Auteur Topic: Expeditie Robinson 2011  (gelezen 154774 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #60 Gepost op: 29-05-2011, 21:05:03 »
Qua naam kende ik in ieder geval Tanja, Deborah en Freddy...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #61 Gepost op: 29-05-2011, 21:54:44 »
Alweer een stel ex-missen. Kunnen Vlaamse vrouwen niet op een andere manier bekend worden?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #62 Gepost op: 29-05-2011, 21:55:21 »
Alweer een stel ex-missen. Kunnen Vlaamse vrouwen niet op een andere manier bekend worden?
eeh ik zie het probleem niet....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #63 Gepost op: 29-05-2011, 22:01:12 »
Ik ook niet :)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #64 Gepost op: 29-05-2011, 22:05:36 »
eeh ik zie het probleem niet....
::rofl:: vermakelijk hea? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #65 Gepost op: 29-05-2011, 23:21:30 »
Alweer een stel ex-missen. Kunnen Vlaamse vrouwen niet op een andere manier bekend worden?


Het bekende is er ook wat af hoor, al denk ik dat deze 2 missen het er wel goed vanaf gaan brengen.
Nicolas en Freddy zullen op sociaal vlak toch wat moeite moeten doen.

Buiten VJ Nico zijn de andere niet op dagelijkse of reguliere basis zien op tv. Af en toe zien we deze eens voorbij flitsen in de alom bekende spel, dans en huppelprogramma's.

Ben benieuwd wie de 4de man gaat worden bij de Vlamingen. Want ik verwacht de basis van 8 tegen 8.


Kunnen jullie achter de namen van de BNers ff kort weergeven wat ze doen want buiten Do zeggen de anderen me ook niet veel.


Ik blijf toch bij m'n mening dat onder de onbekende onder ons toch meer talent (persoonlijkheid, skills en prestaties) en motivatie zit om werkelijk te gaan voor zo'n programma's ipv het oppoetsen van hun voormalige status.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #66 Gepost op: 29-05-2011, 23:25:04 »
Ik blijf toch bij m'n mening dat onder de onbekende onder ons toch meer talent (persoonlijkheid, skills en prestaties) en motivatie zit om werkelijk te gaan voor zo'n programma's ipv het oppoetsen van hun voormalige status.
helemaal mee eens ::jaja::.
Onbekende mensen gaan sowieso alles op alles zetten voor de winst ::jaja::.
Daarbij is er meer variatie in type's mensen bij de onbekenden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #67 Gepost op: 30-05-2011, 13:31:11 »
Kunnen jullie achter de namen van de BNers ff kort weergeven wat ze doen want buiten Do zeggen de anderen me ook niet veel.

Sipke-Jan Bousema: doet heel veel presentatieklussen voor kinderprogramma's. Hij presenteerde ook Wie is de Mol junior. Voor volwassenen presenteert hij Opsporing Verzocht, waar volgens mij vermiste personen worden opgespoord.

Do: is dus zangeres. Doet op het moment mee met het programma 'De beste zangers van Nederland' en heeft nu een hitje met een cover op André Hazes' 'Zij Gelooft in Mij'. Werd bekend in NL met het liedje 'Heaven'.

Sascha Visser: was een soapie, volgens mij eentje waar tienermeiden dol op waren. Hij was ook heel lang VJ op TMF en volgens mij doet hij nu niks noemenswaardigs nu TMF niet meer wordt uitgezonden in NL.

Sylvia Geersen: verloor van Kim Feenstra (vorige ER) bij de allereerste Holland's Next Top Model. Ze verschijnt hier en daar wel eens op tv in een spelprogramma of in reclames, maar verder doet ze volgens mij niet veel bijzonders.

Patrick Martens: is een presentator van Nickelodeon. Verder was hij ook een soapie in verschillende soaps. Hij heeft blijkbaar ook zijn eigen wassenbeeld in Madame Tussauds.

Ik vind dat we net als vorig jaar niet zo mogen klagen over de Nederlandse deelnemers tot nu toe. Ze zijn over het algemeen best nog wel bekend en zitten nog vers in het geheugen ook al zijn sommigen nu niet echt meer op tv.  :)
Over de Vlaamse kandidaten durf ik niks te zeggen. Ik ken alleen Nicolas vaagjes van de Pfaffs. :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #68 Gepost op: 30-05-2011, 13:39:06 »
Opsporing Verzocht is meer dan alleen vermiste mensen opzoeken! Met behulp van de kijkers probeert men hier misdaden op te lossen!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #69 Gepost op: 30-05-2011, 13:53:01 »
Opsporing Verzocht is meer dan alleen vermiste mensen opzoeken! Met behulp van de kijkers probeert men hier misdaden op te lossen!
Boeiend ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #70 Gepost op: 30-05-2011, 13:55:12 »
Boeiend ::)
Blijkbaar kijk jij daar dus nooit naar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #71 Gepost op: 30-05-2011, 14:28:40 »
Opsporing Verzocht is meer dan alleen vermiste mensen opzoeken! Met behulp van de kijkers probeert men hier misdaden op te lossen!

Ah oké, bedankt. Ik haal Opsporing Verzocht, Vermist en Spoorloos altijd door elkaar.  :P

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #72 Gepost op: 30-05-2011, 14:40:16 »
Hopelijk komt Sylvia Geersen verder dan Kim Feenstra ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #73 Gepost op: 6-06-2011, 10:49:59 »
Alle kandidaten Belgie bekend:
Anne De Baetzelier
Tanja Dexters (Miss België)
Nicolas Liébart (‘De Pfaffs’)
Niko Van Driessche (VJ)
Katerine Avgoustakis (Zangeres)
Deborah Ostrega (Actrice)
Freddy De Kerpel (Bokser)

Bron

Ik woon in Vlaanderen, dus ik kan wel wat toelicten voor de NL folks hier.

