Auteur Topic: Sascha Visser [Kandidaat - NL]  (gelezen 28087 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2011, 22:25:35 »
Omdat het ook niet bijster veel zin heeft om in je eentje een complot door te zetten...  ::)

 ::)

Hij deed ook geen poging om Patrick op andere gedachten te brengen, tenminste niet in beeld. Dat probeerde ik te zeggen.
Geniet nooit met mate...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2011, 22:28:57 »
Nee dat deed ie inderdaad niet.
Maar ik denk dat hij dacht aan te voelen dat hij Patrick toch niet zo ver zou krijgen.
En hij zorgde er meteen voor dat Nicolas een optie bleef om eruit te gooien bij de volgende stemming.
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2011, 23:02:11 »
Wat een karakterloze drol, ik heb hem nog geen een keer op een eigen mening kunnen betrappen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2011, 08:43:16 »
Een aardige vent, maar geen sterke persoonlijkheid.. Hij is een volger..
Probeert op kousevoeten door de expeditie te stappen, maar dat gaat 'm niet lukken..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #24 Gepost op: 24-09-2011, 11:37:19 »
Een volger? Hij kwam toch zelf met het idee om Nicholas weg te stemmen, niet patrick.
Dat hij het complot nog niet doorzet lijkt me logisch aangezien je in je eentje geen complot meer hebt.
Do vind ik meer en volger, die doet alles wat Sascha en Patrick haar wijs maken.
Vind het wel fijn dat Patrick van gedachten veranderd was over Nicholas, het zou wel erg laf geweest zijn om hem naar de grot te sturen om zo de sterkste eruit te halen, en niet slim. Want Zuid is erg versterkt met Esther en Jochem erbij.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #25 Gepost op: 24-09-2011, 15:05:34 »
Ik snap die kwalificatie van Sacha als volger ook niet helemaal. Hij houdt zich wel wat op de vlakte, maar volgens mij is dat een strategische keus (heeft hij zelf ook gezegd in één van de eerste afleveringen), maar ondertussen denkt hij goed na over de verhoudingen en welke acties hij moet nemen.

Overigens vond ook ik het niet echt sportief om Nicolas weg te willen stemmen. Althans: niet als dat op grond van zijn grote kansen is. Doe je het daarentegen omdat je je aan hem ergert en hij het voor de groep een storende factor is, dan vind ik het weer volkomen gerechtvaardigd.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2011, 15:29:19 »
Leuk dat hij het spel tactischer speelt dan de meeste anderen in het spel, maar je hebt er vrij weinig aan als je één van de beste proeventijgers weg wilt stemmen, terwijl je team al aan de verliezende kant staat. ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sascha Visser [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #27 Gepost op: 24-09-2011, 21:43:09 »
Hij bracht het wel subtiel iig ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #28 Gepost op: 30-09-2011, 19:02:34 »
geen woorden: oja toch wel net zo'n luie donder als Pat en spelen net zo'n spelletje als de drie belgen
« Laatst bewerkt op: 30-09-2011, 22:37:56 door Brown »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #29 Gepost op: 30-09-2011, 22:07:08 »
Ik moest drie keer over je reactie nadenken, omdat ik luid-onder las en echt geen idee had wat dat zou kunnen betekenen  :-\\ (ik verdacht je er zelfs van een Belg te zijn  :-X). Maar het ging natuurlijk om een lui-donder. Voor mij ook geen bekend woord, maar daar kan ik nog wel een betekenis bij verzinnen  ::vergroot::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #30 Gepost op: 30-09-2011, 22:08:49 »
Ik moest drie keer over je reactie nadenken, omdat ik luid-onder las en echt geen idee had wat dat zou kunnen betekenen  :-\\ (ik verdacht je er zelfs van een Belg te zijn  :-X). Maar het ging natuurlijk om een lui-donder. Voor mij ook geen bekend woord, maar daar kan ik nog wel een betekenis bij verzinnen  ::vergroot::
whahaha ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #31 Gepost op: 30-09-2011, 22:11:48 »
whahaha ::rofl::

