Auteur Topic: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]  (gelezen 46049 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #80 Gepost op: 29-09-2011, 21:31:38 »
Waarom zei Anne nou niet gewoon tegen Deborah "wie heeft er vorige nu die kist van de grond getild, jij of ik" toen die tegen haar zei dat ze haar zo om konden blazen??  Had Anne toch een punt gehad of niet!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #81 Gepost op: 29-09-2011, 22:46:55 »
Waarom zei Anne nou niet gewoon tegen Deborah "wie heeft er vorige nu die kist van de grond getild, jij of ik" toen die tegen haar zei dat ze haar zo om konden blazen??  Had Anne toch een punt gehad of niet!

Gezien haar positie in de groep had Anne er verstandiger aan gedaan om niemand een extra reden te geven om op haar te stemmen, daarnaast denk ik dat Deborah inderdaad geschikter was voor deze proef zowel vanwege haar agressieve houding als haar lichamelijke gesteldheid. Dat de hele situatie voor Anne uiteindelijk toch nog een positief einde kende doet daar niks aan af, dat was eerder geluk dan wijsheid.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #82 Gepost op: 29-09-2011, 22:48:54 »
Anne heeft een geldingsdrang in haar.
Ze wil heel graag aan de rest laten zien hoe sterk ze is.
Ze wil laten zien dat ze zeker waardevol is voor de groep en daar doet ze dan haar best voor. Ik weet nog niet goed wat ik van haar moet denken.
Vorige week viel ze me tegen en nu kan ik er best wel inkomen hoe ze reageert.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #83 Gepost op: 30-09-2011, 01:42:25 »
Ik vind ook niet dat Anne zomaar opzij had moeten stappen voor Deborah. Die mag dan misschien wat zwaarder zijn, maar heeft bij elke proef tot nu toe nog helemaal niks laten zien.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #84 Gepost op: 30-09-2011, 10:12:40 »
Anne heeft een beetje stiekeme manier om haar zin te krijgen.. (maar zo interpreteer ik het)   ;D
« Laatst bewerkt op: 1-10-2011, 12:01:28 door tarzanneke »

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #85 Gepost op: 1-10-2011, 17:53:25 »
Het was dus 3 tegen de rest, nu de rest tegen 2 :-) Goed gedaan Anne

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #86 Gepost op: 2-10-2011, 13:59:06 »
Waarom zei Anne nou niet gewoon tegen Deborah "wie heeft er vorige nu die kist van de grond getild, jij of ik" toen die tegen haar zei dat ze haar zo om konden blazen??  Had Anne toch een punt gehad of niet!

Dat had Anne inderdaad moeten doen, maar zij is meer van het stiekeme soort volgens mij. Zachtjes praten waar anderen haar toch kunnen horen en nu dit weer. Vandaar dat Deborah haar kon overtreffen, die voelde zich wel stoer t.o. Anne.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #87 Gepost op: 2-10-2011, 14:56:58 »
Anne was zwak in de 'rugby proef', huppelde een beetje rond als een hertje, als ze de bal kreeg gooide ze die gauw over..
Het enige dat ze deed was aan iemand sjorren in de melee..

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #88 Gepost op: 2-10-2011, 18:04:46 »
Het was toch slim van Anne om de proef te willen doen.

Als ze niet mee deed, en ze hadden verloren, dan was zij een gemakkelijke prooi voor de stemming geworden.
Als je wil dat andere mensen hun mening over jou veranderen dan moet je ander gedrag vertonen en prestaties die ze niet verwachten (zie kist sjouwen) en niet je stilletjes opzij laten zetten tijdens zo'n proef.


Daarbij denk ik wel dat Deborah handiger zou zijn geweest in deze proef vanwege het vechtaspect van deze proef.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #89 Gepost op: 3-10-2011, 22:38:40 »
Wat een achterbaks  mens  ::niet-ok::

Ze zegt dat ze het naast zich kan leggen leggen toen Deborah haar aansprak na de proef maar off-camera even 'giftig' naar haar uithalen...


Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #90 Gepost op: 4-10-2011, 05:09:13 »


 maar off-camera even 'giftig' naar haar uithalen...


Hoe weet je dit?
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #91 Gepost op: 4-10-2011, 10:30:17 »
Hoe weet je dit?

ff verkeerd verwoord, bedoelde in dat privé-interview vlak erna

Maar er zijn degelijk wel bepaalde zaken off-camera gebeurd. (is in een paar interviews verschenen, maar niet tot in detail) bv dat ze nooit echt een uitgesproken mening had, terwijl Deborah het hart op de tong...

