Auteur Topic: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]  (gelezen 34054 keer)

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #100 Gepost op: 26-10-2011, 10:29:55 »
Dat komt ervan als je jezelf niet aanpast aan de groep! (Ester speelt het op dat vlak perfect vind ik)   Wel jammer voor hemzelf aangezien hij het nog zag zitten, dat in tegenstelling tot sommige anderen...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #101 Gepost op: 26-10-2011, 12:27:47 »
in een reactie op Lexxan.
Geen probleem met de lengte van je post.  Wel wil ik je verzoeken om overmatig hoofdlettergebruik en vetgedrukte woorden te vermijden. Het komt nogal schreeuwerig over :)

Vindt het ook nogal drammerig Lexxan en een slotalinea als deze :

Citaat
Dus alsjeblieft, geen onzin meer in de trand van "zijn exit was onterecht boe-hoe-hoe". Hij had het allemaal gemakkelijk kunnen voorkomen, en heeft niet alleen daarin gefaald, hij heeft effectief geweigerd om te doen wat hij MOEST doen om in het spel te blijven. Als dat geen terechte exit is, weet ik het niet meer.

duidt ook op "ik duld geen tegenspraak", terwijl een forum als dit toch bij uitstek geschikt om niet alleen je eigen mening te verkondigen maar ook die van een ander te respecteren.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 26-10-2011, 12:29:49 door Miek37 »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #102 Gepost op: 26-10-2011, 14:26:53 »
Ik kan het niet helpen dat ik van nature bazig ben  :)

De meeste mensen die echter zeuren van "Nicolas' zijn exit is onterecht" weigeren om naar de feiten achter zijn exit te kijken en/of verbloemen de objectieve waarheid met hun eigen subjectieve meningen. Ik voelde me dus ~geroepen~ om eventjes een kleine interventie te houden en alles op een rijtje te zetten.

Het punt is dat Nicolas' exit aan hem te wijten valt, en dat is (sorry Nicolas fans) een feit. Je kunt het tegenspreken, maar daarom is het niet minder waar. Ik ben wel bereid om naar anderen theorieën te luisteren, dus als iemand een andere mening erover heeft, ga je gang, en post die. Ik vind het altijd interessant om die dingen te lezen.

Wat mij betreft kun je Nicolas altijd tof vinden en zelf ik mag hem eigenlijk ook wel. Ik bedoel, over subjectiviteit en smaken kun je eigenlijk niet discussiëren zonder een potje "ik vind-ik vind dat niet" tennis te spelen met het hele forum, en daarom doe ik het ook niet. Maar dat heeft natuurlijk wel weinig te maken met mijn post.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #103 Gepost op: 26-10-2011, 16:56:56 »
We baseren ons natuurlijk alleen op wat we te zien krijgen. 

Hij heeft zeker zelf de foute keuze gemaakt om niet op Anne te stemmen. Maar het is ook niet gezegd dat er bij een gelijke stand terug naar de begintijd gekeken ging worden als bij Deborah's exit dus het kon even goed een duel zijn dat hij alsnog met een zeer kleine kans kon verliezen tegen Anne maar dat is idd nog beter dan er direct uitgewipt worden.

--> waren die 2 zwarte stemmen enkel voor die eilandraad dan vind ik het idd een gemiste kans om anne eruit te werken vooral diegene op Lauretta gestemd hebben.



Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #104 Gepost op: 26-10-2011, 19:09:45 »
Ik kan het niet helpen dat ik van nature bazig ben  :)

Nee oke, daarom proberen wij je daar een beetje vanaf te helpen.   ::tandpastasmiley:: ::bravo::

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #105 Gepost op: 26-10-2011, 19:58:40 »
Knap werk Nicolas, spijtig dat die andere losers, luieriken , nietsnutten je zagen als grootste gevaar en dat weet heel kijkend Benelux, hoop dat je er toch nog een goede ervaring aan over hebt gehouden buiten verraden geworden te zijn.
Jij bent één van de weinigen die met opgeheven hoofd ER 2011 mag verlaten, PROFICIAT NICOLAS !!!!!!!!!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #106 Gepost op: 26-10-2011, 20:10:55 »
*zucht*

Zou ik mijn megapost op de vorige bladzijde moeten herposten?
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #107 Gepost op: 26-10-2011, 20:11:23 »
Nee hoor, deze reminder was voldoende ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #108 Gepost op: 26-10-2011, 20:15:34 »
Dat was wat ik wilden horen, Lukie ^__^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #109 Gepost op: 26-10-2011, 20:18:37 »
*zucht*

Zou ik mijn megapost op de vorige bladzijde moeten herposten?

denk jij dat omdat je er 1000 woorden over ligt te zeuren dat wij er dan allemaal hetzelfde moeten over denken , daar verspil  ik mijn ogen nog niet aan, sommige mensen begrijpen nog altijd niet wat robinson echt betekend, ik zou wel eens willen weten als je echt op een eiland zou zitten wie je dan zou kiesen om je te vergezellen ,
maar ja ammaaaaaaiiiiiiiii, voor ik ook zo'n MEGAPOST post

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #110 Gepost op: 26-10-2011, 20:25:57 »
Ik zou diegenen meenemen die mij niet willen wegstemmen,ongeacht de rest. Het doel is om er zo lang mogelijk in te zitten. Zo simpel is dat.  ::jaja::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

I-love-paars

  • Gast
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #111 Gepost op: 26-10-2011, 22:30:38 »
denk jij dat omdat je er 1000 woorden over ligt te zeuren dat wij er dan allemaal hetzelfde moeten over denken , daar verspil  ik mijn ogen nog niet aan, sommige mensen begrijpen nog altijd niet wat robinson echt betekend, ik zou wel eens willen weten als je echt op een eiland zou zitten wie je dan zou kiesen om je te vergezellen ,
maar ja ammaaaaaaiiiiiiiii, voor ik ook zo'n MEGAPOST post

Inderdaad. Mijn mening over de eilandraad blijft nog steeds dezelfde;)
Nicolas heeft inderdaad niet slim gespeeld door te stemmen op Lauretta, terwijl Anne al 2 stemmen had. En hij had in het verleden ook al tegenstemmen gekregen.
Maar ik vind niet dat Nicolas sociaal gefaald heeft;).

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #112 Gepost op: 24-11-2011, 12:34:44 »
Achteraf bekeken...zou het niet kunnen dat Nicolas 'te actief' was omdat hij vreesde dat de Nederlanders hem er anders zouden uitstemmen?  Zie maar hoe Tanja in die grot belandt is...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #113 Gepost op: 24-11-2011, 20:33:47 »
En toch is Nicolas ::cheerleader:: de beste, en degene die het meest verdiende de finale te halen! ;D ::ok::
Ik heb me mateloos geërgerd aan die luie nietsnutten en roddeltantes (M/V) die de hele dag platte commentaar (lees: op hun rug onder een afdak) aan het geven waren op iemand die werkt, eten zoekt en er het beste van wilde maken.
Nicolas is de ware Robinson ::jaja:: al zit hij niet in de finale.
::bravo::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!