Auteur Topic: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 22338 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2011, 16:33:15 »
Traag en saai is deze hele serie afleveringen van ER.
Vind het juist een verademing tussen al die snelle programma's van tegenwoordig, met als dieptepunt De Wereld Draait Door waarin de presentator zo snel praat dat je je niet alleen afvraagt of hij de eerstvolgende trein moet halen, maar ook of hij wordt achternagezeten door een kudde olifanten en of hij deze zin binnen 10 seconden kan uitspreken.

Zo te lezen zijn er maar weinig mensen die het wel een leuke/interessante aflevering vonden. Ik vraag me af of ik nu makkelijk te entertainen ben of dat er gewoon echt veel geklaagd wordt op dit forum. :P

De eilandraad was echt spannend en ik vond het leuk om te zien hoe de verhoudingen in het nieuwe kamp zichtbaar werden. Interessant om zo te zien hoe er verschillende duo's, groepjes en eenlingen zijn.
Mee eens! Vond het ook een boeiende aflevering. Het is vrij onvoorspelbaar wat er nu gaat gebeuren. Ben vooral benieuwd wat Niko gaat doen nu Nicolas weg is en in het geval hij niet opnieuw de proef wint.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2011, 21:08:57 »
vond het een hele leuke aflevering ;D. weer een verrassende eilandraad, alles behalve saai ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline shandi

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #62 Gepost op: 22-10-2011, 01:21:37 »
Patrik de lamzak zal gaan winnen want de zwakken stemmen eerst de sterken er uit en iedereen wordt een loer gedraaid door die lamzak.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #63 Gepost op: 22-10-2011, 13:55:09 »
Jammer dat er weer 'n leuke Belg en goede kandidaat het spel moet verlaten,
terwijl dat groepje vervelende Hollanders maar blijft.

Ik als Nederlander ben het met je eens. Ik wordt echt niet goed van die lui. Zeikwijf Patrick met z'n eeuwige geklaag, Lauretta met haar enorme zelfmedelijden... Bah. Ga dan gewoon weg, opgevers hebben we dit jaar toch al genoeg dus kunnen deze twee drama-queens er ook nog wel bij.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #64 Gepost op: 23-10-2011, 05:22:09 »
Ik als Nederlander ben het met je eens. Ik wordt echt niet goed van die lui. Zeikwijf Patrick met z'n eeuwige geklaag, Lauretta met haar enorme zelfmedelijden... Bah. Ga dan gewoon weg, opgevers hebben we dit jaar toch al genoeg dus kunnen deze twee drama-queens er ook nog wel bij.


"Ik als Nederlander?" Haha, ik ben ook Nederlander.
De nationaliteit van kandidaten kan me weinig schelen (alhoewel de Belgen wel
goed te 'verstaan' zijn aangezien ze ondertiteld worden  ;D), maar dat clubje van toevallige Hollanders irriteert me mateloos. Verder kunnen we elkaar ook de hand schudden, ik had ze liever gisteren dan vandaag willen zien vertrekken, en Kobe en Nicolas zien blijven. Maar ja.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #65 Gepost op: 24-10-2011, 23:28:12 »
Ik als Nederlander ben het met je eens. Ik wordt echt niet goed van die lui. Zeikwijf Patrick met z'n eeuwige geklaag, Lauretta met haar enorme zelfmedelijden... Bah. Ga dan gewoon weg, opgevers hebben we dit jaar toch al genoeg dus kunnen deze twee drama-queens er ook nog wel bij.

Ik mag zowel Patrick als Lauretta, maar hun collectief gezeur begint mij ook op de zenuwen te werken.

Ik vind het VERSCHIKKELIJK dat Lauretta een ERG grote kans maakt om verder te geraken dan Anne (want o wee Anne heeft het gewaagd een sterke speler weg te stemmen om zichzelf te redden i.p.v. het ~nobele~ te doen en zich voor de leeuwen te gooienè... jakkes >__<), want Anne is -in tegenstelling tot Lauretta- ECHT bereid om hard te werken om zichzelf verder te krijgen... misschien niet op de meest propere wijze, maar ze DOET tenminste iets. Lauretta zit gewoon de hele dag op haar achterwerk te blèten hoeveel honger ze heeft. Echt zielig.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Ruben666

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #66 Gepost op: 25-10-2011, 00:19:47 »
Zeikwijf Patrick met z'n eeuwige geklaag.

