, 23:09:11 »
Dit is de juiste grafiek.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2010, 23:18:55 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2010, 23:25:35 »
Er is echt geen zaak aan deze keer. Er gebeurt geen zak. Iedereen vind het leuk, is lief voor elkaar en wil elkaar helpen. De saaiste serie ooit.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #29 Gepost op: 4-11-2010, 23:26:53 »
Dit is de juiste grafiek.

Ik weet niet wat je hier mee wilt zeggen, maar ik vind het een heel onduidelijke grafiek. Als je het niet erg vindt.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #30 Gepost op: 4-11-2010, 23:57:03 »
Ik weet niet wat je hier mee wilt zeggen, maar ik vind het een heel onduidelijke grafiek. Als je het niet erg vindt.
Welke persoon in de linkerkolom gestemd heeft op de rechterkolom.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #31 Gepost op: 5-11-2010, 09:44:28 »
Welke persoon in de linkerkolom gestemd heeft op de rechterkolom.
Ik denk dat je immuniteit moet veranderen in stem
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2010, 10:51:59 »
saaiheid, gelukkig hoor ik iets leuks in het voorfilmpje: hoeren!
Dat gaat leven in de brouwerij geven!

Waarschijnlijk net zo'n opleving als die "spectaculaire" van tevoren aangekondigde regenbui die iedereen zou breken in aflevering 3/4 oid... Was ik net van mening dat de vorige aflevering wel heel erg triest was kwa inhoud dan moet ik die nu toch weer bijstellen na het zien van de tiende aflevering. Wat een afwisseling in de proeven, bij de "duels" zo lang mogelijk blijven staan op een plankje en verzetten op een teken, bij de proef zo lang mogelijk blijven staan op een paaltje en verzetten op een teken. En waarom moet er crematiemuziek gemonteerd worden onder het vangen van vissen...

De kandidaten die volgende week niet de hotelovernachting winnen krijgen waarschijnlijk wel iets lekkers te eten of wat persoonlijke spullen om het te compenseren, of de winnaar mag de overige kandidaten meenemen oid. Daarnaast hebben ze volgens mij eten genoeg gezien de aantal shots van de keren dat Saar de pan aan het spoelen is, of ze moet een of andere schoonmaaktik hebben... (of de productie mist de shot van de immuniteitsmunt en heeft toch liefde voor herhalingen van shots dat kan natuurlijk ook).

Ben blij dat die chronische achter de elleboog ubermamma Martine uit het spel ligt; op de vraag wat zij een echte Robinson vindt geeft ze het volgende antwoord. Iemand die zonder hulp van buitenaf zich alleen kan redden op een eiland. Daar rekent ze zichzelf voor het gemakt maar even bij. Juist, en waar heeft zij bijvoorbeeld die enkelbandage/brace vandaan? Daarnaast zegt ze al meer dan een maand niet "zoiets" (bij de proef) gegeten heeft, ze zitten er nog niet eens zo lang. Tijdens de proef totaal geen last hebben van dr voetje, maar het na afloop direct weer een paar keer extreem benoemen dat ze er ineens weer zoveel last van heeft.

Niemand speelt het spel, althans iedereen die er nog in zit houdt zich nu al 10 afleveringen koest. Ze waaien met alle winden mee, lekker alles delen, ze gunnen elkaar alles, o wat is het toch gezellig hier om zo te overleven en we zien wel wie er wint. Er zijn 0 confrontatie's, 0 conflicten, 0 ergernissen en er is geen persoon die laat zien te willen winnen, ze likken zich allemaal in bij elkaar en iedereen wacht wel af. Dat een stom woordje als "hoeren" iets is waar de productie van ER zich zo krampachtig aan vast moet grijpen en hiermee de kijkers wil teasen, omdat dat hetgeen is wat tenminste nog enige spanning teweeg kan brengen in aflevering 11 is toch wel een dieptepunt te noemen.

Verder zou ik graag iets meer openheid, althans onderbouwing, van de stemmen zien want door het selectieve gebruik in de montage van de beelden zitten we als kijkers gewoonweg naar niets te kijken. Wat leuterende kandidaten zonder mening die soms opgehaald worden om knikkers in een bakje te doen waarna degene met de meeste knikkers af en toe eens ergens op moeten staan en op een teken een voet moeten verplaatsen, dit heet dan een "duel". Verliezers zijn er niet want iedereen krijgt natuurlijk wat, eten of een of ander hulpmiddel/persoonlijk goed, anders gunnen ze het elkaar wel.

