Auteur Topic: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]  (gelezen 28172 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #100 Gepost op: 18-11-2011, 19:20:37 »
Sportieve verliezer  ::bravo::

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #101 Gepost op: 18-11-2011, 20:04:09 »
Blijkbaar heeft Jochem ook de laatste munt gevonden, want er stond ineens onder z'n naam dat hij nog 1 munt heeft. Hij begon met 3 munten en had er al 1 gevonden op het eiland, maar in totaal heeft hij al 4 munten ingezet (1 bij vertrek Deborah, 1 bij vertrek Nicolas en 2 bij vertrek Lauretta).

Met bovenstaande in het achterhoofd: hoe komt Jochem in hemelsnaam aan zijn laatste munt als Tanja de andere 2 munten op het eiland heeft gevonden? Is die zomaar aangespoeld of zo? ???
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #102 Gepost op: 21-11-2011, 13:21:01 »
Ach, het geeft mooie televisie als je begrip opbrengt voor de stemkeuzes van de medekandidaten. Ik vond hem vanaf het begin al een engert, zeer naief en dan nog die uitbollende blik van hem, grrrr.  >:(


Wat een opperbaas ben je ook als je erin wordt geluisd en je tegenstanders daar oprecht voor complimenteert omdat je snapt dat het spel op die manier gespeeld mag worden. Oké, het had uiteindelijk niet uitgemaakt op wie hij zelf gestemd had, maar ik vond zijn reactie toch wel erg mooi.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Jochem Uytdehaage [Kandidaat - NL]
« Reactie #103 Gepost op: 21-11-2011, 23:39:10 »
Ach, het geeft mooie televisie als je begrip opbrengt voor de stemkeuzes van de medekandidaten. Ik vond hem vanaf het begin al een engert, zeer naief en dan nog die uitbollende blik van hem, grrrr.  >:(

Och die blik kwam omdat hij zo mager was geworden, you go Jochem  ::ok::