Zit je me nou uit te lachen  >:(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #32 Gepost op: 30-09-2011, 22:30:11 »
hahaha stond eerst luierDonder mn verbetering is als nog misgegaan. Luiedonder LOL ::oink::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #33 Gepost op: 30-09-2011, 22:33:19 »
Zit je me nou uit te lachen  >:(
nee hoor ::hug:: Ik moest lachen om je reactie :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #34 Gepost op: 30-09-2011, 23:10:47 »
hahaha stond eerst luierDonder mn verbetering is als nog misgegaan. Luiedonder LOL ::oink::
Luierdonder vind ik anders ook wel een leuk woord en ik probeer me er meteen een type mens bij voor te stellen  ;D

nee hoor ::hug:: Ik moest lachen om je reactie :P
Vooruit maar, dan zijn we nog vriendjes  ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #35 Gepost op: 1-10-2011, 14:59:25 »
Een luierdonder klinkt als een teken dat de baby moet worden verschoond  ;D

OT: Het verbaast me dat er zoveel mensen zijn die Sascha (en ook Lauretta, Do, Patrick) zo lui vinden. Hij heeft toch ook vis gevangen in een eerdere aflevering en meegeholpen de boot naar de zee te brengen. Dat Nicolas zo overactief bezig is, betekent toch niet dat de rest zo lui is  ???

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #36 Gepost op: 1-10-2011, 15:05:32 »
Sascha bevalt me steeds beter..  Vond 'm ook erg sterk in de proef, samen met Nicolas..

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #37 Gepost op: 2-10-2011, 05:02:11 »
Een luierdonder klinkt als een teken dat de baby moet worden verschoond  ;D

OT: Het verbaast me dat er zoveel mensen zijn die Sascha (en ook Lauretta, Do, Patrick) zo lui vinden. Hij heeft toch ook vis gevangen in een eerdere aflevering en meegeholpen de boot naar de zee te brengen. Dat Nicolas zo overactief bezig is, betekent toch niet dat de rest zo lui is  ???

Ze hangen met z'n allen alleen maar lamlendig rond, en spreken nota bene hun ergernis uit over degene uit hun midden die wel energie heeft en dingen onderneemt....
Dan ben je toch 'n stel lamzakken? Dat je dan tegen je zin toch maar even 'n beetje meehelpt of 'n week geleden 'n miniscule vis hebt gevangen, doet daar toch niets aan af.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #38 Gepost op: 2-10-2011, 09:09:50 »
Ze hangen met z'n allen alleen maar lamlendig rond, en spreken nota bene hun ergernis uit over degene uit hun midden die wel energie heeft en dingen onderneemt....
Dan ben je toch 'n stel lamzakken? Dat je dan tegen je zin toch maar even 'n beetje meehelpt of 'n week geleden 'n miniscule vis hebt gevangen, doet daar toch niets aan af.

Mee eens. Ze wilden Nicolas wegstemmen want "hij werkt altijd zo hard en dat irriteert me". Gelukkig zagen ze zelf (Patrick althans) ook nog het idiote in van die actie en stemden toch maar op iemand anders.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sascha Visser [Kandidaat - NL]
« Reactie #39 Gepost op: 2-10-2011, 10:43:57 »
tjonge jonge, is het nou voor velen niet duidelijk dat het gewoon de redactie is die van niets iets probeert te maken. Er gebeurt niets in het kamp, geen ruzies of moeilijkheden, en dit is het enige waar ze nog een beetje een verhaal van kunnen maken: Nicolas die graag wat doet en een ander deel die daar het nut niet altijd van in ziet. En hup de ene groep is hier lamzakken en de ander is een geweldige bikkel. Enige nuance graag.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”