Auteur Topic: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]  (gelezen 45882 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #140 Gepost op: 28-10-2011, 16:09:42 »
Anne gelukkig je bent weg! Robinson gaat over overleven , hoe vang ik een vis , hoe bouw ik een hut etc. en niet wie mag ik wel wie mag ik niet, Ow hij doet te veel dus eruit. Nee de ECHTE Robinson zit reeds thuis. Nicolas JIJ bent de Robinson.

Jij snapt er echt niks van, hè?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #141 Gepost op: 28-10-2011, 19:02:41 »
Tja, het zat er al weken aan te komen, maar nu is Anne dan (eindelijk?) naar huis. Maar dat ze het toch nog zo lang heeft volgehouden spreekt toch weer in het voordeel van haar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #142 Gepost op: 28-10-2011, 20:01:43 »
Het zat er al lang aan te komen natuurlijk. Het was heel interessant om te zien hoe Anne zowat de haar hele expeditie hard en tactisch heeft moeten spelen om in het spel te kunnen blijven. Ik had na haar eerste moment in de expeditie (dat ze bij de allereerste proef de weg kwijt was en achter de overige kandidaten weer tevoorschijn kwam  :P) nooit verwacht dat ze nog zo ver zou komen, dus in dat opzicht heeft ze het goed gedaan!

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #143 Gepost op: 29-10-2011, 09:34:00 »
Geheel terecht dat ze eruit ligt. Ik heb ze lang verdedigd maar volgens wat we deze aflevering te zien kregen kwam ze op alle vlak veel tekort, vooral haar gedrag dan. Opmerkingen als 'stank voor dank' ivm die slakken terwijl daar niemand om gevraagd had (ik zou ook liever die bananen en die groente eten) en al dat Engels gedoe....Djeez, give me a break lol

I-love-paars

  • Gast
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #144 Gepost op: 31-10-2011, 23:12:39 »
Het zat er al lang aan te komen natuurlijk. Het was heel interessant om te zien hoe Anne zowat de haar hele expeditie hard en tactisch heeft moeten spelen om in het spel te kunnen blijven. Ik had na haar eerste moment in de expeditie (dat ze bij de allereerste proef de weg kwijt was en achter de overige kandidaten weer tevoorschijn kwam  :P) nooit verwacht dat ze nog zo ver zou komen, dus in dat opzicht heeft ze het goed gedaan!

Inderdaad! Dacht het vandaag ook: Anne heeft het spel heel goed gespeeld. Ze is enorm ver geraakt.

I-love-paars

  • Gast
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #145 Gepost op: 31-10-2011, 23:14:51 »
Ik vind het wel jammer dat Anne eruit is. Ze was wel iemand die het spel goed doorhad en steeds probeerde boven water te blijven. Vond haar ook sympathiek. Snap niet dat mensen zo negatief over Anne zijn.

Jammer Anne, het was wel te verwachten dat je er snel uit zou liggen.

Begrijp ik ook niet. Ze is inderdaad niet de beste kandidaat van alle deelnemers. Maar ik heb geen negatief beeld over haar. Er zijn anderen die er nu nog inzitten die ik veel liever eruit zou hebben hoor.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #146 Gepost op: 31-10-2011, 23:15:20 »
Ik ben een fan van haar "personage" binnenin de show (een grote fan zelfs), maar ik wist dat dit er zat aan te komen.

Ik ben wel blij dat ze zo ver is kunnen komen. ik heb haar altijd gemogen, en of haar exit nu terecht was of niet (en ze was terecht genoeg naar mijn mening) ik zal altijd fan van haar blijven ^__^

En we hebben Tanja nog, wat het voornaamste is, dus...
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #147 Gepost op: 1-11-2011, 21:28:24 »
Geheel terecht dat ze eruit ligt. (...) en al dat Engels gedoe....Djeez, give me a break lol
Mee eens dat het terecht is dat Anne eruit ligt. En zoals ze ongetwijfeld zelf zou zeggen: It's all part of the game! :D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #148 Gepost op: 1-11-2011, 23:08:27 »
En zoals ze ongetwijfeld zelf zou zeggen: It's all part of the game! :D

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #149 Gepost op: 1-11-2011, 23:54:08 »
Yeah, you win some, you lose some!   ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2011, 14:03:07 door Miek37 »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #150 Gepost op: 2-11-2011, 11:38:22 »
lose

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #151 Gepost op: 2-11-2011, 11:51:24 »
Back home. Yeah..  ::zwaai::
Iemand die ook veel termen gebruikt is Lauretta.. Ik vind gewoon echt dat zij echt gewoon vaak de woorden 'echt' en ' gewoon'vaak gebruikt..
Ik hoop echt gewoon dat zij gewoon echt die woorden gewoon echt wat mindert.. Het wordt echt gewoon een beetje opvallend gewoon.. ;)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #152 Gepost op: 2-11-2011, 11:53:57 »
Back home. Yeah..  ::zwaai::
Iemand die ook veel termen gebruikt is Lauretta.. Ik vind gewoon echt dat zij echt gewoon vaak de woorden 'echt' en ' gewoon'vaak gebruikt..
Ik hoop echt gewoon dat zij gewoon echt die woorden gewoon echt wat mindert.. Het wordt echt gewoon een beetje opvallend gewoon.. ;)

 ::rofl::
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #153 Gepost op: 2-11-2011, 14:52:59 »
Back home. Yeah..  ::zwaai::
Iemand die ook veel termen gebruikt is Lauretta.. Ik vind gewoon echt dat zij echt gewoon vaak de woorden 'echt' en ' gewoon'vaak gebruikt..
Ik hoop echt gewoon dat zij gewoon echt die woorden gewoon echt wat mindert.. Het wordt echt gewoon een beetje opvallend gewoon.. ;)
::rofl:: ::rofl::
oh daar heb ik ook een beetje last van ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #154 Gepost op: 2-11-2011, 19:02:08 »
Mee eens dat het terecht is dat Anne eruit ligt. En zoals ze ongetwijfeld zelf zou zeggen: It's all part of the game! :D

Ja, ze stond op een goede manier in het spel. Het was en bleef een spel voor haar.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #155 Gepost op: 22-11-2011, 02:09:32 »
Bah! Viel ook die even se-ri-eus tegen zeg! Die Engelsbrallende sneaky b`` mocht er van mij al de eerste aflevering uit. Irritatie! Irritatie! Irritatie!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!