Auteur Topic: Tanja Dexters [Kandidaat BE]  (gelezen 116385 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #180 Gepost op: 17-11-2011, 21:55:11 »
Grappig dat sommige hier het nu helemaal super vinden en als niko het ofzo had gedaan het tegenovergestelde... vreemd ::rofl::

Ik dacht precies hetzelfde! Raar hoor..

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #181 Gepost op: 17-11-2011, 21:59:41 »
Hoezo? Je kunt Tanja toch leuk vinden en Niko niet?
Nog even niks.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #182 Gepost op: 17-11-2011, 22:00:14 »
Hoezo? Je kunt Tanja toch leuk vinden en Niko niet?

Ik vind ze allebei helemaal niks
You'll never walk alone

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #183 Gepost op: 17-11-2011, 22:01:13 »
Niet alleen om Niko maar gewoon het tactisch spelen in het algemeen. Als Tanja het doet vinden mensen het hier ineens goed.

Oh en ik ben altijd al voor tactisch spelen geweest hoor dus daar gaat het niet om ;p

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #184 Gepost op: 17-11-2011, 22:01:36 »
Hoezo? Je kunt Tanja toch leuk vinden en Niko niet?

Bij dat soort punten gaat het om de manier waar er op gespeelt word en niet of je een kandidaat leuk of niet vindt....

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #185 Gepost op: 17-11-2011, 22:04:12 »
Bij dat soort punten gaat het om de manier waar er op gespeelt word en niet of je een kandidaat leuk of niet vindt....

Voor jou misschien. Voor anderen kan dat anders zijn.
Nog even niks.

Offline michael9

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #186 Gepost op: 17-11-2011, 22:05:05 »
Ik dacht precies hetzelfde! Raar hoor..

Daar is een mooi woord voor. Mensen die gedrag van Tanja leuk vinden en hetzelfde van Niko verafgoden zijn hypocriet  ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #187 Gepost op: 17-11-2011, 22:06:22 »
Dat woord gonst ook de hele tijd door mijn hoofd ja  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #188 Gepost op: 17-11-2011, 22:07:16 »
Daar is een mooi woord voor. Mensen die gedrag van Tanja leuk vinden en hetzelfde van Niko verafgoden zijn hypocriet  ;)
Je kan hier wel mensen hypocriet gaan noemen maar ieder mag zijn favoriet hebben toch ::hand::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #189 Gepost op: 17-11-2011, 22:10:18 »
Ja maar dat is weer wat anders. Het gaat om het element tactisch spelen. Mensen zijn er eerst tegen maar als een bepaald persoon het doet is het ineens goed. Dat is hypocriet, niks meer niks minder. Je bent voor tactisch spelen of niet, het doet er niet toe wie het doet.

Ik ben voor!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #190 Gepost op: 17-11-2011, 22:11:23 »
Ik snap trouwens niet dat die mannen zich allemaal zo laten manipuleren hoor  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #191 Gepost op: 17-11-2011, 22:12:28 »
Ja maar dat is weer wat anders. Het gaat om het element tactisch spelen. Mensen zijn er eerst tegen maar als een bepaald persoon het doet is het ineens goed. Dat is hypocriet, niks meer niks minder. Je bent voor tactisch spelen of niet, het doet er niet toe wie het doet.

Ik ben voor!
Ik ben ook voor.
Maar dat betekend niet dat ik het leuk vind als Niko zijn tactische plannetjes lukken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #192 Gepost op: 17-11-2011, 22:13:16 »
Ach, zo iedereen is hier hypocriet. Er wordt opeens gedaan alsof Jochem de goedheid zelve is terwijl hij ook op Esther stemde om tactische redenen.

Iedereen heeft een favoriet en als die tactisch speelt wordt er minder zwaar aan getild. Daarom was men een paar jaar geleden zo blij toen HiuKwan tactisch Geert wegstemde en werd er ontzettend veel geklaagd toen Hans/Yin tactisch alle andere mensen wegstemden.
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #193 Gepost op: 17-11-2011, 22:13:52 »
Ik ben ook voor.
Maar dat betekend niet dat ik het leuk vind als Niko zijn tactische plannetjes lukken.