Amai nogal eens niet.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #67 Gepost op: 25-10-2011, 20:06:30 »
Ik vond het wel een leuke aflevering, met een heel spannende eliminatie. Alleen toch een beetje jammer dat velen zoveel zeuren en weinig tot niks doen. Dat valt me toch ook tegen. :P En zo jammer dat Nicolas eruit is. Echt jammer en vooral ook onterecht. :(

De proef vond ik wel een toffe. Die zwarte stemmen mogen er van mij inblijven, brengt misschien wel wat spanning. :P
Ben alvast benieuwd of de volgende aflevering nog zo'n verassende eliminatie krijgt!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline ikke en niemand

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2011, 21:52:35 »
Nicolas, Ik heb ,had,nog nooit gereageerd op een programma ofzo, maar deze keer doe ik het dus wel. Naar de Pfaffs heb ik, buiten aantal fragmenten ,nooit gekeken (onnozel gedoe) en dus kende ik jou eigenlijk helemaal niet .Ik had wel al gehoord dat jij omschreven werdt ,als de luie ..en wat weet ik nog meer . Nu ,voor mij heb jij in EXP.ROB. getoond wie jij bent: een syphathiek,rustig persoon die als enige (man) de titel waard was. Zo'n energie, niet opdringerig ,niet zoals die Nico en anderen bezig met dat kinderachtig complotten gedoe.. Ik keek er graag naar, maar sinds vandaag is de goesting over.
Je leert hier wel hoe mensen ECHT zijn. Jij kwam daar voor mij heeel positief uit,terwijl vele anderen !!!!... Vooral die De Batzelier,  die werkte mij sinds een hele tijd danig op de heupen, maar nu heeft ze het TOTAAL verkorven bij mij . Ik vind het dus heel jammer dat ze jou hebben "buiten gebonjourd".. Het is allemaal natuurlijk al achter de rug, maar ik dacht en vond dat je dit toch ook eens mocht horen. Groeten Johan Van Hecke
ps Voor mij had de uitslag moeten zijn :Jij Mister ROBINSON 2011 met TANJA als MISS
ROBINSON

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #69 Gepost op: 26-10-2011, 16:59:01 »
Ik vraag me trouwens af wie de bron van het kwaad was in dit complot, patrick of Anne.
Denk trouwens dat Esther ook op Nicholas heeft gestemd, en Tanja op Patrick. Tanja zou nooit op Nicholas stemmen.
Nee, je zag Esther op Patrick stemmen. Tanja moet op Lauretta gestemd hebben.


Maar er is nog nooit iemand geweest die Robinson heeft gewonnen zonder een keer tactisch te stemmen of stem afspraken te maken.

Was Marnix uit 2005 niet zo iemand? Stemde constant op de zwakste en vond rechtvaardigheid het belangrijkste.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #70 Gepost op: 26-10-2011, 20:15:02 »
Was Marnix uit 2005 niet zo iemand? Stemde constant op de zwakste en vond rechtvaardigheid het belangrijkste.

Marnix heeft nooit op iemand gestemd tijdens het verloop van ER2005, met uitzondering van de zwarte stemmen die hij MOEST uitbrengen na de proeven die hij won.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2011, 14:27:12 door Sprien, Reden: quotefix! »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #71 Gepost op: 26-10-2011, 20:54:52 »
Ik vond Nicolas een echte Robinson, ook zoals hij eruit zag met zijn baard.
Nu zijn er nog vijf Nederlanders tegen drie Belgen.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #72 Gepost op: 27-10-2011, 18:14:02 »
Was Marnix uit 2005 niet zo iemand? Stemde constant op de zwakste en vond rechtvaardigheid het belangrijkste.

Marnix is inderdaad uitzondering op de regel ( al waren zijn omstandigheden gunstig: Grot, leider met imunniteit, winnaarseiland om niet veel te hoeven stemmen)

Het enige is dat hij Carl weg wilde hebben terwijl die wel survivalkwaliteiten had, maar dat was zoals je al aangaf die rechtvaardigheid die hij belangrijk vond
« Laatst bewerkt op: 28-10-2011, 14:27:24 door Sprien, Reden: quotefix! »

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Donderdag 20 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #73 Gepost op: 28-10-2011, 06:53:02 »
Was Marnix uit 2005 niet zo iemand? Stemde constant op de zwakste en vond rechtvaardigheid het belangrijkste.


Marnix is inderdaad uitzondering op de regel ( al waren zijn omstandigheden gunstig: Grot, leider met imunniteit, winnaarseiland om niet veel te hoeven stemmen)

Het enige is dat hij Carl weg wilde hebben terwijl die wel survivalkwaliteiten had, maar dat was zoals je al aangaf die rechtvaardigheid die hij belangrijk vond

Zijn omstandigheden waren uitermate gunstig, hij werd ongeveer in het zadel geholpen door de oneerlijke manier van kiezen toen hij en z'n grotmaatje de kampen moesten samenstellen.
Als hij in 'n moeilijkere situatie was beland had hij wellicht ook strategisch stemgedrag vertoond. Het hoefde domweg niet.