Auteur Topic: Wat te doen met de Belgen?  (gelezen 31203 keer)

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #100 Gepost op: 13-09-2011, 14:10:19 »
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #101 Gepost op: 13-09-2011, 14:55:14 »
Wees blij dat er tenminste mensen zijn die BEREID zijn om samen te werken om verder te geraken. Er staat nergens dat dit verboden is, en bovendien is het nog slim ook.

Zij die GEEN willen complotten smeden, dat zijn de domme spelers. ^__^

En daarbij, so what als het een complot van Belgen tegen Nederlanders is? Zou het net zo erg zijn als het andersom was? Of een complot van de jongeren tegen de ouderen? Of een complot van de (fysiek) zwakkeren tegen de (fysiek) sterkeren? Of een complot van de vrouwen tegen de mannen? Of een complot onder zij die zichzelf "Robinsonwaardig" achtten tegen de anderen?

Allemaal zijn ze op een gegeven ogenblik voorgekomen, en voor zover ik weet, was er geen haan die er toen naar kraaide.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #102 Gepost op: 13-09-2011, 14:59:47 »
En daarbij, so what als het een complot van Belgen tegen Nederlanders is? Zou het net zo erg zijn als het andersom was? Of een complot van de jongeren tegen de ouderen? Of een complot van de (fysiek) zwakkeren tegen de (fysiek) sterkeren? Of een complot van de vrouwen tegen de mannen? Of een complot onder zij die zichzelf "Robinsonwaardig" achtten tegen de anderen?
Het gaat mij ook niet om het complot an sich, want dat hoort gewoon bij het spel en geeft het een leuke wending. Waar het mij meer om gaat is de voorspelbaarheid; het moet niet te voorspelbaar worden. Daarnaast heb ik ook niks met complotten die al voor het spel te lijken zijn ontstaan, want dat gevoel krijg ik werkelijk bij de samenwerking/het complot van Niko en Kobe...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #103 Gepost op: 13-09-2011, 17:25:40 »
Wel, het is mogenlijk om complotten te hebben waar de macht heen en weer gaat. Wij hebben dat in ER noch niet echt gehad (afgezien van Esmeralda's eliminatie in ER11 en Ignace's eliminatie in ER8), bij Survivor komt het HEEL vaak voor.

Het zou wel geweldig zijn als we iemand hebben die zich overal tussen weet de wurmen door zich constant aan de machtsverhoudingen aan te passen, zoals Iwein en Tatiana dat vorig jaar deden.

« Laatst bewerkt op: 13-09-2011, 18:54:37 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #104 Gepost op: 13-09-2011, 18:38:13 »
::rofl::

Ben blij dat je om jezelf kan lachen.

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #105 Gepost op: 13-09-2011, 20:06:43 »
Ben blij dat je om jezelf kan lachen.

Komaan Becker, Minime heeft toch overschot van gelijk? Je slaat de bal hier gewoon volledig mis, simple as that  ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #106 Gepost op: 13-09-2011, 20:36:38 »
En als de Nederlanders hetzelfde doen is het dan weer lekker gerechtvaardigd ofzo?



Drogredenatie.

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #107 Gepost op: 13-09-2011, 20:59:33 »
Citaat van: fugazi op  6.09.2011, 13:04:49
Nou, zij zijn toch verantwoordelijk voor het format. .

Jawel hoor, een erg kortzichtige gedachte. Ik vind het passief om de verantwoordelijkheid  bij een ander  (de programma maker) te leggen van hetgeen jezelf doet (de mensen op het eiland).

Als je het zo citeert, dan klinkt het nog wel logisch ja. Maar dit was toch niet echt de gedachte achter mijn (gehele) bericht. Net als LDHMolletje, ging het mij om de voorspelbaarheid, wat voor mij echt een killer is in de expeditie. Ik zie liever geheel onbevangen, neutrale, supergemotiveerde ROBINSONS wat waarschijnlijk de kansen op een onvoorspelbare expeditie die alle kanten op kan gaan vergroot. Dit heeft toch weinig van doen met je verantwoordlijkheid voor je eigen daden.

