Auteur Topic: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5  (gelezen 15517 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #20 Gepost op: 8-09-2011, 23:30:45 »
Hmm ik vind Anne echt veel op Martine (expeditie Robinson2010) lijken in een flits. Als ze daar echt op lijkt, mag ze van mij snel verdwijnen  8)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De eiland raad
« Reactie #21 Gepost op: 9-09-2011, 00:20:27 »
Ik zie nog geen topic hierover, dus ik maak er een..
Was de eerste spannende eiland raad, met een nipte verliezer in Katerine..
Wat een heerlijke vage antwoord van Lauretta of er iets in het kamp veranderd was sinds het vertrek van SipkeJan.. ;D
« Laatst bewerkt op: 9-09-2011, 01:04:14 door tarzanneke »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De eiland raad
« Reactie #22 Gepost op: 9-09-2011, 00:51:22 »
Je kan ook in Aflevering 2 topic discussieren hierover maar ben blij dat Lauretta door is Tarzanneke :)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De eiland raad
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2011, 01:01:30 »
Had liever Anne naar de grot zien gaan.. :)
« Laatst bewerkt op: 9-09-2011, 01:05:44 door tarzanneke »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #24 Gepost op: 9-09-2011, 03:38:35 »
Ben ook blij verrast dat Lauretta niet is weggestemd ;D.

PS: zag iemand ook een insect over Evi heen lopen tijdens de eilandraad? :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline nancyrose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • durf groot te dromen
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2011, 04:34:30 »
ik zie dat Esther er veel moeite mee heeft dat Silvia de snelste tijd had neergezet chapau voor Silvia
Ik hoop dat Silvia er veel kracht heeft uitgehaald en dat ze nu sterker in haar vel zit.
Het snelle leven als een super model is leuk maar kan ze nog genieten .
Ik wens Silvia heel veel sterkte toe.
trouwens ook Esther heeft een zware tijd gehad,ze heeft vele wedstrijden in haar leventje gewonnen maar het grootste gevecht heeft ze laats geleverd en gewonnen,meis probeer te genieten je hoef niet altijd de beste tijd neer te zetten .
ik vind expeditie robinson echt helemaal geweldig ,kijk al vanaf de 1 expeditie .
als ik niet zo,n druk leventje had gehad en mijn prioriteiten anders lagen dan had ik me miss ooit zelf opgeven ,maar ja dan moet je nog geselecteerd worden , ::zingen:: ::hand:: ::hand::
kijk al uit naar volgende week hoop maar dat ik geen avond dienst heb want er is geen herhaling he op de tv ???
nr

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2011, 10:44:04 »
Je kunt ze altijd online terugkijken bij RTL gemist...

Leuke aflevering, de Belgen vielen me erg mee deze keer, toch niet alleen maar Belgen tegen Nederlanders, en ik moest wel lachen toen ze 's avonds nog aan het na kletsen waren... Eerst hebben ze het over de eilandraad en dan: Silvia zag er goed uit trouwens ... :)

Pech voor Sipke, denk niet dat we die nog terugzien...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2011, 10:49:38 »
Leuke aflevering. Ook mooie twist om dadelijk maar één kandidaat uit de grot naar de samensmelting te laten gaan.

Jammer dat de "gele' dames niet de tegenwoordigheid van geest hadden om één front te vormen tegen Kobe of Niko. Had deze aflevering nog gekund. Nu zullen ze één voor één als makke schaapjes naar de grot worden gestuurd door de Gamers.

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #28 Gepost op: 9-09-2011, 12:39:49 »
Net begonnen met de download van de torrent... dus voor de Vlamingen  ::tandpastasmiley:::

http://torrents.thepiratebay.org/6661558/Expeditie_Robinson_S13E02_XviD.6661558.TPB.torrent

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #29 Gepost op: 9-09-2011, 15:11:18 »
Haha,

Ik wil dat stuk je zien als katerine in de grondkomt  ::)


lijkt me te grappig

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #30 Gepost op: 9-09-2011, 15:58:32 »
Weer leuke aflevering, de discussie tussen Esther & Sylvia was minder ernstig dan we dachten, op het eind lijken ze toch weer gewoon maatjes.

Ik denk niet dat Katherine het lang vol houdt in de grot, ze is alleen en moet er nog ruim anderhalve week overleven, ik weet het niet hoor..

Arienne

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #31 Gepost op: 9-09-2011, 16:26:13 »
Weer leuke aflevering, de discussie tussen Esther & Sylvia was minder ernstig dan we dachten, op het eind lijken ze toch weer gewoon maatjes.

Ik denk niet dat Katherine het lang vol houdt in de grot, ze is alleen en moet er nog ruim anderhalve week overleven, ik weet het niet hoor..



Ze zit daar niet anderhalve week alleen, bij de volgende eilandraad krijgt ze alweer gezelschap toch!

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #32 Gepost op: 9-09-2011, 16:32:46 »
Ze zit daar niet anderhalve week alleen, bij de volgende eilandraad krijgt ze alweer gezelschap toch!

idd

Offline Amber46

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #33 Gepost op: 11-09-2011, 23:51:54 »
Leuke aflevering weer, jammer alleen voor Sipke Jan. :( De stemming viel me gelukkig mee en toch tof van Niko dat hij ervoor uitkwam op Katerine gestemd te hebben.