Goed, ik ben blij dat het hoedje met het gezeik over de voet naar huis is en nu hopen dat het touw de volgende is vertrekt. Het hoogtepunt van Martine moet natuurlijk zijn dat ze er persoonlijk voor zorgde dat Nienke naar huis werd gestuurd, bah. Ook hier waren personen als Sergio, Maxim, Frans, Kim niet zo populair maar deze kandidaten brachten wel stuk voor stuk leven in de brouwerij. Tactiek van Sebastiaan is dus inderdaad juist en helaas hanteert iedereen die.



« Laatst bewerkt op: 5-11-2010, 11:35:45 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #33 Gepost op: 5-11-2010, 12:02:05 »
Ik moet zeggen dat ik het wel een redelijke afdeling vond, al was de proef nu niet om over naar huis te schrijven. Ik had eerslijk gezegd verwacht dat men sneller naar de volgende paal zou moeten, zo was toch volgens mij gezegd... Die andere palen hadden dus geen enkel nut. Dat eten voor de afvallers was een aardig idee, maar het was leuker geweest (en zo had ik het eerst ook begrepen) dat als de volgende van de paal zou vallen, de eerdere afvaller moest stoppen met eten...

Gelukkig is inderdaad Martine naar haar kinderen terug. Van mij had Tatiana er ook uitgemogen, maar hier heb ik zeer zeker vree mee.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2010, 12:29:54 »
Dat eten voor de afvallers was een aardig idee, maar het was leuker geweest (en zo had ik het eerst ook begrepen) dat als de volgende van de paal zou vallen, de eerdere afvaller moest stoppen met eten...

Er moeten echt mensen van dit forum bij de productie gaan werken, want jou idee zou het inderdaad veel leuker en spannender gemaakt hebben. Dan gaat iedereen naar elkaar lopen gluren wat een goed moment is om er af te stappen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #35 Gepost op: 5-11-2010, 20:54:48 »
eten was leuk idee .. maar idd mocht de eerste meteen wel stoppen.. na 1 minuut heb je het wel gezien..
iedereen die een patatje mayo en een druif zomaar gecaneerd in de mond durft te stoppen... zozo wat spannend..

en de douche was voor een persoon.. gaan ze nog allemaal douchen..

het mocht wel iets strenger..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Robientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #36 Gepost op: 5-11-2010, 21:19:14 »
ik snap niet dat ze die paaltjesproef op blote voeten deden. met schoenen aan zouden mensen veel langer kunnen blijven staan. van dat eten vond ik ook een beetje flauw. ze hadden toch net hun samensmeltingsmaal op, nog geen 3 dagen geleden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2010, 11:40:50 »
Dit is de juiste grafiek.

Hoezo? We weten niet of Zsofi of Antony op Saar heeft gestemd.
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2010, 13:59:05 »
Verbaas me toch elke keer weer op vele reacties over het verbale gedeelte... eerst wil bijna  iedereen maxim en sergio eruit hebben, en nu zeggen dat er geen verbale confrontaties zijn...
Tsja, wat wil je nou?


Ik vond het een leuke proef! Duidelijk wie er voor de winst gaat en het eten opzij kan zetten! Wel jammer dat het niet zo geschrans was als ik had gedacht, het leek erop dat iedereen netjes afwachte en het zelfde nam.


Het voorstukje bij de stemming  maakte al duidelijk dat Saar zou blijven, jammer..

Ook de shot van dat been bij de komende aflevering... maar kan natuurlijk ook gewoon een vrouwtje van daar zijn....


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10, 4 november 20.30 uur
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2010, 15:59:20 »
Verbaas me toch elke keer weer op vele reacties over het verbale gedeelte... eerst wil bijna  iedereen maxim en sergio eruit hebben, en nu zeggen dat er geen verbale confrontaties zijn...
Tsja, wat wil je nou?
dat is toch logisch, lijkt me. Je hebt een 'vijand' nodig. Maar dan ben je nog wel tegen zo'n 'vijand'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”