Geef mij dan maar 2 expedities, eentje met Belgen, eentje met Nederlanders; minimaal dubbel de fun.  ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #108 Gepost op: 14-09-2011, 09:08:05 »
Geef mij dan maar 2 expedities, eentje met Belgen, eentje met Nederlanders; minimaal dubbel de fun.  ;)
Dat is zeker een keer een idee, wat echter qua voorspelbaarheid zou kunnen helpen, is dat men elkaar pas werkelijk op de boot naar het eiland voor het eerst ontmoet (oke, desnoods in het vliegtuig); het was immers vorig jaar zo (en ik neem dit jaar ook) dat men al ruim vantevoren wist wie er allemaal mee zouden doen, waardoor je al hele plannen kon uit gaan werken... Als je deze informatie nu achterwege zou laten, zou dat best positief kunnen gaan uitwerken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #109 Gepost op: 14-09-2011, 11:48:55 »
Komaan Becker, Minime heeft toch overschot van gelijk? Je slaat de bal hier gewoon volledig mis, simple as that  ;)

Hoe bedoel je welke bal.
Een theorie bedenken die in jou straatje past heeft niets te maken met gelijk.

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #110 Gepost op: 14-09-2011, 11:51:16 »
Net als LDHMolletje, ging het mij om de voorspelbaarheid, wat voor mij echt een killer is in de expeditie. Ik zie liever geheel onbevangen, neutrale, supergemotiveerde ROBINSONS wat waarschijnlijk de kansen op een onvoorspelbare expeditie die alle kanten op kan gaan vergroot.

Helemaal mee eens!

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #111 Gepost op: 14-09-2011, 12:54:23 »
Hoe bedoel je welke bal.
Een theorie bedenken die in jou straatje past heeft niets te maken met gelijk.

Theorie bedenken? Dit topic gaat over een complot van de Belgen tegen de Nederlanders.
Dat betekent toch logischerwijze dat ALLE Nederlanders door de Belgen geliquideerd zouden moeten worden?
Wat dat te maken heeft met "in je straatje passen" ontgaat me volledig.

Er was wel degelijk een complot van de Belgen tegen Sipke Jan, maar dat is niet waar het hier over gaat. Dat wil er bij jou blijkbaar niet in...
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline Kilimanjaro

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #112 Gepost op: 14-09-2011, 19:11:44 »
Hoe bedoel je welke bal.
Een theorie bedenken die in jou straatje past heeft niets te maken met gelijk.

Jah, als de BN'ers eruit vliegen is het voor jou een complot van de vlamingen. Is het eerder andersom dan noem je dit strategisch spelen?? Ik vind dat gewoon een rare kronkel, verder alles okay hoor  ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #113 Gepost op: 15-09-2011, 19:46:22 »
Misschien dat het toch geen complot van de Belgen tegen de Nederlanders is maar een complot van de mensen die nauwelijks te zien zijn tegen de mensen die blijkbaar wat interessanter beeldmateriaal opleveren. Kobe, Anne, Niko en Deborah vond ik erg 'drög' in de afgelopen aflevering. Sipke Jan en Freddy stelen/stalen de show in dat kamp.
Nog even niks.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #114 Gepost op: 15-09-2011, 21:39:40 »
Gaan we nu een topic maken: Wat te doen met de Nederlanders?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #115 Gepost op: 15-09-2011, 22:10:51 »
Gaan we nu een topic maken: Wat te doen met de Nederlanders?

Ik stem voor: wat te doen met tactische onbenullen en strategische miskleunen?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #116 Gepost op: 16-09-2011, 04:46:32 »
Ik stem voor: wat te doen met tactische onbenullen en strategische miskleunen?
ah dat lijkt me beter ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #117 Gepost op: 22-09-2011, 21:21:35 »
Hèhè, gaat het eindelijk gebeuren???

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #118 Gepost op: 18-11-2011, 10:17:33 »
ik word toch zo moe van die complotten van de Belgen tegen de Nederlanders, de hele tijd.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat te doen met de Belgen?
« Reactie #119 Gepost op: 18-11-2011, 10:56:14 »
ik word toch zo moe van die complotten van de Belgen tegen de Nederlanders, de hele tijd.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human