Mooi gebruik ook van de soundtrack van Alice: Madness Returns (voor de liefhebber). :P

Ik zit vreselijk te zoeken naar dat stukje prachtige muziek.
Kom allerlei enge tracks tegen van Alice in Wonderland, en de melodie die hoor ik daar wel in terug maar zoals het nu in de afleving werd gebracht heb ik nog niet kunnen vinden. Heeft iemand voor mij een link naar dit prachtige liedje?

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #34 Gepost op: 13-09-2011, 19:07:09 »
Jammer toch dat we in België tot maandag moeten wachten om ER op televisie te zien! Het was een toffe aflevering. Een goede, eenvoudige proef, waarbij het helaas te snel duidelijk werd dat team Noord ging winnen. De eilandraad was verrassend en spijtig. Anne is wel degelijk de zwakke schakel volgens mij. Je kan haar wel vergelijken met Martine van vorig jaar, maar Martine leek me tactisch veel sterker/sluwer dan Anne. Ik hoop dat Katherine het volhoudt in de grot. Ze lijkt me lief en eerlijk en ze reageerde ook sterk en sportief toen ze werd weggestemd. ::bravo:: Nu Sipke Jan misschien uitgeschakeld is, is Katherine wel in een goede positie om alsnog de samensmelting te halen indien er gestemd moet worden door de mensen die met de boot vertrekken. Zoals toen met Olga, die als eerste op een apart eiland moest overleven.

Aan Niko en Kobe heb ik me niet gestoord. Het is hun recht om samen door te willen gaan op hun manier en ze zijn tenminste bezig in hun kamp, itt Sergio. Ik denk dat ze het ook echt spijtig vonden dat Katherine weg was. Ik kijk uit naar Deborah's opmerkingen over Anne van volgende week.

Tot slot, in de preview van volgende week is ook te zien dat iemand overweegt om te stoppen op de eilandraad. Ik vermoed dat dit iemand gaat zijn van het rode kamp. Ze zitten in een continue winnaarspositie en als die eenmaal doorbroken wordt, kan de klap dubbel zo zwaar zijn, waardoor er conflicten kunnen ontstaan.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #35 Gepost op: 13-09-2011, 23:20:18 »
Ik vond persoonlijk de 2de aflevering toch wat minder...
Dat gezeur tussen Esther en Sylvia bleef maar doorgaan... :P
Maar ik vond het wel een leuke proef. ::ok:: Ben toch benieuwd naar de volgende aflevering! :)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Volgende week!
« Reactie #36 Gepost op: 14-09-2011, 02:00:06 »
Aan het eind van iedere uitzending gunt ER ons alvast een blik op enkele fragmenten uit de volgende aflevering..
Hier kun je naar hartelust speculeren wat gaat er dan gaat gebeuren..  

-Zal Katerine nog SipkeJan tegenkomen in de grot?
-Deborah en Anne hebben een fikse ruzie, waartoe gaat dat leiden?
-Er wil iemand uit het spel stappen, maar toch moet er iemand naar de grot..

Mijn idee: Het zal mischien meevallen met de blessure van Sipke, (slechts een verzwikte enkel), hij zal er wel zijn..
           Kamp Noord verliest de proef, Sylvia wil eruit stappen (maar doet het niet), Tanja moet naar de grot..
« Laatst bewerkt op: 14-09-2011, 06:00:23 door tarzanneke »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week!
« Reactie #37 Gepost op: 14-09-2011, 14:01:50 »
Mijn idee: Het zal mischien meevallen met de blessure van Sipke, (slechts een verzwikte enkel), hij zal er wel zijn..

Dat denk ik niet. Lijkt me dat hij wel degelijk wat gebroken heeft of op zijn minst enkelbanden gescheurd heeft. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #38 Gepost op: 14-09-2011, 20:45:06 »
Leuke aflevering, verrassend genoeg werd Lauretta niet meteen weggestemd door het Belgisch complot  ::tandpastasmiley:: ::rofl::

De discussie over het in de zon liggen was prachtig. Sylvia had m.i. groot gelijk dat gezeur niet te accepteren.

Jmmer voor Sipke Jan maar hij was niet mijn favouriet dus ik kan leven met zijn vertrek uit ER.

Gek zijn is gezond

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Donderdag 8 september - 20:30 - RTL5
« Reactie #39 Gepost op: 15-09-2011, 15:47:32 »

Stom stom dat die 4 van kamp Zuid zich hebben laten ringeloren door die drie Belgen. Ze hadden met zijn vieren een complot moeten
maken tegen deze 3, die hiermee zijn begonnen. Het was heel duidelijk dat die afspraken maken. Nu vliegen de overige vier er omstebeurt uit. Katherina is er al uit. En het is nu te laat om er nog iets aan te doen. Er heerst een vreemd sfeertje door die 3 Belgen. ::niet-ok::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"