Auteur Topic: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]  (gelezen 28146 keer)

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #60 Gepost op: 4-11-2011, 19:39:22 »
Echt eng, die blik bij de eilandraad. Ik keek even weg van de tv hoor. ::oink::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #61 Gepost op: 4-11-2011, 20:05:08 »
Echt eng, die blik bij de eilandraad. Ik keek even weg van de tv hoor. ::oink::
Ja hea! Ik ook :o.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2011, 15:10:52 »
Niet zo eng als toen Anne in de camera keek..   ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #63 Gepost op: 5-11-2011, 15:12:22 »
Niet zo eng als toen Anne in de camera keek..   ;D
die heb ik deze aflevering anders niet gezien ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #64 Gepost op: 5-11-2011, 17:14:58 »
Jochem ziet er heel slecht uit , weinig eten weinig slaap etc en dan ga je  er niet vrolijker van kijken en zijn de trekken van het gezicht ook nog eens veel duidelijker te zien. En dat ziet er idd soms eng uit.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #65 Gepost op: 10-11-2011, 15:31:13 »
Om eerlijk te zijn, ik vind dat eigenlijk enorm grappig. Langzaampjes aan begin ik Jochem echt wel leuk te vinden, ik hoop dat hij een van de twee finalisten is (vooral omdat niemand op hem zal willen stemmen om te winnen en dat dus een deur opent voor de anderen die ik liever mag <3)

Ookal moet ik toegeven dat Niko ook veel helpt. Iedereen is *geweldig* in vergelijking met die schijnheiligaard. =/
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #66 Gepost op: 10-11-2011, 21:50:50 »
Echt leuk voor Jochem dat hij nu eindelijk ook eens naar winnaarseiland mocht en een beetje bij kon tanken wat calorieen betreft (en alcohol niet te vergeten!  ::rofl:: )

Offline Moličre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #67 Gepost op: 10-11-2011, 22:03:13 »
Blijkbaar heeft Jochem ook de laatste munt gevonden, want er stond ineens onder z'n naam dat hij nog 1 munt heeft. Hij begon met 3 munten en had er al 1 gevonden op het eiland, maar in totaal heeft hij al 4 munten ingezet (1 bij vertrek Deborah, 1 bij vertrek Nicolas en 2 bij vertrek Lauretta).
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #68 Gepost op: 10-11-2011, 22:07:51 »
Blijkbaar heeft Jochem ook de laatste munt gevonden, want er stond ineens onder z'n naam dat hij nog 1 munt heeft. Hij begon met 3 munten en had er al 1 gevonden op het eiland, maar in totaal heeft hij al 4 munten ingezet (1 bij vertrek Deborah, 1 bij vertrek Nicolas en 2 bij vertrek Lauretta).

Heej wat goed dat je dat hebt opgemerkt, mij was het ontgaan, maar hij wist dat hij 'm nu niet nodig had.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #69 Gepost op: 11-11-2011, 01:27:29 »
weer die enge blik, ookal is ie op winnaarseiland geweest :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #70 Gepost op: 11-11-2011, 06:20:17 »
Hij valt me echt tegen, met dat gevoelsmatige gedoe en dan toch op Esther stemmen. Hoe zou hij als sporter dat nou zelf zien?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #71 Gepost op: 11-11-2011, 13:36:15 »
Ik vond Jochem wederom erg leuk deze aflevering, tot het moment waarop hij besloot op Esther te stemmen, dat vond ik erg jammer. Met tactisch stemmen is niks mis, maar hij laat zich steeds veel te gemakkelijk beďnvloeden door anderen (lees: voor hun karretje spannen). Soms komt hij daar nog op tijd op terug en stemt hij op z'n gevoel (wat hij zo graag wil), maar deze keer helaas niet. Dat het uitgerekend Esther is die zijn stem kreeg, maakt het voor mij nog iets kwalijker.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #72 Gepost op: 11-11-2011, 14:21:29 »
Jochem jeetje wat zie jij eruit zeg! eng  ::oink::