Het zou me bv niet verbazen als Anne heeft laten weten aan Esther en Jochem op wie zij ging stemmen door zichzelf wederom in een slachtofferrol te zetten dat het uit verdediging is omdat ze 3 stemmen gaat krijgen van de 'andere Belgen'...

Als ze de giftige uitval dan zo naast zich kan leggen, waarom geeft ze het dan ook op als reden voor de stem op Deborah... één van de ergerlijke momenten was het slijmbetoog op de eilandraad bij het rechtvaardigen van 'haar' keuze van de kampuitwisseling. 

Haar sterk punt is wel dat ze heel kalm blijft en zich ook dusdanig kalm overal uit kan lullen en daar ook veel het voordeel van de twijfel krijgt bij mensen die haar niet zo goed kennen, voor diegene die haar 'doorhebben ' is dit echter extra zout op de wonde...

Tactisch heeft ze nu wel de positie om de verhoudingen in kamp Zuid naar haar hand te zetten om verder door te gaan met een betere alliantie zonder Deborah, zelfs voor een verder verloop  van de verhoudingen in het spel...Maar ik geloof nooit dat Esther en Jochem hun dankbaarheid tov Anne zullen belonen indien ze haar stemkeuze gaat laten bepalen in het voordeel van de Nederlanders. 

« Laatst bewerkt op: 6-10-2011, 15:24:57 door reaver »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #92 Gepost op: 5-10-2011, 19:39:51 »
Een irritant iemand..  Zegt ze op haar arrogante toontje: "Ik interpreteer het (zus of zo)" ..
Hoop dat ze binnenkort haar weggestemd-worden gaat interpreteren.. >:D

Offline kipsaté

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #93 Gepost op: 8-10-2011, 21:01:01 »
Ik vind Anne zo mooi en lief!  ::love::
Ik hoop stiekem dat ik met haar kan trouwen en dat we samen een bakje kipsaté kunnen eten.
*Zucht* ::hug::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #94 Gepost op: 14-10-2011, 02:40:29 »
Anne is een van de weinige echt interessante kandidaten dit jaar.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #95 Gepost op: 14-10-2011, 11:35:08 »
Ik zit iedere aflevering weer te hopen dat ze eruit vliegt en het gebeurt maar niet... :( Ik vind haar helemaal niet leuk, vind haar eerder irritant.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #96 Gepost op: 14-10-2011, 12:38:16 »
Ik keek er eigenlijk van op dat zij bij de stemming geen enkele stem tegen kreeg... Verder deze aflevering behoorlijk onopvallend.
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #97 Gepost op: 14-10-2011, 14:50:54 »
In het begin was ze een van de zwakste (domste) kandidaten. ::oink:: Leek een zekere kandidaat om eruit gestemd te worden. Kreeg een issue met Deborah en begon zich daarna in te likken op een wijze die ik redelijk irritant vond. En die Deborah erg irriteerde.

Toonde eigenlijk weinig goeds totdat ze ineens een helder idee kreeg bij het tillen van die kist. ::ok:: ::ok:: Waarna ze weer is teruggezakt. Hoert m.i niet in de samensmelting te zitten, maar is minder irritant dan bijvoorbeeld Deborah.

vliegt er binnenkort wel uit.
Gek zijn is gezond

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #98 Gepost op: 14-10-2011, 16:13:18 »
In het begin was ze een van de zwakste (domste) kandidaten. ::oink:: Leek een zekere kandidaat om eruit gestemd te worden. Kreeg een issue met Deborah en begon zich daarna in te likken op een wijze die ik redelijk irritant vond. En die Deborah erg irriteerde.

Toonde eigenlijk weinig goeds totdat ze ineens een helder idee kreeg bij het tillen van die kist. ::ok:: ::ok:: Waarna ze weer is teruggezakt. Hoert m.i niet in de samensmelting te zitten, maar is minder irritant dan bijvoorbeeld Deborah.

vliegt er binnenkort wel uit.
aha sorry maar ik vind deze typfout wel heel erg grappig ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Anne de Baetzelier [Kandidaat - BE]
« Reactie #99 Gepost op: 14-10-2011, 18:26:27 »
Denk dat Anne het niet gaat redden want het is nu ieder voor zich. Kan het mis hebben want ze heeft iedereen doen verbazen met wateropdracht