Auteur Topic: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur  (gelezen 22264 keer)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #20 Gepost op: 25-11-2010, 22:27:36 »
jeetje mina .. ze staan een kwartiertje op 2 balken..eddy haalt een balk eraf..
en ze staan allemaal al wankel..

ik ken ook jaren dat ze er veel langer op stonden.

of deze balk moet smaller geweest zijn.

heb wel half oog gekeken, proef wel gekeken.

geweldig hoe sebas zich rustig houd, en die andere 2 zo fanatiek graven dat ze maar zoeken na die kist. en aan dat touw lopen te trekken. terwijl hij het redelijk rsutig doet.

het is nu gewoon afwachten wie goed mikt en dus die vuurbal in de korf gooit.

saar en sebas zag ik een poging doen regina niet.

ik hoop  dat sebastiaan wint. en anders saar!

ik hoop dat saar of sebastiaan er winnen!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mirake

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #21 Gepost op: 25-11-2010, 22:40:51 »
ik zou het grappig vinden moesten tatiana en sebastiaan tegenover mekaar staan in de finale  ;D dan weten we meteen of sebastiaan volgens de andere deelnemers ook idd meer robinson was dan tatiana...

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #22 Gepost op: 25-11-2010, 23:42:08 »
ik zou het grappig vinden moesten tatiana en sebastiaan tegenover mekaar staan in de finale  ;D dan weten we meteen of sebastiaan volgens de andere deelnemers ook idd meer robinson was dan tatiana...
Denk dat je er wel vanuit mag gaan dat degene die deze laatste proef wint ook degene is die deze editie van ER zal winnen.

Tatiana heeft gedurende de hele expeditie veel stemmen gehad. Mogelijk dat er een enkeling is die het doorzettingsvermogen van Tatiana prijst, maar uiteindelijk zal een ander met de overwinning aan de haal gaan.

Heel, heel misschien zou ze tegen Saar nog een kans maken omdat ik er niet zeker van ben of Saar van de Vlaamse kandidaten veel voorkeursstemmen zal krijgen.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #23 Gepost op: 25-11-2010, 23:50:37 »
Ik denk dat Saar met 1 poging de vuurbal in de wok met benzine mikt! Want toen ze zei , dit is de laatste proef en dan kan ik zomaar in de finale staan, kreeg ik sterk het gevoel dat zij gaat winnen, de proef. En de finale wint ze ook!

Offline ann-croft

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #24 Gepost op: 26-11-2010, 00:29:47 »
Je zag dat Zsofi en Tatiana met hun verkeerde been waren begonnen.
Je moet met links beginnen dan blijft je hoek kleiner.
Regina was wel goed begonnen.
Tatianan is sterk in de proeven volgens mij mediteert ze veel, zo stabiel!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #25 Gepost op: 26-11-2010, 07:30:10 »
Als ik het goed hoorde, hadden ze dit jaar ook maar 2 balken. Dus als Eddy er dan 1 wegkapt, heb je er logischerwijs nog maar 1 over.

Ik kan me herinneren dat ze er voorgaande jaren bij Ernst-Paul wel 4 hadden ofzo. Dan ging hij een aantal keer het water in om steeds een balk weg te kappen. Dus dan sta je ook veel minder snel wankel omdat het oppervlak nog groter is.

Wiens voet bloedde er nou nadat Eddy aan het kappen was geweest?  :o
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #26 Gepost op: 26-11-2010, 08:09:21 »
Je zag dat Zsofi en Tatiana met hun verkeerde been waren begonnen.
Je moet met links beginnen dan blijft je hoek kleiner.
Regina was wel goed begonnen.
Tatianan is sterk in de proeven volgens mij mediteert ze veel, zo stabiel!

ik vond juist dat Regina moeilijker stond, dat zij met het verkeerde been begonnen was ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline ann-croft

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #27 Gepost op: 26-11-2010, 08:37:01 »


Als je zoals Regina staat, is je gewicht meer op je been dan op je arm.

Offline Robientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #28 Gepost op: 26-11-2010, 08:47:38 »
ik vond het wel raar dat de balk dit jaar in zo ondiep water stond. lijkt me erg pijnlijk als je er dan af valt/springt. en dat eddy de balk die hij er af haalde gewoon liet liggen, zodat mensen er op konden vallen...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #29 Gepost op: 26-11-2010, 12:43:21 »
volgens mij bepalen deze keer alle afgevallen kandidaten wie de winnaar wordt.