Oke, fair enough. Maar dat is weer wat anders :) Maar het was ook niet specifiek op jou gericht (wel mede :P) maar gewoon iedereen hier die zo denkt als ik net beschreef  :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #194 Gepost op: 17-11-2011, 22:14:50 »
Ach, zo iedereen is hier hypocriet. Er wordt opeens gedaan alsof Jochem de goedheid zelve is terwijl hij ook op Esther stemde om tactische redenen.

Iedereen heeft een favoriet en als die tactisch speelt wordt er minder zwaar aan getild. Daarom was men een paar jaar geleden zo blij toen HiuKwan tactisch Geert wegstemde en werd er ontzettend veel geklaagd toen Hans/Yin tactisch alle andere mensen wegstemden.

Ik was toch 1 van de weinige die het tactische spel destijds kon waarderen hoor  ;) Nee sorry, maar ik noem mezelf niet hypocriet ^^

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #195 Gepost op: 17-11-2011, 22:19:02 »
Van Hans en Yin bedoel ik dan. En ik vond het ook weer een geweldige move van Hiukwan.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #196 Gepost op: 17-11-2011, 22:19:10 »
Ik was toch 1 van de weinige die het tactische spel destijds kon waarderen hoor  ;) Nee sorry, maar ik noem mezelf niet hypocriet ^^


Wil je mij ook meetellen?

En noem alsjeblieft hier geen Hiu.......want die is gelukkig verleden tijd......

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #197 Gepost op: 17-11-2011, 22:20:10 »

Wil je mij ook meetellen?

En noem alsjeblieft hier geen Hiu.......want die is gelukkig verleden tijd......

Done  ;) Haha ik snap precies wat je bedoeld daarmee  ;D

Maar back on topic..  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #198 Gepost op: 17-11-2011, 22:25:13 »
Oke, fair enough. Maar dat is weer wat anders :) Maar het was ook niet specifiek op jou gericht (wel mede :P) maar gewoon iedereen hier die zo denkt als ik net beschreef  :)
dat bedoel ik, laat ik zeggen dat ik me wel aangesproken voelde ;).
Maar dan weet je ook dat ik hier ook mijn redenen voor heb en dat ik dat niet zie als hypocriet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Tanja Dexters [Kandidaat BE]
« Reactie #199 Gepost op: 17-11-2011, 23:15:10 »
Ach, zo iedereen is hier hypocriet. Er wordt opeens gedaan alsof Jochem de goedheid zelve is terwijl hij ook op Esther stemde om tactische redenen.

Iedereen heeft een favoriet en als die tactisch speelt wordt er minder zwaar aan getild. Daarom was men een paar jaar geleden zo blij toen HiuKwan tactisch Geert wegstemde en werd er ontzettend veel geklaagd toen Hans/Yin tactisch alle andere mensen wegstemden.


Ik haat zowel Yin als Hans als HiuKwan, zij het wel voor verschillende redenen.(yep, ik haat HiuKwan. deal with it.) Het enige dat die redenen bindt is dat ik hen alledrie verantwoordelijk acht voor het feit dat ER2008 zonder twijfel mijn minst favoriete seizoen is. (De enige personen die ik in dat seizoen mocht waren Marleen, Hannie en Sharon lol)

In ieder geval ben ik er wel mee eens dat iedereen heeft zo zijn of haar dubbele standaarden (dat maakt het naar mijn mening niet per se hypocriet) en het enige dat men kan doen is ze toelichten waar je precies de grens trekt.

Geen commentaar op de Tanja/Jochem tot maandag (of totdat ik de torrents kan downloaden). Ik vind het wel spijtig dat één van mijn favorieten de anderen ombracht (b.w.v.s.), maar voor Tanja was het een ERG goede zet. Jochem had een enorm grote kans om het spel te winnen, zelfs tegen haar. Vergelijk met Sascha, die helemaal GEEN bedreiging is.

Ik denk dat dit min-of-meer zou moeten bevestigen dat Tanja deze editie wint.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*