Alleen snap ik 1 ding niet. Niko naait de boel en je stemt op Esther!?!? onlogisch. Of ben je zo makkelijk te paaien door Tanja? JA dat is t. Niko kan zn gang gaan en zit er NOG steeds in WHYWHYWHY?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #73 Gepost op: 12-11-2011, 09:28:45 »
Jochem heeft een eigen blok op zijn eigen website gezet.
Hij vertelt daar onder meer over zijn besluit om niet op Sascha te stemmen in de vorige aflevering.

Je kunt het HIER lezen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #74 Gepost op: 12-11-2011, 12:24:57 »
Mooi stuk van Jochem, haha wat mensen allemaal over hem zeggen op twitter!  ::rofl:: Gelukkig ziet hij daar zelf ook de humor nog wel van in, wat betreft het "complot" tegen Sacha ; zo zie je maar dat wij lang niet alles te zien krijgen op tv.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #75 Gepost op: 12-11-2011, 13:15:12 »
Ik vond het ook wel een beetje verrassend dat ie op Esther stemde, maar aan de andere kant snap ik best dat ie zich liet beďnvloeden door Tanja. Zij is toch de eerste die hem ook een keer winnaarseiland gunde, terwijl Esther dat bijvoorbeeld niet deed. Dat kleurt op zo'n moment toch je beslissing om mee te stemmen. Maar een stem op Niko had voor mij ook wel gemogen.  ::jaja::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #76 Gepost op: 13-11-2011, 22:34:10 »
Jochem heeft een eigen blok op zijn eigen website gezet.
Hij vertelt daar onder meer over zijn besluit om niet op Sascha te stemmen in de vorige aflevering.

Je kunt het HIER lezen

Wat een verschil zeg die twee foto's, hij is echt broodmager geworden daar. Jochem mag van mij winnen  ::bravo::

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #77 Gepost op: 14-11-2011, 11:51:22 »
Bedankt voor de link, vond het leuk om te lezen. Ook interesant dat hij over de stem op Esther schrijft: "Ik zal je eerlijk zeggen, met de beelden die ik nu zie en de wetenschap wat er nog gebeurd, dan kan ik jou zeggen dat ik nu zeker anders zou stemmen."

Ik vraag me af of dat betekent dat Tanja het hem nog moeilijk maakt in de komende afleveringen.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #78 Gepost op: 15-11-2011, 13:19:16 »
Jochem jij bent gedrogeerd dat kan niet anders!! ;) NIKO naait jouw en dan stem je op Esther   WAAI?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #79 Gepost op: 15-11-2011, 16:03:02 »
Ik vond de manier hoe hij vertelde hoe Nico hem informeerde over de stemmen die naar Sascha gingen toch geheel anders overkomen dan hoe dat Niko het verwoordde.

Jochem vertelt het dat Niko het op deze manier vertelde "Als jij op Sacha stemt stem ik ook op hem."

Terwijl Niko eigenlijk vertelde 'Ik weet van een aantal mensen dat er op Sascha gestemd gaat worden, Es en Tanja hebben gezegd we gaan voor Sascha om die groep te breken...'
 
Iets erna zegt Jochem zelf dat hij "door de Kennis van Es en Tanja graaf ik mijn eigen graf en dan is het voor mij een simpele keuze, hoe vervelend ik het mag vinden dat in dit geval sas het haasje is."  Dat zijn geen woorden die Niko hem in de mond heeft gelegd maar wel degelijk wat hij zelf heeft gezegd  ::jaja::

Hij verdraait evengoed uitspraken die geheel anders geďnterpreteerd kunnen worden om zen eigen vel te redden dus zo'n moraalridder is hij imo ook niet.
Hij is evengoed een ratje zoals de andere overblijvers.  ;)
 
« Laatst bewerkt op: 15-11-2011, 16:08:36 door reaver »