Ik verwacht weer een stemming, aangezien de finale blijkbaar in Amsterdam wordt gehouden, met alle kandidaten erbij ::vergroot::

Maar die finale werd volgens mij pas vorige week opgenomen, dan kan de jury stemmen op basis van wat ze op televisie hebben gezien.  :-X
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #30 Gepost op: 26-11-2010, 14:28:02 »
Maar die finale werd volgens mij pas vorige week opgenomen, dan kan de jury stemmen op basis van wat ze op televisie hebben gezien.  :-X

Zou weer een slechte actie van de productie zijn in mijn ogen. Zo zou Sebastiaan, als hij de finale haalt, afgestrafd kunnen worden, voor het feit dat hij min of meer heeft toegegeven, zich voordeed als allemansvriend, om zo sympathiek te blijven bij de rest. Hopelijk gewoon een stemming, die al reeds op het eiland, na afloop van de finale heeft plaatsgevonden, met de laaste 6/7 afgevallen expeditieleden en waarvan de uitslag volgende week bekend gemaakt wordt.

Een tip voor de productie. Laat de immuniteitsmunt volgend jaar maar achterwege. Na het echech met Hans ( niet eens hoeven in te zetten) en Stephanie ( niet eens ingezet en daarna doorgegeven aan Martine) zie ik de meerwaarde er niet van in. Echt spannende televisie heeft de munt niet opgeleverd. Wie weet is drie keer scheepsrecht?  ::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #31 Gepost op: 26-11-2010, 15:09:41 »
Maar die finale werd volgens mij pas vorige week opgenomen, dan kan de jury stemmen op basis van wat ze op televisie hebben gezien.  :-X

De zoveelste verknoeiing van de oorspronkelijke formule, het wekt mijn verbazing al lang niet meer.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline ks90

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #32 Gepost op: 26-11-2010, 15:30:33 »
Zou er iemand de aflevering van gisteren op megavideo kunnen plaatsen of de link (weer)geven?

Alvast bedankt!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #33 Gepost op: 26-11-2010, 15:57:03 »
Swifty doet altijd haar best het er zo snel mogelijk op te zetten  ::ok::. Je kunt het dan vinden in het topic: nieuw op de site.
Alvast veel plezier met kijken  :D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #34 Gepost op: 26-11-2010, 16:11:00 »
Zou er iemand de aflevering van gisteren op megavideo kunnen plaatsen of de link (weer)geven?

Alvast bedankt!
http://www.rtl.nl/xl/u/f0df65c3-ae1d-3eec-b4c9-ea45c176e356

Offline ks90

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #35 Gepost op: 26-11-2010, 16:20:05 »
Bedankt allebei voor de snelle reactie.

Met die link naar rtl ben ik jammer genoeg niets, aangezien ik vanuit België die stream niet kan bekijken.

Dan maar afwachten tot hij hier op de site verschijnt (of ergens anders). :)

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #36 Gepost op: 26-11-2010, 18:40:22 »
Ik hoopte al dat Zsofi eruit zou gaan bij het "duel". Niet omdat ik haar nou zo vervelend vond of zo maar meer omdat ze een beetje nietszeggend is. Persoonlijk hoop ik dat Saar gaat winnen. Als de finale tussen Sebastiaan en Tatiana gaat hoop ik op Tatiana alleen al omdat Sebastiaan de hele tijd zo zeker was dat Tatiana zwak is. Ik vond dat echt een beetje vervelend worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #37 Gepost op: 26-11-2010, 21:10:37 »
Maar die finale werd volgens mij pas vorige week opgenomen, dan kan de jury stemmen op basis van wat ze op televisie hebben gezien.  :-X
dat vind ik nou ook aan een kant jammer. veel leuker als ze het daar al stemmen, en dan nu pas bekend maken.

maar ik snap het wel waarom ze het nu doen..

laaste keer ep met die urn dan zien we over ene half jaar in nederland deze urn terug... alleen haalde hij dat niet.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline ks90

  • Forumlid
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #38 Gepost op: 27-11-2010, 11:55:45 »
Bij RTL zeggen ze dat de finale live is volgende donderdag.

Saar zei vorige donderdag in een radio-interview ook dat ze niet wist wie ER won omdat de finale nog moest komen.

Wel vreemd dat ze het dan in BE en NL niet op hetzelfde tijdstip uitzenden als het toch live is..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13, 25 november 20.30 uur
« Reactie #39 Gepost op: 27-11-2010, 12:06:33 »

Wel vreemd dat ze het dan in BE en NL niet op hetzelfde tijdstip uitzenden als het toch live is..

Oooh, dan betekent het iig dat het geen kijkersstemming wordt  ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Keep calm and eat chocolates!