Anne - Meh. Zij was een presentatrice, ex-miss België en ex-politica (voor LDD, de plaatselijke gimmick partij). Voor wat ik over haar weet is ze nogal kordaat en sympathiek. Ik ben vanzelsprekend niet zeker, maar ik denk dat ongeveer hetzelfde zal zijn (als speler, character en mens) als Martine Prenen. Een Moralistisch moederfiguur.

Tanja - prachtig. Tanja is een spreekwoordelijk dom blondje-annex-spraakwaterval die elke show waarin ze meedoet automatisch beter maakt (gewoon omdat zij er in is). Het is moeilijk om Tanja te beschrijven voor een publiek dat haar niet kent, maar ze is goedlachs en ongewild grappig, en als ze haar vrolijk humeur kan behouden denk it dat ze wel populair kan worden bij het publiek.

Nicolas - lol, wat een NOZEM. Het is jaren dat ik nog naar een aflevering van de Pfaffs gekeken heb, maar ik herinner me dat Nicolas snobistisch, verwend en humeurig is - ik denk dat hij negatief geportreteerd zal worden, wat voor mij trouwens goed is (negatieve characters <3) Ik betwijfel echter wel of hij eigenlijk in staat het hele avontuur van begin tot eind vol te houden.

Niko - Ken ik niet. Ik ken wel zijn band, Nailpin. Hard Rock, met de nadruk op hard(e muziek die je oren doet flapperen).

Katherine - Dit kan interessant worden. Ik ken Katherine niet *zo* goed (Haar muziek </3), dus eigenlijk kan niet al te veel over haar zeggen. Ze komt wel over als vriendelijk en prinses-achtig. Ik denk dus niet dat ze het lang zal volhouden.

Deborah - Olga 2.0. Serious. Kordaat, koel (NL spelling) en ijzersterk. Het zou me verbazen als ze de samensmelting niet haalt (tenzij ze geNiekeRömert word :-P). Ik persoonlijk verwacht dat ze inderdaad zoals Olga zal zijn, zonder het zware accent en plotselinge wissels tussen Nederlands en Engels.

Freddy - Freddy heeft al eerder meegedaan aan dergelijke programma's. Herinner je je Björn nog? Freddy valt onder dezelfde beschrijving: de zonderlinge naturalist die zich blind op overleven stort en de anderen irriteert. Helaas is Freddy een stuk sympathieker dan Björn. Voor mij persoonlijk is dit slecht vanwege twee redenen: 1) Björns social incompetentie was wat hem zo *echt* en geweldig maakte 2) Freddy kan het -zonder al te veel moeite- ver schoppen, gewoon vanwege zijn kracht. Ondanks het feit dat ik hem persoonlijk mag, vrees ik (en dit is puur persoonlijk, dus hecht er niet te veel belang aan) dat hij -net als Saar vorig jaar- lijnrecht tegenover mijn favorieten zal staan (haast altijd de mensen die niet sterk zijn en dus hun hersenen moeten gebruiken om verder te geraken). Ik persoonlijk zal Freddy alleen maar echt tof vinden als hij ook strategisch begint na te denken (of toch een zeker tolerantie heeft t.o.v. andere strategen) of vroeg er aan gaat vanwege zijn passionele overlevingsdrang, die volgens mij hem niet echt populair zal maken bij de Nederlanders op zijn team.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #74 Gepost op: 6-06-2011, 14:25:31 »

Tanja - prachtig. Tanja is een spreekwoordelijk dom blondje-annex-spraakwaterval die elke show waarin ze meedoet automatisch beter maakt (gewoon omdat zij er in is). Het is moeilijk om Tanja te beschrijven voor een publiek dat haar niet kent, maar ze is goedlachs en ongewild grappig, en als ze haar vrolijk humeur kan behouden denk it dat ze wel populair kan worden bij het publiek.




Of ze het gaat volhouden... vergeet niet dat ze een kindje van amper een jaar achterlaat.
Het is een taaie tante maar ze staat ook enorm graag in het middelpunt van de belangstelling dus de kans bestaat dat ze een irritatiefactor kan zijn.

Qua gameplay verwacht ik een mix tussen 'pussypower' en zware tactiek.

Ze was ook een van de eerste BV's die zich interesseerde in het Texas hold'em poker enkele jaren terug wat altijd handig is om lichaamstaal te lezen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #75 Gepost op: 6-06-2011, 14:48:09 »
Tanja lijkt me nu al een leuk persoon ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #76 Gepost op: 6-06-2011, 17:21:47 »
Tanja lijkt me nu al een leuk persoon ::jaja::

Jaaa. Zeker voor het oog. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #77 Gepost op: 12-06-2011, 18:03:08 »
Opnames van plusminus 40 dagen zijn afgelopen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 12-06-2011, 18:06:01 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #78 Gepost op: 12-06-2011, 19:31:13 »
Opnames van plusminus 40 dagen zijn afgelopen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

zijn dat misschien de finalisten?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Expeditie Robinson 2011
« Reactie #79 Gepost op: 12-06-2011, 20:04:33 »
zijn dat misschien de finalisten?
Of de laatste 5-10 kandidaten zijn tegelijk terug gevlogen...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)